quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is mijn favoriete stukje uit het boek <3
"The only thing that went through the bowl of petunia's mind as it fell was oh no, not again."![]()
Bij de bio-winkel moet dat wel lukken, denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil sinaasappel-mango-jamEnig idee waar ik het kan kaufen?
Ik ga denk ik sowieso bij de bio-winkel kijken vanmiddag
neen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef neen het volgende:
Kreeg jij geen stufi in de tijd dat je nog eeuwig student kon zijn![]()
quote:
Vroeger was er wel meer mogelijk geloof ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Was er ooit een tijd dat je eeuwig student kon zijn?.
Een vriendin van mij heeft MBO gedaan en die heeft steeds gewoon stufi ontvangen (en die is ook zo lang bezig geweest als ik). Binnen het MBO kun (kon, inmiddels?) je blijkbaar voor eeuwig doorstuderen en als je vervolgens nog een HBO-opleiding wenste te doen, werd de teller gewoon weer op 0 gezet.
Die tijd heb ik ook meegemaakt. Nietsnutten op het MBO, spijbelen en dan met je OV het land door en dat allemaal zonder de dreiging dat je het terug moest betalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Was er ooit een tijd dat je eeuwig student kon zijn?.
Een vriendin van mij heeft MBO gedaan en die heeft steeds gewoon stufi ontvangen (en die is ook zo lang bezig geweest als ik). Binnen het MBO kun (kon, inmiddels?) je blijkbaar voor eeuwig doorstuderen en als je vervolgens nog een HBO-opleiding wenste te doen, werd de teller gewoon weer op 0 gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |