Ik zie nu pas op welk tijdstip je posttequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:46 schreef conleche het volgende:
Pief is veilig hier!! Toch nog ergens goed voor, dat verrotte slapen van mij lately.
Super!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:46 schreef conleche het volgende:
Pief is veilig hier!! Toch nog ergens goed voor, dat verrotte slapen van mij lately.
Je bedoelt dat het gewoon halfjaar of jaarcontracten zijn? Dat is toch heel normaal voor een baan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo net even nadere inlichtingen ingewonnen over een vacature in Snits! Eens kijken of dat wat is.
Nadeel van al die klantenservicevacatures is wel dat je minimaal een half jaar en soms zelfs een jaar moet blijven. En in dat half jaar komt natuurlijk mijn droomvacature voorbij.
Oh is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gewoon halfjaar of jaarcontracten zijn? Dat is toch heel normaal voor een baan?
*boks*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben in de UK geweest, al het eten is daar evilZz
Dus op een werkdag geen lunch en alleen wat fruit tussendoor?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Noukjee het volgende:
raar, klein lijstje vandaag![]()
nu ontbijten, dan werken, en om 3 uur pauze en half 6 vrij. Dus ook geen momenten om wat te eten.. hmm
o: tosti met salami light () en tomaat, wiener melange
t: werken
m (rond een uur of 3): fruit
t: werken
a: tapashapjes met vriendje!
Nouja, ik moet om half 12 beginnen met werken, tot half 6/6 uur, en heb alleen een uur of 3 een kwartiertje pauze. Dus mijn ontbijt om half 11 is eigenlijk ook m'n lunch. Beetje apart op zo'n werkdag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dus op een werkdag geen lunch en alleen wat fruit tussendoor?
geen excuus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:53 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Nouja, ik moet om half 12 beginnen met werken, tot half 6/6 uur, en heb alleen een uur of 3 een kwartiertje pauze. Dus mijn ontbijt om half 11 is eigenlijk ook m'n lunch. Beetje apart op zo'n werkdag.
Ja, dat is een goed plan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen excuus.
en als je ontbijt je lunch is moet je dus meer eten, of meer meenemen aan boterhammen. Dat kan prima in een kwartier..
Als je een half jaar beschikbaar moet zijn is het geen harde eis. Als ze je een (half)jaarcontract aanbieden dan wel (maar het callcenter dat begint met een halfjaarcontract moet nog geboren worden hoor, een contract werkt twee kanten op namelijk).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dat wist ik niet(maar ik heb dan ook nog nooit een echte baan gehad).
Dan weet ik niet of het wel een optie is, want het verrotte is dat vacatures op scholen niet een half jaar van tevoren al bekend zijn. Als ik steeds voor een half jaar ergens aan vast zit kom ik ook niet verder natuurlijk. Maar als ik na een half jaar gewerkt te hebben wel binnen een maand of 2 kan opstappen, dan wordt het een ander verhaal (zo lees ik het iig. Er staat: minimaal een half jaar beschikbaar, dan ben je daarna toch weer vrij om te gaan en te staan waar je wilt?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |