Dat is 1 groot Mysterie...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef L0t.. het volgende:
Als het zaterdag zulk weer is als vandaag...FUUUUUU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Nee, paardendames. Zoals ik dat noem.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2 dikke lelijke wijven die slank en mooi zijn? Hoe kan dit?
Wat dacht jij?quote:
quote:
Teveel feestjes en teveel drankquote:
NEEN!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, ik keek even in je fobo. Niet dan?
Mwah, dat merk ik dan weer vaak niet op. Ik zal wel mazzel hebben met in welke topics ik hem tegenkom.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer tegen hem vanwege zijn modwannabegedrag, dat mag toch wel. Ik werd ook gehaat om mijn modwannabegedrag in de begintijd in ONZ
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is 1 groot Mysterie...Jezus wat een slechte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja dan is de sfeer meteen echt veel minder leuk. En ik sta eigenlijk altijd het grootste deel van de dag bij de Q-stage en dat is buitenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou inderdaad beter niet gewoon. Alhoewel het nu wel helemaal opentrekt hier.
Ha-ha. OH GOD, NAATJE_1 MET EEN PLEKJE OP ZIJN GEZICHT HAAT MIJ.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer tegen hem vanwege zijn modwannabegedrag, dat mag toch wel. Ik werd ook gehaat om mijn modwannabegedrag in de begintijd in ONZ
Is dat niet 1 pot nat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEEN!
Dat mag je ook nooit meer zeggen.. Dat maakt me verdrietig
Ik ben alternatief
Jij komt ook niet in de FB inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah, dat merk ik dan weer vaak niet op. Ik zal wel mazzel hebben met in welke topics ik hem tegenkom.
Krengetjes zijn het.quote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik kon er niet goed uit opmaken wat het nou was. Maar dit verklaart een boel.quote:
1 pot nat.. Nu zit je wel goed jaquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is 1 groot Mysterie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals deze hier rechts?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, paardendames. Zoals ik dat noem.
Whaha godverdomme Fasquote:
Nee je bent gewoon raar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEEN!
Dat mag je ook nooit meer zeggen.. Dat maakt me verdrietig
Ik ben alternatief
Leuk kapsel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals deze hier rechts?
[ afbeelding ]
Je bent ook nog eens lesbo of wat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 pot nat.. Nu zit je wel goed ja
Maarre.. NEEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |