abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 01:02:52 #1
70532 loveli
N
pi_85377333

Het vorige deel: Slank # 1128 - Met gezonde salades!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 99% gewijzigd door loveli op 17-08-2010 02:05:22 ]
crap in = crap out
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 01:07:48 #2
236335 neen
schone schijn
pi_85377482
this topic is loveli
het lijkt niet wat het is
pi_85378443
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

_O-

Kijk je er naar uit om hem weer te zien? heb je hem erg gemist? meer/minder/anders dan je had verwacht?
Nu heb ik wel zin om hem te zien ja. O+ Al kan ik niet zeggen dat ik hem heel erg gemist heb, ik was bang dat dat een heel slecht teken was maar eigenlijk heb ik niemand heel erg gemist. :@ Waarom snap ik zelf ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85380512
Even echt wakker worden. want ik keer de hele tijd terug naar mijn nachtmerrie (tsunami-achtig gedoe) Ik moet níet achter dat hokje gaan staan in ieder geval. Dat ging niet helemaal goed. :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 06:39:59 #5
331 Merel
Be here now.
pi_85380714
TVP
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 06:49:36 #6
70532 loveli
N
pi_85380747
Kort nachtje..
crap in = crap out
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 07:37:54 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85380937
Mogge :O

Cali :* Als je nog meer lezers nodig hebt, m'n PM staat open.

Vanaaf hapje eten met oud-collega/vriendin in Den Haag, zin in :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85381336
:O mogguh

vandaag de eerste dag van mijn thesis (ben me op dit moment een beetje af aan het vragen waarom ik in hemelsnaam nóg een scriptie wilde doen :'))

vind het op een of andere manier ook heel erg nu dat ik geen vriendje meer heb die een lief smsje stuurt met succeswensen, voel me een beetje alleen nu ;(

en het regent }:|
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85381397
Goeiemorgen :)
Vannacht wakker geworden van hoofdpijn door de warmte (te veel dekens) maar toch goed wakker geworden.
Ik weeg 66,8 kg nu. Dat is niet best, maar ik heb zoveel vreterij gehad dat het eigenlijk nog wel meevalt. Wel is het weer tijd voor het echte veranderplan (gister was ik naarstig op zoek naar wat te eten :{ ).
Maar ja, eerst festival en vakantie :@
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:33:58 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85381403
Het regent heel hard. Volgens mij is het stiekem snel herfst geworden ofzo. Bah!

Nouja, dan maar van mij succes gewenst Blurred! ^O^
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85381406
Hier ook regen, bah. Ik heb, na gisteren een goede dag, wéér een stijve nek (nu aan één kant, dus er zit schot in de zaak :') ), dus ik kruip er weer in met een dyclofenac.
pi_85381500
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef Blurred86 het volgende:
vandaag de eerste dag van mijn thesis (ben me op dit moment een beetje af aan het vragen waarom ik in hemelsnaam nóg een scriptie wilde doen :'))
gewoon, omdat het kàn! En je het kùnt!

quote:
vind het op een of andere manier ook heel erg nu dat ik geen vriendje meer heb die een lief smsje stuurt met succeswensen, voel me een beetje alleen nu ;(
Een stuk van je leven
heb je het beste van jezelf gegeven
ga je het beste van jezelf geven
Vanaf heden ben je vrij in je doen en laten
en beslis je zelf wat je ervan wilt maken
Een mooie toekomst ligt op je te wachten
om je jarenlange inzet te verzachten

Nope, niet van moi, schaamteloos gejat en aangepast van Gedachten-gedichten. Maar het effect is hoop ik hetzelfde: Succes! ;)

quote:
en het regent }:|
Tsja, daar kan ik weinig aan doen. Na regen komt? :+
He who dies with the most toys
still dies
pi_85382411
Nou, hier nog meer regen :+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:34:08 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85382443
Ook regio Den Haag toevallig? :')
pi_85382489
Nope, Flevoland.
pi_85382502
Stralend zonnetje hier.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:44:55 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85382640
Dat kan wel kloppen DaD: http://www.buienradar.nl/

-O-
pi_85382718
Hallo! :W

5 topics gemist terwijl ik niet eens weg was _O- .

Blurred, als je je telefoonnummer PM't, wil ik ook wel af en toe een sms sturen!
Maar da's vast niet hetzelfde he... :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85382798
Mogguh :W
Ik lig nog steeds lui te niksen in bed. :@ Zal zo eens wat eten en dan op de fiets springen. *O*
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85382803
Succes, Blurred. Je kan het. :*.

Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een gelul, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 17-08-2010 10:02:58 ]
pi_85382947
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een geluk, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
:* Succes
Heb je wat te doen vandaag? Dat scheelt zoveel!
pi_85383059
quote:

Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een geluk, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Nee, dat duurt nog even, het moet eerst nog doordringen dat het nooit meer goedkomt, dan moet je het accepteren en pas daarna gaat het iedere dag ietsje beter. :* Da's de theorie althans.

Ik ben moe. :O Nou ja, nog 1 dagje werken en dan 9 dagen vrij!! Zouden eigenlijk een weekje naar Ierland gaan. Dat gaat natuurlijk niet door. Gelukkig regent het daar heul hard, dus nu is het wel minder erg dat dat niet door gaat.
pi_85383116
Ierland is ideaal voor een afzegvakantie, me dunkt :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:06:43 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85383162
Goeiemorgen :W.

Leuk nachtje gehad: Pippa heeft weer flink rondgesprongen op bed. En ik had niet de moed om haar uit mijn kamer te zetten want ik dacht steeds "ze zal zo wel stoppen". Maar ze gíng maar door... pfff... en vanochtend om half 8 alweer. Ze is wel lief, maar als ze me 's nachts wakker maakt kan ik haar wel achter het behang plakken O+.

Net de stufi stopgezet ;(. En eind vd maand zet ik m'n reisproduct ook stop (mag er nog tot 1 sept mee reizen, dus dat doe ik dan ook :6).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:08:25 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85383203
Goeiemorgen!

Dikke sm0k voor degenen die het nodig hebben (en way to go Cali, that's what friends are for!) :*
En chicolate, luister naar neen, de pannenkoeken op Lowlands zijn echt huge en heerlijk!! :9
pi_85383250
quote:

Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een gelul, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Aww DaD :*

Niet dat dit zal helpen, maar ik denk dat je die stijgende lijn in 't grote geheel moet bekijken. Je gaat een paar stapjes vooruit, en soms ga je er eentje terug. Maar uiteindelijk blijft het dus wel beter gaan. Sterkte in ieder geval <3
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:10:25 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85383252
Ik heb al 3 keer in het taartentopic gezeten, omdat ik automatisch klik op het bovenste topic waarin een slankie voor het laatst heeft gepost :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85383287
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen :W.

Leuk nachtje gehad: Pippa heeft weer flink rondgesprongen op bed. En ik had niet de moed om haar uit mijn kamer te zetten want ik dacht steeds "ze zal zo wel stoppen". Maar ze gíng maar door... pfff... en vanochtend om half 8 alweer. Ze is wel lief, maar als ze me 's nachts wakker maakt kan ik haar wel achter het behang plakken O+.

Net de stufi stopgezet ;(. En eind vd maand zet ik m'n reisproduct ook stop (mag er nog tot 1 sept mee reizen, dus dat doe ik dan ook :6).
Herkenbaar :') Onze katten hadden ook vanaf 7u de kolder in de kop ^^ Ik denk dat er om de paar minuten wel een kat over me heen stuiterde O+
pi_85383292
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al 3 keer in het taartentopic gezeten, omdat ik automatisch klik op het bovenste topic waarin een slankie voor het laatst heeft gepost :').
Ik ga daar sowieso dagelijks even lurken :9
pi_85383360
:@ de wekker ging om 8 uur..

fail.. :')!

maar ik heb wel morgen een afspraak bij StudentTalent 8-)
Ja doei.
pi_85383425
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
:@ de wekker ging om 8 uur..

fail.. :')!

Ik hoor mezelf nog tegen mijn man zeggen: "morgen, als jij moet werken, sta ik samen met jou op. Dan kan ik lekker vroeg aan de slag in huis.". M. vertrekt rond 7.40u...

Ik ben nu ongeveer een kwartiertje uit bed :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:17:39 #32
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85383435
Oohh DaD, wat een kutgevoel he? geef er ook gerust zo nu en dan gewoon lekker aan toe he, verdriet mag er zijn...! sterkte mop :*

Ladies, bedankt voor the offers om mee te lezen, hij is inmmiddels gelezen en ik vind het te persoonlijk om door heel veel mensen te laten lezen..

En bijna vergeten: Morning :O
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85383442
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?
pi_85383449
Mr.Mo 'werkt' vandaag thuis :') hij komt er ook net uit rollen :@

gisteren is 7 uur wel gelukt, maar toen werkte hij in Wageningen :+
Ja doei.
pi_85383489
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo 'werkt' vandaag thuis :') hij komt er ook net uit rollen :@

gisteren is 7 uur wel gelukt, maar toen werkte hij in Wageningen :+
Oh, maar als hij ook nog niet uit bed is, is het sowieso nog moeilijker om zelf op te staan. Dat heb ik tenminste altijd.
Alhoewel ik dat excuus vandaag niet kan gebruiken, mgoed.
pi_85383491
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?
Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen... -O-
Ja doei.
pi_85383562
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen... -O-
Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?
pi_85383816
Morning!
Het is ein regenachitge tag jezt in Deutschland

Conleche heb je de tsunami nog overleefd?

Cali, succes met je mail. Zie je de beste man vandaag?

Blurred: Scriptie? Sterkte! Waar gaat het over en wanneer moet 'ie af? Ik wil je ook best af en toe PM'en of smsen maar ja da's toch anders he :)

En een :* voor DaD
pi_85383848
Ik heb spierpijn van de ramen schuren en 40 kg cement zakken sjouwen :') vandaag de hal witten en de ramen grondverven. En cement storten. Helaas regent het dus ik kan niet in de tuin werken..
pi_85383861
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?
Yup :)
en ik blijf ingeschreven staan bij het freelance bedrijf waar ik ingeschreven ben. Wil als het kan 20 - 24uur werken om te sparen voor nieuwe motor ( :@ ) en natuurlijk gewoon in levenshoud en zulks te kunnen voorzien..

Morgen maar 's kijken wat de mogelijkheden zijn én even kijken of ik via die freelance meuk gewoon door brutaal te zijn wat opdrachten kan krijgen >:)
Ja doei.
pi_85384024
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen maar 's kijken wat de mogelijkheden zijn én even kijken of ik via die freelance meuk gewoon door brutaal te zijn wat opdrachten kan krijgen >:)
You go girl!

Is trouwens wel echt ontzettend fijn voor je cv straks, dat soort freelance opdrachten :)
pi_85384439
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85384609
Succes met je gesprek Cali en jij ook Moblo. ^O^
DaD: Gewoon gieren en brullen en janken. Dat goed voelen komt wel weer. :*

Volgens mij lust ik geen kwark. Ik vind de smaak niet vies en de textuur ook niet en toch moet ik het al kokhalsend naar binnen proppen. Is al jaren zo en ik heb het alleen met kwark. Weird. :?

Ontbijt zit er inmiddels in (bakje Brinta Actieve dag met yoghurt), de honden hebben ook gegeten en zijn uit geweest en ik zit te popelen om op de fiets te springen maar Mr. Mimu ligt nog in bed en hij wil mee. Hij verzekert me al zeker een uur dat hij er echt zo uit komt maar steeds als ik kom kijken slaapt hij weer.
Dus, zoals een goede huisvrouw en echtgenote betaamt dacht ik: WWMSD?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik bracht hem een ontbijtje op bed. *; Maar zijn koffie is inmiddels koud, zijn gekookte eitje een drilbil, de toast niet meer knapperig en ik heb een beetje jus op het dekbed geknoeid. -O-

Nu denk ik: WWMD?

SPOILER
En overweeg ik ernstig de optie om de jusvlek vast in de week te zetten met een 'beetje' water.
pi_85384644
en MiMu! Welkom *O* :W (had ik nog niet gedaan volgens mij :@ )
Ja doei.
pi_85384691
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
en MiMu! Welkom *O* :W (had ik nog niet gedaan volgens mij :@ )
Sjenks!
pi_85384717
Ik los dat soort dingen op met een koud, nat washandje *)
pi_85384787
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik los dat soort dingen op met een koud, nat washandje *)
Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.
pi_85384838
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:00 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.
Dat kan werken. Zorg er alleen voor dat hij (1) niet half aan jouw kant van het bed ligt en (2) dat je goed mikt.

Anders is jouw kant van het bed straks doorweekt. Niet leuk. Ik spreek uit ervaring :')
pi_85384889
Ja, maar ervaring leert dat kopjes danwel emmers water mij meer werk opleveren dan washandjes. Dus vandaar. Plantenspuit is wel een goede!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:03:32 #50
236335 neen
schone schijn
pi_85384895
Die gast is gek joh! Gewoon een ontbijt op bed en doorslapen. O, voor de mensen die wel wakke rzijn een goedemorgen.
pi_85384914
Of koelelementen >:) .
pi_85384991
ik voel me echt super gedreven de laatste tijd, door en voor vanalles, en dat voelt echt moehaaaaaaaaaaaaaaahaaawahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* *) zeg maar :+

net die freelance meuk gemaild met: "HOI, IK BEN ER KLAAR VOOR, GEEF MIJ WERK!" (in andere woorden) en morgen naar uitzendbureau, ben al dingen wezen regelen voor de mogelijkheid om 1 a 2 jaar in York te gaan studeren én ik ga nu een lijstje posten:

O: 2 boterhammen en wat koppen thee
L: (meteen ná O want laat opgestaan) 2 geroosterde boterhammen met zachte geitenkaas en zalm
S: anderhalf uur fitness
T: banaan
D: barbecue
T: iets alcoholisch
Ja doei.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:07:58 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85385060
WWMSD :D Ik jompel ook vaak door het huis met een "Kijk es! Net Martha Steward! Maar dan zonder de belastingfraude! *O* " als ik weer es taart heb gebakken / iets lekkers heb gekookt / heel veel klusjes heb gedaan :P

DaDtje :*

Perruche hard aan het werk? :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:08:16 #54
236335 neen
schone schijn
pi_85385066
En zijn die wereldreis plannen gestopt of op een lager pitje gezet?
pi_85385112
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef neen het volgende:
'lager pitje': eerst afstuderen, máár het sparen gaat gewoon door :Y we hebben al 1/10e van wat we willen hebben *) dus 't gaat zeker niet slecht :P
Ja doei.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:10:31 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85385141
Lol, op een bepaalde datingsite krijg ik een bericht van: die en die heeft uw profiel bezocht. En dan bezoek ik ook haar profiel om te kijken of het wat is. Maar zij krijgt vervolgens mail dat ik gekeken heb en kijkt dan ook weer. En dan krijg ik weer mail dat zij op mijn profiel geweest is en dan kijk ik weer ad infinitum :') (ze werken daar niet met namen maar met codes, dus je ziet ook niet zo snel dat je een profiel al gezien hebt).
Niet meer actief op Fok!
pi_85385208
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
WWMSD :D Ik jompel ook vaak door het huis met een "Kijk es! Net Martha Steward! Maar dan zonder de belastingfraude! *O* " als ik weer es taart heb gebakken / iets lekkers heb gekookt / heel veel klusjes heb gedaan :P
:D

Goed bezig moblo!

Plantenspuit is een goed idee! Geen nat bed, wel een wakker vriendje. En chagrijnig waarschijnlijk maar die frustratie fietst hij er an maar weer uit. oO<
pi_85385229
Ik ken alleen de variant WWJD... ik vind WWMSD leuker :Y !

SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85385235
ik ken DZDMOV... :@
Ja doei.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:13:57 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85385244
Ik ken alleen WWJD; wat betekent de rest? :@.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:14:18 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85385256
WWMSD = What would Maria Steward Do.
Helder licht dat ik ben O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_85385289
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85385326
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel over :D

Ik ben meer dit:

:')
pi_85385334
:D!
Ja doei.
pi_85385351
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken DZDMOV... :@
:?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:17:36 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85385377
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel over :D

Ik ben meer dit:

[ afbeelding ]

Niet iedereen, hoor. Ik ben ook een epic failure.

Mark gaat vanavond weer eens koken, zei hij. Dus ik dacht: Leuk! Komt er nog eens wat nieuws op tafel! Maar hij bedoelt gewoon dat 'ie zelf pakjesmeuk gaat klaarmaken ipv een stoommaaltijd in de magnetron te gooien :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85385402
quote:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld..

Duhzuhduhmov :') het klinkt zo leuk
Ja doei.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:18:23 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85385409
Dat Homer plaatje _O- Awww Coco!

quote:
O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:19:00 #69
236335 neen
schone schijn
pi_85385428
Ik kan ook niet koken hoor, alleen eten.
pi_85385438
quote:
O+

quote:

[..]

Ik ben meer dit:

[ afbeelding ]

Je moet het leuk vinden denk ik en er is niets mis mee als dat niet zo is. ;)
pi_85385445
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Niet iedereen, hoor. Ik ben ook een epic failure.
Ja? Dus ik ben niet langer de enige die soep-uit-blik aan heeft laten branden? :7
pi_85385465
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld..

Duhzuhduhmov :') het klinkt zo leuk
Oh god, ik snap het nog steeds niet :@
pi_85385492
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ook niet maar ik wilde het niet zeggen. :@
Newbie, eerste indruk en zo...
pi_85385494
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja? Dus ik ben niet langer de enige die soep-uit-blik aan heeft laten branden? :7
Mijn moeder is ook een talentje:

eerst de shoarma aan laten branden en daarna het back-up plan, de pizza, ook aan laten branden... ;(

en dan eindigen bij de snackbar O+
Ja doei.
pi_85385502
StewarT. Jullie nemen elkaars fout over. :+
pi_85385512
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daar Zijn De Meningen Over Verdeeld

DZDMOV :+

:')!
Ja doei.
pi_85385527
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik ook niet maar ik wilde het niet zeggen. :@
Newbie, eerste indruk en zo...
*newbie-boks*
pi_85385529
quote:

[..]

Ik ben meer dit:

[ afbeelding ]

:') _O-

Ik ben overigens ook geen bijzonder creatieve kok hoor. En ik heb ook wel eens soep uit blik aan laten branden. Kwestie van gewoon niet opletten.

Maar goed, al doende leert men.
pi_85385576
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar Zijn De Meningen Over Verdeeld

DZDMOV :+

:')!
NEE! :D :@ _O- :D

Ik vond het ook al zo'n rare reactie, "daar zijn de meningen over verdeeld". Ik vroeg me al af wat ik fout had gezegd, lolol!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:23:50 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85385595
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
In my defense: ik twijfelde nog! :+

Oi ik heb zo vast geslapen dat ik het naast mn neus voel :')
pi_85385605
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef motorbloempje het volgende:

Mijn moeder is ook een talentje:

eerst de shoarma aan laten branden en daarna het back-up plan, de pizza, ook aan laten branden... ;(

en dan eindigen bij de snackbar O+
Als ik ooit kinderen krijg, dan word ik ook zo'n moeder O+
pi_85385685
Ik ga mezelf even nuttig maken, zie jullie later weer! :*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:26:46 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85385692
Mijn moeder laat alleen aardappelen aanbranden :7 (en zelf beweren van niet _O-).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:27:07 #84
236335 neen
schone schijn
pi_85385712
Zijn er ook van die slordige kokers hier? Ik ruim meestal alles meteen op of leg het iig bij elkaar om schoon te maken. Maar m'n moeder gebruikt echt 50 snijplanken, 80 messen, andere zooi, heel veel pannen en alles moet weer in schaaltjes en dan alles laten liggen en dan is de hele keuken weer vol met zooi :')
pi_85385713
quote:
O+

Ik moest gelijk weer denken aan die steward die met een biertje van een vluchtglijbaan uit het vliegtuig ging omdat een klant hem irriteerde _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85385724
echt, als je rijk kon worden met 'niets doen', dan waren Mr.Mo en ik nu echt multi miljonair :')
Ja doei.
pi_85385749
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:27 schreef neen het volgende:
Zijn er ook van die slordige kokers hier? Ik ruim meestal alles meteen op of leg het iig bij elkaar om schoon te maken. Maar m'n moeder gebruikt echt 50 snijplanken, 80 messen, andere zooi, heel veel pannen en alles moet weer in schaaltjes en dan alles laten liggen en dan is de hele keuken weer vol met zooi :')
ja ik :@ maar Mr.Mo ruimt altijd achter me aan op waardoor 't niet opvalt :9 O+
Ja doei.
pi_85386021
quote:
Dank je, nu hoef ik het niet meer te zeggen. :+.
pi_85386062
quote:
Ja, ik. Alhoewel ik dan geen 50 snijplanken gebruik, maar 2. Eén voor vlees en één voor groente.
pi_85386554
quote:
Mijn moeder doet dat ook ja. Ik ren er af en toe achteraan om alles op te ruimen. Zelf ruim ik idd op onder het koken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:50:45 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85386578
Oe, deze maand krijg ik mn allerlaatste stufi evahrrr! So long and thanks for all the fish ;(

Gelukkig nog wel OV-vergoeding in Leeds :9 :+
pi_85386800
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, deze maand krijg ik mn allerlaatste stufi evahrrr! So long and thanks for all the fish ;(

*boks*

SPOILER
pi_85386857
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik ook de laatste echte stufi! Daarna is het geen gift meer. ;(
Pannenkoeken 'alleen water toevoegen' wordt het experiment voor PP, normaal ben ik niet van die shit, maar melk en eieren meenemen lijkt me ook wat onhandig voor een festival. :+ Ben alleen de koffiestickjes vergeten, die zijn erg noodzakelijk :Y)
pi_85386868
Dit is mijn favoriete stukje uit het boek <3

"The only thing that went through the bowl of petunia's mind as it fell was oh no, not again." :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:59:19 #96
236335 neen
schone schijn
pi_85386870
Ik heb er nu een jaar stufi opzitten :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:03:47 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85387037
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:59 schreef neen het volgende:
Ik heb er nu een jaar stufi opzitten :P
Ja vast :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:05:09 #98
236335 neen
schone schijn
pi_85387083
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja vast :P.
Echt
SPOILER
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:06:57 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85387161
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:05 schreef neen het volgende:

[..]

Echt
SPOILER
Waar heb je al die jaren van gestudeerd dan? Jij bent toch ook al vrij lang student?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:09:57 #100
236335 neen
schone schijn
pi_85387275
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar heb je al die jaren van gestudeerd dan? Jij bent toch ook al vrij lang student?
Nou ja, die 3 maand (later instromen, eerder stoppen :') ) had ik OV nodig dus toen nam ik even stufi, de anderhalf jaar ervoor had ik geen OV nodig en woonde ik nog thuis en dat is niet zoveel dus dan maar niet. Aangezien ik of wilde doorstuderen of 2x wilde stoppen om dan nog een keer met iets te beginnen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:12:35 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85387389
Ik kan idd nog lenen, maar kies ervoor dat niet te doen :Y

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is mijn favoriete stukje uit het boek <3

"The only thing that went through the bowl of petunia's mind as it fell was oh no, not again." :')
:D mehe, poor thing!
pi_85387470
ik krijg nu ook de laatste StuFi ja,en als ik per morgen werk heb :') dan zeg ik de lening ook af :9
Ja doei.
pi_85387555
Slankies! O+ Even een lijstjesdump, ik moet aan de studie.

O: cracker met jam (daarna boodschappen gedaan :+ )
L: bruin pistoletje rosbief en bruin pistoletje roompaté
S: fitness (al moet ik even opletten met mijn voet, kan er amper op lopen :') )
T: yoghurt met muesli, fruit
D: mosterdsoep, halve maaltijdsalade kip caesar en wat stokbrood met tapenade
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:18:46 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85387647
Ow, ik krijg al >3 jaar geen stufi meer :P

Lijstje:

O: bakje biogarde mét *O* biologische muesli *O*
T: mini-appelflapje, zelfgebakken door collega
L: 2 boterhammen met appelstroopf
T: -
D: in de stad, nog geen idee wat dus.

Meh. Gelukkig gesport gister!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:20:23 #105
236335 neen
schone schijn
pi_85387699
Kreeg jij geen stufi in de tijd dat je nog eeuwig student kon zijn :') :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:21:08 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85387739
Ik wil sinaasappel-mango-jam O+ Enig idee waar ik het kan kaufen? :9 Ik ga denk ik sowieso bij de bio-winkel kijken vanmiddag :Y
pi_85387745
Ik heb nog nooit stufi gehad.
pi_85387763
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil sinaasappel-mango-jam O+ Enig idee waar ik het kan kaufen? :9 Ik ga denk ik sowieso bij de bio-winkel kijken vanmiddag :Y
Bij de bio-winkel moet dat wel lukken, denk ik :Y
pi_85387786
Oh, en lijstje:

O: 2 boterhammen met chocoladepasta, beker melk
L: 2 sneetjes brood & omelet, beker melk
T: bouillon ofzo
D: Iets met aardappelen/groente/vlees (mijn man kookt altijd)
T: nog geen idee
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:27:24 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85387958
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef neen het volgende:
Kreeg jij geen stufi in de tijd dat je nog eeuwig student kon zijn :') :P
neen.
pi_85388008
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

neen.
:')! :D!
Ja doei.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:29:39 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85388043
Was er ooit een tijd dat je eeuwig student kon zijn? :o.
Een vriendin van mij heeft MBO gedaan en die heeft steeds gewoon stufi ontvangen (en die is ook zo lang bezig geweest als ik). Binnen het MBO kun (kon, inmiddels?) je blijkbaar voor eeuwig doorstuderen en als je vervolgens nog een HBO-opleiding wenste te doen, werd de teller gewoon weer op 0 gezet :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_85388075
6u00: optimel vla met Allbran Fruit 'n Fibre
10:00: plakje kipfilet
12:15: dubbele boterham met daartussen: mayo, pizzahutpeper, kipfilet, ui, augurk
T: halve mango
S: hardlopen als het niet te hard regent
T: wodka
D: pasta, groenten/tomaten/gehaktsaus. Citroenijsje.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:33:09 #114
236335 neen
schone schijn
pi_85388180
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

neen.
:@

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Een vriendin van mij heeft MBO gedaan en die heeft steeds gewoon stufi ontvangen (en die is ook zo lang bezig geweest als ik). Binnen het MBO kun (kon, inmiddels?) je blijkbaar voor eeuwig doorstuderen en als je vervolgens nog een HBO-opleiding wenste te doen, werd de teller gewoon weer op 0 gezet :{w.
Vroeger was er wel meer mogelijk geloof ik :') en het mbo -> hbo is nog steeds hetzelfde ^O^
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:35:40 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85388268
Mijn vader (neen, let u op), kon inderdaad eindeloos studeren, onbeperkt stufi etc. Ik had recht op max. 4 jaar en kon toen nog 3 jaar extra krijgen in de vorm van lening. Daarna hield het ook echt op.
pi_85388665
Mijn favoriete What Would.... Do is Brian Boitano O+!

Verder ben ik liedjes aan het oefenen voor koor morgenavond en m'n agenda aan het invullen en mijn lijst luidt als volgt:

O: beschuit kaas/komkommer, beschuit rookvlees/komkommer, eitje, minneola, thee
L: twee boterhammen met pindakaas/sambal/gebakken uitjes/ komkommer, thee
S: Evy les 1 nog een keer met m'n lief
D: Aardappels, worteltjes, karbonade
T: yoghurt met nectarines

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 12:46:40 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:06:48 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85389559
Maar vroegah gingen ook veel minder mensen studeren denk ik, dus was het nog betaalbaar voor de overheid.
Er was dan weer geen OV-jaarkaart. Mijn zus (studeerde in de jaren '80) had vaak geen geld om even thuis te komen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:11:09 #118
236335 neen
schone schijn
pi_85389787
M'n huisgenoot is ook zo lekker bezig, hij heeft een jaar studievertraging al (was afgelopen jaar 2e jaars :') ) en heeft deze week herkansingen. Die van gisteren heeft hij al verneukt en die van nu, nou ja hij is nog thuis _O-
pi_85389855
In mijn tijd was er wel een OVjaarkaart en wel stufi. Dat heette toen basisbeurs, die hoefde je niet terug te betalen en dan kon je daarbovenop nog lenen.

Maar ik kreeg geen van beide omdat ik naar een privé-academie ging. Ik was echt vet arm. En ik reisde zwart met het OV.
pi_85389896
Geen stufi-boks met Co.

Ik ben alleen niet arm, gelukkig.
pi_85389942
Ik krijg het komende jaar weer echte stufi. *O*.
pi_85390047
Hoi. :s)
pi_85390535
Ik ga nu mijn derde jaar stufi voor het HBO in. Gelukkig mag ik een jaar extra want ik loop nu ook al bijna een jaar achter. :')

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Die tijd heb ik ook meegemaakt. Nietsnutten op het MBO, spijbelen en dan met je OV het land door en dat allemaal zonder de dreiging dat je het terug moest betalen. :) !
pi_85390779
Ik reis ook wel eens zwart :')

Ik kwam er ook achter dat ik mijn eerste stufi pas weer in sep krijg ipv eind deze maand, wat eik volkomen logisch is maar daar had ik niet aan gedacht, dus was ff slikken. Gelukkig heb ik genoeg gewerkt deze maand.

Ik heb nog 2 jaar aan stufi nu, dus moet lukken. Mijn vader zei laatst ook wasrschijnlijk in vlaag van verstandverbijstering dat ie nog het een en ander wilde meebetalen, dus dat komt ook goed uit.

OT:

S: hardlopen (5 km in 34 min, geen sigme tijden maar ik vind het mooi)
O: 4 of 5 rijstwafels, 250 ml magere yoghurt met beetje suiker
L=D: 2 tartaartjes en groenteprutje
T: appel
D: paar boterhammen
T: yoghurt
pi_85390800
Ik ben m'n site aan het aanpassen, omdat ik eigenlijk helemaal geen reclame mag maken. Dus prijzen en alles wat er op kan wijzen dat ik taarten wil verkopen. Maar dan blijft er verdomd weinig over. :').
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:32:01 #126
236335 neen
schone schijn
pi_85390845
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga nu mijn derde jaar stufi voor het HBO in. Gelukkig mag ik een jaar extra want ik loop nu ook al bijna een jaar achter. :')
[..]

Die tijd heb ik ook meegemaakt. Nietsnutten op het MBO, spijbelen en dan met je OV het land door en dat allemaal zonder de dreiging dat je het terug moest betalen. :) !
Tenzij je het MBO ook verneukt, dan ben je de sjaak :')

:') ik ben zo een tripje aan het plannen maar ik krijg niet binnen een half uur reactie en dat vind ik nu irritant :')
pi_85390867
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben m'n site aan het aanpassen, omdat ik eigenlijk helemaal geen reclame mag maken. Dus prijzen en alles wat er op kan wijzen dat ik taarten wil verkopen. Maar dan blijft er verdomd weinig over. :').
Waarom mag dat niet? Omdat het eigenlijk zwart is?
pi_85390929
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Waarom mag dat niet? Omdat het eigenlijk zwart is?
Jup. Er zijn de laatste tijd iets te veel berichten van andere taartenbaksters dat ze de belastingdienst op de stoep hadden staan.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:34:54 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85390963
Wij zijn terug van wandelen door Nienoord.

Ik ga een nieuwe laptop komen, denk de asus 70ID :9

Lijst:
O/L: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
T's: peer, perzik en pruimen (de drie P's :P ), kom kwark met vla, blokje choco, vers kapje met komijnkaas, kommetje nibb-it
D: sperziebonen, sla, gebakken biefstuk met gebakken champignons, gebakken aardappelen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85390976
Zelfs als je er zelf eigenlijk geen winst op maakt :? (ik dacht dat ik laatst zoiets las?)
pi_85391003
Oh, dat doe ik altijd fout! Ik dacht dat de drie P's pizza, patat en pannenkoeken waren! ;( .
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:36:04 #132
236335 neen
schone schijn
pi_85391013
Kun je ook niet workshops gaan geven ofzo, volgens mij is dat ook wel leuk :D :') ik denk er ineens aan :')

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, dat doe ik altijd fout! Ik dacht dat de drie P's pizza, patat en pannenkoeken waren! ;( .
Is het ook :~
pi_85391088
Ik meende dat je tot tienduizend euro zwart bij mocht verdienen?
pi_85391128
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Zelfs als je er zelf eigenlijk geen winst op maakt :? (ik dacht dat ik laatst zoiets las?)
Zelfs dan, geloof ik. Het gaat er gewoon om dat je geen reclame voor een dienst mag maken als je niet een officieel bedrijf bent.

Niet dat ik nu echt denk dat ze mij zo snel in de smiezen gaan houden, maar als de prijslijst van m'n site halen ervoor zorgt dat ik niet in de problemen kom, dan is dat een kleine moeite.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:39:31 #135
236335 neen
schone schijn
pi_85391153
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik meende dat je tot tienduizend euro zwart bij mocht verdienen?
Belastingvrij misschien maar je moet het dan wel opgeven neem ik aan.
pi_85391291
Oh ja, even het verhaal teruggezocht, maar iemand had dus de belastingdienst op de stoep en moest zich inschrijven bij de KvK. Dat was voor haar niet haalbaar, en dat is het voor mij al helemaal niet.
pi_85391303
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jup. Er zijn de laatste tijd iets te veel berichten van andere taartenbaksters dat ze de belastingdienst op de stoep hadden staan.
Tot een betaald bedrag hoef je geen belasting te betalen hoor.
Ik zou gewoon in een excel-bestandje bijhouden wat je zoal verkoopt.
pi_85391315
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zelfs dan, geloof ik. Het gaat er gewoon om dat je geen reclame voor een dienst mag maken als je niet een officieel bedrijf bent.

Niet dat ik nu echt denk dat ze mij zo snel in de smiezen gaan houden, maar als de prijslijst van m'n site halen ervoor zorgt dat ik niet in de problemen kom, dan is dat een kleine moeite.
Waarom begin je geen eenmanszaak dan? Als je onder een bepaald bedrag blijft, hoef je de BTW niet af te dragen. :)
pi_85391377
En je inschrijven bij de KvK als eenmanszaak valt qua prijs ook best mee :P .

Moet je alleen wel kijken of je wel meer gaat verdienen dan je uitgeeft, natuurlijk.
pi_85391378
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, even het verhaal teruggezocht, maar iemand had dus de belastingdienst op de stoep en moest zich inschrijven bij de KvK. Dat was voor haar niet haalbaar, en dat is het voor mij al helemaal niet.
Dat hóeft je niets te kosten hoor. Alleen de inschrijving zelf en dat is geen groot bedrag. Dan val je in de kleine ondernemersregeling oid.
pi_85391459
Het gaat dus niet zozeer over de belasting die ik zou moeten betalen (ik hou trouwens sinds m'n allereerste taart in opdracht netjes bij wat er uitgaat en wat er inkomt, aan kost), maar verplicht worden tot het inschrijven bij de KvK. Ik zou niet weten onder welke noemer ik dat zou moeten doen: je moet als bakker aan zo ontzettend veel eisen voldoen (wat ook logisch is), dat is gewoon idioot voor die twee taarten in de maand van mij.
pi_85391578
Voor de KvK hoef je als bakker niet aan zoveel eisen te voldoen, staat me bij. Misschien vanuit andere instanties?

Je kan zelfs zonder artsendiploma een "praktijk voor huisartsen" inschrijven, omdat het net zo goed kan zijn dat jij leiding geeft en artsen in dienst neemt. Om maar eens een vaag voorbeeld te noemen.
pi_85391662
@uniek: Nienoord? Ben jij een Leekster? :o

Mijn lijstje:
O: Brinta Actieve dag met yoghurt en een glas biologische appel-vlierbessensap
T: perzik
L: salade met zongedroogde tomaat, kikkererwten, uitgebakken spekkies en lente-ui en een paar plakjes geroosterde ciabatta met serranoham
T: ? ik heb nog kwark die op moet :') en anders wat olijfjes o.i.d.
D: spinazie en opperdoezen uit de stoomoven mit ein richtige große panierte schnitzel so groß wie eine türmatte
T: stukje noga. Of twee :9
S: 20 minuten fietsen gevolgd door een wandeling met de honden
pi_85391958
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Goodbye het volgende:
Voor de KvK hoef je als bakker niet aan zoveel eisen te voldoen, staat me bij. Misschien vanuit andere instanties?

Je kan zelfs zonder artsendiploma een "praktijk voor huisartsen" inschrijven, omdat het net zo goed kan zijn dat jij leiding geeft en artsen in dienst neemt. Om maar eens een vaag voorbeeld te noemen.
Misschien begrijp ik het ook wel allemaal verkeerd hoor, maar als je je als bakker inschrijft bij de KvK moet je je volgens mij ook verplicht aansluiten bij de branchevereniging voor banketbakkers, waar flinke kosten aan verbonden lijken te zijn. En daarnaast moet je werken volgens HACCP. Oh, en detailhandel bedrijven vanuit een woonhuis mag vaak niet van de gemeente (bestemmingsplan).

Door geen reclame te maken en me dus niet als bedrijf te profileren kom ik gewoon hoe dan ook niet in moeilijkheden. Das wel zo gemakkelijk dan. :s) .
pi_85392032
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien begrijp ik het ook wel allemaal verkeerd hoor, maar als je je als bakker inschrijft bij de KvK moet je je volgens mij ook verplicht aansluiten bij de branchevereniging voor banketbakkers, waar flinke kosten aan verbonden lijken te zijn. En daarnaast moet je werken volgens HACCP. Oh, en detailhandel bedrijven vanuit een woonhuis mag vaak niet van de gemeente (bestemmingsplan).

Door geen reclame te maken en me dus niet als bedrijf te profileren kom ik gewoon hoe dan ook niet in moeilijkheden. Das wel zo gemakkelijk dan. :s) .
Dat laatste is sowieso waar ;)

Wat betreft dat eerste zou je je denk ik niet moeten inschrijven als 'bakker'. Maargoed, qua extra regelgeving weet ik het inderdaad ook allemaal niet. :)
pi_85392768
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef neen het volgende:
Mijnes? O+ :) Ach, ik reageer gewoon:
Er komt vanavond iemand kijken van een verhuur-je-huis organisatie! :o

Iedereen die ik het vertel reageert en beetje mwoaaah. Ik weet niet of dat is omdat ze het een stom idee vinden, of omdat ze mij niet willen missen.. ;)

En op mijn werk wil iedereen een piece of me (kies een stukje heup!!) en ik wil alleen maar slapen... : :O
ben ook niet zo goed bijgelezen, dus excuus voor de egopost...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:18:32 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85392972
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef MinderMutsig het volgende:
@uniek: Nienoord? Ben jij een Leekster? :o

Mijn lijstje:
L: salade met zongedroogde tomaat, kikkererwten, uitgebakken spekkies en lente-ui en een paar plakjes geroosterde ciabatta met serranoham
T: ? ik heb nog kwark die op moet :') en anders wat olijfjes o.i.d.
D: spinazie en opperdoezen uit de stoomoven mit ein richtige große panierte schnitzel so groß wie eine türmatte
T: stukje noga. Of twee :9
Ja, ik verwelkomde je nog met: Hoi plaatsgenote :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85393126
Mijn vrouw en ik hebben hier ook over na zitten denken. ( maakt ook taarten )

De KvK is niet z'n probleem (inschrijven en klaar), ook qua kosten niet. Maar als je een bedrijf hebt wat taarten maakt en dus 'goederen voor consumptie' moet je aan bepaalde (hygiëne) eisen voldoen(niet die van de KvK, dat is gewoon inschrijven en klaar ). Voedsel- en warenwet volgens mij?

Voorbeeldje van de voorwaarden:
Gescheiden xxx voor de taarten en het huishoudelijke spul.
xxx = werkbladen, koelkast, oven, keukengereedschap, etc

En dat is toch niet te doen voor de gemiddelde 'hobby' taarten ma(a)k(st)er.
He who dies with the most toys
still dies
pi_85393340
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, ik verwelkomde je nog met: Hoi plaatsgenote :D
Maar ik heb Groningen in mijn profiel staan dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je dat bedoelde. :@
Maar nu je het zegt, we hebben het daar al eens over gehad toch?
pi_85393455
Welke academie zat jij dan, co? Montaigne?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:31:53 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85393495
Mèh, ik wilde net mijn diploma aanvragen, maar er mist een cijfer en ik heb geen idee voor welk vak dat zou moeten zijn, want het is zo lekker overzichtelijk allemaal :') (steeds weer andere benamingen voor vakken, geen ECTS vermeld etc). Heb even een docent gemaild en nog geen 'hoi ik ben op vakantie'-mail teruggehad, dus hopelijk is dit snel geregeld.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:32:45 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85393519
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar ik heb Groningen in mijn profiel staan dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je dat bedoelde. :@
Maar nu je het zegt, we hebben het daar al eens over gehad toch?
Yep, in CUL .....
Grappig, nu zit ik steeds te kijken of ik iemand zie op een ligfiets :D
pi_85394315
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:30 schreef Laureline het volgende:
Welke academie zat jij dan, co? Montaigne?
Nee, de concurrent; Vogue. Wij vonden die van Montaigne maar suf, omdat ze vooral de economische en ambachtelijke kant deden en zij vonden ons maar gek. Maar na 2 jaar ging Vogue wel failliet en hebben toen een doorstart gemaakt, maar volgens mij werd het toen heel anders, maar dat weet ik niet precies, want toen ben ik in Frankrijk gaan wonen.
pi_85396134
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Iedereen die ik het vertel reageert en beetje mwoaaah. Ik weet niet of dat is omdat ze het een stom idee vinden, of omdat ze mij niet willen missen.. ;)

En op mijn werk wil iedereen een piece of me (kies een stukje heup!!) en ik wil alleen maar slapen... : :O
Ga je op wereldreis? En is je huis dan te huur? *benieuwd is!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:32:29 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85396199
quote:

Of misschien ben je een flierefluiter zoals ik die elke week iets anders wil? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85396209
Lijstje:

O: boterham pruimenjam, boterham geitenkaas
S: één dubbel raam schoonmaken en afschuren, gang witten
T: 2 prince-koekjes
L: salade, boterham brie, 2 plakken serranoham, koffie
S: rest van de gang witten en 1 kamer voorprimen.
T: kweenie
D: weet ook nog niet, vast iets gezonds!
pi_85396397
Goeiemorgen/middag...

Lijstje...
O: 3x Wasa met pindakaas
T: koffie met melk
L: geen idee nog, kan eind van de middag pas boodschappen doen dus dat wordt iets halen
T: bakje yoghurt
S: bodypump
D: lasagna ofzo uit de diepvries
T: kiwi
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:42:01 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85396546
Nu heb ik die laptop gezien en nu wil ik hem halen en het qua finacien kan het ook maar het is nog niet heeeeeeeeeeeeeel erg nodig :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:03:22 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85397398
WOEHOEEE eindelijk de langverwachte spark of inspiration, ik heb een invalshoek voor mn paper! Mn haar ziet er ontploft uit en mn kamer is overspoeld door boeken / artikelen / etc., maar dan heb je ook wat :D

Heb het net allemaal aan het vriendje verteld en volgens mij klinkt het nog relatief plausibel ook!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:04:42 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85397465
Maria
O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:05:26 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85397498
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria
O+
*;

En nu ga ik boodschappen doen!

*rent rondjes*
pi_85397756
Vanavond m'n vriendin laten keuren of mijn red velvet cc's kunnen tippen aan die van de Hummingbird Bakery. Ik zou zelf zeggen van wel. O-) .

Ik twijfel nu tussen even op de bank gaan liggen, of de chaos die keuken heet opruimen. :@.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:14:14 #163
236335 neen
schone schijn
pi_85397839
Bank sowieso
pi_85397933
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
WOEHOEEE eindelijk de langverwachte spark of inspiration, ik heb een invalshoek voor mn paper! Mn haar ziet er ontploft uit en mn kamer is overspoeld door boeken / artikelen / etc., maar dan heb je ook wat :D

Heb het net allemaal aan het vriendje verteld en volgens mij klinkt het nog relatief plausibel ook!
Yaaaay!!! *O*
pi_85397971
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond m'n vriendin laten keuren of mijn red velvet cc's kunnen tippen aan die van de Hummingbird Bakery. Ik zou zelf zeggen van wel. O-) .
Ik heb cc's nog nooit zo sexy vinden klinken :D :9
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:26:11 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85398335
DaD, hier zitten ook dames die heul goed kunnen keuren! Of gaat het om smaak? :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:27:18 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85398387
Maria *O*.

Ik loop nu door Den Haag te dwalen omdat ik op mn afspraak moet wachten. Ben nu de Slegte maar ingedoken :P.
pi_85398406
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu heb ik die laptop gezien en nu wil ik hem halen en het qua finacien kan het ook maar het is nog niet heeeeeeeeeeeeeel erg nodig :P
Ik zeg doen! :9 (Ik wil graag weer een nieuwe pc, wat ook niet heel nodig is verder... :') )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85398512
quote:

[..]

Egopost noemt ze dat :P amateur! Ik hoop dat de meneer/mevrouw van het verhuur-bedrijf je een beetje gerust kan stellen vanavond :Y Spannend joh *O* En mensen die het een stom plan vinden gewoon negeren.
pi_85398698
Mariaaaa, inspiratie is altijd zo lekker he. En Xme in de Slegte, ben jaloers ;( (ik heb onlangs besloten alle Agatha Christie Vijflingen te willen gaan sparen, heb de eerste al gekocht daar en gelezen!. Rest staat wel op MP, iemand die er heel veel had in de uitgave die ik wil, maar ja, de verzendkosten alleen al }:|

En net 3 kwartier erover gedaan om mijn hele H&M bestelling te passen _O- Daarna deed mijn arm weer zeer, dus nu weet ik nog niet wat ik nu wil houden en wat niet, moet het allemaal nog een keer aantrekken denk ik. Morgen dan maar oO<
pi_85398842
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
( (ik heb onlangs besloten alle Agatha Christie Vijflingen te willen gaan sparen, heb de eerste al gekocht daar en gelezen!. Rest staat wel op MP, iemand die er heel veel had in de uitgave die ik wil, maar ja, de verzendkosten alleen al }:|
Het stikt van die boeken bij de kringloopwinkels. :Y
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:39:42 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85398931
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik twijfel nu tussen even op de bank gaan liggen, of de chaos die keuken heet opruimen. :@.
Oeh, smijt er eens een deze kant op? O+ ik heb buikpijn en snaaitrek :9

Ben net onbehoorlijk zeiknat geregend en zit nu in huispak op de bank, heb het nog steeds koud :{ Ik denk dat ik pilates vanavond maar laat voor wat het is. Volgende week in Glasgow zit er ook een gymstudio in het hotel :D *)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:40:14 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85398963
Kringloopwinkels O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:41:01 #174
236335 neen
schone schijn
pi_85398990
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zitten er nog leuke in de mooiste stad van het oosten?
pi_85399176
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef neen het volgende:

[..]

Zitten er nog leuke in de mooiste stad van het oosten?
Die vooraan de Westervoortsedijk is wel okee, daar kom ik heel regelmatig. :Y

In Zuid zit geloof ik ook wat, maar daar ben ik nooit geweest.
En die bij station Presikhaaf is een gigantische puinhoop. :D
pi_85399196
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Kringloopwinkels O+
Groningen heeft wel de leukste!
pi_85399208
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Goeie tip! ^O^
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:47:43 #178
236335 neen
schone schijn
pi_85399299
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Groningen heeft wel de leukste!
Mama mini oid?
Ik ga maar eens kijken hier dan :9
pi_85399402
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:
DaD, hier zitten ook dames die heul goed kunnen keuren! Of gaat het om smaak? :).
Ja, smaak. :P. We hebben ze gegeten toen we in Londen waren, en ze heeft me vriendelijk doch zeer dringend verzocht om ze ook eens te maken. :D.

LB, wat is je adres?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:51:23 #180
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85399500
Hallo hallo :W
Ik ben weer terug uit Boedapest/Sziget!
SPOILER
Heb ik hier nog iets gemist? O+
pi_85399718
Fijn dat het leuk was Noukje! Mijn zus zat daar ook :D

Ik kom net terug van anderhalf uur sportschool 8-)
pi_85400108
@Uniek: het is een KNALgroene!

@Maria: Yay! *O*

@Noukjee: welkom terug! (zei de newbie :') ) Klinkt als een leuke vakantie. *O*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:02:07 #183
236335 neen
schone schijn
pi_85400114
Goed bezig!
Ik heb nog even 5km hard gelopen, ging echt chill in dit koele weer zeg echt zonder stoppen bats! En veul biodschappen gedaan, ook pangasius filet dus iemand die iets lekkers ermee weet mag dat hier voor me bereiden :')
En ik lees ook iets leuks nu :9
pi_85400207
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef neen het volgende:
Goed bezig!
Ik heb nog even 5km hard gelopen, ging echt chill in dit koele weer zeg echt zonder stoppen bats! En veul biodschappen gedaan, ook pangasius filet dus iemand die iets lekkers ermee weet mag dat hier voor me bereiden :')
En ik lees ook iets leuks nu :9
Super Neen ^O^ Dat houd ik dus echt niet vol _O-
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:05:59 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85400314
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, smaak. :P. We hebben ze gegeten toen we in Londen waren, en ze heeft me vriendelijk doch zeer dringend verzocht om ze ook eens te maken. :D.

LB, wat is je adres?
Ik woon in de prachtwijk de Indische Buurt 8-) O+

Maar ik moet nu helaas weg -O- ;(

En neen, inderdaad Mamamini! :D Maar ook Goud Goed, Nota Bene en Nas&Mazzel.... plus nog een heleboel kringloopwinkels in de ommelanden O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:07:15 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85400371
MM, die heb ik nog nooit gezien! Maar zal het in de gaten houden :D Grappig!

Noukjee, WB, fijn dat het mooi was en naar de wc gaan op vakantie lukt mij ook nooit, zelfs in Nederland :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:07:55 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85400401
Neen, goed man! *O*
pi_85400509
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik woon in de prachtwijk de Indische Buurt 8-) O+

Maar ik moet nu helaas weg -O- ;(

En neen, inderdaad Mamamini! :D Maar ook Goud Goed, Nota Bene en Nas&Mazzel.... plus nog een heleboel kringloopwinkels in de ommelanden O+
Oh, jammer! Ik fiets straks naar het D'diep, dus ik dacht dat ik best een cakeje langs kon brengen.

Toen ik naar dit huis ging verhuizen ben ik wel bij kringloopwinkels gaan kijken, maar ik ben daar echt het type niet voor. :@.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:11:28 #189
236335 neen
schone schijn
pi_85400588
De Indische buurt O+ daar ben ik ook vaak te vinden, althans ik ga er vanuit dat het de Indische buurt is :') Floresplein stap ik altijd uit de bus.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:15:17 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85400759
wat goed neen! Ik zou niet weten wat je met een tangafilet moet, maar dat is vast geen verrassing.

Heb 2 nerdboekjes voor Duvel gekocht. Vind ik altijd zo leuk he, als ik iets voor hem vindt :@. Bel hem wel altijd even om te voorkomen dat ik iets dubbels koop, dus een echte verrassing is het niet, maar toch.. Vind ik leuker dan iets voor mezelf kopen.
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:17:20 #191
70532 loveli
N
pi_85400864
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
wat goed neen! Ik zou niet weten wat je met een tangafilet moet, maar dat is vast geen verrassing.

Heb 2 nerdboekjes voor Duvel gekocht. Vind ik altijd zo leuk he, als ik iets voor hem vindt :@. Bel hem wel altijd even om te voorkomen dat ik iets dubbels koop, dus een echte verrassing is het niet, maar toch.. Vind ik leuker dan iets voor mezelf kopen.
In before the edit!
crap in = crap out
pi_85400875
Ik heb ook gesport :'(

Ik geef mezelf wel schoudeklopjes dan :7

Zeg, ik heb me zaterdag gewogen (in de sportschool). Wat is nou een goed moment om voor de tweede keer te wegen (gewoon thuis, in de sportschool gebeurt over twee maanden)? Ik wil wel een beetje resultaat zien natuurlijk 8-)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:18:03 #193
236335 neen
schone schijn
pi_85400893
:') ik keek nog even terug of ik misschien een typefout had gemaakt op m'n telefoon, dit zal dus wel bewust zijn.
pi_85400909
Ik visualiseer een soort vis in stringvorm? :D

Oh, nog bedankt voor je uitleg gister Loveli, lag toen al in bed :@ . Misschien toch maar aan de yakult gaan?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:18:26 #195
236335 neen
schone schijn
pi_85400913
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:

Zeg, ik heb me zaterdag gewogen (in de sportschool). Wat is nou een goed moment om voor de tweede keer te wegen (gewoon thuis, in de sportschool gebeurt over twee maanden)? Ik wil wel een beetje resultaat zien natuurlijk 8-)
Ik zei goed bezig B-)
Goed bezig aan iedereen die heeft gesport vandaag!
pi_85400979
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef neen het volgende:

[..]

Ik zei goed bezig B-)
Goed bezig!
Jaaaaaaaa, aan mijn mede-ex-Liwwadder heb ik altijd zo veel O+ O+
pi_85400989
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
Mariaaaa, inspiratie is altijd zo lekker he. En Xme in de Slegte, ben jaloers ;( (ik heb onlangs besloten alle Agatha Christie Vijflingen te willen gaan sparen, heb de eerste al gekocht daar en gelezen!. Rest staat wel op MP, iemand die er heel veel had in de uitgave die ik wil, maar ja, de verzendkosten alleen al }:|

En net 3 kwartier erover gedaan om mijn hele H&M bestelling te passen _O- Daarna deed mijn arm weer zeer, dus nu weet ik nog niet wat ik nu wil houden en wat niet, moet het allemaal nog een keer aantrekken denk ik. Morgen dan maar oO<
Ik heb hier de derde en de vierde nog liggen om weer naar de Kringloop te doen, zal ik ze opsturen?
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:21:23 #198
70532 loveli
N
pi_85401068
quote:

Vind ik heel persoonlijk. De een moet zich gewoon niet dagelijks wegen en geen zorgen maken, voor de ander kan het wel werken. Door als ik 'em zie op de weegschaal te gaan staan, krijg ik een idee hoe het fluctueert. 's Ochtends en 's avonds scheelt behoorlijk, de ene dag kan ook verschillen van de andere dag. Voor een ander kan het werken om bv. standaard op eerste dag van cyclus te wegen (of juist niet). Dat is ook zo'n moment dat het anders dan anders kan zijn.

Whatever works for you.
crap in = crap out
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:21:59 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85401094
Ik heb gister gesport, het kan niet alle dagen feest zijn :{w.
pi_85401099
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb hier de derde en de vierde nog liggen om weer naar de Kringloop te doen, zal ik ze opsturen?
:o Yes please!! Ik PieEm je meteen ff.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:22:45 #201
236335 neen
schone schijn
pi_85401131
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen complimentados voor jou, sorry.
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:23:52 #202
70532 loveli
N
pi_85401170
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik visualiseer een soort vis in stringvorm? :D

Oh, nog bedankt voor je uitleg gister Loveli, lag toen al in bed :@ . Misschien toch maar aan de yakult gaan?
Ook hier: wat voor jou werkt. Ben zelf voorstander van o.a. Orthica supplement. Maar als je merkt dat Yakult werkt bij je, doen. Actimel heeft geloof ik problemen met de gezondheidsclaim, die van Yakult ligt minder onder vuur. Dacht ik.

En ik ben weer weg, hoop te regelen vandaag.
crap in = crap out
pi_85401211
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Vind ik heel persoonlijk. De een moet zich gewoon niet dagelijks wegen en geen zorgen maken, voor de ander kan het wel werken. Door als ik 'em zie op de weegschaal te gaan staan, krijg ik een idee hoe het fluctueert. 's Ochtends en 's avonds scheelt behoorlijk, de ene dag kan ook verschillen van de andere dag. Voor een ander kan het werken om bv. standaard op eerste dag van cyclus te wegen (of juist niet). Dat is ook zo'n moment dat het anders dan anders kan zijn.

Whatever works for you.
Ik doe het maar elke week op dezelfde dag, denk ik. Dagelijks zou me niet goed doen, ben ik bang. Cyclus is weer te onregelmatig omdat ik de pil de ene keer langer doorslik dan de ander.

Ik vind wel wat uit :7
pi_85401243
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo had ik gister weer niet gesport ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:27:06 #205
236335 neen
schone schijn
pi_85401305
Maandag is een betere dag om te sporten eigenlijk, maar een uitsteller als ik doet dat dan op dinsdag. Dus alsnog complimenten voor xm ^O^
pi_85401320
quote:

Wilde net zeggen, ik heb ook 5 km gelopen vandaag hoor :'( :')

WB Noukje! Ik zag dat The Cribs er ook waren, heb je daar toevallig nog iets van meegekregen?

Neen, ik doe tangafilet (:')) altijd met rijssss en oosterse groenten en dan sojasaus/chilisaus

of met tagliatelle, brocolli en room/wittewijnsaus.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:30:30 #207
236335 neen
schone schijn
pi_85401456
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:27 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

WB Noukje! Ik zag dat The Cribs er ook waren, heb je daar toevallig nog iets van meegekregen?

Neen, ik doe tangafilet (:')) altijd met rijssss en oosterse groenten en dan sojasaus/chilisaus

Ja, complimentados.

En ik heb alles nog in huis ook dus dat morgen maar maken ofzo, maar hoe maak ik dat dan? En The Cribs heb ik dus live gezien en het was misschien wel het slechtste aller tijden ooit, mijn god. Ik kende ze ook niet en dus het is of kutmuziek of ze zijn live kut. Of ik heb een slechte smaak.
pi_85401518
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:27 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

WHOEHOEEOEOOHOOEE SHINY *O*

serieus, bij mij werken complimentjes altijd. Sneu hè? :@

En ik vind je onderstaande tanga optie het lekkerst :9~ ( :') )
pi_85401678
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, complimentados.

En ik heb alles nog in huis ook dus dat morgen maar maken ofzo, maar hoe maak ik dat dan? En The Cribs heb ik dus live gezien en het was misschien wel het slechtste aller tijden ooit, mijn god. Ik kende ze ook niet en dus het is of kutmuziek of ze zijn live kut. Of ik heb een slechte smaak.
Tsja dat kan. Ik vind ze erg tof iig O+

Thanks GB, ook props voor jou!! *O* w/ w/ Hehe.
pi_85401765
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:36 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

*) _O-
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:42:46 #211
236335 neen
schone schijn
pi_85401929
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:36 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Donderdag is er wel iets leuks in Amsterdam, Broken Bells.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:57:04 #212
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85402393
Props voor alle sporters! *O* Ik ga donderdag pas weer want gisteren geweest dus vandaag rustdag en morgen ga ik bloed doneren (voor de eerste keer!) en dan kun je schijnbaar beter niet sporten heb ik mij laten vertellen..

Ik krijg na september ook geen stufi meer ;( maar heb deze vakantie genoeg verdiend om een tijdje zonder te kunnen en ben van plan om in het weekend 1 dag te gaan werken dus dat moet wel goed komen..

Bedankt nog voor de succeswensen en lieve berichtjes vanochtend :* Het viel natuurlijk wel mee allemaal uiteindelijk, al is het wel wennen weer de hele dag achter een pc zitten.. vanaf donderdag werk ik ook in het lab gelukkig, dan krijg ik ook mijn cellen 8-)

*weg*

[ Bericht 25% gewijzigd door Blurred86 op 17-08-2010 19:22:31 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:06:28 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85402698
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, jammer! Ik fiets straks naar het D'diep, dus ik dacht dat ik best een cakeje langs kon brengen.

Toen ik naar dit huis ging verhuizen ben ik wel bij kringloopwinkels gaan kijken, maar ik ben daar echt het type niet voor. :@.
Noh, echt?? :D Ik dacht dat je een grapje maakte ;(

Maar ik was wel echt weg hoor. Ik heb 2 studentes rondgeleid in het lege huis van vrienden. En daarna kon ik mn vrienden bellen dat ze het laminaat er niet alsnog uit hoeven te slopen want ze wilden alles wel overnemen *O*

Dat was trouwens aan de Floresstraat :D wat kom jij doen dan in Groningen neen? Ik snap het nooit helemaal... Leeuwarden, Arnhem, Groningen, Amsterdam...? waar woon je nou? :')
pi_85402782
Klinkt interessant Blurred!

Ik heb vandaag weer iets van baggerlijstje. Heb niet echt boodschappen gedaan, dus denk aan gisteren: 4 broodjes kaas, bouillon en broodje roomkaas.
Ach ja ... het is tot morgen sowieso even niet anders.
Vanavond sla eten en kijken wat ik voor vlees in mn vriezer kan vinden.

Heb mn kantoor weten te bereiken en zij zeggen dat het klopt dat ik geen salaris krijg, maar dat klopt echt niet. Dus heb nu mn directeur laten mailen, ik was niet de enige zei hij. Nu maar hopen op een snel en positief antwoord anders ben ik echt gewoon turbo arm.

:s)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:14:38 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85402968
Ik had ook best een cake'je gelust, maar ik ben nu te laat zeker? ;(. En ik woon ook niet op de route :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:15:55 #216
236335 neen
schone schijn
pi_85403017
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:06 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Noh, echt?? :D Ik dacht dat je een grapje maakte ;(

Maar ik was wel echt weg hoor. Ik heb 2 studentes rondgeleid in het lege huis van vrienden. En daarna kon ik mn vrienden bellen dat ze het laminaat er niet alsnog uit hoeven te slopen want ze wilden alles wel overnemen *O*

Dat was trouwens aan de Floresstraat :D wat kom jij doen dan in Groningen neen? Ik snap het nooit helemaal... Leeuwarden, Arnhem, Groningen, Amsterdam...? waar woon je nou? :')
Oh, ik kom uit Leeuwarden en veel mensen van mijn leeftijd die ik van daar ken wonen of in Leeuwarden of in Groningen en ik heb veel familie in Groningen maar goed ik moet daar dus wel zijn vanwege de gezelligheid. Soms ben ik in Zwolle want ik heb daar toch wel een paar maand op school gezeten :') zoals morgen, dan ga ik naar de kermis ofzo want zo zei hij: "daar zijn veel lelijke vrouwen voor jou". Maar ik woon in Arnhem. Eigenlijk wilde ik donderdag naar Groningen om te stappen maar er is niemand die mee wil/kan daar terwijl het keiweek is :o dus dacht ik misschien kan ik naar Amsterdam omdat ik iemand ken die naar dat concert gaat maar dan moet ik daarna naar Den Haag om te slapen en dan vrijdag naar Leeuwarden omdat ik daar moet zijn maar zaterdag moet ik weer in Arnhem zijn. Dus ik woon in Arnhem.
pi_85403068
:D Ik was er van overtuigd dat je in Groningen woonde, Neen. Weird.
pi_85403072
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook best een cake'je gelust, maar ik ben nu te laat zeker? ;(. En ik woon ook niet op de route :P.
Jij woont echt een end uit de route, ja. :P.

Ik ga over 5 minuten weg.
pi_85403087
Ik kan m'n zwager wel weer sturen voor een cakeje :9 :P
pi_85403101
Die :9 ging over je cakeje trouwens, niet over zwager.
Nouja... Nee.
pi_85403106
Ik verveel me.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:18:46 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85403127
ik wil ook een cakeje! wageningen ligt zeker ook niet op de route? :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:21:47 #223
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85403229
ik ga maar eens koken.. aardappels met bloemkool met een light ( :') ) kaassausje en vissticks
heb vandaag boodschappen gedaan in de hoogvliet, wat een rotwinkel zeg! vandaar het treurige inspiratieloze diner..
pi_85403240
Sorry LB, ik ga nu weg. ;). Heb er nog wel een aantal in de vriezer, dus je mag er best eens eentje komen halen hoor!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:23:16 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85403279
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
Alkmaar ook!

Maar tevens gelukkig maar. Bij het proeven van 1 cakeje wil ik er altijd Meer. En het lijkt me ook zo wat om DaD te beroven van al haar cakejes. Dat werkt ook in tegen de Geest van dit Topic. Dan ben ik een dikke cakejesdief met red velvet kruimels rond mn mond oO<
pi_85403415
Oh, ik heb de tangafilet even gebakken, daarna wat sperzieboontjes erbij en een scheutje water, enige tijd later wat zalmmouse erbij en als laatste nog een kwak monchou.
De romige sammige vis-boontjessaus heb ik daarna over volkorenpasta gedrapeerd en geserveerd.
Vooraf had ik in blokjes gesneden rode bieten, met een lepel rodepepersaus (da's een mayonaisevariant)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:33:31 #227
236335 neen
schone schijn
pi_85403617
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik verveel me.
Ik begin me ook weer te vervelen nu de rest van het huis is gaan kluizenaren :{w

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
Zit je op de wur? Misschien wil ik daar ooit nog iets doen :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:36:29 #228
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85403715
mijn avondeten bestond uit aardappelen, zalmburger en BROCCOLI! ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:45:06 #229
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85403997
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef neen het volgende:

[..]

Ik begin me ook weer te vervelen nu de rest van het huis is gaan kluizenaren :{w
[..]

Zit je op de wur? Misschien wil ik daar ooit nog iets doen :')
jazeker! oh jij doet iets met water of zo toch? dan is de wur wel the place to be natuurlijk :7

oh en ik keek net op je lastfm page (dat icoontje boven je bericht viel me ineens op) en onze musical compatibility is MEDIUM, mocht je dat interessant vinden :+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:49:36 #230
236335 neen
schone schijn
pi_85404219
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

jazeker! oh jij doet iets met water of zo toch? dan is de wur wel the place to be natuurlijk :7

oh en ik keek net op je lastfm page (dat icoontje boven je bericht viel me ineens op) en onze musical compatibility is MEDIUM, mocht je dat interessant vinden :+
Ja, ik heb el een wur mailadres dus misschien weet je wel op welke school ik zit dan :') in ieder geval is er wel iets aansluitends op mijn studie daar maarja dat is pas over 10 jaar ofzo.

Mocht je mijn mening interessant vinden over de muzieksmaak die jij hebt, die kan blijkbaar beter.

SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door neen op 17-08-2010 19:01:48 ]
pi_85404497
Blurred, _O_ voor je onderwerp, klinkt erg interessant!

Buh, ik ben moe :')
pi_85404517
Ligt oost-duitsland op de route voor cake?
pi_85404546
Definitieve lijst:

T: een paar olijfjes en wat amandelen
D: Gestoomde opperdoezen, kort gestoomde sperziebonen geroerbakt met wat stemgember, lente-ui, knof, gembersiroop en geroosterde sesamzaadjes mit ein richtige große schnitzel so groß wie eine türmatte
T: Paar koppen thee met vier stukjes nougat

Volgens mij best een aardige lijst vandaag. *O*
pi_85404705
Lijstje!
O: twee broodjes hagelslag
T: koekje
L: boterham kaas, boterham vlees, krentenbol
T: koekje
T: 3 snoepjes
D: spinazie a la crème met rijst en shoarmavlees
T: vanillevla

Nouk, ik ben jaloers op je festivalweer ;( Heb m'n laarzen al ingepakt :')
pi_85404736
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Definitieve lijst:

T: een paar olijfjes en wat amandelen
D: Gestoomde opperdoezen, kort gestoomde sperziebonen geroerbakt met wat stemgember, lente-ui, knof, gembersiroop en geroosterde sesamzaadjes mit ein richtige große schnitzel so groß wie eine türmatte
T: Paar koppen thee met vier stukjes nougat

Volgens mij best een aardige lijst vandaag. *O*
Jum, klinkt allemaal heerlijk!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:07:06 #236
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85404914
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

Nouk, ik ben jaloers op je festivalweer ;( Heb m'n laarzen al ingepakt :')
Het weer was idd lekker, maar voor een festival echt te warm!

Ingepakt? Waar ga je heen :) ?
pi_85404971
neen, onze compatibility is high. O+
pi_85405011
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Het weer was idd lekker, maar voor een festival echt te warm!

Ingepakt? Waar ga je heen :) ?
De keer dat ik er was vond ik Sziget heeerlijk (2005)
Dit jaar wordt het pukkelpop!
pi_85405451
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:

Lijstje...
O: 3x Wasa met pindakaas
T: koffie met melk
L: panini met kip in een korstje, kaas en appel, en wat pastasalade met tortellini :9
T: bakje yoghurt koffie met melk
S: bodypump
D: lasagna ofzo uit de diepvries
T: kiwi
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:22:17 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85405625
Hongerrrr :X maar vriendje is nog niet thuis...

Ik had al besloten dat we pizza gingen bestellen, maar ik heb me toch bedacht en nu eten we gezonde kliekjes uit de vriezer 8-) Couscous met pompoen-zoete aardappeltajine, en de ander eet rijst met saté en een restje salade van gisteren.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:23:44 #241
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85405708
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, ik heb el een wur mailadres dus misschien weet je wel op welke school ik zit dan :') in ieder geval is er wel iets aansluitends op mijn studie daar maarja dat is pas over 10 jaar ofzo.

Mocht je mijn mening interessant vinden over de muzieksmaak die jij hebt, die kan blijkbaar beter.

SPOILER

Naar mijn mening is het trouwens precies andersom :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:23:52 #242
236335 neen
schone schijn
pi_85405714
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef Mini_rulez het volgende:
neen, onze compatibility is high. O+
Je hebt the supertramp heel hoog O+ die heb ik nog niet eens geluisterd wegens gebrek aan mp3 :o ze komen ook nog eens binnenkort in Arnhem voor veel teveel geld :')
pi_85405726
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:

Ik had al besloten dat we pizza gingen bestellen, maar ik heb me toch bedacht en nu eten we gezonde kliekjes uit de vriezer 8-) Couscous met pompoen-zoete aardappeltajine, en de ander eet rijst met saté en een restje salade van gisteren.
Luxe kliekjes, klinkt lekker :9

Ik heb heel basic een mosterdsoepje met stokbrood met paté en tapenade en een halve maaltijdsalade van de AH gegeten. _O-
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:24:20 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85405740
Ik zie dat mijn tanga een eigen leven is gaan leiden _O-.

Mijn D is zalm op taost, mini stukje kipfilet (viessss) met wat patattekes en zo toe wat aardbeien met vanilleijs. Oh en een Koninkje en een wijntje. Eetgezelschap is nu ff roken.

daaag!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:24:31 #245
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85405752
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:

Oh my, dat klinkt lekker :9 heb je daar een recept van?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:26:11 #246
331 Merel
Be here now.
pi_85405811
Ik heb net een uur in de stromende regen naar huis gefietst en het was heeeeerlijk :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85405908
Lijstje, na even afwezigheid

O: drie beschuitjes met rookvlees
T: halve mango en een bekertje wiener melange
L: vier sneeën brood, 1 met tongenworst, 1 met rookvlees en 2 met witte pasta
D: gehakt met champignons en ui, worteltjes en gebakken aardappels (met schil)
T: Bramensoufflé (die ingezakt was ;( en het eiwit afgelikt uit de kom :@ )

Nu zit ik vol
compact en kleverig.
pi_85405923
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef neen het volgende:

[..]

Je hebt the supertramp heel hoog O+ die heb ik nog niet eens geluisterd wegens gebrek aan mp3 :o ze komen ook nog eens binnenkort in Arnhem voor veel teveel geld :')
Ja, ik heb alles: mp3's, cd's en LP's.
Ik wist niet dat ze in Arnhem kwamen maar dat gaat hem voor mij niet worden vrees ik. :') Ach ja, de vorige keer dat ze in Nederland speelden was ik er wel bij, in Ahoy' tussen de ouwe lullen. O+
pi_85405924
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een uur in de stromende regen naar huis gefietst en het was heeeeerlijk :D
_O-
pi_85406006
O en morgen MOET ik van mezelf iets aan beweging doen, heb vandaag en gisteren niets gedaan en dat vind ik niet prettig }:|

En de dokter bellen, want mijn voet doet pijn en dat gaat maar niet over

En nu de vaatwasser uitruimen.

O! En we hebben de nieuwe kat opgehaald gisteravond O+De oude vindt het alleen echt totaal niet leuk :N Ze is heel bang voor hem, zo sneu... ;(
compact en kleverig.
pi_85406070
Ik eet sla, wedges en drumsticks ... ben beetje nog uit mn ritme en gezond voedsel kan me nog niet bekoren als voorheen .... maar h.e.t..k.o.m.t..e.c.h.t..g.o.e.d!!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:41:01 #252
236335 neen
schone schijn
pi_85406572
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Naar mijn mening is het trouwens precies andersom :P
Ja, stomme opmerking van mij :{w maar gelukkig maar verder :P

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, ik heb alles: mp3's, cd's en LP's.
Ik wist niet dat ze in Arnhem kwamen maar dat gaat hem voor mij niet worden vrees ik. :') Ach ja, de vorige keer dat ze in Nederland speelden was ik er wel bij, in Ahoy' tussen de ouwe lullen. O+
Was het wel een goede show toen dan? Ik had het er met m'n vader over om te gaan maar hij vond het veel te duur, oude artiesten die nog teren op hun succes van vroeger zei hij. Hij is teleurgesteld in vooral The Police die hij gewoon slecht vond spelen de laatste keer :')
Ik heb wel Breakfast in America als LP en nog een maar ik weet niet welke :')

[ Bericht 24% gewijzigd door neen op 17-08-2010 19:48:19 ]
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:45:28 #253
70532 loveli
N
pi_85406799
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
O+ Soms heb je dat echt even nodig.
crap in = crap out
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:48:14 #254
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85406905
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De keer dat ik er was vond ik Sziget heeerlijk (2005)
Dit jaar wordt het pukkelpop!
Ja vorig jaar scheen het weer ook goed te zijn, toen was het al gauw 10 graden minder dan dit jaar!

Wauw, wat een goeie line-up op pukkelpop! :D
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:51:18 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85407023
Lijstjeee!

O: twee sneetjes met nutella
T: 4 soepstengels
L: kaiserbroodje met restje mozzarella en een lepeltje pesto
T: snee brood met sinaasappeljam (met mango kon ik nie vinden! dit was wat bitter?)
T: pakje fristi en een halve kindersurprise :') </jeugdsentiment met vriendje>
D: penne met sperziebonen en pestoballetjes in tomatensaus

*BURP*
pi_85407209
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie dat mijn tanga een eigen leven is gaan leiden _O-.

Mijn D is zalm op taost,
De Tao van Tanga.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85407215
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, stomme opmerking van mij :{w maar gelukkig maar verder :P
[..]

Was het wel een goede show toen dan? Ik had het er met m'n vader over om te gaan maar hij vond het veel te duur, oude artiesten die nog teren op hun succes van vroeger zei hij. Hij is teleurgesteld in vooral The Police die hij gewoon slecht vond spelen de laatste keer :')
Ik heb wel Breakfast in America als LP en nog een maar ik weet niet welke :')
Ik vond het wel een goed optreden ja. :) Alleen jammer dat één van de twee zangers ermee gestopt is, dan is het maar even afwachten hoe al die nummers klinken met zijn vervanger.
Op zich is het wel waar dat ze teren op oude hits natuurlijk. Maar goed, het is tenminste niet zo belachelijk duur als Genesis een paar jaar geleden. Die had ik ook echt graag willen zien (ook met mijn vader), maar dat ging ons toen echt te ver.

Wow, Pukkelpop ziet er inderdaad goed uit! O+ Veel plezier Puff!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:58:09 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85407282
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef sigme het volgende:

[..]

De Tao van Tanga.
_O- Het vunzige zusje van Kanga :')
pi_85407298
Jee, Evy 1 opnieuw gerend net met lief, en nu hij wat kleinere stappen neemt gaat 't goed! *trots*
Hij moet wel voorzichtig doen met knie wegens auto-ongeluk van vorig jaar, maar dit is een mooi begin!

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 19:59:14 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:08:58 #260
236335 neen
schone schijn
pi_85407710
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Jee, Evy 1 opnieuw gerend net met lief, en nu hij wat kleinere stappen neemt gaat 't goed! *trots*
Hij moet wel voorzichtig doen met knie wegens auto-ongeluk van vorig jaar, maar dit is een mooi begin!
Lekker ^O^ suces met volhouden ^O^

Ik zit te zappen, kom ik langs take me out :') dat dat nog op de buis is :') nou ja zo voetbal gelukkig O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:20:12 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85408252
eindstand:

O: 250 gr kwark met 2 eetlepels muesli
T: mini appelflapje
L: 2 boterhammen pindakaas
D: zalm op toast, flutstukje kip, 1 schep patat, aardbeien en 1 bolletje vanilleijs, 3 stukjes brood met aioli, koninkje, rood wijntje.

Mwah, kan beter kan slechter.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:21:09 #262
331 Merel
Be here now.
pi_85408310
Lijstje:
O - yoghurt met muesli
S - uur heen fietsen
L - halve miniwrap met gehakt en wat groente en volgens mij ben ik ook een halve korrel kaas tegengekomen, bruine boterham met kipfilet, bruine boterham met old amsterdam, bruine boterham met filet americain, glas melk
T - beker vivit, banaan, koekje met een suikerlaagje
S - uur terug fietsen in de regen met tegenwind
T - snack-a-jacks-wafel
D - pasta met tomaat en knoflook en kappertjes en baslicum
T - glaasje rode wijn en nog zo'n snack-a-jacks-ding

En vanavond vroeg naar bed!
pi_85408374
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
eindstand:

O: 250 gr kwark met 2 eetlepels muesli
T: mini appelflapje
L: 2 boterhammen pindakaas
D: zalm op toast, flutstukje kip, 1 schep patat, aardbeien en 1 bolletje vanilleijs, 3 stukjes brood met aioli, koninkje, rood wijntje.

Mwah, kan beter kan slechter.
*O* voor ontbijt
*O* voor lunch

Nog wat meer en gezonde T's en normaal avondeten en dan komt het goed :9
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:28:27 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85408606
Thnx! Had nu etentje, dus dan zit normaal avondeten er ook niet echt in :+.
pi_85408635
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx! Had nu etentje, dus dan zit normaal avondeten er ook niet echt in :+.
Nee, dat begrijp ik :D

Je toetje klinkt heerlijk, trouwens :9~
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:33:43 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85408809
Was het ook!

Bweh, vrijdag tandarts, moet ik naar fokking Tilburg... Zijn er niet nog toevallig Slankies daar uit de buurt die vrijdag zin/tijd hebben in een bakkie koffie ofzo? Hoef ik niet alleen voor iets akeligs die kant op :|.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:36:23 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85408913
Na 500 gr. sperziebonen, 200 gram biefstuk, 150 gr champignons, 150 gram uien, 300 gr. gemengde sla en 100 gr. rabarber, heerlijk gebakken aardappelen (200 gram) ben ik ook vol :')

Da's alleen de D he!? niet de complete dag voor XM :*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:37:03 #268
236335 neen
schone schijn
pi_85408936
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 500 gr. sperziebonen, 200 gram biefstuk, 150 gr champignons, 150 gram uien, 300 gr. gemengde sla en 100 gr. rabarber, heerlijk gebakken aardappelen (200 gram) ben ik ook vol :')

Dat heb je toch niet in je eentje opgegeten
pi_85409049
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

_O- Het vunzige zusje van Kanga :')
Ken je The Tao of Pooh?
Lijkt me wel wat voor jou :Y.

Bedtijd voor mij, 'truste slankies!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:41:55 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85409161
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef neen het volgende:

[..]

Dat heb je toch niet in je eentje opgegeten
Jawel... kan heel wat wegvreten en wegdrinken ook...
Drink jou onder de tafel!!

Weltrusten lieve Sigme!
pi_85409189
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het ook!

Bweh, vrijdag tandarts, moet ik naar fokking Tilburg... Zijn er niet nog toevallig Slankies daar uit de buurt die vrijdag zin/tijd hebben in een bakkie koffie ofzo? Hoef ik niet alleen voor iets akeligs die kant op :|.
Een tandarts in Tillyburg? Waarom helemaal daar?
pi_85409190
even een edit van de dubbele post :)

Een lijstje dan maar!
o: 2 boterhammen home made aardbei & rode bessen jam
t: 1 nectarine
l: 2 boterhammen pindakaas
t: 1 banana
D: 2 wraps met gehakt, tomaten, paprika, mais en boontjes.
toetje!
pi_85409467
Tillyburg :')

Wat een leuke typo's maken jullie vandaag ;)

heeft een van jullie een lekker recept voor mac & cheese? Ik heb er al een tijdje zin in en wil het morgen gaan maken maar ik neem aan dat er iets van kruiden oid bij moet?
pi_85409497
Of was het geen typo :p
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:51:14 #275
236335 neen
schone schijn
pi_85409592
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Drink jou onder de tafel!!
nooit
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:52:04 #276
70532 loveli
N
pi_85409620
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef neen het volgende:

[..]

nooit
Ik voel een meet aankomen :+
crap in = crap out
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:52:57 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85409666
Ik ga trainen voor de 7km van zevenhuizen...
Da's hardlopen bij dorp naast de mijne
pi_85409697
Ik ben net met de mini uit eten geweest, want de meneer zit met vrienden in de stad, en ik wilde ook iets leuks doen, dus toen zijn we door het bos naar de Italiaan gelopen (ik) en gewaveboard (mini).

De mini vond het blijkbaar ook erg gezellig, want ik kreeg zelfs nog een koffie aangeboden: Mama O+ , neem jij nog een koffie? Mag ik die dan betalen, ja? Moet het niet duurder zijn dan euh... elf euro, want dat heb ik nog!
Dus jullie begrijpen, dat was een za-li-ge cappuccino c_/

Lijstje nu:
O: aardbeien met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: geroosterde boterham omelet
T: spinazie (als we uit eten gaan doen we de laatste tijd maar vast groente vooraf eten, je krijgt echt noooit iets behoorlijks, of genoeg groente, in een restaurant)
D: pizza met ansjovis
T: cappuccino B-)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:54:02 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85409717
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Ken je The Tao of Pooh?
Lijkt me wel wat voor jou :Y.

[ afbeelding ]

Bedtijd voor mij, 'truste slankies!
Wel van gehoord, maar nog niet gelezen!

Er zijn zoveel boeken die ik nog moet/wil lezen O+ Motivatie voor een heul lang leven! :+

Trusten mademoiselle!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:54:11 #280
236335 neen
schone schijn
pi_85409723
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Ik eet sla, wedges en drumsticks ... ben beetje nog uit mn ritme en gezond voedsel kan me nog niet bekoren als voorheen .... maar h.e.t..k.o.m.t..e.c.h.t..g.o.e.d!!
schop onder je hol

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga trainen voor de 7km van zevenhuizen...
Da's hardlopen bij dorp naast de mijne
Je kunt mij bewonderen bij de 4 mijl dit jaar B-)
Maar waarschijnlijk ga ik de avond ervoor op stap, dat is traditie en dan zal het weer een zware en barre tocht worden.
pi_85409774
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
Ik ben net met de mini uit eten geweest, want de meneer zit met vrienden in de stad, en ik wilde ook iets leuks doen, dus toen zijn we door het bos naar de Italiaan gelopen (ik) en gewaveboard (mini).

De mini vond het blijkbaar ook erg gezellig, want ik kreeg zelfs nog een koffie aangeboden: Mama O+ , neem jij nog een koffie? Mag ik die dan betalen, ja? Moet het niet duurder zijn dan euh... elf euro, want dat heb ik nog!
Dus jullie begrijpen, dat was een za-li-ge cappuccino c_/

Lijstje nu:
O: aardbeien met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: geroosterde boterham omelet
T: spinazie (als we uit eten gaan doen we de laatste tijd maar vast groente vooraf eten, je krijgt echt noooit iets behoorlijks, of genoeg groente, in een restaurant)
D: pizza met ansjovis
T: cappuccino B-)
Ah, hoe zoet O+

En slim, van die groente!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:55:52 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85409801
De Mini O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:56:54 #283
236335 neen
schone schijn
pi_85409858
Wat een charmeur _O_
pi_85409918
Wat lief, Laureline O+ Hoe oud is je mini?

Mijn doel is uiteindelijk 5km aan 1 stuk kunnen rennen, maar Evy bouwt geloof ik op in minuten, dus eerst eens proberen een half uur aan 1 stuk te kunnen, en dan het tempo verhogen. Uiteindelijke doel is de Hilversum City Run, daar doet een team van de school waar ik werk aan mee en het lijkt me zo stoer om dan mee te doen :@.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 20:58:29 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:59:01 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85409960
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:

Een dag? Daar doe ik een week mee! :6
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:59:33 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85409987
Ik wil later ook zo'n mini.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:59:51 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85410003
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef anna82 het volgende:

[..]

Een tandarts in Tillyburg? Waarom helemaal daar?
Daar gestudeerd en hij is erg goed en ik heb een rampgebit. Dus ga daar niet snel weg.

En O+ voor Lau's mini :Y.
pi_85410088
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waar ben je gaan eten in Den Haag, XM?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:02:53 #289
236335 neen
schone schijn
pi_85410117
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat lief, Laureline O+ Hoe oud is je mini?

Mijn doel is uiteindelijk 5km aan 1 stuk kunnen rennen, maar Evy bouwt geloof ik op in minuten, dus eerst eens proberen een half uur aan 1 stuk te kunnen, en dan het tempo verhogen. Uiteindelijke doel is de Hilversum City Run, daar doet een team van de school waar ik werk aan mee en het lijkt me zo stoer om dan mee te doen :@.
^O^ gaat best wel snel hoor met Evy! Ik ben toen bij les 20 gestopt en toen lukte 5km aan een stuk al! Maar soms heb je het gevoel dat een les niet lekker loopt en kun je hem beter nog een keer doen.
Of overmoedig denken dat het goed ging en de week erna overslaan omdat dat dezelfde gedeeltes zijn :') en dan alsnog overnieuw doen :') :') :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:04:28 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85410191
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Laureline het volgende:

[..]

Waar ben je gaan eten in Den Haag, XM?
Wapen van Den Haag... als je voor 18:30 bestelt, krijg je het 2e menu gratiesch. Niet mijn 1e keuze, maar mijn eetafspraak heeft 't niet zo breed, dus.. en 't eten was aardig. Niet heel geweldig, maar 't kan ook slechter.
pi_85410320
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef neen het volgende:

[..]

^O^ gaat best wel snel hoor met Evy! Ik ben toen bij les 20 gestopt en toen lukte 5km aan een stuk al! Maar soms heb je het gevoel dat een les niet lekker loopt en kun je hem beter nog een keer doen.
Of overmoedig denken dat het goed ging en de week erna overslaan omdat dat dezelfde gedeeltes zijn :') en dan alsnog overnieuw doen :') :') :')
Dat geeft de burger moed!

Ik vind het echt fijn, rennen. Toen we weg wilden begon het heel hard te regenen, toen werd ik zo verdrietig want ik had me er de hele dag op verheugd (ik heb teveel tijd...). Dus even gestampvoet, toen het eten opgezet, maar toen was het O+ droog O+ en konden we toch weg! Blij!

En nu met goede (dure :X ) schoenen rent het echt veel prettiger!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 21:08:28 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:07:29 #292
236335 neen
schone schijn
pi_85410321
Bijvoorbeeld als je bij mij eet.

O: koffie :')
L: 2 geroosterde broodjes, lekker, 2 met pindakaas en een bekertje cup a soup (kip mijn favoriet)
T: appel
S: 5km hardlopen op hoogte
bijna goal voor ajax, goeie kans jammer
D: :') opgebakken aardappeltjes gekruid met kipkruiden jawel, en ik leverde de gehaktballen en verse spinazie met een gekookt eitje + een biertje tijdens het koken
T: kopje koffie, appel en als we zin hebben heb ik eventueel nog allemaal chicken wings maar misschien ook wel niet ik denk het niet

Ik ben weer eens van plan eventjes lijstjes te posten, of ik dat ook ga doen is een ander verhaal. Het helpt wel een beetje om in een fatsoenlijk eetgedoe te komen omdat er commentaar op komt :') als het goed gaat loopt het wel lekker en dan kap ik er toch wel mee want geen commentaar is te saai :')

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat geeft de burger moed!

Ik vind het echt fijn, rennen. Toen we weg wilden begon het heel hard te regenen, toen werd ik zo verdrietig want ik had me er de hele dag op verheugd (ik heb teveel tijd...). Dus even gestampvoet, toen het eten opgezet, maar toen was het O+ droog O+ en konden we toch weg! Blij!

En nu met goede (dure :X ) schoenen rent het echt veel prettiger!
Ja dat met goede schoenen heb ik ook echt ervaren! Wat een genot O+
Wel een beetje regelmatig proberen te lopen he ^O^ ook al is dat met z'n 2en wel moeilijker plannen natuurlijk :Y
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:09:21 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85410411
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mietje O+

de 4 mijl van groningen... deed vorig jaar bijna mee maar het is mij veel te masaal, teveel mensen, niet overzichtelijk... en toen werd ik bang :') Ik haat mensenmassa's :'(
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:10:42 #294
236335 neen
schone schijn
pi_85410472
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mietje O+

de 4 mijl van groningen... deed vorig jaar bijna mee maar het is mij veel te masaal, teveel mensen, niet overzichtelijk... en toen werd ik bang :') Ik haat mensenmassa's :'(
Ik deed ook mee, had nog gewed met m'n neef om een kratje bier. Gewoon verloren natuurlijk :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:11:17 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85410498
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mietje O+

*boks voor de mensenmassa's
pi_85410575
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef neen het volgende:

[..]

schop onder je hol

Wel 2 borden sla, vond het eigenlijk wel erg lekker! Jippie!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:12:53 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85410576
Razz.heb ook Evy gedaan, zelfs nog evy 2 (les of 6)
Mens wat heb ik afgezien zeg! 3 min. hardlopen, wat een drama!
Maar dan lukt het ineens wel en een paar weken later lukt 10 minuten ook.
Vond het echt ongelooflijk moeilijk en afzien maar toch gelukt!

Het gaat je lukken Razz!!!!!
pi_85410944
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wapen van Den Haag... als je voor 18:30 bestelt, krijg je het 2e menu gratiesch. Niet mijn 1e keuze, maar mijn eetafspraak heeft 't niet zo breed, dus.. en 't eten was aardig. Niet heel geweldig, maar 't kan ook slechter.
Oja, daar hebben ze La Chouffe op de tap, èn vlammetjes! ^O^ 't Eten is inderdaad niet heel bi, vroeger hadden ze wel een hele lekkere Thaise salade met garnalen, maar die is verdwenen van de kaart. En binnen ruikt het er heel erg naar oud bier.
Weet je waar je ook voor 18.00 half geld betaalt? (En het ook naar bier ruikt) Bij de Rootz (daar hebben ze weer Tripel Karmeliet :9 , en ook vlammetjes!), voor het dagmenu op het schoolbord. Dat is prima te doen :Y)

Valt het op dat wij iedere week in restaurants zitten? :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:21:37 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85410977
Thnx voor de tip! Voor de volgende keer :Y.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:32:28 #300
236335 neen
schone schijn
pi_85411478
Dit doe ik normaal nooit, maar vooruit ik open eens een nieuwe
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:32:50 #301
236335 neen
schone schijn
pi_85411496
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo