Nog niks binnen?quote:
Ja anders wordt uniekhoorn boos hè.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heerlijk weer hier ja!!
Heel goed dat jullie nog groente gaan eten
PF, wat fijn dat je bij Co terecht kon!quote:
quote:
*boks*.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:16 schreef P.F. het volgende:
Lau ik heb besloten het niet erger te maken dan het is. Ik ben namelijk heel goed in zwelgen.
Net poëziequote:hey p.f!
hoe is het?
ik kwam je van de week na heeel lange tijd weer tegen. op het station. jij was was erg brak en ik ook aan het einde van mijn latijn.
ik was in ieder geval even van mijn stuk gebracht door dit plotselinge weerzien met het meisje dat ik in vooral de vijfde en zesde klas van de xxxxxxx veel zag en altijd leuk mee om kon gaan. jammer dat het zo kort was.
ik zou graag een keer met je bijpraten. ik ben benieuwd naar hoe het met je gaat.
het mail adres dat ik veel gebruik is xxxx en mijn nr xxxxxx, ik zou het leuk vinden als je iets van je laat horen.
[naam]
X
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw![]()
Zijn de pluizige gevoelens wederzijds, PF?
Ik zou m dat niet zo mailenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Ja groen en pluizig, als de onderkant van een sinaasappel die al maanden in de fruitschaal ligt!
Kan niet stuk dus!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Ja groen en pluizig, als de onderkant van een sinaasappel die al maanden in de fruitschaal ligt!
ja!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:56 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, mo: wat fijn dat de foto's binnen zijn en je je eerste opdracht binnen hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |