Tunk is nooit goed,dunkt me!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gegrilde puntpaprika's met zeezoutkorrels.
En ik moet morgen naar de tandarts. Controle. En ik heb het idee dat m'n voortanden los zitten... Als ik mn bovenlip strak om mn voortanden 'vouw' doet er iets 'tunk' in m'n tand.. :|
Oh mehe! Dat heb ik altijd bij de eerste keer Body Jam / Club Dance, da's idd meer streetdance en dat heb ik ook nooit 1-2-3 doorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef Phaidra het volgende:
@neen: het lijkt er verdomd veel op!![]()
En Maria, ik heb al wel vaker Zumba gedaan en toen was het veel minder met armen en juist veel conditioneel springen en heen-en-weer lopen. Dat was tof!! En snel op te pikken voor beginners, want basic bewegingen. Maar dit was zoveel bewegingen op 1 moment... Lastig uit te leggen, maar veel meer richting streetdance. In ieder geval werd ik er niet moe van, want ik stond continu stil omdat ik 't weer kwijt was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is toch teveel, dat kan ik me voornemen maar gebeurt toch nietAl vond ik Combi Fit wel puik, dus misschien dat ik wel eens een lesje Zumba of Club Dance ervoor inwissel. En Power wil ik wel eens proberen, net als Yoga. Maarja.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee want ik ben niet afgetraind genoeg, dus slechte reclamequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef neen het volgende:
He maar Maria, verschijn je binnenkort ook al op TellSell om Zumba dvd's aan de man/vrouw te brengen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het lijkt me echt afschuwelijk
*boksquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik gok omdat de ietwat hysterische blijheid niet voor iedereen is weggelegdquote:
Ach, to each his own! Ik krijg al half uitslag als ik naar zo'n spinning-fiets KIJKquote:
omdat ik niet hou van dat soort dingen. Ik dans alleen na 3 wijn en als ik ga sporten wil ik afzienquote:
Als je ziet op tv hoe blij al die mensen zijn, dan moet het toch wel leuk zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O, handig toch. Als je het afschuwelijk vind is het sowieso al afzienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
omdat ik niet hou van dat soort dingen. Ik dans alleen na 3 wijn en als ik ga sporten wil ik afzien
Aanvulling:afzien op conditioneel gebied. Wijsneusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef neen het volgende:
[..]
Als je ziet op tv hoe blij al die mensen zijn, dan moet het toch wel leuk zijn.
[..]
O, handig toch. Als je het afschuwelijk vind is het sowieso al afzien
Ieder z'n dingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, to each his own! Ik krijg al half uitslag als ik naar zo'n spinning-fiets KIJKAl geloof ik meteen dat het supergoed voor je is, en je er megaslankie van wordt. Dit in tegenstelling tot Zumba, wat volgens mij bij de meesten niet zoveel uithaalt
(op conditioneel niveau overigens best wel!)
Weet je waar ik hysterisch blij van word?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Swietje het volgende:
Juist dat hysterische blije lijkt mij leuk
Ik vind lang fietsen / crosstraineren / etc. juist niet leuk, ivm eentonigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
omdat ik niet hou van dat soort dingen. Ik dans alleen na 3 wijn en als ik ga sporten wil ik afzien
Laat mij maar lekker stampen op een fiets of simpelweg op asfalt. linkerbeen, rechterbeen enzovoorts. Lets keep it simple![]()
boks, ouwe!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Maar ik vind alles 'hupsen' wat niet simpel is
. I'm with Cali on this one
.
*hysterisch blij vreugdedansje voor Cali*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Weet je waar ik hysterisch blij van word?
het idee dat ikmorgen de sleutel van mijn nieuwe huis krijg!!en al dat klussen is ook topsport denk ik
Sporten in je nieuwe huisje!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het idee dat ikmorgen de sleutel van mijn nieuwe huis krijg!!en al dat klussen is ook topsport denk ik
Oew ja! Dan kunnen we mee spiekenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zal morgen even kijjken of ik nieuwe batterijen kan scoren voor mijn camera, dan kan ik wat foto''s maken van begin, ontwikkeling en eind-situatie
Wat fijn!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wat eng, als je tanden los zitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog een KLU-topic openen Cali?
Ik ga slapen... poging tot iig... ga me vast de hele nacht druk liggen maken om die stomme rottanden.
Trusten
hahahaha dat is echt precies wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:35 schreef neen het volgende:
En zit je ook op marktplaats te kijken of er nog mooie gratis spullen zijndat is leuk
Succes morgen!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog een KLU-topic openen Cali?
Ik ga slapen... poging tot iig... ga me vast de hele nacht druk liggen maken om die stomme rottanden.
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
oohhh dat was vast heel moeilijk en naar...quote:
Ze kon anders vast wel bij Co terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:24 schreef Tinkepink het volgende:PF! Niet onder een brug hoeven slapen hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |