Je hebt een foto gezien maar weet niet meer wat, ja?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kreeg ik van lot volgens mij. Ik weet het niet meer want ik had wat op.
Japsnars, geef eens antwoord.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen gezoend, maar we hebben daar tot op heden nog geen bevestigende post van gezien.
Nee van wie ik hem kreeg want het was in tinychatquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt een foto gezien maar weet niet meer wat, ja?
Oh oke.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef Japsnars het volgende:
En ja Chai en Mozy, ik had allang gezegd dat ik mij nooit aan mijn eigen regels kon houden. Paar weken terug al weer.
Net alsof jij gemeen kan doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
O.M.G..
*blijf lief Dqodje*
Ok veel plezier
Gefeliciteerd.quote:
Ach. het is niet dat ik me er veel van aantrek. Zeker niet van Mozy.quote:
Eensch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
Wat een kankertoffe film is dit zeg:
http://www.imdb.com/title/tt0480255/
klacht indienen bij de verzenderquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef L0t.. het volgende:
Fucking dom, heeft de postbode een pakketje bij de buren bezorgd op nummer 84, ja fijn, er is 84-1, -2, -3 en -4En allemaal zeggen ze dat ze 'm niet hebben
Idd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach. het is niet dat ik me er veel van aantrek. Zeker niet van Mozy.
In het vervolg expliciet vermelden niet bij de buren af te geven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klacht indienen bij de verzenderdie moet dat met TNT gaan regelen
had je vooruit betaald?
wies da.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
x zegt:
*gelukkig maar
*anders word het nooit wat tussen ons![]()
Sanna zegt:
*werd het wat dan?
Niemand trekt zich wat van mij aan, ik ben toch nooit serieus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.Maar van Bobby zou ik het me wel aantrekken.
Toch zou ik het me aantrekken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand trekt zich wat van mij aan, ik ben toch nooit serieus.
Nee, is van de H&M, dat betaal ik altijd achteraf.. Maar ik zal eerst eens aan de postbode vragen aan wie 'ie dat pakketje heeft gegeven, al sik 'm zie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klacht indienen bij de verzenderdie moet dat met TNT gaan regelen
had je vooruit betaald?
Je weet nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof jij gemeen kan doen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
x zegt:
*gelukkig maar
*anders word het nooit wat tussen ons![]()
Sanna zegt:
*werd het wat dan?
Ja echt een mongool, vriend van een goeie vriend van mij. En ik doe echt niet aardig tegen 'm of zo. Echt kortaf en zo, en jongens snappen het dan nog niet.quote:
Ik kan trouwens ook niet wachten tot the expendables in HD is verschenen. Die film heeft gewoon alle badasses van de laatste 20 jaar.quote:
Ik begin nieuwsgierig te worden, heel erg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee van wie ik hem kreeg want het was in tinychat
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
x zegt:
*ja
Sanna zegt:
*niet dat ik weet
x zegt:
*ik wel
Sanna zegt:
*reken er maar niet op hoor
Yup. Ben zeer benieuwd naar die film. Wat ik tot nu toe gezien heb is het wel ontzettend gaaf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan trouwens ook niet wachten tot the expendables in HD is verschenen. Die film heeft gewoon alle badasses van de laatste 20 jaar.
ze maken je rijp voor het huisjequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij rtluitzendinggemist is het tegenwoordig heel normaal dat je 3x reclame krijgt bij 1 filmpje.
ik zou sowieso ff contact opnemen met H&M gelijk. anders krijg je dalijk gezeik waarom je pas dagen later gaat reagerenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, is van de H&M, dat betaal ik altijd achteraf.. Maar ik zal eerst eens aan de postbode vragen aan wie 'ie dat pakketje heeft gegeven, al sik 'm zie.
meiden wel dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt een mongool, vriend van een goeie vriend van mij. En ik doe echt niet aardig tegen 'm of zo. Echt kortaf en zo, en jongens snappen het dan nog niet.
Inclusief boompje en beestje?quote:
Ja nou, ik zie die man altijd rijden in z'n busje en hij herkent mij ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou sowieso ff contact opnemen met H&M gelijk. anders krijg je dalijk gezeik waarom je pas dagen later gaat reagerenik neem aan dat je de pakketbezorger niet dagelijks spreekt
de gewone postbode zal je weinig kunnen vertellen
ander huisje mijn waardequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief boompje en beestje?
Beestje heb ik al, nu het boompje nog.
Vaker dan jongens sowieso. Hoewel er ongetwijfeld ook meisjes zijn met een megaplaat voor hun kop.quote:
Echt he, stuk vreten dat het is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach. het is niet dat ik me er veel van aantrek. Zeker niet van Mozy.
Zeker welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |