Nu heb ik wel zin om hem te zien ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
Kijk je er naar uit om hem weer te zien? heb je hem erg gemist? meer/minder/anders dan je had verwacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
gewoon, omdat het kàn! En je het kùnt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef Blurred86 het volgende:
vandaag de eerste dag van mijn thesis (ben me op dit moment een beetje af aan het vragen waarom ik in hemelsnaam nóg een scriptie wilde doen)
Een stuk van je levenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef Blurred86 het volgende:
vind het op een of andere manier ook heel erg nu dat ik geen vriendje meer heb die een lief smsje stuurt met succeswensen, voel me een beetje alleen nu
Tsja, daar kan ik weinig aan doen. Na regen komt?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes, Blurred. Je kan het..
Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een geluk, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Nee, dat duurt nog even, het moet eerst nog doordringen dat het nooit meer goedkomt, dan moet je het accepteren en pas daarna gaat het iedere dag ietsje beter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes, Blurred. Je kan het..
Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een geluk, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Aww DaDquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een gelul, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Leuk nachtje gehad: Pippa heeft weer flink rondgesprongen op bed. En ik had niet de moed om haar uit mijn kamer te zetten want ik dacht steeds "ze zal zo wel stoppen". Maar ze gíng maar door... pfff... en vanochtend om half 8 alweer. Ze is wel lief, maar als ze me 's nachts wakker maakt kan ik haar wel achter het behang plakken.
Net de stufi stopgezet. En eind vd maand zet ik m'n reisproduct ook stop (mag er nog tot 1 sept mee reizen, dus dat doe ik dan ook
).
Ik ga daar sowieso dagelijks even lurkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al 3 keer in het taartentopic gezeten, omdat ik automatisch klik op het bovenste topic waarin een slankie voor het laatst heeft gepost.
Ik hoor mezelf nog tegen mijn man zeggen: "morgen, als jij moet werken, sta ik samen met jou op. Dan kan ik lekker vroeg aan de slag in huis.". M. vertrekt rond 7.40u...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:de wekker ging om 8 uur..
fail..!
maar ik heb wel morgen een afspraak bij StudentTalent
Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik heb wel morgen een afspraak bij StudentTalent
Oh, maar als hij ook nog niet uit bed is, is het sowieso nog moeilijker om zelf op te staan. Dat heb ik tenminste altijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo 'werkt' vandaag thuishij komt er ook net uit rollen
gisteren is 7 uur wel gelukt, maar toen werkte hij in Wageningen
Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?
Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen...
Yupquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?
You go girl!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen maar 's kijken wat de mogelijkheden zijn én even kijken of ik via die freelance meuk gewoon door brutaal te zijn wat opdrachten kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bracht hem een ontbijtje op bed.Maar zijn koffie is inmiddels koud, zijn gekookte eitje een drilbil, de toast niet meer knapperig en ik heb een beetje jus op het dekbed geknoeid.
![]()
Nu denk ik: WWMD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En overweeg ik ernstig de optie om de jusvlek vast in de week te zetten met een 'beetje' water.There is no love sincerer than the love of food.
Sjenks!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
en MiMu! Welkom![]()
(had ik nog niet gedaan volgens mij
)
Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik los dat soort dingen op met een koud, nat washandje
Dat kan werken. Zorg er alleen voor dat hij (1) niet half aan jouw kant van het bed ligt en (2) dat je goed mikt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.
'lager pitje': eerst afstuderen, máár het sparen gaat gewoon doorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef neen het volgende:
En zijn die wereldreis plannen gestopt of op een lager pitje gezet?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
WWMSDIk jompel ook vaak door het huis met een "Kijk es! Net Martha Steward! Maar dan zonder de belastingfraude!
" als ik weer es taart heb gebakken / iets lekkers heb gekookt / heel veel klusjes heb gedaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
WWMSD = What would Maria Steward Do.
Helder licht dat ik ben.
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
WWMSDIk jompel ook vaak door het huis met een "Kijk es! Net Martha Steward! Maar dan zonder de belastingfraude!
" als ik weer es taart heb gebakken / iets lekkers heb gekookt / heel veel klusjes heb gedaan
![]()
Niet iedereen, hoor. Ik ben ook een epic failure.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel over
Ik ben meer dit:
[ afbeelding ]
Helder licht dat ik ben.
Helder licht dat ik ben.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen zo creatief met & goed in koken! Lees daar steeds zo veel over
Ik ben meer dit:
[ afbeelding ]
Ja? Dus ik ben niet langer de enige die soep-uit-blik aan heeft laten branden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Niet iedereen, hoor. Ik ben ook een epic failure.
Oh god, ik snap het nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld..
Duhzuhduhmovhet klinkt zo leuk
Ik ook niet maar ik wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh god, ik snap het nog steeds niet
Mijn moeder is ook een talentje:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja? Dus ik ben niet langer de enige die soep-uit-blik aan heeft laten branden?
Daar Zijn De Meningen Over Verdeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh god, ik snap het nog steeds niet
*newbie-boks*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik wilde het niet zeggen.![]()
Newbie, eerste indruk en zo...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben meer dit:
[ afbeelding ]
NEE!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar Zijn De Meningen Over Verdeeld
DZDMOV!
In my defense: ik twijfelde nog!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
StewarT. Jullie nemen elkaars fout over.
Als ik ooit kinderen krijg, dan word ik ook zo'n moederquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn moeder is ook een talentje:
eerst de shoarma aan laten branden en daarna het back-up plan, de pizza, ook aan laten branden...![]()
en dan eindigen bij de snackbar
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
ja ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:27 schreef neen het volgende:
Zijn er ook van die slordige kokers hier? Ik ruim meestal alles meteen op of leg het iig bij elkaar om schoon te maken. Maar m'n moeder gebruikt echt 50 snijplanken, 80 messen, andere zooi, heel veel pannen en alles moet weer in schaaltjes en dan alles laten liggen en dan is de hele keuken weer vol met zooi
Dank je, nu hoef ik het niet meer te zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
Ja, ik. Alhoewel ik dan geen 50 snijplanken gebruik, maar 2. Eén voor vlees en één voor groente.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:27 schreef neen het volgende:
Zijn er ook van die slordige kokers hier? Ik ruim meestal alles meteen op of leg het iig bij elkaar om schoon te maken. Maar m'n moeder gebruikt echt 50 snijplanken, 80 messen, andere zooi, heel veel pannen en alles moet weer in schaaltjes en dan alles laten liggen en dan is de hele keuken weer vol met zooi
Mijn moeder doet dat ook ja. Ik ren er af en toe achteraan om alles op te ruimen. Zelf ruim ik idd op onder het koken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:27 schreef neen het volgende:
*boks*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, deze maand krijg ik mn allerlaatste stufi evahrrr! So long and thanks for all the fish![]()
Gelukkig nog wel OV-vergoeding in Leeds![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ook de laatste echte stufi! Daarna is het geen gift meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, deze maand krijg ik mn allerlaatste stufi evahrrr! So long and thanks for all the fish![]()
Gelukkig nog wel OV-vergoeding in Leeds![]()
Echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:05 schreef neen het volgende:
[..]
EchtWaar heb je al die jaren van gestudeerd dan? Jij bent toch ook al vrij lang student?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nou ja, die 3 maand (later instromen, eerder stoppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb je al die jaren van gestudeerd dan? Jij bent toch ook al vrij lang student?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |