Geen complimentados voor jou, sorry.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gister gesport, het kan niet alle dagen feest zijn.
Ook hier: wat voor jou werkt. Ben zelf voorstander van o.a. Orthica supplement. Maar als je merkt dat Yakult werkt bij je, doen. Actimel heeft geloof ik problemen met de gezondheidsclaim, die van Yakult ligt minder onder vuur. Dacht ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik visualiseer een soort vis in stringvorm?![]()
Oh, nog bedankt voor je uitleg gister Loveli, lag toen al in bed. Misschien toch maar aan de yakult gaan?
Ik doe het maar elke week op dezelfde dag, denk ik. Dagelijks zou me niet goed doen, ben ik bang. Cyclus is weer te onregelmatig omdat ik de pil de ene keer langer doorslik dan de ander.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind ik heel persoonlijk. De een moet zich gewoon niet dagelijks wegen en geen zorgen maken, voor de ander kan het wel werken. Door als ik 'em zie op de weegschaal te gaan staan, krijg ik een idee hoe het fluctueert. 's Ochtends en 's avonds scheelt behoorlijk, de ene dag kan ook verschillen van de andere dag. Voor een ander kan het werken om bv. standaard op eerste dag van cyclus te wegen (of juist niet). Dat is ook zo'n moment dat het anders dan anders kan zijn.
Whatever works for you.
Zo had ik gister weer niet gesportquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gister gesport, het kan niet alle dagen feest zijn.
Wilde net zeggen, ik heb ook 5 km gelopen vandaag hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook gesport![]()
Ik geef mezelf wel schoudeklopjes dan![]()
Ja, complimentados.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, ik heb ook 5 km gelopen vandaag hoor![]()
WB Noukje! Ik zag dat The Cribs er ook waren, heb je daar toevallig nog iets van meegekregen?
Neen, ik doe tangafilet (:')) altijd met rijssss en oosterse groenten en dan sojasaus/chilisaus
of met tagliatelle, brocolli en room/wittewijnsaus.
WHOEHOEEOEOOHOOEE SHINYquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, ik heb ook 5 km gelopen vandaag hoor![]()
WB Noukje! Ik zag dat The Cribs er ook waren, heb je daar toevallig nog iets van meegekregen?
Neen, ik doe tangafilet (:')) altijd met rijssss en oosterse groenten en dan sojasaus/chilisaus
of met tagliatelle, brocolli en room/wittewijnsaus.
Tsja dat kan. Ik vind ze erg tof iigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, complimentados.
En ik heb alles nog in huis ook dus dat morgen maar maken ofzo, maar hoe maak ik dat dan? En The Cribs heb ik dus live gezien en het was misschien wel het slechtste aller tijden ooit, mijn god. Ik kende ze ook niet en dus het is of kutmuziek of ze zijn live kut. Of ik heb een slechte smaak.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tsja dat kan. Ik vind ze erg tof iig
Thanks GB, ook props voor jou!!![]()
![]()
Hehe.
Donderdag is er wel iets leuks in Amsterdam, Broken Bells.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tsja dat kan. Ik vind ze erg tof iig
Thanks GB, ook props voor jou!!![]()
![]()
Hehe.
Noh, echt??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, jammer! Ik fiets straks naar het D'diep, dus ik dacht dat ik best een cakeje langs kon brengen.
Toen ik naar dit huis ging verhuizen ben ik wel bij kringloopwinkels gaan kijken, maar ik ben daar echt het type niet voor..
Oh, ik kom uit Leeuwarden en veel mensen van mijn leeftijd die ik van daar ken wonen of in Leeuwarden of in Groningen en ik heb veel familie in Groningen maar goed ik moet daar dus wel zijn vanwege de gezelligheid. Soms ben ik in Zwolle want ik heb daar toch wel een paar maand op school gezetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Noh, echt??Ik dacht dat je een grapje maakte
Maar ik was wel echt weg hoor. Ik heb 2 studentes rondgeleid in het lege huis van vrienden. En daarna kon ik mn vrienden bellen dat ze het laminaat er niet alsnog uit hoeven te slopen want ze wilden alles wel overnemen![]()
Dat was trouwens aan de Floresstraatwat kom jij doen dan in Groningen neen? Ik snap het nooit helemaal... Leeuwarden, Arnhem, Groningen, Amsterdam...? waar woon je nou?
Jij woont echt een end uit de route, ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook best een cake'je gelust, maar ik ben nu te laat zeker?. En ik woon ook niet op de route
.
Alkmaar ook!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil ook een cakeje! wageningen ligt zeker ook niet op de route?
Ik begin me ook weer te vervelen nu de rest van het huis is gaan kluizenarenquote:
Zit je op de wur? Misschien wil ik daar ooit nog iets doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil ook een cakeje! wageningen ligt zeker ook niet op de route?
jazeker! oh jij doet iets met water of zo toch? dan is de wur wel the place to be natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef neen het volgende:
[..]
Ik begin me ook weer te vervelen nu de rest van het huis is gaan kluizenaren
[..]
Zit je op de wur? Misschien wil ik daar ooit nog iets doen![]()
Ja, ik heb el een wur mailadres dus misschien weet je wel op welke school ik zit danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jazeker! oh jij doet iets met water of zo toch? dan is de wur wel the place to be natuurlijk![]()
oh en ik keek net op je lastfm page (dat icoontje boven je bericht viel me ineens op) en onze musical compatibility is MEDIUM, mocht je dat interessant vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door neen op 17-08-2010 19:01:48 ]het lijkt niet wat het is
Jum, klinkt allemaal heerlijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Definitieve lijst:
O: Brinta Actieve dag met yoghurt en een glas biologische appel-vlierbessensap
T: perzik
L: salade met zongedroogde tomaat, kikkererwten, uitgebakken spekkies en lente-ui en een paar plakjes geroosterde ciabatta met serranoham
T: een paar olijfjes en wat amandelen
D: Gestoomde opperdoezen, kort gestoomde sperziebonen geroerbakt met wat stemgember, lente-ui, knof, gembersiroop en geroosterde sesamzaadjes mit ein richtige große schnitzel so groß wie eine türmatte
T: Paar koppen thee met vier stukjes nougat
S: 20 minuten fietsen gevolgd door een wandeling met de honden
Volgens mij best een aardige lijst vandaag.![]()
Het weer was idd lekker, maar voor een festival echt te warm!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nouk, ik ben jaloers op je festivalweerHeb m'n laarzen al ingepakt
De keer dat ik er was vond ik Sziget heeerlijk (2005)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Het weer was idd lekker, maar voor een festival echt te warm!
Ingepakt? Waar ga je heen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje...
O: 3x Wasa met pindakaas
T: koffie met melk
L: panini met kip in een korstje, kaas en appel, en wat pastasalade met tortellini
T: bakje yoghurt koffie met melk
T: banaan
S: bodypump
D: lasagna ofzo uit de diepvries
T: kiwi
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, ik heb el een wur mailadres dus misschien weet je wel op welke school ik zit danin ieder geval is er wel iets aansluitends op mijn studie daar maarja dat is pas over 10 jaar ofzo.
Mocht je mijn mening interessant vinden over de muzieksmaak die jij hebt, die kan blijkbaar beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar mijn mening is het trouwens precies andersom
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Je hebt the supertramp heel hoogquote:
Luxe kliekjes, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hongerrrrmaar vriendje is nog niet thuis...
Ik had al besloten dat we pizza gingen bestellen, maar ik heb me toch bedacht en nu eten we gezonde kliekjes uit de vriezerCouscous met pompoen-zoete aardappeltajine, en de ander eet rijst met saté en een restje salade van gisteren.
Oh my, dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hongerrrrmaar vriendje is nog niet thuis...
Ik had al besloten dat we pizza gingen bestellen, maar ik heb me toch bedacht en nu eten we gezonde kliekjes uit de vriezerCouscous met pompoen-zoete aardappeltajine, en de ander eet rijst met saté en een restje salade van gisteren.
Ja, ik heb alles: mp3's, cd's en LP's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef neen het volgende:
[..]
Je hebt the supertramp heel hoogdie heb ik nog niet eens geluisterd wegens gebrek aan mp3
ze komen ook nog eens binnenkort in Arnhem voor veel teveel geld
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een uur in de stromende regen naar huis gefietst en het was heeeeerlijk
Ja, stomme opmerking van mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het trouwens precies andersom
Was het wel een goede show toen dan? Ik had het er met m'n vader over om te gaan maar hij vond het veel te duur, oude artiesten die nog teren op hun succes van vroeger zei hij. Hij is teleurgesteld in vooral The Police die hij gewoon slecht vond spelen de laatste keerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles: mp3's, cd's en LP's.
Ik wist niet dat ze in Arnhem kwamen maar dat gaat hem voor mij niet worden vrees ik.Ach ja, de vorige keer dat ze in Nederland speelden was ik er wel bij, in Ahoy' tussen de ouwe lullen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een uur in de stromende regen naar huis gefietst en het was heeeeerlijk
Ja vorig jaar scheen het weer ook goed te zijn, toen was het al gauw 10 graden minder dan dit jaar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De keer dat ik er was vond ik Sziget heeerlijk (2005)
Dit jaar wordt het pukkelpop!
De Tao van Tanga.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie dat mijn tanga een eigen leven is gaan leiden.
Mijn D is zalm op taost,
Ik vond het wel een goed optreden ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, stomme opmerking van mijmaar gelukkig maar verder
[..]
Was het wel een goede show toen dan? Ik had het er met m'n vader over om te gaan maar hij vond het veel te duur, oude artiesten die nog teren op hun succes van vroeger zei hij. Hij is teleurgesteld in vooral The Police die hij gewoon slecht vond spelen de laatste keer
Ik heb wel Breakfast in America als LP en nog een maar ik weet niet welke
Lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Jee, Evy 1 opnieuw gerend net met lief, en nu hij wat kleinere stappen neemt gaat 't goed! *trots*
Hij moet wel voorzichtig doen met knie wegens auto-ongeluk van vorig jaar, maar dit is een mooi begin!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
eindstand:
O: 250 gr kwark met 2 eetlepels muesli
T: mini appelflapje
L: 2 boterhammen pindakaas
T: -
D: zalm op toast, flutstukje kip, 1 schep patat, aardbeien en 1 bolletje vanilleijs, 3 stukjes brood met aioli, koninkje, rood wijntje.
Mwah, kan beter kan slechter.
Nee, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx! Had nu etentje, dus dan zit normaal avondeten er ook niet echt in.
Dat heb je toch niet in je eentje opgegetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 500 gr. sperziebonen, 200 gram biefstuk, 150 gr champignons, 150 gram uien, 300 gr. gemengde sla en 100 gr. rabarber, heerlijk gebakken aardappelen (200 gram) ben ik ook vol
Da's alleen de D he!? niet de complete dag voor XM
Ken je The Tao of Pooh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het vunzige zusje van Kanga
Jawel... kan heel wat wegvreten en wegdrinken ook...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef neen het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet in je eentje opgegeten
Een tandarts in Tillyburg? Waarom helemaal daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het ook!
Bweh, vrijdag tandarts, moet ik naar fokking Tilburg... Zijn er niet nog toevallig Slankies daar uit de buurt die vrijdag zin/tijd hebben in een bakkie koffie ofzo? Hoef ik niet alleen voor iets akeligs die kant op :|.
Wel van gehoord, maar nog niet gelezen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ken je The Tao of Pooh?
Lijkt me wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Bedtijd voor mij, 'truste slankies!
schop onder je holquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Ik eet sla, wedges en drumsticks ... ben beetje nog uit mn ritme en gezond voedsel kan me nog niet bekoren als voorheen .... maar h.e.t..k.o.m.t..e.c.h.t..g.o.e.d!!
Je kunt mij bewonderen bij de 4 mijl dit jaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga trainen voor de 7km van zevenhuizen...
Da's hardlopen bij dorp naast de mijne
Ah, hoe zoetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
Ik ben net met de mini uit eten geweest, want de meneer zit met vrienden in de stad, en ik wilde ook iets leuks doen, dus toen zijn we door het bos naar de Italiaan gelopen (ik) en gewaveboard (mini).
De mini vond het blijkbaar ook erg gezellig, want ik kreeg zelfs nog een koffie aangeboden: Mama, neem jij nog een koffie? Mag ik die dan betalen, ja? Moet het niet duurder zijn dan euh... elf euro, want dat heb ik nog!
Dus jullie begrijpen, dat was een za-li-ge cappuccino![]()
Lijstje nu:
O: aardbeien met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: geroosterde boterham omelet
T: spinazie (als we uit eten gaan doen we de laatste tijd maar vast groente vooraf eten, je krijgt echt noooit iets behoorlijks, of genoeg groente, in een restaurant)
D: pizza met ansjovis
T: cappuccino
Een dag? Daar doe ik een week mee!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 500 gr. sperziebonen, 200 gram biefstuk, 150 gr champignons, 150 gram uien, 300 gr. gemengde sla en 100 gr. rabarber, heerlijk gebakken aardappelen (200 gram) ben ik ook vol
Da's alleen de D he!? niet de complete dag voor XM
Daar gestudeerd en hij is erg goed en ik heb een rampgebit. Dus ga daar niet snel weg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Een tandarts in Tillyburg? Waarom helemaal daar?
Waar ben je gaan eten in Den Haag, XM?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een dag? Daar doe ik een week mee!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat lief, LaurelineHoe oud is je mini?
Mijn doel is uiteindelijk 5km aan 1 stuk kunnen rennen, maar Evy bouwt geloof ik op in minuten, dus eerst eens proberen een half uur aan 1 stuk te kunnen, en dan het tempo verhogen. Uiteindelijke doel is de Hilversum City Run, daar doet een team van de school waar ik werk aan mee en het lijkt me zo stoer om dan mee te doen.
Wapen van Den Haag... als je voor 18:30 bestelt, krijg je het 2e menu gratiesch. Niet mijn 1e keuze, maar mijn eetafspraak heeft 't niet zo breed, dus.. en 't eten was aardig. Niet heel geweldig, maar 't kan ook slechter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waar ben je gaan eten in Den Haag, XM?
Dat geeft de burger moed!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]gaat best wel snel hoor met Evy! Ik ben toen bij les 20 gestopt en toen lukte 5km aan een stuk al! Maar soms heb je het gevoel dat een les niet lekker loopt en kun je hem beter nog een keer doen.
Of overmoedig denken dat het goed ging en de week erna overslaan omdat dat dezelfde gedeeltes zijnen dan alsnog overnieuw doen
![]()
![]()
![]()
Ja dat met goede schoenen heb ik ook echt ervaren! Wat een genotquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moed!
Ik vind het echt fijn, rennen. Toen we weg wilden begon het heel hard te regenen, toen werd ik zo verdrietig want ik had me er de hele dag op verheugd (ik heb teveel tijd...). Dus even gestampvoet, toen het eten opgezet, maar toen was hetdroog
en konden we toch weg! Blij!
En nu met goede (dure) schoenen rent het echt veel prettiger!
Mietjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een dag? Daar doe ik een week mee!
Ik deed ook mee, had nog gewed met m'n neef om een kratje bier. Gewoon verloren natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mietje
de 4 mijl van groningen... deed vorig jaar bijna mee maar het is mij veel te masaal, teveel mensen, niet overzichtelijk... en toen werd ik bangIk haat mensenmassa's
*boks voor de mensenmassa'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mietje
de 4 mijl van groningen... deed vorig jaar bijna mee maar het is mij veel te masaal, teveel mensen, niet overzichtelijk... en toen werd ik bangIk haat mensenmassa's
Wel 2 borden sla, vond het eigenlijk wel erg lekker! Jippie!quote:
Oja, daar hebben ze La Chouffe op de tap, èn vlammetjes!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wapen van Den Haag... als je voor 18:30 bestelt, krijg je het 2e menu gratiesch. Niet mijn 1e keuze, maar mijn eetafspraak heeft 't niet zo breed, dus.. en 't eten was aardig. Niet heel geweldig, maar 't kan ook slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |