Waarom? Wat heb ik gemist? Date?quote:
quote:Beantwoordt de volgende vragen een geef jezelf één punt voor ieder 'ja'-antwoord.
1. Besteed jij meer dan drie uur per dag tijd aan nadenken over gezond voedsel? (Geef jezelf twee punten als je er vier uur of meer mee bezig bent.)
2. Ben jij je voedsel voor morgen vandaag al aan het plannen?
3. Geef jij meer om de waarde van wat je eet dan om het plezier van het te eten?
4. Heb je wel eens gemerkt dat wanneer de kwaliteit van je voedingspatroon is toegenomen (gezonder voedsel), de kwaliteit van je leven gelijkwaardig is verminderd?
5. Wordt je steeds maar strenger voor jezelf?
6. Offer jij ervaringen waar je ooit zoveel plezier in had op voor het voedsel waarvan jij denkt dat het goed is?
7. Voel jij een toegenomen eigenwaarde wanneer jij gezond voedsel eet? Kijk jij neer op anderen die dat niet doen?
8. Voel jij je enorm schuldig wanneer je iets eet wat je lekker vindt, maar wat niet in jouw voedingspatroon thuis hoort?
9. Zorgt jouw voedingspatroon er voor dat je sociaal geïsoleerd bent?
10. Heb jij een vredig gevoel van totale controle wanneer je eet op de manier zoals het 'zou moeten'?
Als je meer dan vier punten hebt gescoord, zou je een serieus probleem kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh, ik heb een serieus probleem!
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Tablet antihistamine wil ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit met een koelelement tegen mijn been, volgens mij werkt het nog ook![]()
En wat betreft die test, ik zit tegen het randje, maar niet er overheen denk ik zoEen deel ervan vindt ik ook gewoon "bewust met je eten omgaan".
En zo bewust ben ik nou ook weer niet altijd
QFT!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beetje vage vraagstellingen wel, met zo'n lijst gaan mensen zichzelf al snel over-analyseren en zien ze ineens problemen die er niet zijn. Heb ik een hekel aan, problemen creëren
Gelukkig niet, 1 zo'n limbo is genoeg. Dit is een tukker of achterhoeker, whatever dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
Neen, komt jouw nieuwe huisgenoot uit het Limburgse land??
Thanks voor de tip, gewoon te krijgen bij kruidvat ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tablet antihistamine wil ook nog wel eens helpen
Ja, gewoon Allerfree, of het huismerk van Kruidvat (cetirizine). Werkt hetzelfde, dus ik zou Kruidvat nemenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, gewoon te krijgen bij kruidvat ofzo?
Oh?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
QFT!
Bijna iedereen die een beetje serieus aan de lijn doet voldoet hier wel aan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:14 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader zit naast me te laptoppen. Hij zoekt doedelzakmuziek voor onder de vakantiefoto's![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:14 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader zit naast me te laptoppen. Hij zoekt doedelzakmuziek voor onder de vakantiefoto's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi all!
Rare eet dag gehad. Gewoon ontbeten met kokosdrankje en broodje kipfilet. Toen op 1e vergadering van het jaar een appeltaartstukje en daarna 2 blokjes kaas, 2 tomaten en 1 plakje worst.
Toen lunch van 2 broodjes kipfilet en toen naar vriendinnen en daar handje chips wat zoutstokjes en toen soep met stokbrood en macaroni.
Nu ben ik thuis, bij mn moeder, want autolampen stuk dus hier overnachten, en voel me ziekig ...Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Nou ja, niet aan alles maar vier dingen haal ik toch wel. In het begin was ik in elk geval vrij veel bezig met het bedenken wat ik kon eten en ook met vooruit plannen zodat ik niet steeds ongezonde dingen ging eten omdat ik niks in huis/bij me had. Ervaringen opofferen voor gezond voedsel geldt voor mij ook, want ik heb best veel plezier in een bezoekje aan de Burger King.quote:
Internetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind dit een slechte test met suggestieve, rare vraagstellingen.
Waar komt ie vandaan?
Nice! Ik ga het ook rustig opvoeren denk ik, alleen heb ik nu echt vaste rondjes van 5k en als ik het telkens met zeg 500m wil opvoeren weet ik echt niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:
en ik heb 7.5 km gelopen, appeltje eitje(wel ubertraag, maar vriendinnetje kon niet harder en we hebben wel veel gekletst
) Ging best lekker dus, dinsdag gaan we voor de 8
Eens! Vond ik ook, hij komt een beetje over alsof ie bijna WIL dat je een probleem vindt bij jezelfquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind dit een slechte test met suggestieve, rare vraagstellingen.
Waar komt ie vandaan?
ik had ook al even gegoogled inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef neen het volgende:
[..]
Internet
Na google kom ik overigens hier terecht
[..]
Nice! Ik ga het ook rustig opvoeren denk ik, alleen heb ik nu echt vaste rondjes van 5k en als ik het telkens met zeg 500m wil opvoeren weet ik echt niet wat ik moet doennou ja eerst sowieso maar wat regelmaat erin brengen. Jij bent met alles echt goed beizg nu he
supergoed!
Nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik had ook al even gegoogled inderdaad
Nu je het zegt..het gaat eigenlijk allemaal wel lekker ja! Alleen doe ik veel te weinig aan mijn studiemaarja, je kan niet álles hebben he
![]()
Wat betreft opbouwen: dit rondje was toevallig 7.5 (vorige was een kleine 6) en volgende keer mag mijn loop-maatje de route uitstippelen en mij eis was minimaal 8 voor de opbouw![]()
Dus jij bent ook goed bezig met lopen he? Dikke pluim voor jou![]()
oh,dan krijg je nu een baby-pluimpje die alleen voor deze week geldt en houd ik de grote nog even vast, als je nog 2 weken goed bezig bent krijg je die ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef neen het volgende:
[..]
Nee.
Deze week al 2x dat is op zich nog aardig, vorige week maar 1x en tja het is afwachten of ik zo doorga als tot nu toe deze week. Sowieso gaat het niet zo goed, maar goed. Ik denk nu, eerst constant lopen (3x per week) en dan minder slecht eten. Wat dat betreft is het wel goed dat de vakantie bijna afgelopen is voor mij, ik heb wel behoefte aan een klein beetje ritme.![]()
Geen pluim dus, misschien over 2 week.
Oke dan! En het gaat over het algemeen, maar goed ik zeur teveel dus het is minder erg dan ik denk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh,dan krijg je nu een baby-pluimpje die alleen voor deze week geldt en houd ik de grote nog even vast, als je nog 2 weken goed bezig bent krijg je die ook![]()
![]()
Sowieso gaat het niet zo goed, gaat dat over het sporten en eten, of over alles in het algemeen?
Wat scheelt eraan? Je zeurt helemaal niet, en als het oplucht moet je gewoon lekker even spuien!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef neen het volgende:
[..]
Oke dan! En het gaat over het algemeen, maar goed ik zeur teveel dus het is minder erg dan ik denk.
Ook de volgende armbeweging Phaidra?
[ afbeelding ]
Tunk is nooit goed,dunkt me!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gegrilde puntpaprika's met zeezoutkorrels.
En ik moet morgen naar de tandarts. Controle. En ik heb het idee dat m'n voortanden los zitten... Als ik mn bovenlip strak om mn voortanden 'vouw' doet er iets 'tunk' in m'n tand.. :|
Oh mehe! Dat heb ik altijd bij de eerste keer Body Jam / Club Dance, da's idd meer streetdance en dat heb ik ook nooit 1-2-3 doorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef Phaidra het volgende:
@neen: het lijkt er verdomd veel op!![]()
En Maria, ik heb al wel vaker Zumba gedaan en toen was het veel minder met armen en juist veel conditioneel springen en heen-en-weer lopen. Dat was tof!! En snel op te pikken voor beginners, want basic bewegingen. Maar dit was zoveel bewegingen op 1 moment... Lastig uit te leggen, maar veel meer richting streetdance. In ieder geval werd ik er niet moe van, want ik stond continu stil omdat ik 't weer kwijt was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is toch teveel, dat kan ik me voornemen maar gebeurt toch nietAl vond ik Combi Fit wel puik, dus misschien dat ik wel eens een lesje Zumba of Club Dance ervoor inwissel. En Power wil ik wel eens proberen, net als Yoga. Maarja.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee want ik ben niet afgetraind genoeg, dus slechte reclamequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef neen het volgende:
He maar Maria, verschijn je binnenkort ook al op TellSell om Zumba dvd's aan de man/vrouw te brengen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het lijkt me echt afschuwelijk
*boksquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik gok omdat de ietwat hysterische blijheid niet voor iedereen is weggelegdquote:
Ach, to each his own! Ik krijg al half uitslag als ik naar zo'n spinning-fiets KIJKquote:
omdat ik niet hou van dat soort dingen. Ik dans alleen na 3 wijn en als ik ga sporten wil ik afzienquote:
Als je ziet op tv hoe blij al die mensen zijn, dan moet het toch wel leuk zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O, handig toch. Als je het afschuwelijk vind is het sowieso al afzienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
omdat ik niet hou van dat soort dingen. Ik dans alleen na 3 wijn en als ik ga sporten wil ik afzien
Aanvulling:afzien op conditioneel gebied. Wijsneusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef neen het volgende:
[..]
Als je ziet op tv hoe blij al die mensen zijn, dan moet het toch wel leuk zijn.
[..]
O, handig toch. Als je het afschuwelijk vind is het sowieso al afzien
Ieder z'n dingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, to each his own! Ik krijg al half uitslag als ik naar zo'n spinning-fiets KIJKAl geloof ik meteen dat het supergoed voor je is, en je er megaslankie van wordt. Dit in tegenstelling tot Zumba, wat volgens mij bij de meesten niet zoveel uithaalt
(op conditioneel niveau overigens best wel!)
Weet je waar ik hysterisch blij van word?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Swietje het volgende:
Juist dat hysterische blije lijkt mij leuk
Ik vind lang fietsen / crosstraineren / etc. juist niet leuk, ivm eentonigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
omdat ik niet hou van dat soort dingen. Ik dans alleen na 3 wijn en als ik ga sporten wil ik afzien
Laat mij maar lekker stampen op een fiets of simpelweg op asfalt. linkerbeen, rechterbeen enzovoorts. Lets keep it simple![]()
boks, ouwe!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Maar ik vind alles 'hupsen' wat niet simpel is
. I'm with Cali on this one
.
*hysterisch blij vreugdedansje voor Cali*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Weet je waar ik hysterisch blij van word?
het idee dat ikmorgen de sleutel van mijn nieuwe huis krijg!!en al dat klussen is ook topsport denk ik
Sporten in je nieuwe huisje!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het idee dat ikmorgen de sleutel van mijn nieuwe huis krijg!!en al dat klussen is ook topsport denk ik
Oew ja! Dan kunnen we mee spiekenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zal morgen even kijjken of ik nieuwe batterijen kan scoren voor mijn camera, dan kan ik wat foto''s maken van begin, ontwikkeling en eind-situatie
Wat fijn!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wat eng, als je tanden los zitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog een KLU-topic openen Cali?
Ik ga slapen... poging tot iig... ga me vast de hele nacht druk liggen maken om die stomme rottanden.
Trusten
hahahaha dat is echt precies wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:35 schreef neen het volgende:
En zit je ook op marktplaats te kijken of er nog mooie gratis spullen zijndat is leuk
Succes morgen!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog een KLU-topic openen Cali?
Ik ga slapen... poging tot iig... ga me vast de hele nacht druk liggen maken om die stomme rottanden.
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
oohhh dat was vast heel moeilijk en naar...quote:
Ze kon anders vast wel bij Co terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:24 schreef Tinkepink het volgende:PF! Niet onder een brug hoeven slapen hoop ik?
Ik zie nu pas op welk tijdstip je posttequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:46 schreef conleche het volgende:
Pief is veilig hier!! Toch nog ergens goed voor, dat verrotte slapen van mij lately.
Super!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:46 schreef conleche het volgende:
Pief is veilig hier!! Toch nog ergens goed voor, dat verrotte slapen van mij lately.
Je bedoelt dat het gewoon halfjaar of jaarcontracten zijn? Dat is toch heel normaal voor een baan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo net even nadere inlichtingen ingewonnen over een vacature in Snits! Eens kijken of dat wat is.
Nadeel van al die klantenservicevacatures is wel dat je minimaal een half jaar en soms zelfs een jaar moet blijven. En in dat half jaar komt natuurlijk mijn droomvacature voorbij.
Oh is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gewoon halfjaar of jaarcontracten zijn? Dat is toch heel normaal voor een baan?
*boks*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben in de UK geweest, al het eten is daar evilZz
Dus op een werkdag geen lunch en alleen wat fruit tussendoor?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Noukjee het volgende:
raar, klein lijstje vandaag![]()
nu ontbijten, dan werken, en om 3 uur pauze en half 6 vrij. Dus ook geen momenten om wat te eten.. hmm
o: tosti met salami light () en tomaat, wiener melange
t: werken
m (rond een uur of 3): fruit
t: werken
a: tapashapjes met vriendje!
Nouja, ik moet om half 12 beginnen met werken, tot half 6/6 uur, en heb alleen een uur of 3 een kwartiertje pauze. Dus mijn ontbijt om half 11 is eigenlijk ook m'n lunch. Beetje apart op zo'n werkdag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dus op een werkdag geen lunch en alleen wat fruit tussendoor?
geen excuus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:53 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Nouja, ik moet om half 12 beginnen met werken, tot half 6/6 uur, en heb alleen een uur of 3 een kwartiertje pauze. Dus mijn ontbijt om half 11 is eigenlijk ook m'n lunch. Beetje apart op zo'n werkdag.
Ja, dat is een goed plan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen excuus.
en als je ontbijt je lunch is moet je dus meer eten, of meer meenemen aan boterhammen. Dat kan prima in een kwartier..
Als je een half jaar beschikbaar moet zijn is het geen harde eis. Als ze je een (half)jaarcontract aanbieden dan wel (maar het callcenter dat begint met een halfjaarcontract moet nog geboren worden hoor, een contract werkt twee kanten op namelijk).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dat wist ik niet(maar ik heb dan ook nog nooit een echte baan gehad).
Dan weet ik niet of het wel een optie is, want het verrotte is dat vacatures op scholen niet een half jaar van tevoren al bekend zijn. Als ik steeds voor een half jaar ergens aan vast zit kom ik ook niet verder natuurlijk. Maar als ik na een half jaar gewerkt te hebben wel binnen een maand of 2 kan opstappen, dan wordt het een ander verhaal (zo lees ik het iig. Er staat: minimaal een half jaar beschikbaar, dan ben je daarna toch weer vrij om te gaan en te staan waar je wilt?).
En hoe ging het?quote:
Yay! Wat voor soort werk is 't Mo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef motorbloempje het volgende:een freelance opdracht komende dinsdagavond
![]()
D wordt zo te horen kippenpoot uit de oven met gebakken aardappeltjes en salade!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Mo!![]()
En yay voor de mond van XM!
En arme Conny![]()
Lijstjeee!
O: twee sneetjes met nutella met een half litertje melk
T: wortels
L: meergranen-triangelbroodje met twee gekookte eieren en rauwkost
T: ? nog een broodje oids?
D: vriendje gaat kokenben erg benieuwd!
T: glas cola
PMquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
@shiny: hoe komt het dat je naar de GGD gaat ipv naar je huisarts? Of heb je geen huisarts? Of heb ik wat gemist?
Envoor Mo en
voor Conny.
heerlijk weer hier ja!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:13 schreef Laureline het volgende:
Is het bij jullie allemaal ook zulk prachtig weer? Wij gaan zo naar het strand met de mini en vriendje, eerst wel natuurlijk onze groenten eten vooraf![]()
Nog even een troostliedje voor PF (draaide ik echt 1000x in de vorige eeuw, tijdens afwezigheid van Exmeneer 1):
Nog niks binnen?quote:
Ja anders wordt uniekhoorn boos hè.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heerlijk weer hier ja!!
Heel goed dat jullie nog groente gaan eten
PF, wat fijn dat je bij Co terecht kon!quote:
quote:
*boks*.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:16 schreef P.F. het volgende:
Lau ik heb besloten het niet erger te maken dan het is. Ik ben namelijk heel goed in zwelgen.
Net poëziequote:hey p.f!
hoe is het?
ik kwam je van de week na heeel lange tijd weer tegen. op het station. jij was was erg brak en ik ook aan het einde van mijn latijn.
ik was in ieder geval even van mijn stuk gebracht door dit plotselinge weerzien met het meisje dat ik in vooral de vijfde en zesde klas van de xxxxxxx veel zag en altijd leuk mee om kon gaan. jammer dat het zo kort was.
ik zou graag een keer met je bijpraten. ik ben benieuwd naar hoe het met je gaat.
het mail adres dat ik veel gebruik is xxxx en mijn nr xxxxxx, ik zou het leuk vinden als je iets van je laat horen.
[naam]
X
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw![]()
Zijn de pluizige gevoelens wederzijds, PF?
Ik zou m dat niet zo mailenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Ja groen en pluizig, als de onderkant van een sinaasappel die al maanden in de fruitschaal ligt!
Kan niet stuk dus!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Ja groen en pluizig, als de onderkant van een sinaasappel die al maanden in de fruitschaal ligt!
ja!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:56 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, mo: wat fijn dat de foto's binnen zijn en je je eerste opdracht binnen hebt!
Is hij vandaag gekomen? Of was hij er al? Veel plezier in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje:
O: 3x Wasa met kaas
T: koffie met melk, banaan
L: wit broodje met halve kipschnitzel (je moet wat als ze alleen per 4 te koop zijn)
T: nog meer koffie met melk
T: yoghurt met een beetje cruesli
D: uit eten met vriendje
Wieso?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:17 schreef Goodbye het volgende:
O: vanilleyoghurt
T:stukje appeltaart
L: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
D: niet uit eten, dus ik moet nog wat verzinnen
Ik mag niet teveel lopen van de dokterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag niet teveel lopen van de dokter![]()
En voor wie het interesseert:Voor de deur afgezet worden en dat vriendje daarna de auto parkeert is geen optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar rot voor je zeg, zo ben je nog best immobiel! Was het wel van een steek?
Hij zit nu in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Sts het volgende:
[..]
Is hij vandaag gekomen? Of was hij er al? Veel plezier in ieder geval
Misschien zitten ze wel samen in het vliegtuigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij zit nu in het vliegtuig.
Beterschap voor Shiny en GB, en ook eenvoor PF!
Hopelijk vergeet ik nu niemand.
Gek! Dat kan je toch ook gewoon rechtop doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ben al thuis, net gedoucht maar werd heel misselijk van m'n haar wassen zo ondersteboven
Ja, waarschijnlijk een mug die een infectie bij zich droeg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat gek!! Ik raak helemaal geemotioneerd door jullie trouwfoto's Moblo, schitterend!! Nou heb ik een soort van tranen
Oja, ik jank nooit, al helemaal niet van iets moois...
Oeh je been, wat is het nou dan? Wel door die steek?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef Tinkepink het volgende:Jullie zijn echt grappig mo. Leuke foto's .
en GBAlle muggen moeten dood
Naar de hel met karma.
Wat irritant! Geen tips hier, geen verstand van dat soort zaken, helaasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Muh, al een week ineens problemen met draadloos internet... Dan gaat het even een uurtje goed, daarna veel uitval, pagina's die half laden, geen verbinding kunnen maken..
Modem of laptop probleem??
Modem al helemaal gereset naar fabrieksinstellingen enzo maar dat helpt ook niet.
Word er niet goed van, elk bericht dat ik schrijf moet ik eerst even kopieren want tis nooit echt zeker of hij hem wel plaatst
UPC toevallig?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Muh, al een week ineens problemen met draadloos internet... Dan gaat het even een uurtje goed, daarna veel uitval, pagina's die half laden, geen verbinding kunnen maken..
Modem of laptop probleem??
Modem al helemaal gereset naar fabrieksinstellingen enzo maar dat helpt ook niet.
Word er niet goed van, elk bericht dat ik schrijf moet ik eerst even kopieren want tis nooit echt zeker of hij hem wel plaatst
Dat dus!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn echt grappig mo. Leuke foto's .
en GBAlle muggen moeten dood
Naar de hel met karma.
Ziggo...quote:
okay.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ziggo...
We hebben ook geen nieuwe randapparatuur ofzo... Maar ook met mijn telefoon kan ik dan geen verbinding maken dus het lijkt me wel dat het aan de modem ligt.
En als je de router dan eens reset? Of er een nieuwe firmware voor installeert?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik bedoelde de router, de pc die rechtstreeks op de modem zit heeft er geen last van.
Volgens mij is het bij mij gelukt door beiden van de stroom te halen. Dan modem na 20 minuten weer inschakelen, 10 minuten wachten, dan router inschakelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Had al gereset naar fabrieksinstelling enzo maar dat heeft totaal geen effect gehad (behalve dan dat alle beveiliging weer opnieuw moest)
Awwwwquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vast heel veel gemist maar geen tijd om bij te lezen. ICLON (lerarenmaster) introweek was ontzettend intensief, maar wel heel leuk. voel me veel beter gewapend nu voor de start van mn baan. miniles die ik gaf ging echt heel erg goed, I kicked major ass *major ass* #HIMYM
En ben geen nacht apart geweest van vriendjezo fijn... t gaat echt heel goed. volgende week gaat ie mee naar de verjaardag van mjn broertje
bij mn ouders dus.
heb ik hier iets heel belangrijks gemist? foto's van Mo meen ik op te maken uit de posts op deze pagina.
Ook geen computer/laptop met een fatsoenlijk scherm? Anders hou je je tapasavond toch gewoon op zijn kamer, filmpje erbij?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:28 schreef Noukjee het volgende:
Denk dat het gezellige tapasavondje en bankhangen met een filmpje niet door gaat..
We konden het eindelijk doen omdat z'n ouders een weekje weg zijn.
Kom ik bij m'n vriend, zit z'n hele huiskamer vol met vrienden van zijn broertjes, te blowen en bier te drinken..
En vriendje is ook nog neit thuis.. gezellig
zijn ze mooi?quote:
wat leuk...tenminste, jij weet wie het is? Als het echt zo'n stiekeme gluurder is/was....dan ben je niet blijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
te grappig dit mailtje, kreeg ik net:
[..]
Net poëzie
daar kwam mijn wederhelft ook mee aanquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag niet teveel lopen van de dokter![]()
En voor wie het interesseert:wat heb je met je been dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Mental image!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:38 schreef Syrena het volgende:
Ow, mijn discotheek van vanavond gaat niet door! (best wel opgelucht...) Toen ik bij de V&D een onderbroek aan het passen was (over mijn eigen heen hoor) belde een ander vriendinnetje om te vragen of ik morgen mee de stad in wildeZin in, lekker bijkletsen, gewoon zomerjurkje aan WHOE!
Heb de onderbroeken gekocht trouwens
Ja zit nu bij hem thuis op de pc. Maar hij is nog neit thuis en hij zou hier half 6 zijn. En en we moeten ook nog allemaal boodschappen doen voor de tapas en weet niet eens of dat nog gaat lukken straks..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:40 schreef Sts het volgende:
[..]
Ook geen computer/laptop met een fatsoenlijk scherm? Anders hou je je tapasavond toch gewoon op zijn kamer, filmpje erbij?
ga gewoon lekker eten, het is vervelend, maar misschien ben je xtra nukkig omdat je ook honger hebt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Argh grmbl @&¤%}%}!|
Dit is al de derde avond deze week dat m'n lief belt dat hij veel later thuis zal zijn wegens slechte planning voor een programma op z'n werk. Ben er echt klaar mee, had het eten al klaar en alles.
Pfrt.
/egoklaagpost
klinkt als een goede workaroundquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:54 schreef Razztwizzle het volgende:
@Aurum: Dat zou ik normaal ook wel doen, maar als ik nu eet en hij is er over een uur, dan gaan we samen rennen, dan zou ik nog veel te vol zitten. Dus ik eet een knäckebröd, straks rennen en dan eten. Komt goed, baal er alleen van, ook voor hem omdat hij er niets aan kan doen, hij moet steeds op mensen wachten tot iets af is.
herkenbaar, en dan werkt die van mij nog niet eens fulltimequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Argh grmbl @&¤%}%}!|
Dit is al de derde avond deze week dat m'n lief belt dat hij veel later thuis zal zijn wegens slechte planning voor een programma op z'n werk. Ben er echt klaar mee, had het eten al klaar en alles.
Pfrt.
/egoklaagpost
Maar het is niet zijn schuld, dat vind ik wel anders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
herkenbaar, en dan werkt die van mij nog niet eens fulltime![]()
gewoon gaan eten en demonstratief in een bakje op 't aanrecht zetten
Oeh, dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag bijna weer naar bed.... nog 3 dagen werken en dan vakantie! Kan niet wachten.
Eten was trouwens heerlijk! Veel werk, veel troep maar
Morgen ga ik na het werk even goed huishouden en dan heerlijk uit eten.... pizza dynamite (extra pikant, tonijn, kaas, champs en ik vraag altijd extra ui)
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het is niet zijn schuld, dat vind ik wel anders.
Masterchef is een tof programma! Alleen snap ik niet helemaal hoe het zit: de ene keer zie ik gezichten die ik nog niet eerder zag, dan weer allemaal oudere gezichten.quote:
masterchefquote:
Het natuurtalent met die kuiltjes in z'n wangen bedoel je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
masterchefIk ben voor die knappe jongen met die lieve lach
Andy heet ie geloof ik, met blauwe ruitjesbloes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het natuurtalent met die kuiltjes in z'n wangen bedoel je?
Oh ja, die arrogantequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Andy heet ie geloof ik, met blauwe ruitjesbloes.
ik was voor Matquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
masterchefIk ben voor die knappe jongen met die lieve lach
Heb je z'n eten geproefd?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik was voor Maten hij won!
Wat kan die man koken zegen hoe het er ook uit zag
wow....
ik vertrouw op 't oordeel van michelinkoksquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je z'n eten geproefd?.
En eerst was z'n presentatie niet je van het, remember?
niet helemaal, we moeten nog even nagaan of hij ze ook in kleur heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja daar wilde ik nog op reageren!
Leuke foto's Mo! Mooi![]()
Bewust gekozen om alles in zwart-wit te hebben? kleur lijkt me ook mooi!
dat zal wel toch? als het digitale foto's zijn dan heb je ze toch altijd ook in kleur? en zo niet, in zwart wit zien jullie er ook prachtig uit hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet helemaal, we moeten nog even nagaan of hij ze ook in kleur heeft
nope, Goede digitale camera's (spiegelreflexen) hebben ook allemaal een perfecte zwart-wit functie, die ook de .RAW's in zwart wit maaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat zal wel toch? als het digitale foto's zijn dan heb je ze toch altijd ook in kleur? en zo niet, in zwart wit zien jullie er ook prachtig uit hoor!
Ieks!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:34 schreef kwakz0r het volgende:
ohhhh wat waren jullie mooi Mo!! Jij vooral natuurlijk, maar ook René zag er goed uit zeg!
GB: ben blij dat je naar de dokter bent gegaan... een man uit t dorp van mn ouders is deze zomer in duitsland overleden aan een infectie door een insectenbeet die hij niet had laten behandelen (ws. iets heel acuuts hoor! ik wil je absoluut niet bang maken) maar daarom goed dat je wel pillen hebt nu enzo
ik ben iig niet gegaan.. wel jammer, maar moet gewoon ff op 't geld lettenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
goed bezig Razz
Zijn er nou nog Slankies aan het eten in A'dam? Of ging dat nou niet meer door?
Daar is toch niks "quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben iig niet gegaan.. wel jammer, maar moet gewoon ff op 't geld letten
Echter een goede fotograaf gebruikt RAW niet op de zwartwit functie dus zou als ik jou was het nog even navragenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, Goede digitale camera's (spiegelreflexen) hebben ook allemaal een perfecte zwart-wit functie, die ook de .RAW's in zwart wit maakt
al gedaan, wachten op antwoordquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echter een goede fotograaf gebruikt RAW niet op de zwartwit functie dus zou als ik jou was het nog even navragen
hoe oud zijn de vrouwen waar jij op valt dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een hele aantrekkelijke dame gespot ergens. Contact gelegd en het ging al een beetje moeizaam, dus ik voelde hem al aankomen, maar ze vindt me idd te jong. Gelukkig matchten we verder toch niet en had er idd geen toekomst in gezeten ivm het leeftijdsverschil, maar wat een prachtige vrouw!
![]()
.
65+quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe oud zijn de vrouwen waar jij op valt dan?
Ja, dan snap ik het probleem wel jaquote:
Mo!quote:
Deze men houdt niet zo van vlees, en heeft al andere plannen ook, maar veel plezier!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:36 schreef motorbloempje het volgende:
tof! *jaloers*
ik heb nu ook wel in mn eentje een fles wijn open nog even zitten kletsen met mams aan de telefoon
afspraak gemaakt voor volgende week
en "By Any Means 2" gekeken, de eerste 2 afleveringen
Nu maar 's slapen, morgen lange feestvoorbereidingsdag te doen.
Nogmaals: als men zin heeft in een BBQ, men is welkom
Liefquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Ah er komen toch nog mensen! Goed om te horen.
Pippa is echt zo'n schatje! Ze lag vanochtend op de bureaustoel en als ze dan merkt dat ik wakker ben, springt ze naar me toe op bed, gaat voor m'n gezicht zitten, kopjes geven, m'n oogleden wassen en met haar pootjes op en neer.
hoeft niet persé. Het is wel traditioneel, maar ik doe 't ook alleen als er of toevallig ene fles open is, óf ik van plan ben het erbij te gaan drinken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:56 schreef Viking84 het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/watetenwevandaag/donderdag
Dit wil ik graag maken vanavond, maar witte wijn maakt geen onderdeel uit van het recept en dat is toch standaard bij risotto?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |