die rechter is toch het paard?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals deze hier rechts?
[ afbeelding ]
Je kunt jezelf beter afvragen wie er geen hekel aan je heeft.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ha-ha. OH GOD, NAATJE_1 MET EEN PLEKJE OP ZIJN GEZICHT HAAT MIJ.![]()
![]()
![]()
![]()
HELP ME TOCH ALSTUBLIEFT!!!
AMEN.
300 euro, wtfquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Teveel feestjes en teveel drank. En deze week is feestweek in Raalte. Daar moet ik ook weer 300 euro voor uittrekken
Kermis en dorpsfeesten, hè.quote:
Meldtquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je kunt jezelf beter afvragen wie er geen hekel aan je heeft.
Het is fucking internet man. En in mijn Fobo heb ik fans.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je kunt jezelf beter afvragen wie er geen hekel aan je heeft.
Hoi Ynuhh!quote:
Man 5 dagen lowlands heb ik 120 uitgegeven en echt nog muntjes over ook.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon raar. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent ook nog eens lesbo of wat?
Nee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals deze hier rechts?
[ afbeelding ]
Ik ga niet naar de kermis. Maar wij hebben wel rare gebruiken die moeilijk veel geld kostenquote:
quote:
quote:
Heel FOK! is gestoord.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon raar. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het is fucking internet man. En in mijn Fobo heb ik fans.
Nee, leg eens uit?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ach welnee
[..]
[ afbeelding ] Ach welnee
(Snappen jullie m'n garpje hier? ) [ afbeelding ]
Dat heb je best goed gedaan, dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Man 5 dagen lowlands heb ik 120 uitgegeven en echt nog muntjes over ook.
Nee nog niks.. Helemaal nog niks.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef Fascination het volgende:
Dqod, is het binnen gekomen vandaag?
Ik ontken 2 dingen eh.. En.. En.. Ik lieg dusquote:
Ach so. Ik heb de feestweek hier maar geskipt, 1 dag wezen kijken maar er was bar weinig aan. Plus, Aajx speelde die week.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de kermis. Maar wij hebben wel rare gebruiken die moeilijk veel geld kosten. Zoals de flugel dames spotten, elke keer als je die ziet moet je 2 flugel kopen. Dat is verdomme 3 euro als het niet meer is
. En die kom je echt vaaaaaaaaak tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |