okay.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ziggo...
We hebben ook geen nieuwe randapparatuur ofzo... Maar ook met mijn telefoon kan ik dan geen verbinding maken dus het lijkt me wel dat het aan de modem ligt.
En als je de router dan eens reset? Of er een nieuwe firmware voor installeert?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik bedoelde de router, de pc die rechtstreeks op de modem zit heeft er geen last van.
Volgens mij is het bij mij gelukt door beiden van de stroom te halen. Dan modem na 20 minuten weer inschakelen, 10 minuten wachten, dan router inschakelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Had al gereset naar fabrieksinstelling enzo maar dat heeft totaal geen effect gehad (behalve dan dat alle beveiliging weer opnieuw moest)
Awwwwquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vast heel veel gemist maar geen tijd om bij te lezen. ICLON (lerarenmaster) introweek was ontzettend intensief, maar wel heel leuk. voel me veel beter gewapend nu voor de start van mn baan. miniles die ik gaf ging echt heel erg goed, I kicked major ass *major ass* #HIMYM
En ben geen nacht apart geweest van vriendjezo fijn... t gaat echt heel goed. volgende week gaat ie mee naar de verjaardag van mjn broertje
bij mn ouders dus.
heb ik hier iets heel belangrijks gemist? foto's van Mo meen ik op te maken uit de posts op deze pagina.
Ook geen computer/laptop met een fatsoenlijk scherm? Anders hou je je tapasavond toch gewoon op zijn kamer, filmpje erbij?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:28 schreef Noukjee het volgende:
Denk dat het gezellige tapasavondje en bankhangen met een filmpje niet door gaat..
We konden het eindelijk doen omdat z'n ouders een weekje weg zijn.
Kom ik bij m'n vriend, zit z'n hele huiskamer vol met vrienden van zijn broertjes, te blowen en bier te drinken..
En vriendje is ook nog neit thuis.. gezellig
zijn ze mooi?quote:
wat leuk...tenminste, jij weet wie het is? Als het echt zo'n stiekeme gluurder is/was....dan ben je niet blijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
te grappig dit mailtje, kreeg ik net:
[..]
Net poëzie
daar kwam mijn wederhelft ook mee aanquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag niet teveel lopen van de dokter![]()
En voor wie het interesseert:wat heb je met je been dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Mental image!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:38 schreef Syrena het volgende:
Ow, mijn discotheek van vanavond gaat niet door! (best wel opgelucht...) Toen ik bij de V&D een onderbroek aan het passen was (over mijn eigen heen hoor) belde een ander vriendinnetje om te vragen of ik morgen mee de stad in wildeZin in, lekker bijkletsen, gewoon zomerjurkje aan WHOE!
Heb de onderbroeken gekocht trouwens
Ja zit nu bij hem thuis op de pc. Maar hij is nog neit thuis en hij zou hier half 6 zijn. En en we moeten ook nog allemaal boodschappen doen voor de tapas en weet niet eens of dat nog gaat lukken straks..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:40 schreef Sts het volgende:
[..]
Ook geen computer/laptop met een fatsoenlijk scherm? Anders hou je je tapasavond toch gewoon op zijn kamer, filmpje erbij?
ga gewoon lekker eten, het is vervelend, maar misschien ben je xtra nukkig omdat je ook honger hebt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Argh grmbl @&¤%}%}!|
Dit is al de derde avond deze week dat m'n lief belt dat hij veel later thuis zal zijn wegens slechte planning voor een programma op z'n werk. Ben er echt klaar mee, had het eten al klaar en alles.
Pfrt.
/egoklaagpost
klinkt als een goede workaroundquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:54 schreef Razztwizzle het volgende:
@Aurum: Dat zou ik normaal ook wel doen, maar als ik nu eet en hij is er over een uur, dan gaan we samen rennen, dan zou ik nog veel te vol zitten. Dus ik eet een knäckebröd, straks rennen en dan eten. Komt goed, baal er alleen van, ook voor hem omdat hij er niets aan kan doen, hij moet steeds op mensen wachten tot iets af is.
herkenbaar, en dan werkt die van mij nog niet eens fulltimequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Argh grmbl @&¤%}%}!|
Dit is al de derde avond deze week dat m'n lief belt dat hij veel later thuis zal zijn wegens slechte planning voor een programma op z'n werk. Ben er echt klaar mee, had het eten al klaar en alles.
Pfrt.
/egoklaagpost
Maar het is niet zijn schuld, dat vind ik wel anders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
herkenbaar, en dan werkt die van mij nog niet eens fulltime![]()
gewoon gaan eten en demonstratief in een bakje op 't aanrecht zetten
Oeh, dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag bijna weer naar bed.... nog 3 dagen werken en dan vakantie! Kan niet wachten.
Eten was trouwens heerlijk! Veel werk, veel troep maar
Morgen ga ik na het werk even goed huishouden en dan heerlijk uit eten.... pizza dynamite (extra pikant, tonijn, kaas, champs en ik vraag altijd extra ui)
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het is niet zijn schuld, dat vind ik wel anders.
Masterchef is een tof programma! Alleen snap ik niet helemaal hoe het zit: de ene keer zie ik gezichten die ik nog niet eerder zag, dan weer allemaal oudere gezichten.quote:
masterchefquote:
Het natuurtalent met die kuiltjes in z'n wangen bedoel je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
masterchefIk ben voor die knappe jongen met die lieve lach
Andy heet ie geloof ik, met blauwe ruitjesbloes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het natuurtalent met die kuiltjes in z'n wangen bedoel je?
Oh ja, die arrogantequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Andy heet ie geloof ik, met blauwe ruitjesbloes.
ik was voor Matquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
masterchefIk ben voor die knappe jongen met die lieve lach
Heb je z'n eten geproefd?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik was voor Maten hij won!
Wat kan die man koken zegen hoe het er ook uit zag
wow....
ik vertrouw op 't oordeel van michelinkoksquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je z'n eten geproefd?.
En eerst was z'n presentatie niet je van het, remember?
niet helemaal, we moeten nog even nagaan of hij ze ook in kleur heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja daar wilde ik nog op reageren!
Leuke foto's Mo! Mooi![]()
Bewust gekozen om alles in zwart-wit te hebben? kleur lijkt me ook mooi!
dat zal wel toch? als het digitale foto's zijn dan heb je ze toch altijd ook in kleur? en zo niet, in zwart wit zien jullie er ook prachtig uit hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet helemaal, we moeten nog even nagaan of hij ze ook in kleur heeft
nope, Goede digitale camera's (spiegelreflexen) hebben ook allemaal een perfecte zwart-wit functie, die ook de .RAW's in zwart wit maaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat zal wel toch? als het digitale foto's zijn dan heb je ze toch altijd ook in kleur? en zo niet, in zwart wit zien jullie er ook prachtig uit hoor!
Ieks!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:34 schreef kwakz0r het volgende:
ohhhh wat waren jullie mooi Mo!! Jij vooral natuurlijk, maar ook René zag er goed uit zeg!
GB: ben blij dat je naar de dokter bent gegaan... een man uit t dorp van mn ouders is deze zomer in duitsland overleden aan een infectie door een insectenbeet die hij niet had laten behandelen (ws. iets heel acuuts hoor! ik wil je absoluut niet bang maken) maar daarom goed dat je wel pillen hebt nu enzo
ik ben iig niet gegaan.. wel jammer, maar moet gewoon ff op 't geld lettenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
goed bezig Razz
Zijn er nou nog Slankies aan het eten in A'dam? Of ging dat nou niet meer door?
Daar is toch niks "quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben iig niet gegaan.. wel jammer, maar moet gewoon ff op 't geld letten
Echter een goede fotograaf gebruikt RAW niet op de zwartwit functie dus zou als ik jou was het nog even navragenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, Goede digitale camera's (spiegelreflexen) hebben ook allemaal een perfecte zwart-wit functie, die ook de .RAW's in zwart wit maakt
al gedaan, wachten op antwoordquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echter een goede fotograaf gebruikt RAW niet op de zwartwit functie dus zou als ik jou was het nog even navragen
hoe oud zijn de vrouwen waar jij op valt dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een hele aantrekkelijke dame gespot ergens. Contact gelegd en het ging al een beetje moeizaam, dus ik voelde hem al aankomen, maar ze vindt me idd te jong. Gelukkig matchten we verder toch niet en had er idd geen toekomst in gezeten ivm het leeftijdsverschil, maar wat een prachtige vrouw!
![]()
.
65+quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe oud zijn de vrouwen waar jij op valt dan?
Ja, dan snap ik het probleem wel jaquote:
Mo!quote:
Deze men houdt niet zo van vlees, en heeft al andere plannen ook, maar veel plezier!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:36 schreef motorbloempje het volgende:
tof! *jaloers*
ik heb nu ook wel in mn eentje een fles wijn open nog even zitten kletsen met mams aan de telefoon
afspraak gemaakt voor volgende week
en "By Any Means 2" gekeken, de eerste 2 afleveringen
Nu maar 's slapen, morgen lange feestvoorbereidingsdag te doen.
Nogmaals: als men zin heeft in een BBQ, men is welkom
Liefquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Ah er komen toch nog mensen! Goed om te horen.
Pippa is echt zo'n schatje! Ze lag vanochtend op de bureaustoel en als ze dan merkt dat ik wakker ben, springt ze naar me toe op bed, gaat voor m'n gezicht zitten, kopjes geven, m'n oogleden wassen en met haar pootjes op en neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |