Nu heb ik wel zin om hem te zien ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
Kijk je er naar uit om hem weer te zien? heb je hem erg gemist? meer/minder/anders dan je had verwacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
gewoon, omdat het kàn! En je het kùnt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef Blurred86 het volgende:
vandaag de eerste dag van mijn thesis (ben me op dit moment een beetje af aan het vragen waarom ik in hemelsnaam nóg een scriptie wilde doen)
Een stuk van je levenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef Blurred86 het volgende:
vind het op een of andere manier ook heel erg nu dat ik geen vriendje meer heb die een lief smsje stuurt met succeswensen, voel me een beetje alleen nu
Tsja, daar kan ik weinig aan doen. Na regen komt?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes, Blurred. Je kan het..
Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een geluk, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Nee, dat duurt nog even, het moet eerst nog doordringen dat het nooit meer goedkomt, dan moet je het accepteren en pas daarna gaat het iedere dag ietsje beter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes, Blurred. Je kan het..
Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een geluk, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Aww DaDquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een gelul, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Leuk nachtje gehad: Pippa heeft weer flink rondgesprongen op bed. En ik had niet de moed om haar uit mijn kamer te zetten want ik dacht steeds "ze zal zo wel stoppen". Maar ze gíng maar door... pfff... en vanochtend om half 8 alweer. Ze is wel lief, maar als ze me 's nachts wakker maakt kan ik haar wel achter het behang plakken.
Net de stufi stopgezet. En eind vd maand zet ik m'n reisproduct ook stop (mag er nog tot 1 sept mee reizen, dus dat doe ik dan ook
).
Ik ga daar sowieso dagelijks even lurkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al 3 keer in het taartentopic gezeten, omdat ik automatisch klik op het bovenste topic waarin een slankie voor het laatst heeft gepost.
Ik hoor mezelf nog tegen mijn man zeggen: "morgen, als jij moet werken, sta ik samen met jou op. Dan kan ik lekker vroeg aan de slag in huis.". M. vertrekt rond 7.40u...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:de wekker ging om 8 uur..
fail..!
maar ik heb wel morgen een afspraak bij StudentTalent
Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik heb wel morgen een afspraak bij StudentTalent
Oh, maar als hij ook nog niet uit bed is, is het sowieso nog moeilijker om zelf op te staan. Dat heb ik tenminste altijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo 'werkt' vandaag thuishij komt er ook net uit rollen
gisteren is 7 uur wel gelukt, maar toen werkte hij in Wageningen
Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?
Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen...
Yupquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?
You go girl!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen maar 's kijken wat de mogelijkheden zijn én even kijken of ik via die freelance meuk gewoon door brutaal te zijn wat opdrachten kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bracht hem een ontbijtje op bed.Maar zijn koffie is inmiddels koud, zijn gekookte eitje een drilbil, de toast niet meer knapperig en ik heb een beetje jus op het dekbed geknoeid.
![]()
Nu denk ik: WWMD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En overweeg ik ernstig de optie om de jusvlek vast in de week te zetten met een 'beetje' water.There is no love sincerer than the love of food.
Sjenks!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
en MiMu! Welkom![]()
(had ik nog niet gedaan volgens mij
)
Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik los dat soort dingen op met een koud, nat washandje
Dat kan werken. Zorg er alleen voor dat hij (1) niet half aan jouw kant van het bed ligt en (2) dat je goed mikt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.
'lager pitje': eerst afstuderen, máár het sparen gaat gewoon doorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef neen het volgende:
En zijn die wereldreis plannen gestopt of op een lager pitje gezet?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
WWMSDIk jompel ook vaak door het huis met een "Kijk es! Net Martha Steward! Maar dan zonder de belastingfraude!
" als ik weer es taart heb gebakken / iets lekkers heb gekookt / heel veel klusjes heb gedaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
WWMSD = What would Maria Steward Do.
Helder licht dat ik ben.
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
WWMSDIk jompel ook vaak door het huis met een "Kijk es! Net Martha Steward! Maar dan zonder de belastingfraude!
" als ik weer es taart heb gebakken / iets lekkers heb gekookt / heel veel klusjes heb gedaan
![]()
Niet iedereen, hoor. Ik ben ook een epic failure.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel over
Ik ben meer dit:
[ afbeelding ]
Helder licht dat ik ben.
Helder licht dat ik ben.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel over
Ik ben meer dit:
[ afbeelding ]
Ja? Dus ik ben niet langer de enige die soep-uit-blik aan heeft laten branden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Niet iedereen, hoor. Ik ben ook een epic failure.
Oh god, ik snap het nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld..
Duhzuhduhmovhet klinkt zo leuk
Ik ook niet maar ik wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh god, ik snap het nog steeds niet
Mijn moeder is ook een talentje:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja? Dus ik ben niet langer de enige die soep-uit-blik aan heeft laten branden?
Daar Zijn De Meningen Over Verdeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh god, ik snap het nog steeds niet
*newbie-boks*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik wilde het niet zeggen.![]()
Newbie, eerste indruk en zo...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben meer dit:
[ afbeelding ]
NEE!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar Zijn De Meningen Over Verdeeld
DZDMOV!
In my defense: ik twijfelde nog!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
StewarT. Jullie nemen elkaars fout over.
Als ik ooit kinderen krijg, dan word ik ook zo'n moederquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn moeder is ook een talentje:
eerst de shoarma aan laten branden en daarna het back-up plan, de pizza, ook aan laten branden...![]()
en dan eindigen bij de snackbar
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
ja ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:27 schreef neen het volgende:
Zijn er ook van die slordige kokers hier? Ik ruim meestal alles meteen op of leg het iig bij elkaar om schoon te maken. Maar m'n moeder gebruikt echt 50 snijplanken, 80 messen, andere zooi, heel veel pannen en alles moet weer in schaaltjes en dan alles laten liggen en dan is de hele keuken weer vol met zooi
Dank je, nu hoef ik het niet meer te zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
Ja, ik. Alhoewel ik dan geen 50 snijplanken gebruik, maar 2. Eén voor vlees en één voor groente.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:27 schreef neen het volgende:
Zijn er ook van die slordige kokers hier? Ik ruim meestal alles meteen op of leg het iig bij elkaar om schoon te maken. Maar m'n moeder gebruikt echt 50 snijplanken, 80 messen, andere zooi, heel veel pannen en alles moet weer in schaaltjes en dan alles laten liggen en dan is de hele keuken weer vol met zooi
Mijn moeder doet dat ook ja. Ik ren er af en toe achteraan om alles op te ruimen. Zelf ruim ik idd op onder het koken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:27 schreef neen het volgende:
*boks*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, deze maand krijg ik mn allerlaatste stufi evahrrr! So long and thanks for all the fish![]()
Gelukkig nog wel OV-vergoeding in Leeds![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ook de laatste echte stufi! Daarna is het geen gift meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, deze maand krijg ik mn allerlaatste stufi evahrrr! So long and thanks for all the fish![]()
Gelukkig nog wel OV-vergoeding in Leeds![]()
Echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:05 schreef neen het volgende:
[..]
EchtWaar heb je al die jaren van gestudeerd dan? Jij bent toch ook al vrij lang student?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nou ja, die 3 maand (later instromen, eerder stoppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb je al die jaren van gestudeerd dan? Jij bent toch ook al vrij lang student?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is mijn favoriete stukje uit het boek <3
"The only thing that went through the bowl of petunia's mind as it fell was oh no, not again."![]()
Bij de bio-winkel moet dat wel lukken, denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil sinaasappel-mango-jamEnig idee waar ik het kan kaufen?
Ik ga denk ik sowieso bij de bio-winkel kijken vanmiddag
neen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef neen het volgende:
Kreeg jij geen stufi in de tijd dat je nog eeuwig student kon zijn![]()
quote:
Vroeger was er wel meer mogelijk geloof ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Was er ooit een tijd dat je eeuwig student kon zijn?.
Een vriendin van mij heeft MBO gedaan en die heeft steeds gewoon stufi ontvangen (en die is ook zo lang bezig geweest als ik). Binnen het MBO kun (kon, inmiddels?) je blijkbaar voor eeuwig doorstuderen en als je vervolgens nog een HBO-opleiding wenste te doen, werd de teller gewoon weer op 0 gezet.
Die tijd heb ik ook meegemaakt. Nietsnutten op het MBO, spijbelen en dan met je OV het land door en dat allemaal zonder de dreiging dat je het terug moest betalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Was er ooit een tijd dat je eeuwig student kon zijn?.
Een vriendin van mij heeft MBO gedaan en die heeft steeds gewoon stufi ontvangen (en die is ook zo lang bezig geweest als ik). Binnen het MBO kun (kon, inmiddels?) je blijkbaar voor eeuwig doorstuderen en als je vervolgens nog een HBO-opleiding wenste te doen, werd de teller gewoon weer op 0 gezet.
Tenzij je het MBO ook verneukt, dan ben je de sjaakquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga nu mijn derde jaar stufi voor het HBO in. Gelukkig mag ik een jaar extra want ik loop nu ook al bijna een jaar achter.
[..]
Die tijd heb ik ook meegemaakt. Nietsnutten op het MBO, spijbelen en dan met je OV het land door en dat allemaal zonder de dreiging dat je het terug moest betalen.!
Waarom mag dat niet? Omdat het eigenlijk zwart is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben m'n site aan het aanpassen, omdat ik eigenlijk helemaal geen reclame mag maken. Dus prijzen en alles wat er op kan wijzen dat ik taarten wil verkopen. Maar dan blijft er verdomd weinig over..
Jup. Er zijn de laatste tijd iets te veel berichten van andere taartenbaksters dat ze de belastingdienst op de stoep hadden staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet? Omdat het eigenlijk zwart is?
Is het ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, dat doe ik altijd fout! Ik dacht dat de drie P's pizza, patat en pannenkoeken waren!.
Zelfs dan, geloof ik. Het gaat er gewoon om dat je geen reclame voor een dienst mag maken als je niet een officieel bedrijf bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Zelfs als je er zelf eigenlijk geen winst op maakt(ik dacht dat ik laatst zoiets las?)
Belastingvrij misschien maar je moet het dan wel opgeven neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik meende dat je tot tienduizend euro zwart bij mocht verdienen?
Tot een betaald bedrag hoef je geen belasting te betalen hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup. Er zijn de laatste tijd iets te veel berichten van andere taartenbaksters dat ze de belastingdienst op de stoep hadden staan.
Waarom begin je geen eenmanszaak dan? Als je onder een bepaald bedrag blijft, hoef je de BTW niet af te dragen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelfs dan, geloof ik. Het gaat er gewoon om dat je geen reclame voor een dienst mag maken als je niet een officieel bedrijf bent.
Niet dat ik nu echt denk dat ze mij zo snel in de smiezen gaan houden, maar als de prijslijst van m'n site halen ervoor zorgt dat ik niet in de problemen kom, dan is dat een kleine moeite.
Dat hóeft je niets te kosten hoor. Alleen de inschrijving zelf en dat is geen groot bedrag. Dan val je in de kleine ondernemersregeling oid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, even het verhaal teruggezocht, maar iemand had dus de belastingdienst op de stoep en moest zich inschrijven bij de KvK. Dat was voor haar niet haalbaar, en dat is het voor mij al helemaal niet.
Misschien begrijp ik het ook wel allemaal verkeerd hoor, maar als je je als bakker inschrijft bij de KvK moet je je volgens mij ook verplicht aansluiten bij de branchevereniging voor banketbakkers, waar flinke kosten aan verbonden lijken te zijn. En daarnaast moet je werken volgens HACCP. Oh, en detailhandel bedrijven vanuit een woonhuis mag vaak niet van de gemeente (bestemmingsplan).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Goodbye het volgende:
Voor de KvK hoef je als bakker niet aan zoveel eisen te voldoen, staat me bij. Misschien vanuit andere instanties?
Je kan zelfs zonder artsendiploma een "praktijk voor huisartsen" inschrijven, omdat het net zo goed kan zijn dat jij leiding geeft en artsen in dienst neemt. Om maar eens een vaag voorbeeld te noemen.
Dat laatste is sowieso waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het ook wel allemaal verkeerd hoor, maar als je je als bakker inschrijft bij de KvK moet je je volgens mij ook verplicht aansluiten bij de branchevereniging voor banketbakkers, waar flinke kosten aan verbonden lijken te zijn. En daarnaast moet je werken volgens HACCP. Oh, en detailhandel bedrijven vanuit een woonhuis mag vaak niet van de gemeente (bestemmingsplan).
Door geen reclame te maken en me dus niet als bedrijf te profileren kom ik gewoon hoe dan ook niet in moeilijkheden. Das wel zo gemakkelijk dan..
Mijnes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef neen het volgende:
En zijn die wereldreis plannen gestopt of op een lager pitje gezet?
Ja, ik verwelkomde je nog met: Hoi plaatsgenotequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef MinderMutsig het volgende:
@uniek: Nienoord? Ben jij een Leekster?![]()
Mijn lijstje:
O: Brinta Actieve dag met yoghurt en een glas biologische appel-vlierbessensap
T: perzik
L: salade met zongedroogde tomaat, kikkererwten, uitgebakken spekkies en lente-ui en een paar plakjes geroosterde ciabatta met serranoham
T: ? ik heb nog kwark die op moeten anders wat olijfjes o.i.d.
D: spinazie en opperdoezen uit de stoomoven mit ein richtige große panierte schnitzel so groß wie eine türmatte
T: stukje noga. Of twee
S: 20 minuten fietsen gevolgd door een wandeling met de honden
Maar ik heb Groningen in mijn profiel staan dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je dat bedoelde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, ik verwelkomde je nog met: Hoi plaatsgenote
Yep, in CUL .....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar ik heb Groningen in mijn profiel staan dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je dat bedoelde.
Maar nu je het zegt, we hebben het daar al eens over gehad toch?
Nee, de concurrent; Vogue. Wij vonden die van Montaigne maar suf, omdat ze vooral de economische en ambachtelijke kant deden en zij vonden ons maar gek. Maar na 2 jaar ging Vogue wel failliet en hebben toen een doorstart gemaakt, maar volgens mij werd het toen heel anders, maar dat weet ik niet precies, want toen ben ik in Frankrijk gaan wonen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:30 schreef Laureline het volgende:
Welke academie zat jij dan, co? Montaigne?
Ga je op wereldreis? En is je huis dan te huur? *benieuwd is!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijnes?![]()
Ach, ik reageer gewoon:
Er komt vanavond iemand kijken van een verhuur-je-huis organisatie!![]()
Iedereen die ik het vertel reageert en beetje mwoaaah. Ik weet niet of dat is omdat ze het een stom idee vinden, of omdat ze mij niet willen missen..![]()
En op mijn werk wil iedereen een piece of me (kies een stukje heup!!) en ik wil alleen maar slapen... :![]()
ben ook niet zo goed bijgelezen, dus excuus voor de egopost...
Of misschien ben je een flierefluiter zoals ik die elke week iets anders wil?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef anna82 het volgende:
Iedereen die ik het vertel reageert en beetje mwoaaah. Ik weet niet of dat is omdat ze het een stom idee vinden, of omdat ze mij niet willen missen..![]()
Yaaaay!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
WOEHOEEE eindelijk de langverwachte spark of inspiration, ik heb een invalshoek voor mn paper! Mn haar ziet er ontploft uit en mn kamer is overspoeld door boeken / artikelen / etc., maar dan heb je ook wat
Heb het net allemaal aan het vriendje verteld en volgens mij klinkt het nog relatief plausibel ook!
Ik heb cc's nog nooit zo sexy vinden klinkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond m'n vriendin laten keuren of mijn red velvet cc's kunnen tippen aan die van de Hummingbird Bakery. Ik zou zelf zeggen van wel..
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu heb ik die laptop gezien en nu wil ik hem halen en het qua finacien kan het ook maar het is nog niet heeeeeeeeeeeeeel erg nodig
Egopost noemt ze datquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijnes?![]()
Ach, ik reageer gewoon:
Er komt vanavond iemand kijken van een verhuur-je-huis organisatie!![]()
En op mijn werk wil iedereen een piece of me (kies een stukje heup!!) en ik wil alleen maar slapen... :![]()
ben ook niet zo goed bijgelezen, dus excuus voor de egopost...
Het stikt van die boeken bij de kringloopwinkels.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
( (ik heb onlangs besloten alle Agatha Christie Vijflingen te willen gaan sparen, heb de eerste al gekocht daar en gelezen!. Rest staat wel op MP, iemand die er heel veel had in de uitgave die ik wil, maar ja, de verzendkosten alleen al![]()
Oeh, smijt er eens een deze kant op?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond m'n vriendin laten keuren of mijn red velvet cc's kunnen tippen aan die van de Hummingbird Bakery. Ik zou zelf zeggen van wel..
Ik twijfel nu tussen even op de bank gaan liggen, of de chaos die keuken heet opruimen..
Zitten er nog leuke in de mooiste stad van het oosten?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het stikt van die boeken bij de kringloopwinkels.
Die vooraan de Westervoortsedijk is wel okee, daar kom ik heel regelmatig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef neen het volgende:
[..]
Zitten er nog leuke in de mooiste stad van het oosten?
Goeie tip!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het stikt van die boeken bij de kringloopwinkels.
Mama mini oid?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Groningen heeft wel de leukste!
Ja, smaak.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:
DaD, hier zitten ook dames die heul goed kunnen keuren! Of gaat het om smaak?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik hier nog iets gemist?![]()
Super Neenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef neen het volgende:
Goed bezig!
Ik heb nog even 5km hard gelopen, ging echt chill in dit koele weer zeg echt zonder stoppen bats! En veul biodschappen gedaan, ook pangasius filet dus iemand die iets lekkers ermee weet mag dat hier voor me bereiden![]()
En ik lees ook iets leuks nu
Ik woon in de prachtwijk de Indische Buurtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, smaak.. We hebben ze gegeten toen we in Londen waren, en ze heeft me vriendelijk doch zeer dringend verzocht om ze ook eens te maken.
.
LB, wat is je adres?
Oh, jammer! Ik fiets straks naar het D'diep, dus ik dacht dat ik best een cakeje langs kon brengen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik woon in de prachtwijk de Indische Buurt![]()
Maar ik moet nu helaas weg![]()
En neen, inderdaad Mamamini!Maar ook Goud Goed, Nota Bene en Nas&Mazzel.... plus nog een heleboel kringloopwinkels in de ommelanden
In before the edit!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
wat goed neen! Ik zou niet weten wat je met een tangafilet moet, maar dat is vast geen verrassing.
Heb 2 nerdboekjes voor Duvel gekocht. Vind ik altijd zo leuk he, als ik iets voor hem vindt. Bel hem wel altijd even om te voorkomen dat ik iets dubbels koop, dus een echte verrassing is het niet, maar toch.. Vind ik leuker dan iets voor mezelf kopen.
Ik zei goed bezigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook gesport![]()
Ik geef mezelf wel schoudeklopjes dan![]()
Zeg, ik heb me zaterdag gewogen (in de sportschool). Wat is nou een goed moment om voor de tweede keer te wegen (gewoon thuis, in de sportschool gebeurt over twee maanden)? Ik wil wel een beetje resultaat zien natuurlijk
Jaaaaaaaa, aan mijn mede-ex-Liwwadder heb ik altijd zo veelquote:
Ik heb hier de derde en de vierde nog liggen om weer naar de Kringloop te doen, zal ik ze opsturen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
Mariaaaa, inspiratie is altijd zo lekker he. En Xme in de Slegte, ben jaloers(ik heb onlangs besloten alle Agatha Christie Vijflingen te willen gaan sparen, heb de eerste al gekocht daar en gelezen!. Rest staat wel op MP, iemand die er heel veel had in de uitgave die ik wil, maar ja, de verzendkosten alleen al
![]()
En net 3 kwartier erover gedaan om mijn hele H&M bestelling te passenDaarna deed mijn arm weer zeer, dus nu weet ik nog niet wat ik nu wil houden en wat niet, moet het allemaal nog een keer aantrekken denk ik. Morgen dan maar
Vind ik heel persoonlijk. De een moet zich gewoon niet dagelijks wegen en geen zorgen maken, voor de ander kan het wel werken. Door als ik 'em zie op de weegschaal te gaan staan, krijg ik een idee hoe het fluctueert. 's Ochtends en 's avonds scheelt behoorlijk, de ene dag kan ook verschillen van de andere dag. Voor een ander kan het werken om bv. standaard op eerste dag van cyclus te wegen (of juist niet). Dat is ook zo'n moment dat het anders dan anders kan zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook gesport![]()
Zeg, ik heb me zaterdag gewogen (in de sportschool). Wat is nou een goed moment om voor de tweede keer te wegen (gewoon thuis, in de sportschool gebeurt over twee maanden)? Ik wil wel een beetje resultaat zien natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb hier de derde en de vierde nog liggen om weer naar de Kringloop te doen, zal ik ze opsturen?
Geen complimentados voor jou, sorry.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gister gesport, het kan niet alle dagen feest zijn.
Ook hier: wat voor jou werkt. Ben zelf voorstander van o.a. Orthica supplement. Maar als je merkt dat Yakult werkt bij je, doen. Actimel heeft geloof ik problemen met de gezondheidsclaim, die van Yakult ligt minder onder vuur. Dacht ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik visualiseer een soort vis in stringvorm?![]()
Oh, nog bedankt voor je uitleg gister Loveli, lag toen al in bed. Misschien toch maar aan de yakult gaan?
Ik doe het maar elke week op dezelfde dag, denk ik. Dagelijks zou me niet goed doen, ben ik bang. Cyclus is weer te onregelmatig omdat ik de pil de ene keer langer doorslik dan de ander.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind ik heel persoonlijk. De een moet zich gewoon niet dagelijks wegen en geen zorgen maken, voor de ander kan het wel werken. Door als ik 'em zie op de weegschaal te gaan staan, krijg ik een idee hoe het fluctueert. 's Ochtends en 's avonds scheelt behoorlijk, de ene dag kan ook verschillen van de andere dag. Voor een ander kan het werken om bv. standaard op eerste dag van cyclus te wegen (of juist niet). Dat is ook zo'n moment dat het anders dan anders kan zijn.
Whatever works for you.
Zo had ik gister weer niet gesportquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gister gesport, het kan niet alle dagen feest zijn.
Wilde net zeggen, ik heb ook 5 km gelopen vandaag hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook gesport![]()
Ja, complimentados.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, ik heb ook 5 km gelopen vandaag hoor![]()
WB Noukje! Ik zag dat The Cribs er ook waren, heb je daar toevallig nog iets van meegekregen?
Neen, ik doe tangafilet (:')) altijd met rijssss en oosterse groenten en dan sojasaus/chilisaus
of met tagliatelle, brocolli en room/wittewijnsaus.
WHOEHOEEOEOOHOOEE SHINYquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, ik heb ook 5 km gelopen vandaag hoor![]()
WB Noukje! Ik zag dat The Cribs er ook waren, heb je daar toevallig nog iets van meegekregen?
Neen, ik doe tangafilet (:')) altijd met rijssss en oosterse groenten en dan sojasaus/chilisaus
of met tagliatelle, brocolli en room/wittewijnsaus.
Tsja dat kan. Ik vind ze erg tof iigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, complimentados.
En ik heb alles nog in huis ook dus dat morgen maar maken ofzo, maar hoe maak ik dat dan? En The Cribs heb ik dus live gezien en het was misschien wel het slechtste aller tijden ooit, mijn god. Ik kende ze ook niet en dus het is of kutmuziek of ze zijn live kut. Of ik heb een slechte smaak.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tsja dat kan. Ik vind ze erg tof iig
Thanks GB, ook props voor jou!!![]()
![]()
Hehe.
Donderdag is er wel iets leuks in Amsterdam, Broken Bells.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tsja dat kan. Ik vind ze erg tof iig
Thanks GB, ook props voor jou!!![]()
![]()
Hehe.
Noh, echt??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, jammer! Ik fiets straks naar het D'diep, dus ik dacht dat ik best een cakeje langs kon brengen.
Toen ik naar dit huis ging verhuizen ben ik wel bij kringloopwinkels gaan kijken, maar ik ben daar echt het type niet voor..
Oh, ik kom uit Leeuwarden en veel mensen van mijn leeftijd die ik van daar ken wonen of in Leeuwarden of in Groningen en ik heb veel familie in Groningen maar goed ik moet daar dus wel zijn vanwege de gezelligheid. Soms ben ik in Zwolle want ik heb daar toch wel een paar maand op school gezetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Noh, echt??Ik dacht dat je een grapje maakte
Maar ik was wel echt weg hoor. Ik heb 2 studentes rondgeleid in het lege huis van vrienden. En daarna kon ik mn vrienden bellen dat ze het laminaat er niet alsnog uit hoeven te slopen want ze wilden alles wel overnemen![]()
Dat was trouwens aan de Floresstraatwat kom jij doen dan in Groningen neen? Ik snap het nooit helemaal... Leeuwarden, Arnhem, Groningen, Amsterdam...? waar woon je nou?
Jij woont echt een end uit de route, ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook best een cake'je gelust, maar ik ben nu te laat zeker?. En ik woon ook niet op de route
.
Alkmaar ook!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil ook een cakeje! wageningen ligt zeker ook niet op de route?
Ik begin me ook weer te vervelen nu de rest van het huis is gaan kluizenarenquote:
Zit je op de wur? Misschien wil ik daar ooit nog iets doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil ook een cakeje! wageningen ligt zeker ook niet op de route?
jazeker! oh jij doet iets met water of zo toch? dan is de wur wel the place to be natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef neen het volgende:
[..]
Ik begin me ook weer te vervelen nu de rest van het huis is gaan kluizenaren
[..]
Zit je op de wur? Misschien wil ik daar ooit nog iets doen![]()
Ja, ik heb el een wur mailadres dus misschien weet je wel op welke school ik zit danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jazeker! oh jij doet iets met water of zo toch? dan is de wur wel the place to be natuurlijk![]()
oh en ik keek net op je lastfm page (dat icoontje boven je bericht viel me ineens op) en onze musical compatibility is MEDIUM, mocht je dat interessant vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door neen op 17-08-2010 19:01:48 ]het lijkt niet wat het is
Jum, klinkt allemaal heerlijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Definitieve lijst:
O: Brinta Actieve dag met yoghurt en een glas biologische appel-vlierbessensap
T: perzik
L: salade met zongedroogde tomaat, kikkererwten, uitgebakken spekkies en lente-ui en een paar plakjes geroosterde ciabatta met serranoham
T: een paar olijfjes en wat amandelen
D: Gestoomde opperdoezen, kort gestoomde sperziebonen geroerbakt met wat stemgember, lente-ui, knof, gembersiroop en geroosterde sesamzaadjes mit ein richtige große schnitzel so groß wie eine türmatte
T: Paar koppen thee met vier stukjes nougat
S: 20 minuten fietsen gevolgd door een wandeling met de honden
Volgens mij best een aardige lijst vandaag.![]()
Het weer was idd lekker, maar voor een festival echt te warm!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nouk, ik ben jaloers op je festivalweerHeb m'n laarzen al ingepakt
De keer dat ik er was vond ik Sziget heeerlijk (2005)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Het weer was idd lekker, maar voor een festival echt te warm!
Ingepakt? Waar ga je heen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje...
O: 3x Wasa met pindakaas
T: koffie met melk
L: panini met kip in een korstje, kaas en appel, en wat pastasalade met tortellini
T: bakje yoghurt koffie met melk
T: banaan
S: bodypump
D: lasagna ofzo uit de diepvries
T: kiwi
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, ik heb el een wur mailadres dus misschien weet je wel op welke school ik zit danin ieder geval is er wel iets aansluitends op mijn studie daar maarja dat is pas over 10 jaar ofzo.
Mocht je mijn mening interessant vinden over de muzieksmaak die jij hebt, die kan blijkbaar beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar mijn mening is het trouwens precies andersom
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Je hebt the supertramp heel hoogquote:
Luxe kliekjes, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hongerrrrmaar vriendje is nog niet thuis...
Ik had al besloten dat we pizza gingen bestellen, maar ik heb me toch bedacht en nu eten we gezonde kliekjes uit de vriezerCouscous met pompoen-zoete aardappeltajine, en de ander eet rijst met saté en een restje salade van gisteren.
Oh my, dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hongerrrrmaar vriendje is nog niet thuis...
Ik had al besloten dat we pizza gingen bestellen, maar ik heb me toch bedacht en nu eten we gezonde kliekjes uit de vriezerCouscous met pompoen-zoete aardappeltajine, en de ander eet rijst met saté en een restje salade van gisteren.
Ja, ik heb alles: mp3's, cd's en LP's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef neen het volgende:
[..]
Je hebt the supertramp heel hoogdie heb ik nog niet eens geluisterd wegens gebrek aan mp3
ze komen ook nog eens binnenkort in Arnhem voor veel teveel geld
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een uur in de stromende regen naar huis gefietst en het was heeeeerlijk
Ja, stomme opmerking van mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het trouwens precies andersom
Was het wel een goede show toen dan? Ik had het er met m'n vader over om te gaan maar hij vond het veel te duur, oude artiesten die nog teren op hun succes van vroeger zei hij. Hij is teleurgesteld in vooral The Police die hij gewoon slecht vond spelen de laatste keerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles: mp3's, cd's en LP's.
Ik wist niet dat ze in Arnhem kwamen maar dat gaat hem voor mij niet worden vrees ik.Ach ja, de vorige keer dat ze in Nederland speelden was ik er wel bij, in Ahoy' tussen de ouwe lullen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een uur in de stromende regen naar huis gefietst en het was heeeeerlijk
Ja vorig jaar scheen het weer ook goed te zijn, toen was het al gauw 10 graden minder dan dit jaar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De keer dat ik er was vond ik Sziget heeerlijk (2005)
Dit jaar wordt het pukkelpop!
De Tao van Tanga.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie dat mijn tanga een eigen leven is gaan leiden.
Mijn D is zalm op taost,
Ik vond het wel een goed optreden ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, stomme opmerking van mijmaar gelukkig maar verder
[..]
Was het wel een goede show toen dan? Ik had het er met m'n vader over om te gaan maar hij vond het veel te duur, oude artiesten die nog teren op hun succes van vroeger zei hij. Hij is teleurgesteld in vooral The Police die hij gewoon slecht vond spelen de laatste keer
Ik heb wel Breakfast in America als LP en nog een maar ik weet niet welke
Lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Jee, Evy 1 opnieuw gerend net met lief, en nu hij wat kleinere stappen neemt gaat 't goed! *trots*
Hij moet wel voorzichtig doen met knie wegens auto-ongeluk van vorig jaar, maar dit is een mooi begin!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
eindstand:
O: 250 gr kwark met 2 eetlepels muesli
T: mini appelflapje
L: 2 boterhammen pindakaas
T: -
D: zalm op toast, flutstukje kip, 1 schep patat, aardbeien en 1 bolletje vanilleijs, 3 stukjes brood met aioli, koninkje, rood wijntje.
Mwah, kan beter kan slechter.
Nee, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx! Had nu etentje, dus dan zit normaal avondeten er ook niet echt in.
Dat heb je toch niet in je eentje opgegetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 500 gr. sperziebonen, 200 gram biefstuk, 150 gr champignons, 150 gram uien, 300 gr. gemengde sla en 100 gr. rabarber, heerlijk gebakken aardappelen (200 gram) ben ik ook vol
Da's alleen de D he!? niet de complete dag voor XM
Ken je The Tao of Pooh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het vunzige zusje van Kanga
Jawel... kan heel wat wegvreten en wegdrinken ook...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef neen het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet in je eentje opgegeten
Een tandarts in Tillyburg? Waarom helemaal daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het ook!
Bweh, vrijdag tandarts, moet ik naar fokking Tilburg... Zijn er niet nog toevallig Slankies daar uit de buurt die vrijdag zin/tijd hebben in een bakkie koffie ofzo? Hoef ik niet alleen voor iets akeligs die kant op :|.
Wel van gehoord, maar nog niet gelezen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ken je The Tao of Pooh?
Lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Bedtijd voor mij, 'truste slankies!
schop onder je holquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Ik eet sla, wedges en drumsticks ... ben beetje nog uit mn ritme en gezond voedsel kan me nog niet bekoren als voorheen .... maar h.e.t..k.o.m.t..e.c.h.t..g.o.e.d!!
Je kunt mij bewonderen bij de 4 mijl dit jaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga trainen voor de 7km van zevenhuizen...
Da's hardlopen bij dorp naast de mijne
Ah, hoe zoetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
Ik ben net met de mini uit eten geweest, want de meneer zit met vrienden in de stad, en ik wilde ook iets leuks doen, dus toen zijn we door het bos naar de Italiaan gelopen (ik) en gewaveboard (mini).
De mini vond het blijkbaar ook erg gezellig, want ik kreeg zelfs nog een koffie aangeboden: Mama, neem jij nog een koffie? Mag ik die dan betalen, ja? Moet het niet duurder zijn dan euh... elf euro, want dat heb ik nog!
Dus jullie begrijpen, dat was een za-li-ge cappuccino![]()
Lijstje nu:
O: aardbeien met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: geroosterde boterham omelet
T: spinazie (als we uit eten gaan doen we de laatste tijd maar vast groente vooraf eten, je krijgt echt noooit iets behoorlijks, of genoeg groente, in een restaurant)
D: pizza met ansjovis
T: cappuccino
Een dag? Daar doe ik een week mee!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 500 gr. sperziebonen, 200 gram biefstuk, 150 gr champignons, 150 gram uien, 300 gr. gemengde sla en 100 gr. rabarber, heerlijk gebakken aardappelen (200 gram) ben ik ook vol
Da's alleen de D he!? niet de complete dag voor XM
Daar gestudeerd en hij is erg goed en ik heb een rampgebit. Dus ga daar niet snel weg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Een tandarts in Tillyburg? Waarom helemaal daar?
Waar ben je gaan eten in Den Haag, XM?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een dag? Daar doe ik een week mee!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat lief, LaurelineHoe oud is je mini?
Mijn doel is uiteindelijk 5km aan 1 stuk kunnen rennen, maar Evy bouwt geloof ik op in minuten, dus eerst eens proberen een half uur aan 1 stuk te kunnen, en dan het tempo verhogen. Uiteindelijke doel is de Hilversum City Run, daar doet een team van de school waar ik werk aan mee en het lijkt me zo stoer om dan mee te doen.
Wapen van Den Haag... als je voor 18:30 bestelt, krijg je het 2e menu gratiesch. Niet mijn 1e keuze, maar mijn eetafspraak heeft 't niet zo breed, dus.. en 't eten was aardig. Niet heel geweldig, maar 't kan ook slechter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waar ben je gaan eten in Den Haag, XM?
Dat geeft de burger moed!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]gaat best wel snel hoor met Evy! Ik ben toen bij les 20 gestopt en toen lukte 5km aan een stuk al! Maar soms heb je het gevoel dat een les niet lekker loopt en kun je hem beter nog een keer doen.
Of overmoedig denken dat het goed ging en de week erna overslaan omdat dat dezelfde gedeeltes zijnen dan alsnog overnieuw doen
![]()
![]()
![]()
Ja dat met goede schoenen heb ik ook echt ervaren! Wat een genotquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moed!
Ik vind het echt fijn, rennen. Toen we weg wilden begon het heel hard te regenen, toen werd ik zo verdrietig want ik had me er de hele dag op verheugd (ik heb teveel tijd...). Dus even gestampvoet, toen het eten opgezet, maar toen was hetdroog
en konden we toch weg! Blij!
En nu met goede (dure) schoenen rent het echt veel prettiger!
Mietjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een dag? Daar doe ik een week mee!
Ik deed ook mee, had nog gewed met m'n neef om een kratje bier. Gewoon verloren natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mietje
de 4 mijl van groningen... deed vorig jaar bijna mee maar het is mij veel te masaal, teveel mensen, niet overzichtelijk... en toen werd ik bangIk haat mensenmassa's
*boks voor de mensenmassa'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mietje
de 4 mijl van groningen... deed vorig jaar bijna mee maar het is mij veel te masaal, teveel mensen, niet overzichtelijk... en toen werd ik bangIk haat mensenmassa's
Wel 2 borden sla, vond het eigenlijk wel erg lekker! Jippie!quote:
Oja, daar hebben ze La Chouffe op de tap, èn vlammetjes!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wapen van Den Haag... als je voor 18:30 bestelt, krijg je het 2e menu gratiesch. Niet mijn 1e keuze, maar mijn eetafspraak heeft 't niet zo breed, dus.. en 't eten was aardig. Niet heel geweldig, maar 't kan ook slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |