Ik zie nu pas op welk tijdstip je posttequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:46 schreef conleche het volgende:
Pief is veilig hier!! Toch nog ergens goed voor, dat verrotte slapen van mij lately.
Super!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:46 schreef conleche het volgende:
Pief is veilig hier!! Toch nog ergens goed voor, dat verrotte slapen van mij lately.
Je bedoelt dat het gewoon halfjaar of jaarcontracten zijn? Dat is toch heel normaal voor een baan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo net even nadere inlichtingen ingewonnen over een vacature in Snits! Eens kijken of dat wat is.
Nadeel van al die klantenservicevacatures is wel dat je minimaal een half jaar en soms zelfs een jaar moet blijven. En in dat half jaar komt natuurlijk mijn droomvacature voorbij.
Oh is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gewoon halfjaar of jaarcontracten zijn? Dat is toch heel normaal voor een baan?
*boks*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben in de UK geweest, al het eten is daar evilZz
Dus op een werkdag geen lunch en alleen wat fruit tussendoor?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Noukjee het volgende:
raar, klein lijstje vandaag![]()
nu ontbijten, dan werken, en om 3 uur pauze en half 6 vrij. Dus ook geen momenten om wat te eten.. hmm
o: tosti met salami light () en tomaat, wiener melange
t: werken
m (rond een uur of 3): fruit
t: werken
a: tapashapjes met vriendje!
Nouja, ik moet om half 12 beginnen met werken, tot half 6/6 uur, en heb alleen een uur of 3 een kwartiertje pauze. Dus mijn ontbijt om half 11 is eigenlijk ook m'n lunch. Beetje apart op zo'n werkdag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dus op een werkdag geen lunch en alleen wat fruit tussendoor?
geen excuus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:53 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Nouja, ik moet om half 12 beginnen met werken, tot half 6/6 uur, en heb alleen een uur of 3 een kwartiertje pauze. Dus mijn ontbijt om half 11 is eigenlijk ook m'n lunch. Beetje apart op zo'n werkdag.
Ja, dat is een goed plan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen excuus.
en als je ontbijt je lunch is moet je dus meer eten, of meer meenemen aan boterhammen. Dat kan prima in een kwartier..
Als je een half jaar beschikbaar moet zijn is het geen harde eis. Als ze je een (half)jaarcontract aanbieden dan wel (maar het callcenter dat begint met een halfjaarcontract moet nog geboren worden hoor, een contract werkt twee kanten op namelijk).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dat wist ik niet(maar ik heb dan ook nog nooit een echte baan gehad).
Dan weet ik niet of het wel een optie is, want het verrotte is dat vacatures op scholen niet een half jaar van tevoren al bekend zijn. Als ik steeds voor een half jaar ergens aan vast zit kom ik ook niet verder natuurlijk. Maar als ik na een half jaar gewerkt te hebben wel binnen een maand of 2 kan opstappen, dan wordt het een ander verhaal (zo lees ik het iig. Er staat: minimaal een half jaar beschikbaar, dan ben je daarna toch weer vrij om te gaan en te staan waar je wilt?).
En hoe ging het?quote:
Yay! Wat voor soort werk is 't Mo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef motorbloempje het volgende:een freelance opdracht komende dinsdagavond
![]()
D wordt zo te horen kippenpoot uit de oven met gebakken aardappeltjes en salade!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Mo!![]()
En yay voor de mond van XM!
En arme Conny![]()
Lijstjeee!
O: twee sneetjes met nutella met een half litertje melk
T: wortels
L: meergranen-triangelbroodje met twee gekookte eieren en rauwkost
T: ? nog een broodje oids?
D: vriendje gaat kokenben erg benieuwd!
T: glas cola
PMquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
@shiny: hoe komt het dat je naar de GGD gaat ipv naar je huisarts? Of heb je geen huisarts? Of heb ik wat gemist?
Envoor Mo en
voor Conny.
heerlijk weer hier ja!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:13 schreef Laureline het volgende:
Is het bij jullie allemaal ook zulk prachtig weer? Wij gaan zo naar het strand met de mini en vriendje, eerst wel natuurlijk onze groenten eten vooraf![]()
Nog even een troostliedje voor PF (draaide ik echt 1000x in de vorige eeuw, tijdens afwezigheid van Exmeneer 1):
Nog niks binnen?quote:
Ja anders wordt uniekhoorn boos hè.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heerlijk weer hier ja!!
Heel goed dat jullie nog groente gaan eten
PF, wat fijn dat je bij Co terecht kon!quote:
quote:
*boks*.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:16 schreef P.F. het volgende:
Lau ik heb besloten het niet erger te maken dan het is. Ik ben namelijk heel goed in zwelgen.
Net poëziequote:hey p.f!
hoe is het?
ik kwam je van de week na heeel lange tijd weer tegen. op het station. jij was was erg brak en ik ook aan het einde van mijn latijn.
ik was in ieder geval even van mijn stuk gebracht door dit plotselinge weerzien met het meisje dat ik in vooral de vijfde en zesde klas van de xxxxxxx veel zag en altijd leuk mee om kon gaan. jammer dat het zo kort was.
ik zou graag een keer met je bijpraten. ik ben benieuwd naar hoe het met je gaat.
het mail adres dat ik veel gebruik is xxxx en mijn nr xxxxxx, ik zou het leuk vinden als je iets van je laat horen.
[naam]
X
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw![]()
Zijn de pluizige gevoelens wederzijds, PF?
Ik zou m dat niet zo mailenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Ja groen en pluizig, als de onderkant van een sinaasappel die al maanden in de fruitschaal ligt!
Kan niet stuk dus!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Ja groen en pluizig, als de onderkant van een sinaasappel die al maanden in de fruitschaal ligt!
ja!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:56 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, mo: wat fijn dat de foto's binnen zijn en je je eerste opdracht binnen hebt!
Is hij vandaag gekomen? Of was hij er al? Veel plezier in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje:
O: 3x Wasa met kaas
T: koffie met melk, banaan
L: wit broodje met halve kipschnitzel (je moet wat als ze alleen per 4 te koop zijn)
T: nog meer koffie met melk
T: yoghurt met een beetje cruesli
D: uit eten met vriendje
Wieso?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:17 schreef Goodbye het volgende:
O: vanilleyoghurt
T:stukje appeltaart
L: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
D: niet uit eten, dus ik moet nog wat verzinnen
Ik mag niet teveel lopen van de dokterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag niet teveel lopen van de dokter![]()
En voor wie het interesseert:Voor de deur afgezet worden en dat vriendje daarna de auto parkeert is geen optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar rot voor je zeg, zo ben je nog best immobiel! Was het wel van een steek?
Hij zit nu in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Sts het volgende:
[..]
Is hij vandaag gekomen? Of was hij er al? Veel plezier in ieder geval
Misschien zitten ze wel samen in het vliegtuigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij zit nu in het vliegtuig.
Beterschap voor Shiny en GB, en ook eenvoor PF!
Hopelijk vergeet ik nu niemand.
Gek! Dat kan je toch ook gewoon rechtop doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ben al thuis, net gedoucht maar werd heel misselijk van m'n haar wassen zo ondersteboven
Ja, waarschijnlijk een mug die een infectie bij zich droeg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat gek!! Ik raak helemaal geemotioneerd door jullie trouwfoto's Moblo, schitterend!! Nou heb ik een soort van tranen
Oja, ik jank nooit, al helemaal niet van iets moois...
Oeh je been, wat is het nou dan? Wel door die steek?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef Tinkepink het volgende:Jullie zijn echt grappig mo. Leuke foto's .
en GBAlle muggen moeten dood
Naar de hel met karma.
Wat irritant! Geen tips hier, geen verstand van dat soort zaken, helaasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Muh, al een week ineens problemen met draadloos internet... Dan gaat het even een uurtje goed, daarna veel uitval, pagina's die half laden, geen verbinding kunnen maken..
Modem of laptop probleem??
Modem al helemaal gereset naar fabrieksinstellingen enzo maar dat helpt ook niet.
Word er niet goed van, elk bericht dat ik schrijf moet ik eerst even kopieren want tis nooit echt zeker of hij hem wel plaatst
UPC toevallig?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Muh, al een week ineens problemen met draadloos internet... Dan gaat het even een uurtje goed, daarna veel uitval, pagina's die half laden, geen verbinding kunnen maken..
Modem of laptop probleem??
Modem al helemaal gereset naar fabrieksinstellingen enzo maar dat helpt ook niet.
Word er niet goed van, elk bericht dat ik schrijf moet ik eerst even kopieren want tis nooit echt zeker of hij hem wel plaatst
Dat dus!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn echt grappig mo. Leuke foto's .
en GBAlle muggen moeten dood
Naar de hel met karma.
Ziggo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |