Je hebt een foto gezien maar weet niet meer wat, ja?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kreeg ik van lot volgens mij. Ik weet het niet meer want ik had wat op.
Japsnars, geef eens antwoord.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen gezoend, maar we hebben daar tot op heden nog geen bevestigende post van gezien.
Nee van wie ik hem kreeg want het was in tinychatquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt een foto gezien maar weet niet meer wat, ja?
Oh oke.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef Japsnars het volgende:
En ja Chai en Mozy, ik had allang gezegd dat ik mij nooit aan mijn eigen regels kon houden. Paar weken terug al weer.
Net alsof jij gemeen kan doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
O.M.G..
*blijf lief Dqodje*
Ok veel plezier
Gefeliciteerd.quote:
Ach. het is niet dat ik me er veel van aantrek. Zeker niet van Mozy.quote:
Eensch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
Wat een kankertoffe film is dit zeg:
http://www.imdb.com/title/tt0480255/
klacht indienen bij de verzenderquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef L0t.. het volgende:
Fucking dom, heeft de postbode een pakketje bij de buren bezorgd op nummer 84, ja fijn, er is 84-1, -2, -3 en -4En allemaal zeggen ze dat ze 'm niet hebben
Idd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach. het is niet dat ik me er veel van aantrek. Zeker niet van Mozy.
In het vervolg expliciet vermelden niet bij de buren af te geven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klacht indienen bij de verzenderdie moet dat met TNT gaan regelen
had je vooruit betaald?
wies da.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
x zegt:
*gelukkig maar
*anders word het nooit wat tussen ons![]()
Sanna zegt:
*werd het wat dan?
Niemand trekt zich wat van mij aan, ik ben toch nooit serieus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.Maar van Bobby zou ik het me wel aantrekken.
Toch zou ik het me aantrekken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand trekt zich wat van mij aan, ik ben toch nooit serieus.
Nee, is van de H&M, dat betaal ik altijd achteraf.. Maar ik zal eerst eens aan de postbode vragen aan wie 'ie dat pakketje heeft gegeven, al sik 'm zie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klacht indienen bij de verzenderdie moet dat met TNT gaan regelen
had je vooruit betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |