Waarom? Wat heb ik gemist? Date?quote:
quote:Beantwoordt de volgende vragen een geef jezelf één punt voor ieder 'ja'-antwoord.
1. Besteed jij meer dan drie uur per dag tijd aan nadenken over gezond voedsel? (Geef jezelf twee punten als je er vier uur of meer mee bezig bent.)
2. Ben jij je voedsel voor morgen vandaag al aan het plannen?
3. Geef jij meer om de waarde van wat je eet dan om het plezier van het te eten?
4. Heb je wel eens gemerkt dat wanneer de kwaliteit van je voedingspatroon is toegenomen (gezonder voedsel), de kwaliteit van je leven gelijkwaardig is verminderd?
5. Wordt je steeds maar strenger voor jezelf?
6. Offer jij ervaringen waar je ooit zoveel plezier in had op voor het voedsel waarvan jij denkt dat het goed is?
7. Voel jij een toegenomen eigenwaarde wanneer jij gezond voedsel eet? Kijk jij neer op anderen die dat niet doen?
8. Voel jij je enorm schuldig wanneer je iets eet wat je lekker vindt, maar wat niet in jouw voedingspatroon thuis hoort?
9. Zorgt jouw voedingspatroon er voor dat je sociaal geïsoleerd bent?
10. Heb jij een vredig gevoel van totale controle wanneer je eet op de manier zoals het 'zou moeten'?
Als je meer dan vier punten hebt gescoord, zou je een serieus probleem kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh, ik heb een serieus probleem!
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Tablet antihistamine wil ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit met een koelelement tegen mijn been, volgens mij werkt het nog ook![]()
En wat betreft die test, ik zit tegen het randje, maar niet er overheen denk ik zoEen deel ervan vindt ik ook gewoon "bewust met je eten omgaan".
En zo bewust ben ik nou ook weer niet altijd
QFT!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beetje vage vraagstellingen wel, met zo'n lijst gaan mensen zichzelf al snel over-analyseren en zien ze ineens problemen die er niet zijn. Heb ik een hekel aan, problemen creëren
Gelukkig niet, 1 zo'n limbo is genoeg. Dit is een tukker of achterhoeker, whatever dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
Neen, komt jouw nieuwe huisgenoot uit het Limburgse land??
Thanks voor de tip, gewoon te krijgen bij kruidvat ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tablet antihistamine wil ook nog wel eens helpen
Ja, gewoon Allerfree, of het huismerk van Kruidvat (cetirizine). Werkt hetzelfde, dus ik zou Kruidvat nemenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, gewoon te krijgen bij kruidvat ofzo?
Oh?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
QFT!
Bijna iedereen die een beetje serieus aan de lijn doet voldoet hier wel aan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:14 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader zit naast me te laptoppen. Hij zoekt doedelzakmuziek voor onder de vakantiefoto's![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:14 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader zit naast me te laptoppen. Hij zoekt doedelzakmuziek voor onder de vakantiefoto's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi all!
Rare eet dag gehad. Gewoon ontbeten met kokosdrankje en broodje kipfilet. Toen op 1e vergadering van het jaar een appeltaartstukje en daarna 2 blokjes kaas, 2 tomaten en 1 plakje worst.
Toen lunch van 2 broodjes kipfilet en toen naar vriendinnen en daar handje chips wat zoutstokjes en toen soep met stokbrood en macaroni.
Nu ben ik thuis, bij mn moeder, want autolampen stuk dus hier overnachten, en voel me ziekig ...Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Nou ja, niet aan alles maar vier dingen haal ik toch wel. In het begin was ik in elk geval vrij veel bezig met het bedenken wat ik kon eten en ook met vooruit plannen zodat ik niet steeds ongezonde dingen ging eten omdat ik niks in huis/bij me had. Ervaringen opofferen voor gezond voedsel geldt voor mij ook, want ik heb best veel plezier in een bezoekje aan de Burger King.quote:
Internetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind dit een slechte test met suggestieve, rare vraagstellingen.
Waar komt ie vandaan?
Nice! Ik ga het ook rustig opvoeren denk ik, alleen heb ik nu echt vaste rondjes van 5k en als ik het telkens met zeg 500m wil opvoeren weet ik echt niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:
en ik heb 7.5 km gelopen, appeltje eitje(wel ubertraag, maar vriendinnetje kon niet harder en we hebben wel veel gekletst
) Ging best lekker dus, dinsdag gaan we voor de 8
Eens! Vond ik ook, hij komt een beetje over alsof ie bijna WIL dat je een probleem vindt bij jezelfquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind dit een slechte test met suggestieve, rare vraagstellingen.
Waar komt ie vandaan?
ik had ook al even gegoogled inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef neen het volgende:
[..]
Internet
Na google kom ik overigens hier terecht
[..]
Nice! Ik ga het ook rustig opvoeren denk ik, alleen heb ik nu echt vaste rondjes van 5k en als ik het telkens met zeg 500m wil opvoeren weet ik echt niet wat ik moet doennou ja eerst sowieso maar wat regelmaat erin brengen. Jij bent met alles echt goed beizg nu he
supergoed!
Nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik had ook al even gegoogled inderdaad
Nu je het zegt..het gaat eigenlijk allemaal wel lekker ja! Alleen doe ik veel te weinig aan mijn studiemaarja, je kan niet álles hebben he
![]()
Wat betreft opbouwen: dit rondje was toevallig 7.5 (vorige was een kleine 6) en volgende keer mag mijn loop-maatje de route uitstippelen en mij eis was minimaal 8 voor de opbouw![]()
Dus jij bent ook goed bezig met lopen he? Dikke pluim voor jou![]()
oh,dan krijg je nu een baby-pluimpje die alleen voor deze week geldt en houd ik de grote nog even vast, als je nog 2 weken goed bezig bent krijg je die ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef neen het volgende:
[..]
Nee.
Deze week al 2x dat is op zich nog aardig, vorige week maar 1x en tja het is afwachten of ik zo doorga als tot nu toe deze week. Sowieso gaat het niet zo goed, maar goed. Ik denk nu, eerst constant lopen (3x per week) en dan minder slecht eten. Wat dat betreft is het wel goed dat de vakantie bijna afgelopen is voor mij, ik heb wel behoefte aan een klein beetje ritme.![]()
Geen pluim dus, misschien over 2 week.
Oke dan! En het gaat over het algemeen, maar goed ik zeur teveel dus het is minder erg dan ik denk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh,dan krijg je nu een baby-pluimpje die alleen voor deze week geldt en houd ik de grote nog even vast, als je nog 2 weken goed bezig bent krijg je die ook![]()
![]()
Sowieso gaat het niet zo goed, gaat dat over het sporten en eten, of over alles in het algemeen?
Wat scheelt eraan? Je zeurt helemaal niet, en als het oplucht moet je gewoon lekker even spuien!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef neen het volgende:
[..]
Oke dan! En het gaat over het algemeen, maar goed ik zeur teveel dus het is minder erg dan ik denk.
Ook de volgende armbeweging Phaidra?
[ afbeelding ]
Tunk is nooit goed,dunkt me!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gegrilde puntpaprika's met zeezoutkorrels.
En ik moet morgen naar de tandarts. Controle. En ik heb het idee dat m'n voortanden los zitten... Als ik mn bovenlip strak om mn voortanden 'vouw' doet er iets 'tunk' in m'n tand.. :|
Oh mehe! Dat heb ik altijd bij de eerste keer Body Jam / Club Dance, da's idd meer streetdance en dat heb ik ook nooit 1-2-3 doorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef Phaidra het volgende:
@neen: het lijkt er verdomd veel op!![]()
En Maria, ik heb al wel vaker Zumba gedaan en toen was het veel minder met armen en juist veel conditioneel springen en heen-en-weer lopen. Dat was tof!! En snel op te pikken voor beginners, want basic bewegingen. Maar dit was zoveel bewegingen op 1 moment... Lastig uit te leggen, maar veel meer richting streetdance. In ieder geval werd ik er niet moe van, want ik stond continu stil omdat ik 't weer kwijt was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is toch teveel, dat kan ik me voornemen maar gebeurt toch nietAl vond ik Combi Fit wel puik, dus misschien dat ik wel eens een lesje Zumba of Club Dance ervoor inwissel. En Power wil ik wel eens proberen, net als Yoga. Maarja.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee want ik ben niet afgetraind genoeg, dus slechte reclamequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef neen het volgende:
He maar Maria, verschijn je binnenkort ook al op TellSell om Zumba dvd's aan de man/vrouw te brengen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het lijkt me echt afschuwelijk
*boksquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik gok omdat de ietwat hysterische blijheid niet voor iedereen is weggelegdquote:
Ach, to each his own! Ik krijg al half uitslag als ik naar zo'n spinning-fiets KIJKquote:
omdat ik niet hou van dat soort dingen. Ik dans alleen na 3 wijn en als ik ga sporten wil ik afzienquote:
Als je ziet op tv hoe blij al die mensen zijn, dan moet het toch wel leuk zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O, handig toch. Als je het afschuwelijk vind is het sowieso al afzienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
omdat ik niet hou van dat soort dingen. Ik dans alleen na 3 wijn en als ik ga sporten wil ik afzien
Aanvulling:afzien op conditioneel gebied. Wijsneusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef neen het volgende:
[..]
Als je ziet op tv hoe blij al die mensen zijn, dan moet het toch wel leuk zijn.
[..]
O, handig toch. Als je het afschuwelijk vind is het sowieso al afzien
Ieder z'n dingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, to each his own! Ik krijg al half uitslag als ik naar zo'n spinning-fiets KIJKAl geloof ik meteen dat het supergoed voor je is, en je er megaslankie van wordt. Dit in tegenstelling tot Zumba, wat volgens mij bij de meesten niet zoveel uithaalt
(op conditioneel niveau overigens best wel!)
Weet je waar ik hysterisch blij van word?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Swietje het volgende:
Juist dat hysterische blije lijkt mij leuk
Ik vind lang fietsen / crosstraineren / etc. juist niet leuk, ivm eentonigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
omdat ik niet hou van dat soort dingen. Ik dans alleen na 3 wijn en als ik ga sporten wil ik afzien
Laat mij maar lekker stampen op een fiets of simpelweg op asfalt. linkerbeen, rechterbeen enzovoorts. Lets keep it simple![]()
boks, ouwe!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Maar ik vind alles 'hupsen' wat niet simpel is
. I'm with Cali on this one
.
*hysterisch blij vreugdedansje voor Cali*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Weet je waar ik hysterisch blij van word?
het idee dat ikmorgen de sleutel van mijn nieuwe huis krijg!!en al dat klussen is ook topsport denk ik
Sporten in je nieuwe huisje!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het idee dat ikmorgen de sleutel van mijn nieuwe huis krijg!!en al dat klussen is ook topsport denk ik
Oew ja! Dan kunnen we mee spiekenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zal morgen even kijjken of ik nieuwe batterijen kan scoren voor mijn camera, dan kan ik wat foto''s maken van begin, ontwikkeling en eind-situatie
Wat fijn!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wat eng, als je tanden los zitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog een KLU-topic openen Cali?
Ik ga slapen... poging tot iig... ga me vast de hele nacht druk liggen maken om die stomme rottanden.
Trusten
hahahaha dat is echt precies wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:35 schreef neen het volgende:
En zit je ook op marktplaats te kijken of er nog mooie gratis spullen zijndat is leuk
Succes morgen!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog een KLU-topic openen Cali?
Ik ga slapen... poging tot iig... ga me vast de hele nacht druk liggen maken om die stomme rottanden.
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
oohhh dat was vast heel moeilijk en naar...quote:
Ze kon anders vast wel bij Co terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:24 schreef Tinkepink het volgende:PF! Niet onder een brug hoeven slapen hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |