Ja, stomme opmerking van mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het trouwens precies andersom
Was het wel een goede show toen dan? Ik had het er met m'n vader over om te gaan maar hij vond het veel te duur, oude artiesten die nog teren op hun succes van vroeger zei hij. Hij is teleurgesteld in vooral The Police die hij gewoon slecht vond spelen de laatste keerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles: mp3's, cd's en LP's.
Ik wist niet dat ze in Arnhem kwamen maar dat gaat hem voor mij niet worden vrees ik.Ach ja, de vorige keer dat ze in Nederland speelden was ik er wel bij, in Ahoy' tussen de ouwe lullen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een uur in de stromende regen naar huis gefietst en het was heeeeerlijk
Ja vorig jaar scheen het weer ook goed te zijn, toen was het al gauw 10 graden minder dan dit jaar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De keer dat ik er was vond ik Sziget heeerlijk (2005)
Dit jaar wordt het pukkelpop!
De Tao van Tanga.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie dat mijn tanga een eigen leven is gaan leiden.
Mijn D is zalm op taost,
Ik vond het wel een goed optreden ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, stomme opmerking van mijmaar gelukkig maar verder
[..]
Was het wel een goede show toen dan? Ik had het er met m'n vader over om te gaan maar hij vond het veel te duur, oude artiesten die nog teren op hun succes van vroeger zei hij. Hij is teleurgesteld in vooral The Police die hij gewoon slecht vond spelen de laatste keer
Ik heb wel Breakfast in America als LP en nog een maar ik weet niet welke
Lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Jee, Evy 1 opnieuw gerend net met lief, en nu hij wat kleinere stappen neemt gaat 't goed! *trots*
Hij moet wel voorzichtig doen met knie wegens auto-ongeluk van vorig jaar, maar dit is een mooi begin!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
eindstand:
O: 250 gr kwark met 2 eetlepels muesli
T: mini appelflapje
L: 2 boterhammen pindakaas
T: -
D: zalm op toast, flutstukje kip, 1 schep patat, aardbeien en 1 bolletje vanilleijs, 3 stukjes brood met aioli, koninkje, rood wijntje.
Mwah, kan beter kan slechter.
Nee, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx! Had nu etentje, dus dan zit normaal avondeten er ook niet echt in.
Dat heb je toch niet in je eentje opgegetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 500 gr. sperziebonen, 200 gram biefstuk, 150 gr champignons, 150 gram uien, 300 gr. gemengde sla en 100 gr. rabarber, heerlijk gebakken aardappelen (200 gram) ben ik ook vol
Da's alleen de D he!? niet de complete dag voor XM
Ken je The Tao of Pooh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het vunzige zusje van Kanga
Jawel... kan heel wat wegvreten en wegdrinken ook...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef neen het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet in je eentje opgegeten
Een tandarts in Tillyburg? Waarom helemaal daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het ook!
Bweh, vrijdag tandarts, moet ik naar fokking Tilburg... Zijn er niet nog toevallig Slankies daar uit de buurt die vrijdag zin/tijd hebben in een bakkie koffie ofzo? Hoef ik niet alleen voor iets akeligs die kant op :|.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |