Wat is dit.quote:
Nein, niet dat ik weet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah. Ynuhh, NG en WD nog tegengekomen?
Het is niet achter je rug om, zo lang je niet te lui bent om terug te lezen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat praat je achter mn rug om dan. Homo.
Ik heb alleen NG gezien, Ynuhh heeft niet meer gesmst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah. Ynuhh, NG en WD nog tegengekomen?
Al best lang. Doe niet zo lomp.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij dat? Laat staan het![]()
vinden
!
Nee hoor, het is maandag he.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:06 schreef Salatrel het volgende:
hey WD. vandaag was toch ook nog lowlands? of geen zin om in de regen te lopen?
Ah okee. Welcome back trouwens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen NG gezien, Ynuhh heeft niet meer gesmst.
je bent perversquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Urgh, iets verbrijzelen wat al gebroken is.
Ik moet er niet aan denken.
- Ril -
Er zijn ook mensen die meelurken tot ze genoemd worden natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dit.
Als ik nu vraag wanneer mijn 5 miljoen komt, zou het dan ook zo snel op mijn rekening staan?
Ynuhh wil geen mensen van internet meeten johquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen NG gezien, Ynuhh heeft niet meer gesmst.
Ik heb een foto van jou gezienquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij dat? Laat staan het![]()
vinden
!
Zoveel mensen hebben dat, zo zoquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt Dqod.rar toch allang binnen?
[..]
Galante jongeman
Ik wil jou wel meeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ynuhh wil geen mensen van internet meeten joh
[..]
Ik heb een foto van jou gezien
Ja ik ben terug.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:09 schreef reetveter het volgende:
SC gaat ineens weer in een MOORDEND tempo
Je kan toch alles terug lezen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat praat je achter mn rug om dan. Homo.
Ik zit al twee uur thuis.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
dude je bent nog geen 10 minuten terug
Op wat voor manier anders, dan?quote:
quote:
En iedereen heeft de nieuwe search nu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je kan toch alles terug lezen.
Zal je zelf wel oproepen dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En iedereen heeft de nieuwe search nu.
Naam+tijd laatste reactie invullen, en ze ziet dat er constant door users over je gepraat wordt.
In mijn geval altijd in negatieve zin.
In mijn geval ook meestal in negatieve zin, helaas.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naam+aflopend invullen, en ze ziet dat er constant door users over je gepraat wordt.
In mijn geval altijd in negatieve zin.
Dank je wel, waarom?quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
In mijn geval ook meestal in negatieve zin, helaas.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je zelf wel oproepen dan.
Geil, dat had ik nog helemaal niet opgemerkt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb je aan jezelf te danken met je rolletjes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
In mijn geval ook meestal in negatieve zin, helaas.
Behalve in PUB, sommige PUB-gebruikers vinden me "baas".quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je zelf wel oproepen dan.
Baas.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Behalve in PUB, sommige PUB-gebruikers vinden me "baas".
Devvie vindt jou een toffe peer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
zegt meer over het PUB publiek dan over jouquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat mot je?quote:
Muuhquote:
nasty onderwerpenquote:
Ha-Haquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik heb jouw rar al.quote:
Inderdaad, dat is meestal sarcastisch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ha-HaLaat mij de eerste PUB iemand tegenkomen die jou baas vindt
Hier spreekt onze PUB-woordvoerder.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ha-HaLaat mij de eerste PUB iemand tegenkomen die jou baas vindt
Zegt de grootste PUB'er in dit topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |