abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:12:35 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85387389
Ik kan idd nog lenen, maar kies ervoor dat niet te doen :Y

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is mijn favoriete stukje uit het boek <3

"The only thing that went through the bowl of petunia's mind as it fell was oh no, not again." :')
:D mehe, poor thing!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85387470
ik krijg nu ook de laatste StuFi ja,en als ik per morgen werk heb :') dan zeg ik de lening ook af :9
Ja doei.
pi_85387555
Slankies! O+ Even een lijstjesdump, ik moet aan de studie.

O: cracker met jam (daarna boodschappen gedaan :+ )
L: bruin pistoletje rosbief en bruin pistoletje roompaté
S: fitness (al moet ik even opletten met mijn voet, kan er amper op lopen :') )
T: yoghurt met muesli, fruit
D: mosterdsoep, halve maaltijdsalade kip caesar en wat stokbrood met tapenade
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:18:46 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85387647
Ow, ik krijg al >3 jaar geen stufi meer :P

Lijstje:

O: bakje biogarde mét *O* biologische muesli *O*
T: mini-appelflapje, zelfgebakken door collega
L: 2 boterhammen met appelstroopf
T: -
D: in de stad, nog geen idee wat dus.

Meh. Gelukkig gesport gister!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:20:23 #105
236335 neen
schone schijn
pi_85387699
Kreeg jij geen stufi in de tijd dat je nog eeuwig student kon zijn :') :P
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:21:08 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85387739
Ik wil sinaasappel-mango-jam O+ Enig idee waar ik het kan kaufen? :9 Ik ga denk ik sowieso bij de bio-winkel kijken vanmiddag :Y
pi_85387745
Ik heb nog nooit stufi gehad.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85387763
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil sinaasappel-mango-jam O+ Enig idee waar ik het kan kaufen? :9 Ik ga denk ik sowieso bij de bio-winkel kijken vanmiddag :Y
Bij de bio-winkel moet dat wel lukken, denk ik :Y
pi_85387786
Oh, en lijstje:

O: 2 boterhammen met chocoladepasta, beker melk
T: banaan
L: 2 sneetjes brood & omelet, beker melk
T: bouillon ofzo
D: Iets met aardappelen/groente/vlees (mijn man kookt altijd)
T: nog geen idee
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:27:24 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85387958
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef neen het volgende:
Kreeg jij geen stufi in de tijd dat je nog eeuwig student kon zijn :') :P
neen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85388008
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

neen.
:')! :D!
Ja doei.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:29:39 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85388043
Was er ooit een tijd dat je eeuwig student kon zijn? :o.
Een vriendin van mij heeft MBO gedaan en die heeft steeds gewoon stufi ontvangen (en die is ook zo lang bezig geweest als ik). Binnen het MBO kun (kon, inmiddels?) je blijkbaar voor eeuwig doorstuderen en als je vervolgens nog een HBO-opleiding wenste te doen, werd de teller gewoon weer op 0 gezet :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_85388075
6u00: optimel vla met Allbran Fruit 'n Fibre
10:00: plakje kipfilet
12:15: dubbele boterham met daartussen: mayo, pizzahutpeper, kipfilet, ui, augurk
T: halve mango
S: hardlopen als het niet te hard regent
T: wodka
D: pasta, groenten/tomaten/gehaktsaus. Citroenijsje.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:33:09 #114
236335 neen
schone schijn
pi_85388180
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

neen.
:@

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Een vriendin van mij heeft MBO gedaan en die heeft steeds gewoon stufi ontvangen (en die is ook zo lang bezig geweest als ik). Binnen het MBO kun (kon, inmiddels?) je blijkbaar voor eeuwig doorstuderen en als je vervolgens nog een HBO-opleiding wenste te doen, werd de teller gewoon weer op 0 gezet :{w.
Vroeger was er wel meer mogelijk geloof ik :') en het mbo -> hbo is nog steeds hetzelfde ^O^
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:35:40 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85388268
Mijn vader (neen, let u op), kon inderdaad eindeloos studeren, onbeperkt stufi etc. Ik had recht op max. 4 jaar en kon toen nog 3 jaar extra krijgen in de vorm van lening. Daarna hield het ook echt op.
pi_85388665
Mijn favoriete What Would.... Do is Brian Boitano O+!

Verder ben ik liedjes aan het oefenen voor koor morgenavond en m'n agenda aan het invullen en mijn lijst luidt als volgt:

O: beschuit kaas/komkommer, beschuit rookvlees/komkommer, eitje, minneola, thee
L: twee boterhammen met pindakaas/sambal/gebakken uitjes/ komkommer, thee
S: Evy les 1 nog een keer met m'n lief
D: Aardappels, worteltjes, karbonade
T: yoghurt met nectarines

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 12:46:40 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:06:48 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85389559
Maar vroegah gingen ook veel minder mensen studeren denk ik, dus was het nog betaalbaar voor de overheid.
Er was dan weer geen OV-jaarkaart. Mijn zus (studeerde in de jaren '80) had vaak geen geld om even thuis te komen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:11:09 #118
236335 neen
schone schijn
pi_85389787
M'n huisgenoot is ook zo lekker bezig, hij heeft een jaar studievertraging al (was afgelopen jaar 2e jaars :') ) en heeft deze week herkansingen. Die van gisteren heeft hij al verneukt en die van nu, nou ja hij is nog thuis _O-
pi_85389855
In mijn tijd was er wel een OVjaarkaart en wel stufi. Dat heette toen basisbeurs, die hoefde je niet terug te betalen en dan kon je daarbovenop nog lenen.

Maar ik kreeg geen van beide omdat ik naar een privé-academie ging. Ik was echt vet arm. En ik reisde zwart met het OV.
pi_85389896
Geen stufi-boks met Co.

Ik ben alleen niet arm, gelukkig.
pi_85389942
Ik krijg het komende jaar weer echte stufi. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85390047
Hoi. :s)
pi_85390535
Ik ga nu mijn derde jaar stufi voor het HBO in. Gelukkig mag ik een jaar extra want ik loop nu ook al bijna een jaar achter. :')

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Die tijd heb ik ook meegemaakt. Nietsnutten op het MBO, spijbelen en dan met je OV het land door en dat allemaal zonder de dreiging dat je het terug moest betalen. :) !
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85390779
Ik reis ook wel eens zwart :')

Ik kwam er ook achter dat ik mijn eerste stufi pas weer in sep krijg ipv eind deze maand, wat eik volkomen logisch is maar daar had ik niet aan gedacht, dus was ff slikken. Gelukkig heb ik genoeg gewerkt deze maand.

Ik heb nog 2 jaar aan stufi nu, dus moet lukken. Mijn vader zei laatst ook wasrschijnlijk in vlaag van verstandverbijstering dat ie nog het een en ander wilde meebetalen, dus dat komt ook goed uit.

OT:

S: hardlopen (5 km in 34 min, geen sigme tijden maar ik vind het mooi)
O: 4 of 5 rijstwafels, 250 ml magere yoghurt met beetje suiker
L=D: 2 tartaartjes en groenteprutje
T: appel
D: paar boterhammen
T: yoghurt
pi_85390800
Ik ben m'n site aan het aanpassen, omdat ik eigenlijk helemaal geen reclame mag maken. Dus prijzen en alles wat er op kan wijzen dat ik taarten wil verkopen. Maar dan blijft er verdomd weinig over. :').
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:32:01 #126
236335 neen
schone schijn
pi_85390845
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga nu mijn derde jaar stufi voor het HBO in. Gelukkig mag ik een jaar extra want ik loop nu ook al bijna een jaar achter. :')
[..]

Die tijd heb ik ook meegemaakt. Nietsnutten op het MBO, spijbelen en dan met je OV het land door en dat allemaal zonder de dreiging dat je het terug moest betalen. :) !
Tenzij je het MBO ook verneukt, dan ben je de sjaak :')

:') ik ben zo een tripje aan het plannen maar ik krijg niet binnen een half uur reactie en dat vind ik nu irritant :')
pi_85390867
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben m'n site aan het aanpassen, omdat ik eigenlijk helemaal geen reclame mag maken. Dus prijzen en alles wat er op kan wijzen dat ik taarten wil verkopen. Maar dan blijft er verdomd weinig over. :').
Waarom mag dat niet? Omdat het eigenlijk zwart is?
pi_85390929
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Waarom mag dat niet? Omdat het eigenlijk zwart is?
Jup. Er zijn de laatste tijd iets te veel berichten van andere taartenbaksters dat ze de belastingdienst op de stoep hadden staan.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:34:54 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85390963
Wij zijn terug van wandelen door Nienoord.

Ik ga een nieuwe laptop komen, denk de asus 70ID :9

Lijst:
O/L: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
T's: peer, perzik en pruimen (de drie P's :P ), kom kwark met vla, blokje choco, vers kapje met komijnkaas, kommetje nibb-it
D: sperziebonen, sla, gebakken biefstuk met gebakken champignons, gebakken aardappelen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85390976
Zelfs als je er zelf eigenlijk geen winst op maakt :? (ik dacht dat ik laatst zoiets las?)
pi_85391003
Oh, dat doe ik altijd fout! Ik dacht dat de drie P's pizza, patat en pannenkoeken waren! ;( .
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:36:04 #132
236335 neen
schone schijn
pi_85391013
Kun je ook niet workshops gaan geven ofzo, volgens mij is dat ook wel leuk :D :') ik denk er ineens aan :')

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, dat doe ik altijd fout! Ik dacht dat de drie P's pizza, patat en pannenkoeken waren! ;( .
Is het ook :~
pi_85391088
Ik meende dat je tot tienduizend euro zwart bij mocht verdienen?
pi_85391128
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Zelfs als je er zelf eigenlijk geen winst op maakt :? (ik dacht dat ik laatst zoiets las?)
Zelfs dan, geloof ik. Het gaat er gewoon om dat je geen reclame voor een dienst mag maken als je niet een officieel bedrijf bent.

Niet dat ik nu echt denk dat ze mij zo snel in de smiezen gaan houden, maar als de prijslijst van m'n site halen ervoor zorgt dat ik niet in de problemen kom, dan is dat een kleine moeite.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:39:31 #135
236335 neen
schone schijn
pi_85391153
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik meende dat je tot tienduizend euro zwart bij mocht verdienen?
Belastingvrij misschien maar je moet het dan wel opgeven neem ik aan.
pi_85391291
Oh ja, even het verhaal teruggezocht, maar iemand had dus de belastingdienst op de stoep en moest zich inschrijven bij de KvK. Dat was voor haar niet haalbaar, en dat is het voor mij al helemaal niet.
pi_85391303
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jup. Er zijn de laatste tijd iets te veel berichten van andere taartenbaksters dat ze de belastingdienst op de stoep hadden staan.
Tot een betaald bedrag hoef je geen belasting te betalen hoor.
Ik zou gewoon in een excel-bestandje bijhouden wat je zoal verkoopt.
pi_85391315
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zelfs dan, geloof ik. Het gaat er gewoon om dat je geen reclame voor een dienst mag maken als je niet een officieel bedrijf bent.

Niet dat ik nu echt denk dat ze mij zo snel in de smiezen gaan houden, maar als de prijslijst van m'n site halen ervoor zorgt dat ik niet in de problemen kom, dan is dat een kleine moeite.
Waarom begin je geen eenmanszaak dan? Als je onder een bepaald bedrag blijft, hoef je de BTW niet af te dragen. :)
pi_85391377
En je inschrijven bij de KvK als eenmanszaak valt qua prijs ook best mee :P .

Moet je alleen wel kijken of je wel meer gaat verdienen dan je uitgeeft, natuurlijk.
pi_85391378
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, even het verhaal teruggezocht, maar iemand had dus de belastingdienst op de stoep en moest zich inschrijven bij de KvK. Dat was voor haar niet haalbaar, en dat is het voor mij al helemaal niet.
Dat hóeft je niets te kosten hoor. Alleen de inschrijving zelf en dat is geen groot bedrag. Dan val je in de kleine ondernemersregeling oid.
pi_85391459
Het gaat dus niet zozeer over de belasting die ik zou moeten betalen (ik hou trouwens sinds m'n allereerste taart in opdracht netjes bij wat er uitgaat en wat er inkomt, aan kost), maar verplicht worden tot het inschrijven bij de KvK. Ik zou niet weten onder welke noemer ik dat zou moeten doen: je moet als bakker aan zo ontzettend veel eisen voldoen (wat ook logisch is), dat is gewoon idioot voor die twee taarten in de maand van mij.
pi_85391578
Voor de KvK hoef je als bakker niet aan zoveel eisen te voldoen, staat me bij. Misschien vanuit andere instanties?

Je kan zelfs zonder artsendiploma een "praktijk voor huisartsen" inschrijven, omdat het net zo goed kan zijn dat jij leiding geeft en artsen in dienst neemt. Om maar eens een vaag voorbeeld te noemen.
pi_85391662
@uniek: Nienoord? Ben jij een Leekster? :o

Mijn lijstje:
O: Brinta Actieve dag met yoghurt en een glas biologische appel-vlierbessensap
T: perzik
L: salade met zongedroogde tomaat, kikkererwten, uitgebakken spekkies en lente-ui en een paar plakjes geroosterde ciabatta met serranoham
T: ? ik heb nog kwark die op moet :') en anders wat olijfjes o.i.d.
D: spinazie en opperdoezen uit de stoomoven mit ein richtige große panierte schnitzel so groß wie eine türmatte
T: stukje noga. Of twee :9
S: 20 minuten fietsen gevolgd door een wandeling met de honden
pi_85391958
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Goodbye het volgende:
Voor de KvK hoef je als bakker niet aan zoveel eisen te voldoen, staat me bij. Misschien vanuit andere instanties?

Je kan zelfs zonder artsendiploma een "praktijk voor huisartsen" inschrijven, omdat het net zo goed kan zijn dat jij leiding geeft en artsen in dienst neemt. Om maar eens een vaag voorbeeld te noemen.
Misschien begrijp ik het ook wel allemaal verkeerd hoor, maar als je je als bakker inschrijft bij de KvK moet je je volgens mij ook verplicht aansluiten bij de branchevereniging voor banketbakkers, waar flinke kosten aan verbonden lijken te zijn. En daarnaast moet je werken volgens HACCP. Oh, en detailhandel bedrijven vanuit een woonhuis mag vaak niet van de gemeente (bestemmingsplan).

Door geen reclame te maken en me dus niet als bedrijf te profileren kom ik gewoon hoe dan ook niet in moeilijkheden. Das wel zo gemakkelijk dan. :s) .
pi_85392032
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien begrijp ik het ook wel allemaal verkeerd hoor, maar als je je als bakker inschrijft bij de KvK moet je je volgens mij ook verplicht aansluiten bij de branchevereniging voor banketbakkers, waar flinke kosten aan verbonden lijken te zijn. En daarnaast moet je werken volgens HACCP. Oh, en detailhandel bedrijven vanuit een woonhuis mag vaak niet van de gemeente (bestemmingsplan).

Door geen reclame te maken en me dus niet als bedrijf te profileren kom ik gewoon hoe dan ook niet in moeilijkheden. Das wel zo gemakkelijk dan. :s) .
Dat laatste is sowieso waar ;)

Wat betreft dat eerste zou je je denk ik niet moeten inschrijven als 'bakker'. Maargoed, qua extra regelgeving weet ik het inderdaad ook allemaal niet. :)
pi_85392768
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef neen het volgende:
En zijn die wereldreis plannen gestopt of op een lager pitje gezet?
Mijnes? O+ :) Ach, ik reageer gewoon:
Er komt vanavond iemand kijken van een verhuur-je-huis organisatie! :o

Iedereen die ik het vertel reageert en beetje mwoaaah. Ik weet niet of dat is omdat ze het een stom idee vinden, of omdat ze mij niet willen missen.. ;)

En op mijn werk wil iedereen een piece of me (kies een stukje heup!!) en ik wil alleen maar slapen... : :O
ben ook niet zo goed bijgelezen, dus excuus voor de egopost...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:18:32 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85392972
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef MinderMutsig het volgende:
@uniek: Nienoord? Ben jij een Leekster? :o

Mijn lijstje:
O: Brinta Actieve dag met yoghurt en een glas biologische appel-vlierbessensap
T: perzik
L: salade met zongedroogde tomaat, kikkererwten, uitgebakken spekkies en lente-ui en een paar plakjes geroosterde ciabatta met serranoham
T: ? ik heb nog kwark die op moet :') en anders wat olijfjes o.i.d.
D: spinazie en opperdoezen uit de stoomoven mit ein richtige große panierte schnitzel so groß wie eine türmatte
T: stukje noga. Of twee :9
S: 20 minuten fietsen gevolgd door een wandeling met de honden
Ja, ik verwelkomde je nog met: Hoi plaatsgenote :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85393126
Mijn vrouw en ik hebben hier ook over na zitten denken. ( maakt ook taarten )

De KvK is niet z'n probleem (inschrijven en klaar), ook qua kosten niet. Maar als je een bedrijf hebt wat taarten maakt en dus 'goederen voor consumptie' moet je aan bepaalde (hygiëne) eisen voldoen(niet die van de KvK, dat is gewoon inschrijven en klaar ). Voedsel- en warenwet volgens mij?

Voorbeeldje van de voorwaarden:
Gescheiden xxx voor de taarten en het huishoudelijke spul.
xxx = werkbladen, koelkast, oven, keukengereedschap, etc

En dat is toch niet te doen voor de gemiddelde 'hobby' taarten ma(a)k(st)er.
He who dies with the most toys
still dies
pi_85393340
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, ik verwelkomde je nog met: Hoi plaatsgenote :D
Maar ik heb Groningen in mijn profiel staan dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je dat bedoelde. :@
Maar nu je het zegt, we hebben het daar al eens over gehad toch?
pi_85393455
Welke academie zat jij dan, co? Montaigne?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:31:53 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85393495
Mèh, ik wilde net mijn diploma aanvragen, maar er mist een cijfer en ik heb geen idee voor welk vak dat zou moeten zijn, want het is zo lekker overzichtelijk allemaal :') (steeds weer andere benamingen voor vakken, geen ECTS vermeld etc). Heb even een docent gemaild en nog geen 'hoi ik ben op vakantie'-mail teruggehad, dus hopelijk is dit snel geregeld.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:32:45 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85393519
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar ik heb Groningen in mijn profiel staan dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je dat bedoelde. :@
Maar nu je het zegt, we hebben het daar al eens over gehad toch?
Yep, in CUL .....
Grappig, nu zit ik steeds te kijken of ik iemand zie op een ligfiets :D
pi_85394315
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:30 schreef Laureline het volgende:
Welke academie zat jij dan, co? Montaigne?
Nee, de concurrent; Vogue. Wij vonden die van Montaigne maar suf, omdat ze vooral de economische en ambachtelijke kant deden en zij vonden ons maar gek. Maar na 2 jaar ging Vogue wel failliet en hebben toen een doorstart gemaakt, maar volgens mij werd het toen heel anders, maar dat weet ik niet precies, want toen ben ik in Frankrijk gaan wonen.
pi_85396134
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Iedereen die ik het vertel reageert en beetje mwoaaah. Ik weet niet of dat is omdat ze het een stom idee vinden, of omdat ze mij niet willen missen.. ;)

En op mijn werk wil iedereen een piece of me (kies een stukje heup!!) en ik wil alleen maar slapen... : :O
Ga je op wereldreis? En is je huis dan te huur? *benieuwd is!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:32:29 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85396199
quote:

Of misschien ben je een flierefluiter zoals ik die elke week iets anders wil? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85396209
Lijstje:

O: boterham pruimenjam, boterham geitenkaas
S: één dubbel raam schoonmaken en afschuren, gang witten
T: 2 prince-koekjes
L: salade, boterham brie, 2 plakken serranoham, koffie
S: rest van de gang witten en 1 kamer voorprimen.
T: kweenie
D: weet ook nog niet, vast iets gezonds!
pi_85396397
Goeiemorgen/middag...

Lijstje...
O: 3x Wasa met pindakaas
T: koffie met melk
L: geen idee nog, kan eind van de middag pas boodschappen doen dus dat wordt iets halen
T: bakje yoghurt
T: banaan
S: bodypump
D: lasagna ofzo uit de diepvries
T: kiwi
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:42:01 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85396546
Nu heb ik die laptop gezien en nu wil ik hem halen en het qua finacien kan het ook maar het is nog niet heeeeeeeeeeeeeel erg nodig :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:03:22 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85397398
WOEHOEEE eindelijk de langverwachte spark of inspiration, ik heb een invalshoek voor mn paper! Mn haar ziet er ontploft uit en mn kamer is overspoeld door boeken / artikelen / etc., maar dan heb je ook wat :D

Heb het net allemaal aan het vriendje verteld en volgens mij klinkt het nog relatief plausibel ook!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:04:42 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85397465
:D
Maria
O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:05:26 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85397498
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
:D
Maria
O+
*;

En nu ga ik boodschappen doen!

*rent rondjes*
pi_85397756
Vanavond m'n vriendin laten keuren of mijn red velvet cc's kunnen tippen aan die van de Hummingbird Bakery. Ik zou zelf zeggen van wel. O-) .

Ik twijfel nu tussen even op de bank gaan liggen, of de chaos die keuken heet opruimen. :@.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:14:14 #163
236335 neen
schone schijn
pi_85397839
Bank sowieso
pi_85397933
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
WOEHOEEE eindelijk de langverwachte spark of inspiration, ik heb een invalshoek voor mn paper! Mn haar ziet er ontploft uit en mn kamer is overspoeld door boeken / artikelen / etc., maar dan heb je ook wat :D

Heb het net allemaal aan het vriendje verteld en volgens mij klinkt het nog relatief plausibel ook!
Yaaaay!!! *O*
pi_85397971
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond m'n vriendin laten keuren of mijn red velvet cc's kunnen tippen aan die van de Hummingbird Bakery. Ik zou zelf zeggen van wel. O-) .
Ik heb cc's nog nooit zo sexy vinden klinken :D :9
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:26:11 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85398335
DaD, hier zitten ook dames die heul goed kunnen keuren! Of gaat het om smaak? :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:27:18 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85398387
Maria *O*.

Ik loop nu door Den Haag te dwalen omdat ik op mn afspraak moet wachten. Ben nu de Slegte maar ingedoken :P.
pi_85398406
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu heb ik die laptop gezien en nu wil ik hem halen en het qua finacien kan het ook maar het is nog niet heeeeeeeeeeeeeel erg nodig :P
Ik zeg doen! :9 (Ik wil graag weer een nieuwe pc, wat ook niet heel nodig is verder... :') )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85398512
quote:

[..]

Egopost noemt ze dat :P amateur! Ik hoop dat de meneer/mevrouw van het verhuur-bedrijf je een beetje gerust kan stellen vanavond :Y Spannend joh *O* En mensen die het een stom plan vinden gewoon negeren.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85398698
Mariaaaa, inspiratie is altijd zo lekker he. En Xme in de Slegte, ben jaloers ;( (ik heb onlangs besloten alle Agatha Christie Vijflingen te willen gaan sparen, heb de eerste al gekocht daar en gelezen!. Rest staat wel op MP, iemand die er heel veel had in de uitgave die ik wil, maar ja, de verzendkosten alleen al }:|

En net 3 kwartier erover gedaan om mijn hele H&M bestelling te passen _O- Daarna deed mijn arm weer zeer, dus nu weet ik nog niet wat ik nu wil houden en wat niet, moet het allemaal nog een keer aantrekken denk ik. Morgen dan maar oO<
pi_85398842
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
( (ik heb onlangs besloten alle Agatha Christie Vijflingen te willen gaan sparen, heb de eerste al gekocht daar en gelezen!. Rest staat wel op MP, iemand die er heel veel had in de uitgave die ik wil, maar ja, de verzendkosten alleen al }:|
Het stikt van die boeken bij de kringloopwinkels. :Y
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:39:42 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85398931
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik twijfel nu tussen even op de bank gaan liggen, of de chaos die keuken heet opruimen. :@.
Oeh, smijt er eens een deze kant op? O+ ik heb buikpijn en snaaitrek :9

Ben net onbehoorlijk zeiknat geregend en zit nu in huispak op de bank, heb het nog steeds koud :{ Ik denk dat ik pilates vanavond maar laat voor wat het is. Volgende week in Glasgow zit er ook een gymstudio in het hotel :D *)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:40:14 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85398963
Kringloopwinkels O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:41:01 #174
236335 neen
schone schijn
pi_85398990
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zitten er nog leuke in de mooiste stad van het oosten?
pi_85399176
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef neen het volgende:

[..]

Zitten er nog leuke in de mooiste stad van het oosten?
Die vooraan de Westervoortsedijk is wel okee, daar kom ik heel regelmatig. :Y

In Zuid zit geloof ik ook wat, maar daar ben ik nooit geweest.
En die bij station Presikhaaf is een gigantische puinhoop. :D
pi_85399196
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Kringloopwinkels O+
Groningen heeft wel de leukste!
pi_85399208
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Goeie tip! ^O^
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:47:43 #178
236335 neen
schone schijn
pi_85399299
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Groningen heeft wel de leukste!
Mama mini oid?
Ik ga maar eens kijken hier dan :9
pi_85399402
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:
DaD, hier zitten ook dames die heul goed kunnen keuren! Of gaat het om smaak? :).
Ja, smaak. :P. We hebben ze gegeten toen we in Londen waren, en ze heeft me vriendelijk doch zeer dringend verzocht om ze ook eens te maken. :D.

LB, wat is je adres?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:51:23 #180
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85399500
Hallo hallo :W
Ik ben weer terug uit Boedapest/Sziget!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik hier nog iets gemist? O+
pi_85399718
Fijn dat het leuk was Noukje! Mijn zus zat daar ook :D

Ik kom net terug van anderhalf uur sportschool 8-)
pi_85400108
@Uniek: het is een KNALgroene!

@Maria: Yay! *O*

@Noukjee: welkom terug! (zei de newbie :') ) Klinkt als een leuke vakantie. *O*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:02:07 #183
236335 neen
schone schijn
pi_85400114
Goed bezig!
Ik heb nog even 5km hard gelopen, ging echt chill in dit koele weer zeg echt zonder stoppen bats! En veul biodschappen gedaan, ook pangasius filet dus iemand die iets lekkers ermee weet mag dat hier voor me bereiden :')
En ik lees ook iets leuks nu :9
pi_85400207
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef neen het volgende:
Goed bezig!
Ik heb nog even 5km hard gelopen, ging echt chill in dit koele weer zeg echt zonder stoppen bats! En veul biodschappen gedaan, ook pangasius filet dus iemand die iets lekkers ermee weet mag dat hier voor me bereiden :')
En ik lees ook iets leuks nu :9
Super Neen ^O^ Dat houd ik dus echt niet vol _O-
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:05:59 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85400314
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, smaak. :P. We hebben ze gegeten toen we in Londen waren, en ze heeft me vriendelijk doch zeer dringend verzocht om ze ook eens te maken. :D.

LB, wat is je adres?
Ik woon in de prachtwijk de Indische Buurt 8-) O+

Maar ik moet nu helaas weg -O- ;(

En neen, inderdaad Mamamini! :D Maar ook Goud Goed, Nota Bene en Nas&Mazzel.... plus nog een heleboel kringloopwinkels in de ommelanden O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:07:15 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85400371
MM, die heb ik nog nooit gezien! Maar zal het in de gaten houden :D Grappig!

Noukjee, WB, fijn dat het mooi was en naar de wc gaan op vakantie lukt mij ook nooit, zelfs in Nederland :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:07:55 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85400401
Neen, goed man! *O*
pi_85400509
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik woon in de prachtwijk de Indische Buurt 8-) O+

Maar ik moet nu helaas weg -O- ;(

En neen, inderdaad Mamamini! :D Maar ook Goud Goed, Nota Bene en Nas&Mazzel.... plus nog een heleboel kringloopwinkels in de ommelanden O+
Oh, jammer! Ik fiets straks naar het D'diep, dus ik dacht dat ik best een cakeje langs kon brengen.

Toen ik naar dit huis ging verhuizen ben ik wel bij kringloopwinkels gaan kijken, maar ik ben daar echt het type niet voor. :@.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:11:28 #189
236335 neen
schone schijn
pi_85400588
De Indische buurt O+ daar ben ik ook vaak te vinden, althans ik ga er vanuit dat het de Indische buurt is :') Floresplein stap ik altijd uit de bus.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:15:17 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85400759
wat goed neen! Ik zou niet weten wat je met een tangafilet moet, maar dat is vast geen verrassing.

Heb 2 nerdboekjes voor Duvel gekocht. Vind ik altijd zo leuk he, als ik iets voor hem vindt :@. Bel hem wel altijd even om te voorkomen dat ik iets dubbels koop, dus een echte verrassing is het niet, maar toch.. Vind ik leuker dan iets voor mezelf kopen.
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:17:20 #191
70532 loveli
N
pi_85400864
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
wat goed neen! Ik zou niet weten wat je met een tangafilet moet, maar dat is vast geen verrassing.

Heb 2 nerdboekjes voor Duvel gekocht. Vind ik altijd zo leuk he, als ik iets voor hem vindt :@. Bel hem wel altijd even om te voorkomen dat ik iets dubbels koop, dus een echte verrassing is het niet, maar toch.. Vind ik leuker dan iets voor mezelf kopen.
In before the edit!
crap in = crap out
pi_85400875
Ik heb ook gesport :'(

Ik geef mezelf wel schoudeklopjes dan :7

Zeg, ik heb me zaterdag gewogen (in de sportschool). Wat is nou een goed moment om voor de tweede keer te wegen (gewoon thuis, in de sportschool gebeurt over twee maanden)? Ik wil wel een beetje resultaat zien natuurlijk 8-)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:18:03 #193
236335 neen
schone schijn
pi_85400893
:') ik keek nog even terug of ik misschien een typefout had gemaakt op m'n telefoon, dit zal dus wel bewust zijn.
pi_85400909
Ik visualiseer een soort vis in stringvorm? :D

Oh, nog bedankt voor je uitleg gister Loveli, lag toen al in bed :@ . Misschien toch maar aan de yakult gaan?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:18:26 #195
236335 neen
schone schijn
pi_85400913
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:

Zeg, ik heb me zaterdag gewogen (in de sportschool). Wat is nou een goed moment om voor de tweede keer te wegen (gewoon thuis, in de sportschool gebeurt over twee maanden)? Ik wil wel een beetje resultaat zien natuurlijk 8-)
Ik zei goed bezig B-)
Goed bezig aan iedereen die heeft gesport vandaag!
pi_85400979
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef neen het volgende:

[..]

Ik zei goed bezig B-)
Goed bezig!
Jaaaaaaaa, aan mijn mede-ex-Liwwadder heb ik altijd zo veel O+ O+
pi_85400989
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
Mariaaaa, inspiratie is altijd zo lekker he. En Xme in de Slegte, ben jaloers ;( (ik heb onlangs besloten alle Agatha Christie Vijflingen te willen gaan sparen, heb de eerste al gekocht daar en gelezen!. Rest staat wel op MP, iemand die er heel veel had in de uitgave die ik wil, maar ja, de verzendkosten alleen al }:|

En net 3 kwartier erover gedaan om mijn hele H&M bestelling te passen _O- Daarna deed mijn arm weer zeer, dus nu weet ik nog niet wat ik nu wil houden en wat niet, moet het allemaal nog een keer aantrekken denk ik. Morgen dan maar oO<
Ik heb hier de derde en de vierde nog liggen om weer naar de Kringloop te doen, zal ik ze opsturen?
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:21:23 #198
70532 loveli
N
pi_85401068
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:

Vind ik heel persoonlijk. De een moet zich gewoon niet dagelijks wegen en geen zorgen maken, voor de ander kan het wel werken. Door als ik 'em zie op de weegschaal te gaan staan, krijg ik een idee hoe het fluctueert. 's Ochtends en 's avonds scheelt behoorlijk, de ene dag kan ook verschillen van de andere dag. Voor een ander kan het werken om bv. standaard op eerste dag van cyclus te wegen (of juist niet). Dat is ook zo'n moment dat het anders dan anders kan zijn.

Whatever works for you.
crap in = crap out
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:21:59 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85401094
Ik heb gister gesport, het kan niet alle dagen feest zijn :{w.
pi_85401099
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb hier de derde en de vierde nog liggen om weer naar de Kringloop te doen, zal ik ze opsturen?
:o Yes please!! Ik PieEm je meteen ff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')