quote:Neuh, is op dit moment niet echt een issue, nog.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:20 schreef Maanvis het volgende:
is het geen idee om een centraal topique te openen voor al die webcare medewerkers, waar bijgehouden wordt wie wie is, wie echt is, en of je bij desbetreffende user terecht kunt via PM voor vragen etc?
Vooral die post eronder, want die voegt echt niks toequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:46 schreef ManAtWork het volgende:
Ik denk dat een MOD dit (en de post eronder) wel wil verwijderen.
Ik vraag niet voor niks om de bezem er door te halen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:26 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Vooral die post eronder, want die voegt echt niks toe
Reacties waarbij het alleen maar de bedoeling is om een TS te bashen haal ik gewoon weg als 'off topic'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:09 schreef JumpingJacky het volgende:
Hoezo is dit topic opgeschoond? Zo erg waren die reacties toch ook weer niet?
Weekendmedewerker Schuurman Schoenen
Volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling toch, bedelen voor iemand aan te brengen en dan 20 euro te vangen?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik was vorig jaar bij anderzorg verzekerd en blijf hier ook, is voor mij de goedkoopste en heb vorig jaar geen problemen gehad (nou heb ik ook niks ergs gehad ofzo). mijn vriend moest een wortelkanaalbehandeling en die is gewoon vergoed meteen (zit ook bij anderzorg). geld was eerder binnen van anderzorg dan dat we de tandarts moesten betalen, dat is echt heel fijn! handig dat ze nu ook digitaal declareren hebben ingevoerd, gaat het vast nog sneller.
er is een actie dat als ik iemand aanbreng dat we dan beiden 20 euro verdienen, dus als iemand interesse heeft stuur mij even een privebericht![]()
Nee, inderdaad nietquote:Op woensdag 17 november 2010 15:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling toch, bedelen voor iemand aan te brengen en dan 20 euro te vangen?
In z'n post daaronder benadrukt ie t nog een keertje... Wil verder niet zeuren hoorquote:
Ja, ik wilde het ook al melden. Maar het gaat alleen om de voorlaatste post toch? Plus de mijne waarin ik die post quote natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef JumpingJacky het volgende:
Tijd om te poetsen: Bemiddelingskosten Rotsvast terugvorderen.
Yep, die staat hierboven ook gelinkt, niet het hele topicquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Pool het volgende:
Maar het gaat alleen om de voorlaatste post toch? Plus de mijne waarin ik die post quote natuurlijk.
Ik verbaas me er echt over dat mensen daar nog aan twijfelen...wel een idee.quote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef JumpingJacky het volgende:
Misschien moet hier eens een stukje FAQ over geschreven worden?
Pakketje versturen naar Nigeria
Nu niet meer...quote:Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik gok op spam:
- 1ste post met website
- kick oud topic
- toonzetting
T-Mobile slecht bereik bellen/ internetten
Dergelijke denigrerende opmerkingen kunnen niet, ook niet als je mod bent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het zou in dat geval vrij goed bij je passen....
Je kaatstquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dergelijke denigrerende opmerkingen kunnen niet, ook niet als je mod bent.
Briljant om te gaan klagen over een vermeend denigrerende opmerking van een ander als je net dit plaatst:quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dergelijke denigrerende opmerkingen kunnen niet, ook niet als je mod bent.
quote:kan me niet voorstellen dat je dat gaat doen tenzij je vrij kansloos in de maatschappij bent."
Thanks, maarreh...waar vind ik die finaleronde eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Lijkt me duidelijk
JJ: succes in de finaleronde
Alle gedichten worden verzameld en in een topic gegooid. Wáár dat is, weet ik eigenlijk niet, maar ik gok in FEE.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Thanks, maarreh...waar vind ik die finaleronde eigenlijk?
Maanvis wil kennelijk niet graag met een platte pet geassocieerd worden, vandaar zijn waarde-oordeel 'denigrerend'quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:52 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Briljant om te gaan klagen over een vermeend denigrerende opmerking van een ander als je net dit plaatst:
[..]
Dat gokte ik ook, maar kon het niet vinden. Misschien komt Sjeen nog hierlangs en kan zij het vertellen. Het is tenslotte nog geen 5 decemberquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alle gedichten worden verzameld en in een topic gegooid. Wáár dat is, weet ik eigenlijk niet, maar ik gok in FEE.
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010: De genomineerdenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat gokte ik ook, maar kon het niet vinden. Misschien komt Sjeen nog hierlangs en kan zij het vertellen. Het is tenslotte nog geen 5 december
Thanksquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010: De genomineerden
Is dit een ouderwetse TVP?quote:
Registreren om je eigen website te spammen is op FOK! nog altijd niet gewenstquote:Op woensdag 8 december 2010 13:09 schreef rubje het volgende:
Gaat mij niet echt aan maar alvorens ik wilde reageren zag ik dat in dit topic bij 2 users hun reacties ge-editted waren met naar ik meen aanvullende info op de OP van de ts. (volgens mij urls naar sites die gratis huizen advertenties aanboden)![]()
Mijn vraag is dus waarom deze 2 reacties ge-editted waren omdat de OP duidelijk naar links/sites vraagt waar men een oplossing voor de OP vind en je dus wel een site linken moet aanduiden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |