Aww DaDquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n eerste jankbui van de dag er ook alweer op zitten. Wat een gelul, dat het elke dag ietsjes gemakkelijker wordt. Dat is helemaal niet waar.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Leuk nachtje gehad: Pippa heeft weer flink rondgesprongen op bed. En ik had niet de moed om haar uit mijn kamer te zetten want ik dacht steeds "ze zal zo wel stoppen". Maar ze gíng maar door... pfff... en vanochtend om half 8 alweer. Ze is wel lief, maar als ze me 's nachts wakker maakt kan ik haar wel achter het behang plakken.
Net de stufi stopgezet. En eind vd maand zet ik m'n reisproduct ook stop (mag er nog tot 1 sept mee reizen, dus dat doe ik dan ook
).
Ik ga daar sowieso dagelijks even lurkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al 3 keer in het taartentopic gezeten, omdat ik automatisch klik op het bovenste topic waarin een slankie voor het laatst heeft gepost.
Ik hoor mezelf nog tegen mijn man zeggen: "morgen, als jij moet werken, sta ik samen met jou op. Dan kan ik lekker vroeg aan de slag in huis.". M. vertrekt rond 7.40u...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:de wekker ging om 8 uur..
fail..!
maar ik heb wel morgen een afspraak bij StudentTalent
Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik heb wel morgen een afspraak bij StudentTalent
Oh, maar als hij ook nog niet uit bed is, is het sowieso nog moeilijker om zelf op te staan. Dat heb ik tenminste altijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo 'werkt' vandaag thuishij komt er ook net uit rollen
gisteren is 7 uur wel gelukt, maar toen werkte hij in Wageningen
Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat voor die vacature waar je het laatst over had?
Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, heb besloten die niet te doen. Het is té vast en té FrontOffice om te combineren met mijn studie, ondanks dat ik geknipt ben voor die baan én het echt heel leuk vind. Vorige keer zat ik ook redelijk vast en is afzeggen niet een kwestie van 'later inhalen'. Het gaat daar niet om uren maken, maar om de bezetting rond te krijgen, en met 4 tentamenperiodes (x 2 weken stress, want ook nog studeren hiervoor) vind ik het ook niet eerlijk tegenover hun om dan elke keer vrij te moeten nemen/vragen en de bezetting om zeep te helpen...
Yupquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel erg lastig te combineren met je studie. Waar je nu heen gaat is dan meer een studenten uitzendbureau?
You go girl!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen maar 's kijken wat de mogelijkheden zijn én even kijken of ik via die freelance meuk gewoon door brutaal te zijn wat opdrachten kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bracht hem een ontbijtje op bed.Maar zijn koffie is inmiddels koud, zijn gekookte eitje een drilbil, de toast niet meer knapperig en ik heb een beetje jus op het dekbed geknoeid.
![]()
Nu denk ik: WWMD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En overweeg ik ernstig de optie om de jusvlek vast in de week te zetten met een 'beetje' water.There is no love sincerer than the love of food.
Sjenks!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
en MiMu! Welkom![]()
(had ik nog niet gedaan volgens mij
)
Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik los dat soort dingen op met een koud, nat washandje
Dat kan werken. Zorg er alleen voor dat hij (1) niet half aan jouw kant van het bed ligt en (2) dat je goed mikt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zat aan een kopje water te denken. Of een emmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |