Normala rij ik 30 voor. Op de vakantiefiets gooi ik er vaker een 26 voor op (40-50 kilo bagage remt een beetje bergop). En er zijn extreme ritten waar ik onbeladen ook graag een 26 heb. Van die Engelse ritten waar alles onder de 20% niet aangegeven staat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Prima dat het misschien kan, maar waarom zou je überhaupt een blad kleiner dan een 30 op een racefiets zetten?
Met een dergelijke fiets inclusief bepakking kan ik het me wel voorstellen. Maar als het om een gewone racefiets gaat ben ik het wel met buzz1291 eens:quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Normala rij ik 30 voor. Op de vakantiefiets gooi ik er vaker een 26 voor op (40-50 kilo bagage remt een beetje bergop). En er zijn extreme ritten waar ik onbeladen ook graag een 26 heb. Van die Engelse ritten waar alles onder de 20% niet aangegeven staat.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Inderdaad! Wanneer je dat wilt of denkt nodig te hebben wordt het toch tijd om of de beklimmingen te vergeten, of om een beetje aan krachttraining te doen, of om een Spartamet te overwegen. Zo'n koffiemolen heeft niet echt meer iets met fietsen te maken.
Ben ik het ook wel mee eens, ondanks dat ik geen echte beklimmingen gedaan heb, reed ik laatst in Limburg met 42x23 de heuvel op. Ja het was pittig, maar met een 30x28 kom je zelfs ongetraind wel boven met een racefiets.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
Met een dergelijke fiets inclusief bepakking kan ik het me wel voorstellen. Maar als het om een gewone racefiets gaat ben ik het wel met buzz1291 eens:
[..]
Heb je al op de kalender gekeken? Kun je meteen zien of er in je buurt wat leuks te doen is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:51 schreef Blik het volgende:
Wat een hondenweer, ga het fietsen vanavond overslaan denk ik.
Hopelijk wordt het weer in september een beetje prima. Zijn er nog leuke toertochten in September in Nederland?
Sterkte!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit met een schouderblessure in de ziektewet zelfs
Sterkte!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit met een schouderblessure in de ziektewet zelfs
Idd, mietjes!quote:
Nou met oog op verkoudheid leek het mij ook niet verstandig om nu te gaan met die regen. Als je al een week slecht slaapt met als klap op de vuurpijl een nacht van 4 uur dan is het niet verstandig om in de regen te gaan fietsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |