ik was voor Matquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
masterchefIk ben voor die knappe jongen met die lieve lach
Heb je z'n eten geproefd?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik was voor Maten hij won!
Wat kan die man koken zegen hoe het er ook uit zag
wow....
ik vertrouw op 't oordeel van michelinkoksquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je z'n eten geproefd?.
En eerst was z'n presentatie niet je van het, remember?
niet helemaal, we moeten nog even nagaan of hij ze ook in kleur heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja daar wilde ik nog op reageren!
Leuke foto's Mo! Mooi![]()
Bewust gekozen om alles in zwart-wit te hebben? kleur lijkt me ook mooi!
dat zal wel toch? als het digitale foto's zijn dan heb je ze toch altijd ook in kleur? en zo niet, in zwart wit zien jullie er ook prachtig uit hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet helemaal, we moeten nog even nagaan of hij ze ook in kleur heeft
nope, Goede digitale camera's (spiegelreflexen) hebben ook allemaal een perfecte zwart-wit functie, die ook de .RAW's in zwart wit maaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat zal wel toch? als het digitale foto's zijn dan heb je ze toch altijd ook in kleur? en zo niet, in zwart wit zien jullie er ook prachtig uit hoor!
Ieks!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:34 schreef kwakz0r het volgende:
ohhhh wat waren jullie mooi Mo!! Jij vooral natuurlijk, maar ook René zag er goed uit zeg!
GB: ben blij dat je naar de dokter bent gegaan... een man uit t dorp van mn ouders is deze zomer in duitsland overleden aan een infectie door een insectenbeet die hij niet had laten behandelen (ws. iets heel acuuts hoor! ik wil je absoluut niet bang maken) maar daarom goed dat je wel pillen hebt nu enzo
ik ben iig niet gegaan.. wel jammer, maar moet gewoon ff op 't geld lettenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
goed bezig Razz
Zijn er nou nog Slankies aan het eten in A'dam? Of ging dat nou niet meer door?
Daar is toch niks "quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben iig niet gegaan.. wel jammer, maar moet gewoon ff op 't geld letten
Echter een goede fotograaf gebruikt RAW niet op de zwartwit functie dus zou als ik jou was het nog even navragenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, Goede digitale camera's (spiegelreflexen) hebben ook allemaal een perfecte zwart-wit functie, die ook de .RAW's in zwart wit maakt
al gedaan, wachten op antwoordquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echter een goede fotograaf gebruikt RAW niet op de zwartwit functie dus zou als ik jou was het nog even navragen
hoe oud zijn de vrouwen waar jij op valt dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een hele aantrekkelijke dame gespot ergens. Contact gelegd en het ging al een beetje moeizaam, dus ik voelde hem al aankomen, maar ze vindt me idd te jong. Gelukkig matchten we verder toch niet en had er idd geen toekomst in gezeten ivm het leeftijdsverschil, maar wat een prachtige vrouw!
![]()
.
65+quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe oud zijn de vrouwen waar jij op valt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |