abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:51:48 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85503072
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:46 schreef conleche het volgende:
Pief is veilig hier!! Toch nog ergens goed voor, dat verrotte slapen van mij lately. :P
Ik zie nu pas op welk tijdstip je postte _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_85503100
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:46 schreef conleche het volgende:
Pief is veilig hier!! Toch nog ergens goed voor, dat verrotte slapen van mij lately. :P
Super! ^O^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:55:26 #103
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85503144
Goeiemorgen!
*zucht* vandaag eerste dag werken na de vakantie.
Heb echt totaal geen zin! }:|
pi_85503562
awh Pief! :* -O-

en goedemorgen! :W

oh, Cali, Zumba lijkt mij ook verschrikkelijk ;( , maar spinnen O+ deze vakantie waren er bijna geen spinuren, maar vanaf volgende week maandag zijn er weer genoeg uurtjes O+ *O*
Ja doei.
pi_85503832
mogguh!

Wat gaan jullie hard :') Ik ben weer terug van een paar dagen buitenland (niet zo goed gegeten :X en nog slechter geslapen -O- ) En ben nog steeds verkouden, moet bij de apotheek een of ander goedje halen wat slijm oplost want ik probeer mijn longen eruit te hoesten :')

Dit weekend doen we zo mijn mogelijk en hopelijk slaap ik bij en voel ik me maandag een stuk beter :)

Qua eten:
O: Havermout, kaneel en rozijntjes (net op)
L: kip, komkommer tomaat
T: Roggebrood pindakaas
D: Vis met groenten
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:32:14 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85503981
Zo net even nadere inlichtingen ingewonnen over een vacature in Snits! Eens kijken of dat wat is.

Nadeel van al die klantenservicevacatures is wel dat je minimaal een half jaar en soms zelfs een jaar moet blijven. En in dat half jaar komt natuurlijk mijn droomvacature voorbij -O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:34:06 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85504026
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo net even nadere inlichtingen ingewonnen over een vacature in Snits! Eens kijken of dat wat is.

Nadeel van al die klantenservicevacatures is wel dat je minimaal een half jaar en soms zelfs een jaar moet blijven. En in dat half jaar komt natuurlijk mijn droomvacature voorbij -O-.
Je bedoelt dat het gewoon halfjaar of jaarcontracten zijn? Dat is toch heel normaal voor een baan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85504206
Goedemorgen! De schilders zijn weer bezig en het stinkt zo ontzettend en er is geen plek meer in de tuin of op het balkon om te zitten }:| dus ik ga maar weer eens voor school aan het werk. Jeuj.

Wat fijn dat PF bij Co terecht kon O+!
aurum, waar was je heen geweest?

Mijn lijstje voor vandaag wordt:
O: Beschuit kaas, beschuit appelstroop, thee
T: Appel
L: Boterham rookvlees, boterham pindakaas, thee
T: Ananas!
S: Evy 2 (gisteren niet geweest want lief was pas weer om 22:00 thuis -O- )
D: Spaghetti bolognese met rucolasalade
T: Yoghurt
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:40:37 #109
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85504207
raar, klein lijstje vandaag :?
nu ontbijten, dan werken, en om 3 uur pauze en half 6 vrij. Dus ook geen momenten om wat te eten.. hmm

o: tosti met salami light ( :') ) en tomaat, wiener melange
t: werken
m (rond een uur of 3): fruit
a: tapashapjes met vriendje! O+
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:41:11 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85504225
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het gewoon halfjaar of jaarcontracten zijn? Dat is toch heel normaal voor een baan?
Oh is dat zo? Dat wist ik niet :@ (maar ik heb dan ook nog nooit een echte baan gehad).
Dan weet ik niet of het wel een optie is, want het verrotte is dat vacatures op scholen niet een half jaar van tevoren al bekend zijn. Als ik steeds voor een half jaar ergens aan vast zit kom ik ook niet verder natuurlijk -O-. Maar als ik na een half jaar gewerkt te hebben wel binnen een maand of 2 kan opstappen, dan wordt het een ander verhaal (zo lees ik het iig. Er staat: minimaal een half jaar beschikbaar, dan ben je daarna toch weer vrij om te gaan en te staan waar je wilt?).
Niet meer actief op Fok!
pi_85504235
ik ben in de UK geweest, al het eten is daar evilZz -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85504248
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben in de UK geweest, al het eten is daar evilZz -O-
*boks*
Ja doei.
pi_85504294
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Noukjee het volgende:
raar, klein lijstje vandaag :?
nu ontbijten, dan werken, en om 3 uur pauze en half 6 vrij. Dus ook geen momenten om wat te eten.. hmm

o: tosti met salami light ( :') ) en tomaat, wiener melange
m (rond een uur of 3): fruit
a: tapashapjes met vriendje! O+
Dus op een werkdag geen lunch en alleen wat fruit tussendoor?
pi_85504432
Een mager lijstje Noukjee...

Goedemorgen allemaal! :)

Planning..
O: 1 croissant met suiker + halfvolle melk
T: schaal yoghurt
L: 1 volk. boterham met filet americain + 1 cracker kipfilet/komkommer
T: fruit
A: gourmetten :@ :9~
T: verse jus d'orange

En veel thee.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:53:20 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85504519
Oh, de zwager van Nachtwacht blijkt bij SNT te werken *O*. Ingang! :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:53:37 #116
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85504526
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dus op een werkdag geen lunch en alleen wat fruit tussendoor?
Nouja, ik moet om half 12 beginnen met werken, tot half 6/6 uur, en heb alleen een uur of 3 een kwartiertje pauze. Dus mijn ontbijt om half 11 is eigenlijk ook m'n lunch. Beetje apart op zo'n werkdag.
pi_85504536
Lijstjes!

O: 2 knackebrod (een met kaas en salami, een met salmi en zachte geitenkaas)
T: nectarine
L: grote bak kwark (500 gram)
T: banaan
D: nasi met groente, pindasaus en casave
T: biertje
Ja doei.
pi_85504556
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:53 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Nouja, ik moet om half 12 beginnen met werken, tot half 6/6 uur, en heb alleen een uur of 3 een kwartiertje pauze. Dus mijn ontbijt om half 11 is eigenlijk ook m'n lunch. Beetje apart op zo'n werkdag.
geen excuus.

en als je ontbijt je lunch is moet je dus meer eten, of meer meenemen aan boterhammen. Dat kan prima in een kwartier..
Ja doei.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:56:27 #119
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85504619
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geen excuus.

en als je ontbijt je lunch is moet je dus meer eten, of meer meenemen aan boterhammen. Dat kan prima in een kwartier..
Ja, dat is een goed plan!
Neem gewoon wat boterhammen mee, duh. Dat ik daar zelf niet aan denk :')
En neem gelijk een activia yoghurtje mee!

Fijne dag :W
pi_85504678
^O^ opgelost!
Ja doei.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:00:05 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85504732
Of je staat eerder op, noukjee, zodat je ook normaal kunt ontbijten.
Niet meer actief op Fok!
pi_85504849
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh is dat zo? Dat wist ik niet :@ (maar ik heb dan ook nog nooit een echte baan gehad).
Dan weet ik niet of het wel een optie is, want het verrotte is dat vacatures op scholen niet een half jaar van tevoren al bekend zijn. Als ik steeds voor een half jaar ergens aan vast zit kom ik ook niet verder natuurlijk -O-. Maar als ik na een half jaar gewerkt te hebben wel binnen een maand of 2 kan opstappen, dan wordt het een ander verhaal (zo lees ik het iig. Er staat: minimaal een half jaar beschikbaar, dan ben je daarna toch weer vrij om te gaan en te staan waar je wilt?).
Als je een half jaar beschikbaar moet zijn is het geen harde eis. Als ze je een (half)jaarcontract aanbieden dan wel (maar het callcenter dat begint met een halfjaarcontract moet nog geboren worden hoor, een contract werkt twee kanten op namelijk).

Dus niet laten afschrikken! Op dit moment ben jij het komende halfjaar beschikbaar. Daar ga je pas serieus over nadenken du moment dat ze je een echt contract voor bepaalde tijd aanbieden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85505239
Fijn idd dat PF ergens terecht kon :Y

Vik: idd gewoon altijd proberen, via via werkt misschien nog wel het best

Heb 3 uur wakker gelegen vannacht, omdat ik me zorgen over van alles en nog wat maakte :')
Uiteindelijk dacht ik ik zet het wel even van me af en ga nu slapen, zorgen maken kan morgen ook nog :P
Heb ook uitslag over mijn hele rug en rode plekken en een hele pijnlijke huid op andere delen van mijn lichaam :? Dus ik wil vandaag eigenlijk even naar de GGD :{
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:35:23 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85505935
Mogge! c_/

Shiny, dat klinkt niet tof :{ denk je dat die uitslag te maken heeft met je gepieker?
PF :* echt niet leuk voor je, gelukkig was co je reddende engel vannacht!
XM, succes bij de tandarts! Ik hoop dat alles nog gewoon stevig zit!
Aurum, welcome back :)
Cali, veel plezier vandaag!! nieuw huisje inrichten O+

Ik heb gisteren ook topsport gedaan; heb op Noorderzon (een soort Parade maar dan in het park hier in Groningen) op- en afbouwwerkzaamheden gedaan bij een voorstelling. Een hele zaal vol klapstoeltjes klaarzetten en weer afbreken na die tijd, dat voel je de volgende ochtend wel in je schouders :X

Gelukkig kreeg ik daarna eten in de medewerkerstent O+ Spinazie met linzen en mozzarella, en dat was eigenlijk best lekker :Y)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:02:27 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85506787
Zit nu in de wachtkamer... *zucht
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')