abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85383250
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een gelul, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Aww DaD :*

Niet dat dit zal helpen, maar ik denk dat je die stijgende lijn in 't grote geheel moet bekijken. Je gaat een paar stapjes vooruit, en soms ga je er eentje terug. Maar uiteindelijk blijft het dus wel beter gaan. Sterkte in ieder geval <3
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:10:25 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85383252
Ik heb al 3 keer in het taartentopic gezeten, omdat ik automatisch klik op het bovenste topic waarin een slankie voor het laatst heeft gepost :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85383287
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen :W.

Leuk nachtje gehad: Pippa heeft weer flink rondgesprongen op bed. En ik had niet de moed om haar uit mijn kamer te zetten want ik dacht steeds "ze zal zo wel stoppen". Maar ze gíng maar door... pfff... en vanochtend om half 8 alweer. Ze is wel lief, maar als ze me 's nachts wakker maakt kan ik haar wel achter het behang plakken O+.

Net de stufi stopgezet ;(. En eind vd maand zet ik m'n reisproduct ook stop (mag er nog tot 1 sept mee reizen, dus dat doe ik dan ook :6).
Herkenbaar :') Onze katten hadden ook vanaf 7u de kolder in de kop ^^ Ik denk dat er om de paar minuten wel een kat over me heen stuiterde O+
pi_85383292
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al 3 keer in het taartentopic gezeten, omdat ik automatisch klik op het bovenste topic waarin een slankie voor het laatst heeft gepost :').
Ik ga daar sowieso dagelijks even lurken :9
pi_85383360
:@ de wekker ging om 8 uur..

fail.. :')!

maar ik heb wel morgen een afspraak bij StudentTalent 8-)
Ja doei.
pi_85383425
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
:@ de wekker ging om 8 uur..

fail.. :')!

Ik hoor mezelf nog tegen mijn man zeggen: "morgen, als jij moet werken, sta ik samen met jou op. Dan kan ik lekker vroeg aan de slag in huis.". M. vertrekt rond 7.40u...

Ik ben nu ongeveer een kwartiertje uit bed :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:17:39 #32
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85383435
Oohh DaD, wat een kutgevoel he? geef er ook gerust zo nu en dan gewoon lekker aan toe he, verdriet mag er zijn...! sterkte mop :*

Ladies, bedankt voor the offers om mee te lezen, hij is inmmiddels gelezen en ik vind het te persoonlijk om door heel veel mensen te laten lezen..

En bijna vergeten: Morning :O
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85383442
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?
pi_85383449
Mr.Mo 'werkt' vandaag thuis :') hij komt er ook net uit rollen :@

gisteren is 7 uur wel gelukt, maar toen werkte hij in Wageningen :+
Ja doei.
pi_85383489
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo 'werkt' vandaag thuis :') hij komt er ook net uit rollen :@

gisteren is 7 uur wel gelukt, maar toen werkte hij in Wageningen :+
Oh, maar als hij ook nog niet uit bed is, is het sowieso nog moeilijker om zelf op te staan. Dat heb ik tenminste altijd.
Alhoewel ik dat excuus vandaag niet kan gebruiken, mgoed.
pi_85383491
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?
Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen... -O-
Ja doei.
pi_85383562
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen... -O-
Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?
pi_85383816
Morning!
Het is ein regenachitge tag jezt in Deutschland

Conleche heb je de tsunami nog overleefd?

Cali, succes met je mail. Zie je de beste man vandaag?

Blurred: Scriptie? Sterkte! Waar gaat het over en wanneer moet 'ie af? Ik wil je ook best af en toe PM'en of smsen maar ja da's toch anders he :)

En een :* voor DaD
pi_85383848
Ik heb spierpijn van de ramen schuren en 40 kg cement zakken sjouwen :') vandaag de hal witten en de ramen grondverven. En cement storten. Helaas regent het dus ik kan niet in de tuin werken..
pi_85383861
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?
Yup :)
en ik blijf ingeschreven staan bij het freelance bedrijf waar ik ingeschreven ben. Wil als het kan 20 - 24uur werken om te sparen voor nieuwe motor ( :@ ) en natuurlijk gewoon in levenshoud en zulks te kunnen voorzien..

Morgen maar 's kijken wat de mogelijkheden zijn én even kijken of ik via die freelance meuk gewoon door brutaal te zijn wat opdrachten kan krijgen >:)
Ja doei.
pi_85384024
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen maar 's kijken wat de mogelijkheden zijn én even kijken of ik via die freelance meuk gewoon door brutaal te zijn wat opdrachten kan krijgen >:)
You go girl!

Is trouwens wel echt ontzettend fijn voor je cv straks, dat soort freelance opdrachten :)
pi_85384439
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85384609
Succes met je gesprek Cali en jij ook Moblo. ^O^
DaD: Gewoon gieren en brullen en janken. Dat goed voelen komt wel weer. :*

Volgens mij lust ik geen kwark. Ik vind de smaak niet vies en de textuur ook niet en toch moet ik het al kokhalsend naar binnen proppen. Is al jaren zo en ik heb het alleen met kwark. Weird. :?

Ontbijt zit er inmiddels in (bakje Brinta Actieve dag met yoghurt), de honden hebben ook gegeten en zijn uit geweest en ik zit te popelen om op de fiets te springen maar Mr. Mimu ligt nog in bed en hij wil mee. Hij verzekert me al zeker een uur dat hij er echt zo uit komt maar steeds als ik kom kijken slaapt hij weer.
Dus, zoals een goede huisvrouw en echtgenote betaamt dacht ik: WWMSD?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik bracht hem een ontbijtje op bed. *; Maar zijn koffie is inmiddels koud, zijn gekookte eitje een drilbil, de toast niet meer knapperig en ik heb een beetje jus op het dekbed geknoeid. -O-

Nu denk ik: WWMD?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En overweeg ik ernstig de optie om de jusvlek vast in de week te zetten met een 'beetje' water.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85384644
en MiMu! Welkom *O* :W (had ik nog niet gedaan volgens mij :@ )
Ja doei.
pi_85384691
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
en MiMu! Welkom *O* :W (had ik nog niet gedaan volgens mij :@ )
Sjenks!
pi_85384717
Ik los dat soort dingen op met een koud, nat washandje *)
pi_85384787
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik los dat soort dingen op met een koud, nat washandje *)
Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.
pi_85384838
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:00 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.
Dat kan werken. Zorg er alleen voor dat hij (1) niet half aan jouw kant van het bed ligt en (2) dat je goed mikt.

Anders is jouw kant van het bed straks doorweekt. Niet leuk. Ik spreek uit ervaring :')
pi_85384889
Ja, maar ervaring leert dat kopjes danwel emmers water mij meer werk opleveren dan washandjes. Dus vandaar. Plantenspuit is wel een goede!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:03:32 #50
236335 neen
schone schijn
pi_85384895
Die gast is gek joh! Gewoon een ontbijt op bed en doorslapen. O, voor de mensen die wel wakke rzijn een goedemorgen.
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')