Is hij vandaag gekomen? Of was hij er al? Veel plezier in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje:
O: 3x Wasa met kaas
T: koffie met melk, banaan
L: wit broodje met halve kipschnitzel (je moet wat als ze alleen per 4 te koop zijn)
T: nog meer koffie met melk
T: yoghurt met een beetje cruesli
D: uit eten met vriendje
Wieso?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:17 schreef Goodbye het volgende:
O: vanilleyoghurt
T:stukje appeltaart
L: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
D: niet uit eten, dus ik moet nog wat verzinnen
Ik mag niet teveel lopen van de dokterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag niet teveel lopen van de dokter![]()
En voor wie het interesseert:Voor de deur afgezet worden en dat vriendje daarna de auto parkeert is geen optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar rot voor je zeg, zo ben je nog best immobiel! Was het wel van een steek?
Hij zit nu in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Sts het volgende:
[..]
Is hij vandaag gekomen? Of was hij er al? Veel plezier in ieder geval
Misschien zitten ze wel samen in het vliegtuigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij zit nu in het vliegtuig.
Beterschap voor Shiny en GB, en ook eenvoor PF!
Hopelijk vergeet ik nu niemand.
Gek! Dat kan je toch ook gewoon rechtop doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ben al thuis, net gedoucht maar werd heel misselijk van m'n haar wassen zo ondersteboven
Ja, waarschijnlijk een mug die een infectie bij zich droeg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat gek!! Ik raak helemaal geemotioneerd door jullie trouwfoto's Moblo, schitterend!! Nou heb ik een soort van tranen
Oja, ik jank nooit, al helemaal niet van iets moois...
Oeh je been, wat is het nou dan? Wel door die steek?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef Tinkepink het volgende:Jullie zijn echt grappig mo. Leuke foto's .
en GBAlle muggen moeten dood
Naar de hel met karma.
Wat irritant! Geen tips hier, geen verstand van dat soort zaken, helaasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Muh, al een week ineens problemen met draadloos internet... Dan gaat het even een uurtje goed, daarna veel uitval, pagina's die half laden, geen verbinding kunnen maken..
Modem of laptop probleem??
Modem al helemaal gereset naar fabrieksinstellingen enzo maar dat helpt ook niet.
Word er niet goed van, elk bericht dat ik schrijf moet ik eerst even kopieren want tis nooit echt zeker of hij hem wel plaatst
UPC toevallig?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Muh, al een week ineens problemen met draadloos internet... Dan gaat het even een uurtje goed, daarna veel uitval, pagina's die half laden, geen verbinding kunnen maken..
Modem of laptop probleem??
Modem al helemaal gereset naar fabrieksinstellingen enzo maar dat helpt ook niet.
Word er niet goed van, elk bericht dat ik schrijf moet ik eerst even kopieren want tis nooit echt zeker of hij hem wel plaatst
Dat dus!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn echt grappig mo. Leuke foto's .
en GBAlle muggen moeten dood
Naar de hel met karma.
Ziggo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |