Wel van gehoord, maar nog niet gelezen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ken je The Tao of Pooh?
Lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Bedtijd voor mij, 'truste slankies!
schop onder je holquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Ik eet sla, wedges en drumsticks ... ben beetje nog uit mn ritme en gezond voedsel kan me nog niet bekoren als voorheen .... maar h.e.t..k.o.m.t..e.c.h.t..g.o.e.d!!
Je kunt mij bewonderen bij de 4 mijl dit jaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga trainen voor de 7km van zevenhuizen...
Da's hardlopen bij dorp naast de mijne
Ah, hoe zoetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
Ik ben net met de mini uit eten geweest, want de meneer zit met vrienden in de stad, en ik wilde ook iets leuks doen, dus toen zijn we door het bos naar de Italiaan gelopen (ik) en gewaveboard (mini).
De mini vond het blijkbaar ook erg gezellig, want ik kreeg zelfs nog een koffie aangeboden: Mama, neem jij nog een koffie? Mag ik die dan betalen, ja? Moet het niet duurder zijn dan euh... elf euro, want dat heb ik nog!
Dus jullie begrijpen, dat was een za-li-ge cappuccino![]()
Lijstje nu:
O: aardbeien met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: geroosterde boterham omelet
T: spinazie (als we uit eten gaan doen we de laatste tijd maar vast groente vooraf eten, je krijgt echt noooit iets behoorlijks, of genoeg groente, in een restaurant)
D: pizza met ansjovis
T: cappuccino
Een dag? Daar doe ik een week mee!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 500 gr. sperziebonen, 200 gram biefstuk, 150 gr champignons, 150 gram uien, 300 gr. gemengde sla en 100 gr. rabarber, heerlijk gebakken aardappelen (200 gram) ben ik ook vol
Da's alleen de D he!? niet de complete dag voor XM
Daar gestudeerd en hij is erg goed en ik heb een rampgebit. Dus ga daar niet snel weg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Een tandarts in Tillyburg? Waarom helemaal daar?
Waar ben je gaan eten in Den Haag, XM?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een dag? Daar doe ik een week mee!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat lief, LaurelineHoe oud is je mini?
Mijn doel is uiteindelijk 5km aan 1 stuk kunnen rennen, maar Evy bouwt geloof ik op in minuten, dus eerst eens proberen een half uur aan 1 stuk te kunnen, en dan het tempo verhogen. Uiteindelijke doel is de Hilversum City Run, daar doet een team van de school waar ik werk aan mee en het lijkt me zo stoer om dan mee te doen.
Wapen van Den Haag... als je voor 18:30 bestelt, krijg je het 2e menu gratiesch. Niet mijn 1e keuze, maar mijn eetafspraak heeft 't niet zo breed, dus.. en 't eten was aardig. Niet heel geweldig, maar 't kan ook slechter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waar ben je gaan eten in Den Haag, XM?
Dat geeft de burger moed!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]gaat best wel snel hoor met Evy! Ik ben toen bij les 20 gestopt en toen lukte 5km aan een stuk al! Maar soms heb je het gevoel dat een les niet lekker loopt en kun je hem beter nog een keer doen.
Of overmoedig denken dat het goed ging en de week erna overslaan omdat dat dezelfde gedeeltes zijnen dan alsnog overnieuw doen
![]()
![]()
![]()
Ja dat met goede schoenen heb ik ook echt ervaren! Wat een genotquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moed!
Ik vind het echt fijn, rennen. Toen we weg wilden begon het heel hard te regenen, toen werd ik zo verdrietig want ik had me er de hele dag op verheugd (ik heb teveel tijd...). Dus even gestampvoet, toen het eten opgezet, maar toen was hetdroog
en konden we toch weg! Blij!
En nu met goede (dure) schoenen rent het echt veel prettiger!
Mietjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een dag? Daar doe ik een week mee!
Ik deed ook mee, had nog gewed met m'n neef om een kratje bier. Gewoon verloren natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mietje
de 4 mijl van groningen... deed vorig jaar bijna mee maar het is mij veel te masaal, teveel mensen, niet overzichtelijk... en toen werd ik bangIk haat mensenmassa's
*boks voor de mensenmassa'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mietje
de 4 mijl van groningen... deed vorig jaar bijna mee maar het is mij veel te masaal, teveel mensen, niet overzichtelijk... en toen werd ik bangIk haat mensenmassa's
Wel 2 borden sla, vond het eigenlijk wel erg lekker! Jippie!quote:
Oja, daar hebben ze La Chouffe op de tap, èn vlammetjes!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wapen van Den Haag... als je voor 18:30 bestelt, krijg je het 2e menu gratiesch. Niet mijn 1e keuze, maar mijn eetafspraak heeft 't niet zo breed, dus.. en 't eten was aardig. Niet heel geweldig, maar 't kan ook slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |