ga gewoon lekker eten, het is vervelend, maar misschien ben je xtra nukkig omdat je ook honger hebt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Argh grmbl @&¤%}%}!|
Dit is al de derde avond deze week dat m'n lief belt dat hij veel later thuis zal zijn wegens slechte planning voor een programma op z'n werk. Ben er echt klaar mee, had het eten al klaar en alles.
Pfrt.
/egoklaagpost
klinkt als een goede workaroundquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:54 schreef Razztwizzle het volgende:
@Aurum: Dat zou ik normaal ook wel doen, maar als ik nu eet en hij is er over een uur, dan gaan we samen rennen, dan zou ik nog veel te vol zitten. Dus ik eet een knäckebröd, straks rennen en dan eten. Komt goed, baal er alleen van, ook voor hem omdat hij er niets aan kan doen, hij moet steeds op mensen wachten tot iets af is.
herkenbaar, en dan werkt die van mij nog niet eens fulltimequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Argh grmbl @&¤%}%}!|
Dit is al de derde avond deze week dat m'n lief belt dat hij veel later thuis zal zijn wegens slechte planning voor een programma op z'n werk. Ben er echt klaar mee, had het eten al klaar en alles.
Pfrt.
/egoklaagpost
Maar het is niet zijn schuld, dat vind ik wel anders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
herkenbaar, en dan werkt die van mij nog niet eens fulltime![]()
gewoon gaan eten en demonstratief in een bakje op 't aanrecht zetten
Oeh, dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag bijna weer naar bed.... nog 3 dagen werken en dan vakantie! Kan niet wachten.
Eten was trouwens heerlijk! Veel werk, veel troep maar
Morgen ga ik na het werk even goed huishouden en dan heerlijk uit eten.... pizza dynamite (extra pikant, tonijn, kaas, champs en ik vraag altijd extra ui)
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het is niet zijn schuld, dat vind ik wel anders.
Masterchef is een tof programma! Alleen snap ik niet helemaal hoe het zit: de ene keer zie ik gezichten die ik nog niet eerder zag, dan weer allemaal oudere gezichten.quote:
masterchefquote:
Het natuurtalent met die kuiltjes in z'n wangen bedoel je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
masterchefIk ben voor die knappe jongen met die lieve lach
Andy heet ie geloof ik, met blauwe ruitjesbloes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het natuurtalent met die kuiltjes in z'n wangen bedoel je?
Oh ja, die arrogantequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Andy heet ie geloof ik, met blauwe ruitjesbloes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |