'lager pitje': eerst afstuderen, máár het sparen gaat gewoon doorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef neen het volgende:
En zijn die wereldreis plannen gestopt of op een lager pitje gezet?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
WWMSDIk jompel ook vaak door het huis met een "Kijk es! Net Martha Steward! Maar dan zonder de belastingfraude!
" als ik weer es taart heb gebakken / iets lekkers heb gekookt / heel veel klusjes heb gedaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
WWMSD = What would Maria Steward Do.
Helder licht dat ik ben.
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
WWMSDIk jompel ook vaak door het huis met een "Kijk es! Net Martha Steward! Maar dan zonder de belastingfraude!
" als ik weer es taart heb gebakken / iets lekkers heb gekookt / heel veel klusjes heb gedaan
![]()
Niet iedereen, hoor. Ik ben ook een epic failure.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel over
Ik ben meer dit:
[ afbeelding ]
Helder licht dat ik ben.
Helder licht dat ik ben.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel over
Ik ben meer dit:
[ afbeelding ]
Ja? Dus ik ben niet langer de enige die soep-uit-blik aan heeft laten branden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Niet iedereen, hoor. Ik ben ook een epic failure.
Oh god, ik snap het nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld..
Duhzuhduhmovhet klinkt zo leuk
Ik ook niet maar ik wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh god, ik snap het nog steeds niet
Mijn moeder is ook een talentje:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja? Dus ik ben niet langer de enige die soep-uit-blik aan heeft laten branden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |