Ik begin me ook weer te vervelen nu de rest van het huis is gaan kluizenarenquote:
Zit je op de wur? Misschien wil ik daar ooit nog iets doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil ook een cakeje! wageningen ligt zeker ook niet op de route?
jazeker! oh jij doet iets met water of zo toch? dan is de wur wel the place to be natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef neen het volgende:
[..]
Ik begin me ook weer te vervelen nu de rest van het huis is gaan kluizenaren
[..]
Zit je op de wur? Misschien wil ik daar ooit nog iets doen![]()
Ja, ik heb el een wur mailadres dus misschien weet je wel op welke school ik zit danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jazeker! oh jij doet iets met water of zo toch? dan is de wur wel the place to be natuurlijk![]()
oh en ik keek net op je lastfm page (dat icoontje boven je bericht viel me ineens op) en onze musical compatibility is MEDIUM, mocht je dat interessant vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door neen op 17-08-2010 19:01:48 ]het lijkt niet wat het is
Jum, klinkt allemaal heerlijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Definitieve lijst:
O: Brinta Actieve dag met yoghurt en een glas biologische appel-vlierbessensap
T: perzik
L: salade met zongedroogde tomaat, kikkererwten, uitgebakken spekkies en lente-ui en een paar plakjes geroosterde ciabatta met serranoham
T: een paar olijfjes en wat amandelen
D: Gestoomde opperdoezen, kort gestoomde sperziebonen geroerbakt met wat stemgember, lente-ui, knof, gembersiroop en geroosterde sesamzaadjes mit ein richtige große schnitzel so groß wie eine türmatte
T: Paar koppen thee met vier stukjes nougat
S: 20 minuten fietsen gevolgd door een wandeling met de honden
Volgens mij best een aardige lijst vandaag.![]()
Het weer was idd lekker, maar voor een festival echt te warm!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nouk, ik ben jaloers op je festivalweerHeb m'n laarzen al ingepakt
De keer dat ik er was vond ik Sziget heeerlijk (2005)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Het weer was idd lekker, maar voor een festival echt te warm!
Ingepakt? Waar ga je heen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje...
O: 3x Wasa met pindakaas
T: koffie met melk
L: panini met kip in een korstje, kaas en appel, en wat pastasalade met tortellini
T: bakje yoghurt koffie met melk
T: banaan
S: bodypump
D: lasagna ofzo uit de diepvries
T: kiwi
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, ik heb el een wur mailadres dus misschien weet je wel op welke school ik zit danin ieder geval is er wel iets aansluitends op mijn studie daar maarja dat is pas over 10 jaar ofzo.
Mocht je mijn mening interessant vinden over de muzieksmaak die jij hebt, die kan blijkbaar beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar mijn mening is het trouwens precies andersom
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Je hebt the supertramp heel hoogquote:
Luxe kliekjes, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hongerrrrmaar vriendje is nog niet thuis...
Ik had al besloten dat we pizza gingen bestellen, maar ik heb me toch bedacht en nu eten we gezonde kliekjes uit de vriezerCouscous met pompoen-zoete aardappeltajine, en de ander eet rijst met saté en een restje salade van gisteren.
Oh my, dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hongerrrrmaar vriendje is nog niet thuis...
Ik had al besloten dat we pizza gingen bestellen, maar ik heb me toch bedacht en nu eten we gezonde kliekjes uit de vriezerCouscous met pompoen-zoete aardappeltajine, en de ander eet rijst met saté en een restje salade van gisteren.
Ja, ik heb alles: mp3's, cd's en LP's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef neen het volgende:
[..]
Je hebt the supertramp heel hoogdie heb ik nog niet eens geluisterd wegens gebrek aan mp3
ze komen ook nog eens binnenkort in Arnhem voor veel teveel geld
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een uur in de stromende regen naar huis gefietst en het was heeeeerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |