abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:44:58 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85303164
Het vorige deel: Slank # 1126 - Met van alles en nog wat

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Niet meer actief op Fok!
pi_85303193
Treinkaartjes van AH: http://www.ah.nl/ns
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85303205
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ewelina, waddisserloos?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:45:58 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85303207
Welkom MinderMutsig!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85303211
Hoi :W Ik kom even een tijdje meekletsen. oO<
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85303235
Welkom MM! :W
pi_85303260
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Syrena het volgende:
Treinkaartjes van AH: http://www.ah.nl/ns
Dat ja. Sinds afgelopen maandag.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:48:27 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85303290
Hoi plaatsgenote :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85303297
Welkom MinderMutsig! Ik had je al eens zien 'rondlopen' op fok, je hebt altijd van die leuke icoontjes.
pi_85303313
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_85303387
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_85303463
Morning
Welkom MM!
En een jazzfestival Merel? Woon je in Delft? Daar was ik gisteren even naar jazz luisteren
pi_85303620
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

My archnemesis :o
echt?? ik heb samen met hem les gegeven in Leiden, ben nog naa zn promotie geweest en hij naar mijn concert in Utrecht een keer. Vind m wel tof! :o

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.

oh -O- ja dat klinkt ook wel als hem. zeker als ie t druk had en een beetje geirriteerd was. we waren samen een beetje zo bij het nakijken van de uitspraak en spreekvaardigheid... :@
Kwak
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:03:39 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85303670
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_85303685
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja is idd een beetje een maffe opmerking! Groningen is toch ook gewoon een goeie uni ):O Nouja. Je hebt het gehaald en das het belangrijkste! *O*

Ik zeg ook altijd tegen nieuwe eerstejaars Engels aan de UU: de TV-vakken laten je schrikken, maar hierna wordt het beter >:O Ik ben ZO blij dat ik mn Engels BA achterstevoren heb gedaan - doordat ik alle niv. 3 vakken met gemak had afgerond, wist ik dat die TV-vakken het ergste waren wat de opleiding te bieden had :+ Mij lijkt dat als je vers van het VWO af komt oids je je rot schrikt - gaat alles zo zwaar worden? Antwoord: nee, ZEKER niet. Je moet even door de TV-vakken heen, en dan wordt het écht leuk *O*
dit moet natuurlijk eigenlijk in t anglisten topic, maar: ik vond de TV het makkelijkste in Leiden... en daar gaf hij ook les :? misshcien omdat mijn niveau al vrij hoog was... dat zou kunnen, of ze zijn in Leiden toch minder streng (alhoewel een zeker R.L. ook wel eens een 4 gaf voor een essay met slechts de mededeling "this is bullshit" :X)

UU en UL zijn wel al jaren afwisselend eerste/tweede in de tests voor hoger onderwijs in elsevier en de studiekeuzegids :Y
Kwak
pi_85303691
ik doe een PF, valt het op? :P
Kwak
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:06:09 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85303738
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

echt?? ik heb samen met hem les gegeven in Leiden, ben nog naa zn promotie geweest en hij naar mijn concert in Utrecht een keer. Vind m wel tof! :o
[..]

oh -O- ja dat klinkt ook wel als hem. zeker als ie t druk had en een beetje geirriteerd was. we waren samen een beetje zo bij het nakijken van de uitspraak en spreekvaardigheid... :@
Ik leerde hem later (o.a. via werk enzo) ook wat beter kennen en het is idd best wel een aardige meneer! :Y Als nieuwbakken taalverwervingsstudentje kan ie wel wat intimiderend overkomen, met z'n perfectionisme en vrij hoge verwachtingen ;) Het motiveert wel om op niveau te werken, maar het is ook wel ietwat eng _O-
pi_85303796
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:08:48 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85303823
O hai!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85303826
@ merel: de reden dat ik niet zo graag meer echt ga stappen en sjansen (al een paar jaar) is dat ik het lichamelijk niet zo goed meer kan... :@ ik krijg zúlke zere voeten, en als de muziek dan niet heel erg meeslepend is waardoor ik de pijn vergeet ben ik alleen maar de minuten aan het aftellen tot ik kan zitten.

ook een mooie reden om af te vallen. lichter = minder snel zere voeten, merkte ik al toen ik eerder veel afgevallen was...
Kwak
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:10:54 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85303862
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dit moet natuurlijk eigenlijk in t anglisten topic, maar: ik vond de TV het makkelijkste in Leiden... en daar gaf hij ook les :? misshcien omdat mijn niveau al vrij hoog was... dat zou kunnen, of ze zijn in Leiden toch minder streng (alhoewel een zeker R.L. ook wel eens een 4 gaf voor een essay met slechts de mededeling "this is bullshit" :X)

UU en UL zijn wel al jaren afwisselend eerste/tweede in de tests voor hoger onderwijs in elsevier en de studiekeuzegids :Y
Ik had altijd al wat moeite met uitspraak enzo (ik praat HEEL snel, vooral als ik zenuwachtig ben :') dat helpt niet zo), en de essays haalde ik wel prima, maar wel met lagere cijfers dan anders. Ik schrijf beter uit de losse pols dan met allemaal regeltjes.
Achja, toch: UU O+
pi_85303868
De NS dagkaart is trouwens nú te koop. Zag van de week nog dikke stapels hangen. wilde er bijna 2 kopen, maar besefte me ineens dat ik komend jaar weer OV heb... misshcien toch maar doen voor een weekendje ofzo...
Kwak
pi_85303870
Ik had sinds gisteren al zin om vandaag het hele huis op te gaan ruimen en te poetsen (werkt bij mij nogal meditatief), en ik dacht "Stijve nek? Phah! Daar laat ik me niet door weerhouden 8-) !".

Maar ik geloof toch dat het bij stijve nekken niet zo werkt :') damn, ik kan de stofzuiger niet eens optillen -O- .

Plan B - ik maak alles wel schoon, dan mag manlief straks stofzuigen en dweilen. Goede deal toch?
pi_85303920
Zal ik dan maar gelijk beginnen met mijn lijstje van vandaag?

O: Volkoren boterham met kaas en een met appelstroop uit zo'n echt ouderwets blikje O+
T: bak kwark met frambozen
L: tomatensoepje met wat plakjes met knof geroosterde ciabatta
D:tajinegerecht met kip, tomaat, gemengde bonen, paprika, ui, knof en chinese kool met bulgur
T: Bak kwark met druiven want die moeten op

En qua beweging fietsen (op een ligfiets). Ik gok vandaag zo'n 20 km.

Commentaar is erg welkom, ik garandeer alleen niet dat ik er iets mee doe. :P

Ik ben niet van de low carbs, low fat en lightproducten en mijn doel is ook niet zozeer afvallen maar vooral gezonder en fitter worden.

Achtergrond: Vroeger altijd heel veel gesport. Twee á drie keer in de week volleybal, een keer in de week zwemmen en een à twee keer in de week hardlopen en verder deed ik altijd alles op de fiets. Was dus continue in beweging maar toen kreeg ik reuma en viel alles op zijn gat. Niet af kunnen trainen en dus toen ook veel aangekomen. Sporten zat er eigenlijk helemaal niet meer in ondanks dat ik met diverse revalidatieprogramma's wel heb geprobeerd om dat weer op te bouwen.

Daarna kreeg ik er Crohn bij waardoor ik een periode ook nog eens nauwelijks heb kunnen eten. Al met al dus een zeer inactieve en ongezonde levensstijl maar ik heb sinds een paar weken een aangepaste ligfiets en wonder boven wonder kan ik daarop zonder noemenswaardige extra klachten goed uit de voeten. Ik ben nog voorzichtig aan het opbouwen maar ik ben dus bijna niet meer van die fiets af te slaan.

Bijkomend voordeel is dat ik ook weer ronduit honger heb terwijl ik voorheen mezelf altijd haast moest dwingen om iets te eten.

Ontbijt bestaat doorgaans uit 2 boterhammen / bak kwark met fruit / brinta / yoghurt met muesli.
Lunch: twee a drie boterhammen / zelfgemaakte soep met of zonder brood / salade met van alles en nog wat
Diner: Veel groente, 1-2 aardappels / rijst / bulgur / pasta, stukje vlees (meestal rund of kip)
Tussendoortjes: kwark / fruit / groente
Drinken: spa rood / thee / water / soms een glas cola of een glas wijn

Ter vergelijking een lijstje van wat ik tot een paar weken geleden ongeveer at:
O: niks of veel soms een beetje yoghurt of een beschuit
L: vaak ook niks, soms een boterham of een klein bakje soep
D: wat groente, hooguit een aardappel (of 1 schep rijst of pasta) en een klein stukje vlees
T: niks
Drinken: water, thee, spa rood

Mijn lichaam zat dus volledig in de spaarstand en ik wist wel wat het niet goed was maar ik kreeg meer gewoon niet weg. :N Wat er dus moet gebeuren is meer eten, meer bewegen en ik heb er wel vertrouwen in dat ik dan mijn goddelijke figuurtje weer terug krijg. ;)

Over ongeveer een maand beginnen mijn colleges weer en ik wil dan eigenlijk op het niveau zijn dat ik zonder veel problemen op de fiets kan gaan. Dat is zo'n 23 km enkele reis.

Ik probeer nu dagelijks even naar een van de dorpen in de buurt te fietsen voor wat boodschappen. Dat is resp. 7,8 of 9 kilometer enkele reis. Dat gaat me steeds beter af. In het begin moest ik op zo'n schietstukje twee keer pauze houden maar inmiddels kan ik in een ruk doorfietsen.

Daarnaast ga ik om de een á twee dag(en) een langer stuk fietsen van zo'n 20-30 km maar dan moet ik dus nog wel meerdere (korte) stops inlassen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:13:08 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85303930
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
OT: ik ga brood smeren >:O :P
pi_85303963
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik leerde hem later (o.a. via werk enzo) ook wat beter kennen en het is idd best wel een aardige meneer! :Y Als nieuwbakken taalverwervingsstudentje kan ie wel wat intimiderend overkomen, met z'n perfectionisme en vrij hoge verwachtingen ;) Het motiveert wel om op niveau te werken, maar het is ook wel ietwat eng _O-
hij is getrouwd met een oom of neef van een jaargenoot van mij :)

heb alleen uitspraak en spreekvaardigheid van hem gehad, schrijven en presenteren kregen we van Randy :9~ (eigenlijk was ie meer eng dan lekker)... die gebruikte een stuk essay van mij als "goed voorbeeld" bij zijn talencursus Engels niveau vijf, kwam ik later achter, toen een vriendin die cursus volgde bij t talencentrum Whahahahahaha....
Kwak
pi_85304013
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Zo ik ga naar mijn volgende culturele uitje ( :') ), tot morgen allemaal!
pi_85304015
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

SPOILER
OT: ik ga brood smeren >:O :P
SPOILER
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:17:26 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85304042
Ik heb via een datingsite contact met een anglist :'). De ironie!
Niet meer actief op Fok!
pi_85304060
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
:D!

we're everywhere O+ >:)

:W ik ga zo maar 's richting sportschool *)
Ja doei.
pi_85304067
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
SPOILER
Kwak
pi_85304083
Mijn hele mening over die meneer is dan ook op 1 enkele ervaring gebaseerd hè ;) ik weet ook wel dat ik niet objectief ben, ik was al labiel door die scriptie, was blij dat het EIN-DE-LIJK "af" was, mijn eigen begeleider (was iemand van Duits, omdat die meer met het onderwerp had dan destijds mensen van Engels) vond 't prima, het moest alleen "nog even langs de tweede lezer", die al haast niet te vinden was want iedereen was druk-druk-druk, en toen wilde RvdD het nog wel doen. Eventjes.

Nou, ik dacht de buit al binnen te hebben :7 .

En dan zo'n gesprekje van 5 minuten waarin je scriptie volledig wordt afgefikt ;( en je eigenlijk weer vanaf blz. 1 er doorheen mag.. daar word je niet vrolijk van.

Dus ik geloof jullie oprecht dat 't een leuke vent is, hoor 't ook van collega's die hem kennen, maar voor mij blijft het altijd De :( Man :( Die :( Zorgde :( Dat :( Mijn :( Scriptie }:| Opnieuw ;( Moest.
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:19:44 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85304102
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
Nee :P.

Ga je nu alle lesbische anglisten die je kent opnoemen? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85304132
snappikhoor razz
Kwak
pi_85304138
En nu ga ik de woonkamer stoffen en de badkamer poetsen.

zondag 15 augustus 2010 @ 12:21:20 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85304142
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn hele mening over die meneer is dan ook op 1 enkele ervaring gebaseerd hè ;) ik weet ook wel dat ik niet objectief ben, ik was al labiel door die scriptie, was blij dat het EIN-DE-LIJK "af" was, mijn eigen begeleider (was iemand van Duits, omdat die meer met het onderwerp had dan destijds mensen van Engels) vond 't prima, het moest alleen "nog even langs de tweede lezer", die al haast niet te vinden was want iedereen was druk-druk-druk, en toen wilde RvdD het nog wel doen. Eventjes.

Nou, ik dacht de buit al binnen te hebben :7 .

En dan zo'n gesprekje van 5 minuten waarin je scriptie volledig wordt afgefikt ;( en je eigenlijk weer vanaf blz. 1 er doorheen mag.. daar word je niet vrolijk van.

Dus ik geloof jullie oprecht dat 't een leuke vent is, hoor 't ook van collega's die hem kennen, maar voor mij blijft het altijd De :( Man :( Die :( Zorgde :( Dat :( Mijn :( Scriptie }:| Opnieuw ;( Moest.
Awwww!!!! :*.
Ik kan me dat grote drama idd nog goed herinneren (toen postte je hier ook).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:22:19 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85304168
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
Nee. Ik houd niet van kort haar en getinte dames zijn in principe ook niet mijn smaak (no offence!).
Niet meer actief op Fok!
pi_85304214
Je lijstje klink eigenlijk ontzettend goed, MinderMutsig! Volkorenbrood, veel groente, niet te weinig eten :Y) Met wat sporten erbij zullen we je hier alleen maar steeds goddelijker zien worden :P

Wel moeilijk, iets van beweging te vinden met al die ziektes, maar fijn dat de ligfiets zo'n uitkomst is. Het lijkt me verschrikkelijk om te merken dat je allemaal dingen niet kan doen (ik heb nu net als Razztwizzle een stijve nek en zit me thuis al aan te stellen als de stervende zwaan :@ ), ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je daarmee omgaat. Is je fysieke toestand nu stabiel, of wordt het steeds moeilijker?
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:30:14 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85304360
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Zal ik dan maar gelijk beginnen met mijn lijstje van vandaag?

O: Volkoren boterham met kaas en een met appelstroop uit zo'n echt ouderwets blikje O+
T: bak kwark met frambozen
L: tomatensoepje met wat plakjes met knof geroosterde ciabatta
D:tajinegerecht met kip, tomaat, gemengde bonen, paprika, ui, knof en chinese kool met bulgur
T: Bak kwark met druiven want die moeten op

En qua beweging fietsen (op een ligfiets). Ik gok vandaag zo'n 20 km.

Commentaar is erg welkom, ik garandeer alleen niet dat ik er iets mee doe. :P

Ik ben niet van de low carbs, low fat en lightproducten en mijn doel is ook niet zozeer afvallen maar vooral gezonder en fitter worden.

Achtergrond: Vroeger altijd heel veel gesport. Twee á drie keer in de week volleybal, een keer in de week zwemmen en een à twee keer in de week hardlopen en verder deed ik altijd alles op de fiets. Was dus continue in beweging maar toen kreeg ik reuma en viel alles op zijn gat. Niet af kunnen trainen en dus toen ook veel aangekomen. Sporten zat er eigenlijk helemaal niet meer in ondanks dat ik met diverse revalidatieprogramma's wel heb geprobeerd om dat weer op te bouwen.

Daarna kreeg ik er Crohn bij waardoor ik een periode ook nog eens nauwelijks heb kunnen eten. Al met al dus een zeer inactieve en ongezonde levensstijl maar ik heb sinds een paar weken een aangepaste ligfiets en wonder boven wonder kan ik daarop zonder noemenswaardige extra klachten goed uit de voeten. Ik ben nog voorzichtig aan het opbouwen maar ik ben dus bijna niet meer van die fiets af te slaan.

Bijkomend voordeel is dat ik ook weer ronduit honger heb terwijl ik voorheen mezelf altijd haast moest dwingen om iets te eten.

Ontbijt bestaat doorgaans uit 2 boterhammen / bak kwark met fruit / brinta / yoghurt met muesli.
Lunch: twee a drie boterhammen / zelfgemaakte soep met of zonder brood / salade met van alles en nog wat
Diner: Veel groente, 1-2 aardappels / rijst / bulgur / pasta, stukje vlees (meestal rund of kip)
Tussendoortjes: kwark / fruit / groente
Drinken: spa rood / thee / water / soms een glas cola of een glas wijn

Ter vergelijking een lijstje van wat ik tot een paar weken geleden ongeveer at:
O: niks of veel soms een beetje yoghurt of een beschuit
L: vaak ook niks, soms een boterham of een klein bakje soep
D: wat groente, hooguit een aardappel (of 1 schep rijst of pasta) en een klein stukje vlees
Drinken: water, thee, spa rood

Mijn lichaam zat dus volledig in de spaarstand en ik wist wel wat het niet goed was maar ik kreeg meer gewoon niet weg. :N Wat er dus moet gebeuren is meer eten, meer bewegen en ik heb er wel vertrouwen in dat ik dan mijn goddelijke figuurtje weer terug krijg. ;)

Over ongeveer een maand beginnen mijn colleges weer en ik wil dan eigenlijk op het niveau zijn dat ik zonder veel problemen op de fiets kan gaan. Dat is zo'n 23 km enkele reis.

Ik probeer nu dagelijks even naar een van de dorpen in de buurt te fietsen voor wat boodschappen. Dat is resp. 7,8 of 9 kilometer enkele reis. Dat gaat me steeds beter af. In het begin moest ik op zo'n schietstukje twee keer pauze houden maar inmiddels kan ik in een ruk doorfietsen.

Daarnaast ga ik om de een á twee dag(en) een langer stuk fietsen van zo'n 20-30 km maar dan moet ik dus nog wel meerdere (korte) stops inlassen.
Ik neem aan dat die soep goed gevuld is? :Y) Ik vind het een mooi lijstje, en goed dat je dat fietsen doet ondanks je lichamelijke issues :Y En ook dat je weer goed normaal gaat eten, puik! Volgens mij gaat dat heus wel goed komen :Y) Heb je ook valkuilen? :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:30:35 #40
331 Merel
Be here now.
pi_85304368
Nou, het is maar goed dat gisteravond niemand met me uitwilde, want ik ben net pas wakkker. Blijkbaar had ik m'n slaap wel nodig :@
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:32:40 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85304426
Welkom MM! Fijn dat je iets gevonden hebt dat je volhoudt :Y. Ik heb zelf ook een aandoening die onder de kapstok van reuma valt, so I know the feeling :Y. veel succes!!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:35:17 #42
331 Merel
Be here now.
pi_85304487
Ohja, dat wilde ik nog tegen MM zeggen: cool, een ligfiets!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:35:21 #43
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85304488
Heeft nou nog niemand gevraagd of MM broccoli lust?! ;)

welkom MM! en succes :)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:35:30 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85304494
Off to lunch in de stad met Liejannuh en DaD :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_85304571
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:35 schreef Viking84 het volgende:
Off to lunch in de stad met Liejannuh en DaD :W.
Dat, maar dan met Vik ipv DaD. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:39:20 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85304593
Veel plezier mademoiselles! *O*
pi_85304947
Lekker lunchen dames!
Ik eet een peerijs :) .
pi_85305005
Ik moet zo ook maar eens op weg, verjaarsfeestje van broertje+zusje. Ik had beloofd er om 12 uur te zijn :@
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:57:17 #49
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85305047
Ola Chica's! *O*

ik ben weer terug van vakantie, niet bijgelezen en dat ga ik ook niet allemaal doen. dus als er nog belangrijke dingen zijn:please do tell me!

nog iets anders: ik ga morgen naar de Ikea groningen om een kast op te halen (... don't ask..) dus als er nog noorder-slankies zijn die zin hebben in een kopje koffie.....? of een rondje Ikea meedoen? dan zou ik dat wel gezellig vinden :Y

Hoe is het hier met iedereen?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:03:25 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85305226
Calikuiken! Leuk gehad? O+ Tell us moooore!
pi_85305267
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:24 schreef Laureline het volgende:
Je lijstje klink eigenlijk ontzettend goed, MinderMutsig! Volkorenbrood, veel groente, niet te weinig eten :Y) Met wat sporten erbij zullen we je hier alleen maar steeds goddelijker zien worden :P

Wel moeilijk, iets van beweging te vinden met al die ziektes, maar fijn dat de ligfiets zo'n uitkomst is. Het lijkt me verschrikkelijk om te merken dat je allemaal dingen niet kan doen (ik heb nu net als Razztwizzle een stijve nek en zit me thuis al aan te stellen als de stervende zwaan :@ ), ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je daarmee omgaat. Is je fysieke toestand nu stabiel, of wordt het steeds moeilijker?
Ik heb liever een ontstoken enkel dan een stijve nek. :@ Sterkte allebei. :*

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die soep goed gevuld is? :Y)
Sowieso gemaakt met verse tomaten maar daarnaast zit er ook een sjalotje, lente-uitje, teentje knof en wat gele en rode paprika in.
quote:
Ik vind het een mooi lijstje, en goed dat je dat fietsen doet ondanks je lichamelijke issues :Y En ook dat je weer goed normaal gaat eten, puik! Volgens mij gaat dat heus wel goed komen :Y) Heb je ook valkuilen? :P
Hmmm. Ik wil vaak te veel en te snel, ik heb een zwak voor cola, chocolade, oude kaas en oja, ik heb een man die soms een beetje mieperig is met eten en die niet van broccoli houdt. :Y)

Dankjewel voor het welkom en de feedback allemaal. :*
pi_85305434
:W

Ik heb net anderhalf uur gefitnesst 8-) en gister ook. En eergister ook 8-)

Morgen even ietsje rustiger aan doen, denk ik maar.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:15:04 #53
277802 _Calimero_
pi_85305615
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken! Leuk gehad? O+ Tell us moooore!
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)

het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturen *) en ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent :')

En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk :+
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:15:59 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85305652
WeeBee Calikuuk'n! Hoe heb je het gehad? :)

Edit: ah, goed dus :')
pi_85305701
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturen *) en ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent :')

En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk :+
Klinkt tof! ^O^ Wanneer ga je precies verhuizen?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:17:35 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85305713
Goed bezig GeeBee! *O* Hier is de sportschule op zondag dicht }:| Maar heb wel ongeveer 4 uur door de dierentuin gewandeld gisteren :Y)

Lijstje vandaag, met extra groenvoer overdag om de avond te compenseren 8-)

O: twee sneetjes brood met smeerkaas en komkommer
T: wortels
L: 2 sneetjes brood met champignon-omelet denk ik
D: BBQ dus oO<

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 15-08-2010 14:39:27 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:19:32 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85305804
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oh echt! :D Vertel, hebben ze wat? Kan evt via PM natuurlijk! :Y)

Mehe, bus _O- Maar goed bezig geweest zo te horen, lekker heur! O+
Hier wel goed nu! Moet mezelf een schop onder mijn Bevallige Achterste geven ivm paper schrijven, maar hey, dat komt uiteindelijk altijd wel goed, one way or the other :+
pi_85305807
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig GeeBee! *O* Hier is de sportschule op zondag dicht }:| Maar heb wel ongeveer 4 uur door de dierentuin gewandeld gisteren :Y)

Lijstje vandaag, met extra groenvoer overdag om de avond te compenseren 8-)

O: twee sneetjes brood met smeerkaas en komkommer
L: snee brood met champignon-omelet denk ik
D: BBQ dus oO<
Ik ben zo blij dat mijn nieuwe sportschool op zondag open is. Zou anders toch een beetje een lamlendig dagje hebben en nu voel ik me helemaal hyper en gezond enzo 8-) En zo vanaf een uur of twaalf is het er ook lekker rustig :9
pi_85306795
Topickillerrrrrrr :@ Lijstje dan maar.

O: yoghurt met muesli en lijnzaad en een beetje jam, kaiserbroodje hummus
S: anderhalf uur fitness
L: 2 kaiserbroodjes carpaccio :9~
T: appel
D: rijst met kip en groenten
T: mineola

Komt vast nog wel iets bij hier en daar.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:49:04 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85306842
Prima lijstje volgens mij MM!

Mijn daglijstje
o. niets (oke, wel een koffie verkeerd) :o nog nooit gebeurd, maar ik had gewoon geen honger! Nog steeds vol van die ongelooflijke hoeveelheid sushi van gisteren. Volgens mijn man was het minstens 2500 kcal :')
s. 1,5 uur wandelen
l. gestoomde aardappeltjes en worteltjes met tuinkruiden + stukje gestoomde kipfilet met cajunkruiden + probiotisch drankje
t. bananenmuffin denk ik
d. volkorenbrood met rauwkostsalade
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:50:34 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85306891
Ik zal echt blij zijn als die wegwerkzaamheden bij Woerden klaar zijn, we rijden nu over R'dam terug naar Gouda, maar het schiet echt niet op gewoon *zucht. Ik wil thuis zijn en bankhangen met de katzels!
pi_85306993
ik moet boodschappen doen. schopt mij eens de deur uit? thanks.
Kwak
pi_85307066
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet boodschappen doen. schopt mij eens de deur uit? thanks.
Alstu.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:58:06 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85307141
*schopt kwak 8-)

Wij moeten ook boodschappen doen maar in Gouda is op zondag alles potdicht. Jammerdebammer!
pi_85307751
Wb Cali! O+

En welkom MM!
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:17:13 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85307816
Dat klinkt supergoed MM! Fijn dat je nu beweging hebt gevonden dat je vol kan houden.
qua eten ziet het er ook puik uit!!

Hier zijn ook alle supermarkten dicht, zoals elke zondag maar ik hoef geen boodschappen -> vooruit denken ftw'!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:17:33 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85307830
Oja, Cali *O* WB *O*
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:34:53 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85308535
We wisten nog niet zeker of we vandaag met eten thuis zouden zijn, maar wel dus. Zien wel wat 't gaat worden, boterham ofzo denk ik. Prima na 2 dagen met een etentje.
pi_85308624
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
We wisten nog niet zeker of we vandaag met eten thuis zouden zijn, maar wel dus. Zien wel wat 't gaat worden, boterham ofzo denk ik. Prima na 2 dagen met een etentje.
Waarom bestel je niet gewoon lekker Thais eten, of iets anders met een boel groenten. :)

Welkom MM!!

En ik heb zin in de sushi, sashimi & sake van vanavond. :9
pi_85308815
Welkom MM.
Prima lijstje! ^O^
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:41:59 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85308820
Ik vind 'sakeeee' zo'n grappig woord! Geniet ervan Cootje O+

Ik had gisteren ook lekker veel veggies bij mijn Chinees :Y) Peultjes en champignons enzo :9
pi_85308821
Welkom MM

En goedemorgen, meneer en ik werden pas kwart voor 2 wakker. Net gedouched en alles bijgelezen O-) Start straks even met een bakje yoghurt met iets erin, weet nog niet wat. Muesli, of cornflakes of jam ...
En ik heb het koud!! Afgelopen 2 dagen geen last gehad na mn vakantie maar vandaag wel :( en de hele komende week wordt rot! Bah ik wil terug! :(
Oh en gister gingen meneer en ik lopen. Ik wilde een dorpje/wijk buiten Leeuwarden wel zien. Dus wij daarheen lopen (meneer wilde bij de Mc een flurry dus ik een flesje water en een mini kipwrap. had alleen nog ontbijt gehad dus dit leek me een goede keuze) en toen kwamen we daar. Helemaal naar de achterkant gelopen, bleek er geen uitweg, dus we moesten helemaal terug! Meneer boos en zeuren, dus ik werd daar boos op. ... maar al met al flink wat km gelopen 8-)

:)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85309161
dank! ben weer thuis met alle boodschappen... was echt teringdruk in de supermarkt... allemaal zongebruinde mensen met lege koelkasten
Kwak
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:52:49 #74
277802 _Calimero_
pi_85309196
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
dank! ben weer thuis met alle boodschappen... was echt teringdruk in de supermarkt... allemaal zongebruinde mensen met lege koelkasten
Hoe is het met je lief, Kwak?
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:59:07 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85309430
Hoi ik leef nog :').

Nu maar eens verder met de scriptie van Mark.
Niet meer actief op Fok!
pi_85309498
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:52 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hoe is het met je lief, Kwak?
lief en ik hebben heel veel lief gesmst met elkaar, en vanavond komt ie thuis en naar mij toe O+

*kriebelbuik*
Kwak
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:01:31 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85309513

Waar zijn jullie geweest Vik? Was het leuk? :)
En welkom MM en welkom terug Cali! Ik ga het toch vragen: waarom moet je helemaal een kast in Groningen ophalen? :?
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:01:47 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85309521
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

lief en ik hebben heel veel lief gesmst met elkaar, en vanavond komt ie thuis en naar mij toe O+

*kriebelbuik*
O+ *O* O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:02:47 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85309552
Ohja ik zit ongesteld-met-veel-buikpijn op de bank, dus da's jammer, máár ik heb wel bijna het uiltje af dat ik voor een vriendin haak *)
pi_85309648
Welkom terug, Cali! Waar was je ook alweer naar toe? :@. Ik moet helaas morgen werken (naast de IKEA zo'n beetje).
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:12:38 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85309940
En wb, Cali :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85310591
WB Cali!
Hier is een babyolifant O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:51:02 #83
277802 _Calimero_
pi_85311232
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef LadyBlack het volgende:

Waar zijn jullie geweest Vik? Was het leuk? :)
En welkom MM en welkom terug Cali! Ik ga het toch vragen: waarom moet je helemaal een kast in Groningen ophalen? :?
Dat is het enige filiaal waar hij nog is, en ik heb nog een gratis treinkaartje, dus dacht 'dan haal ik 'm wel op' . beetje omslachtig maar soit.

DaD ik was een weekje surfen in Spanje!

hoe is het met jou? Vlak voordat ik wegging niet zo goed,ik heb nog net meegekregen dat 't (weer) uit is met je vriend ;(
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:51:07 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85311235
Mijn zwager wil volgend jaar juni de Alpe D'Huez gaan beklimmen voor Kika.
Details: hij heeft vrij fors overgewicht, geen racefiets en denkt het zo wel te kunnen, omdat 'ie vroeger ook wel gefietst heeft :'). Mijn broer wil evt ook meedoen en hij heeft wel een racefiets en hij heeft vroeger ook gefietst in de bergen, dus ik zie het bij hem eerder goed komen dan bij mijn zwager.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:51:34 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85311255
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat is het enige filiaal waar hij nog is, en ik heb nog een gratis treinkaartje, dus dacht 'dan haal ik 'm wel op' . beetje omslachtig maar soit.

DaD ik was een weekje surfen in Spanje!

hoe is het met jou? Vlak voordat ik wegging niet zo goed,ik heb nog net meegekregen dat 't (weer) uit is met je vriend ;(
Wtf! Je wilt met een kast in de trein? Ik hoop niet dat die kast al te groot is :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_85311857
Hoi MinderMutsig! Als een van mijn favoriete fokkers: van harte welkom :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:25:39 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85314498
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:09 schreef sigme het volgende:
Hoi MinderMutsig! Als een van mijn favoriete fokkers: van harte welkom :Y.
vink ook

Schoonouders net geweest en de buit is (alles vandaag vers geplukt): 4 kg sperziebonen, 1 kg pruimen, 2 grote komkommers, 7 stelen rabarber, 3 kroppen botersla, 20 sjalotten, 3 kg worteltjes en nog veel verse peterselie, bieslook en knoflookstengels. O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:28:43 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85314606
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

vink ook
Ik heb MM @ MSN, wie wil mij aanraken? *).

Eindelijk de scriptie van Nachtwacht helemaal doorgeworsteld en zometeen heb ik eindelijk eens tijd voor mezelf :'). Weer even lekker Red Dead Redemption spelen :9. En ik heb een druktemakert verwijderd uit mijn Facebook en nu is het meteen een stuk rustiger _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_85314659
O+ lief belde net, hij is nu in Rotterdam, en komt meteen door naar mij O+

*telt ongeduldig af*

ik had ook nog niet naar mindermutsig gezwaaid *O* halloooo en welkom!
Kwak
pi_85314918
Ik eet vanavond nasi met kipsate, sperziebonen en gebakken ui en paprika. Creatief je kasten doorzoeken levert best goed avondeten :9

And the best part: het is snel klaar én bijna geen afwas!
pi_85315091
Mijn lijstje:

O (schandalig laat) magere yoghurt met noten muesli
T: paar kaaspringles
D: boerensalade, krieltjes uit oven en kipsnitzels

Vanavond vast ook wat, want we blijven vast weer laat op ..
pi_85315452
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eindelijk de scriptie van Nachtwacht helemaal doorgeworsteld ...
Hoezo, was die scriptie dan zo slecht? :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:59:56 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85315506
Lekker Ewelina :9

Wij gaan zo eten: 1 kg sperziebonen, rabarber, rijst met peterselie, gebakken lever met ui, spek en peterselie
  Vis een optie? zondag 15 augustus 2010 @ 18:02:56 #94
70532 loveli
N
pi_85315601
En weg, tx for listening!

[ Bericht 35% gewijzigd door loveli op 15-08-2010 18:36:52 ]
crap in = crap out
pi_85315673
Edit: hmmm. Moeilijk.
pi_85315684
Vraagje:

Je hebt bij TellSell (zag ik op vliegveld :P) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
Ik ben echt moedeloos en wanhopig en heb nooit goede Bh's etc zielig-mode. Echte goede bh's kosten me meer dan dat dit kost, maar die zijn na een aantal weken ook weer uit vorm, omdat ik ze dan veel draag omdat ik niets beters heb.
Wat denken jullie? Goed product? Misschien heb je dit wel ergens anders? Geen idee ... meningen welkom =)
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:28:01 #97
331 Merel
Be here now.
pi_85316285
SPOILER
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:30:04 #98
331 Merel
Be here now.
pi_85316331
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
Vraagje:

Je hebt bij TellSell (zag ik op vliegveld :P) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
Ik ben echt moedeloos en wanhopig en heb nooit goede Bh's etc zielig-mode. Echte goede bh's kosten me meer dan dat dit kost, maar die zijn na een aantal weken ook weer uit vorm, omdat ik ze dan veel draag omdat ik niets beters heb.
Wat denken jullie? Goed product? Misschien heb je dit wel ergens anders? Geen idee ... meningen welkom =)
Wat een hoop geld voor een sporttopje.
  Vis een optie? zondag 15 augustus 2010 @ 18:31:00 #99
70532 loveli
N
pi_85316358
En weg, tx for listening!

[ Bericht 90% gewijzigd door loveli op 15-08-2010 18:36:56 ]
crap in = crap out
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:32:22 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85316396
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:31 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_85316497
Die bh lijkt me echt niets jt, het zou best stevig kunnen zitten, maar kleedt het ook mooi af? Daarvoor moet de maat toch meer gespecificeerd zijn denk ik. En zoveel XXXL, daar schrik ik wel van :+
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef loveli het volgende:
Poeh poeh.
[..]

Hmmm, rebound kan best goed zijn :P
De restjes chinees zijn op. Gelukkig maar!
En erachter gekomen dat een autogebrek best jammer is voor de vakantie -O- bretagne wordt het dus niet.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:38:19 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85316573
Oja
* uniekhoorn raakt Vik aan :P
pi_85316627
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
Vraagje:

erm. Nee. Niet alleen zint de maat me niet maar ik ben van mening dat een mens beter een paar echt goede bh's kan kopen dan een 10 flutdingen.

Buiten dat geeft een beugel altijd een betere vorm aan je borsten. Komen ze mooier uit en je lijkt er slanker door. Als dat geen argument is om een goede te kopen...
pi_85316636
Mevr. Puff, denk dat het mooier afkleed dan een gewone bh (zitten minder randjes enzo aan lijkt wel ) en Merel en bh voor mij normaal kost meer dan dat, dus dit is een 'koopje'. Je krijgt er trouwens 3 voor dat geld :9
Ik weet nog niet, twijfel erg ...
pi_85316770
Oh, en de slagzin 'bh die altijd past' is helemaal fout. Een goede bh heeft een aparte cupmaat en onderwijdte, ipv alleen een maat S/M/L/XXL/whatever.

Waar woon je? Dan zeg ik wel naar welke bh zaak je moet gaan. Een echt goede bh gaat jaren mee, mits je ze goed onderhoudt (en je maat niet verandert).
pi_85316801
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef j.t het volgende:
Mevr. Puff, denk dat het mooier afkleed dan een gewone bh (zitten minder randjes enzo aan lijkt wel ) en Merel en bh voor mij normaal kost meer dan dat, dus dit is een 'koopje'. Je krijgt er trouwens 3 voor dat geld :9
Ik weet nog niet, twijfel erg ...
Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).
Als je weinig geld eraan wil uitgeven kan je beter naar ee Hunkemölleroutlet ofzo, dan heb je (voor gewone bh's) goed spul voor 5 tot 10 euro, altijd beter dan dit.
Mag ik vragen waar je nu koopt? Binnen enkele weken op is echt te snel!
pi_85316849
Bh's moet je ook niet in de wasmachine gooien, maar op de hand wassen. Met lingeriewasmiddel of anders een beetje shampoo. Dat verlengt de levensduur van zowel je bh's als de wasmachine aanzienlijk.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:52:25 #108
331 Merel
Be here now.
pi_85317016
Hebben we het hele behaverhaal niet al minstens 10x behandeld in het Slank-topic? :O Ik vind offtopic gekletst hier prrrrrrima, maar dat gedoe over beha's wordt saai ;)
pi_85317178
Ik waarschijnlijk wel ja.
pi_85317219
Ik vind die zin "ook als losse top te dragen, mooi en elegant" enger dan die BH :') . Zelf heb ik er echt niets over te zeggen, met 85B heb ik nooit moeite BH's te vinden, en met op de hand wassen gaan ze ook lang mee.

Ohja, ik wilde mn lijstje voor vandaag posten:
O: twee meergranenbeschuiten met kaas en komkommer, beker thee
L: twee boterhammen met rundvleessalade en tomaat, beker karnemelk
S: huis schoonmaken, toch maar zelf gestofzuigd en gedweild.
D: twee pannekoeken met een mengseltje van appel/rozijntjes/kaneel/bruine suiker en twee pannekoeken met cranberryjam
T: straks nog wat yoghurt
pi_85317238
leuke tip voor op lome zondagen (en als je een studentenOV of genoeg geld hebt): een rondreis maken met de trein door de provincie O+
Moest door wegwerkzaamheden de stoptrein hebben maar dat was heul niet erg :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:02:31 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85317387
Pizza calzone, met extra neushoorn :9
pi_85317390
Lijstje
• Havermout
• Schoffelen
• Broodmaaltijd; 4 zuurdesemboterhammer, 6 krekkers, gebakken ei, mayo, boter, zoetzuur, jam
• Sloot uitharken
• Tomaten snoeien
• 1 pils
• Courgettesoep met kwak monchou
• Avondeten: beetje volkorenpasta, snijbietsaus met kaas & kwak monchou
• Toe: beetje kwark, frambozen
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85317615
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).
Als je weinig geld eraan wil uitgeven kan je beter naar ee Hunkemölleroutlet ofzo, dan heb je (voor gewone bh's) goed spul voor 5 tot 10 euro, altijd beter dan dit.
Mag ik vragen waar je nu koopt? Binnen enkele weken op is echt te snel!
Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.
Ik woon in Leeuwarden en heb hier en in Den Helder, nooit een goede zaak kunnen vinden. Wil ook eigenlijk niet meer dan 50 euro ervoor betalen, maar dat gaat eigenlijk al nooit door.

En om ontopic te blijven, net mn laatste restjes pringles opgegeten, zijn die ook weer weg en heb ik lekker geen chips meer in huis!
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:13:08 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85317768
Prutlijstje vandaag:
O: 2 boterhammen met appelstroop
T: 12 dropjes, 1/2 Daim
L: -
T: paar handjes chips
D: driekwart calzone dus

:')
pi_85317805
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef j.t het volgende:

[..]

Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.
Ik woon in Leeuwarden en heb hier en in Den Helder, nooit een goede zaak kunnen vinden. Wil ook eigenlijk niet meer dan 50 euro ervoor betalen, maar dat gaat eigenlijk al nooit door.

En om ontopic te blijven, net mn laatste restjes pringles opgegeten, zijn die ook weer weg en heb ik lekker geen chips meer in huis!
Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.

Morgen naar de studieadviseur!
En ontopic: veel gegeten :@
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:14:32 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85317818
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pizza calzone, met extra neushoorn :9
Mag ik nu een cola met berenburg?
Lekker, wat voor soort??

Wat voor crackers eet je Sigme? toastjes, wasa's, metzes??
pi_85317849
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.

Morgen naar ee studieadviseur!
En ontopic: veel gegeten :@
Njah idd, kan altijd terugsturen ...
Laat maar, Amerikaanse reviews laten er weinig van over ... weten we dat ook weer

[ Bericht 6% gewijzigd door j.t op 15-08-2010 19:20:23 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:16:06 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85317887
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mag ik nu een cola met berenburg?
Lekker, wat voor soort??

Wat voor crackers eet je Sigme? toastjes, wasa's, metzes??
Nee, ga weg :P

Eentje met kaas, champignons, paprika, ham, ui en salami :9.
pi_85318168
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef j.t het volgende:

[..]

Njah idd, kan altijd terugsturen ...
Laat maar, Amerikaanse reviews laten er weinig van over ... weten we dat ook weer
Hee ik was het topic aan het lezen toen ik jouw berichtje zag, je moet gewoon een goede BH halen,
die kosten vaak rond de 50 euro, maar daar doe je ook echt heel lang mee! Ik heb een hele rare maat
(kleine omtrek, grote cup) en haal ze altijd in Utrecht, bij Sandrabra.
pi_85318227
Ewelina, is er een lingeriewinkel in Groningen die je aan kunt raden?
pi_85318334
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ewelina, is er een lingeriewinkel in Groningen die je aan kunt raden?
Er schijnt een goede in de Zwanestraat te zitten, maar die ken ik alleen van horen zeggen. Een kennis van mij heeft echt hele grote borsten (denk in de richting van cup J/K) en die haalt ze daar. Dan ben je wel 100,- voor een bh kwijt maar dan heb je wel aardig wat keuze en het zijn hele stevige bh's.

In Friesland zou ik A&T de Jong aanraden. Zit in Heerenveen aan de Lindengracht. Hebben ook veel freya, dan ben je voor 50-55 euro wel klaar voor een bh. Je wordt er ook erg goed geholpen en ze hebben een ruim assortiment.

Maar ik had j.t. al een pm gestuurd.
pi_85318417
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten. :').

Thanks. :).
pi_85318451
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten. :').

O ja, dat ken ik :') Ik citeer: "Niemand heeft een omvang van 65!" en wilde me vervolgens een 80 aan smeren. Dacht het niet. Voor de rest ken ik in Groningen geen goede zaak, ik kom er niet zo vaak :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:41:57 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85318739
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

Daar ben ik ook een keer geweest :Y. Die vrouw heeft er wel verstand van, want ze heeft me een hele mooie Freya-bh aangesmeerd O+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:48:16 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85318967
Heb heul geen bh nodig :(
  Vis een optie? zondag 15 augustus 2010 @ 19:50:53 #127
70532 loveli
N
pi_85319048
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wel.
Waar moet je anders je vullingen laten?
:+
crap in = crap out
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:55:31 #128
236335 neen
schone schijn
pi_85319227
Ik wel :(
het lijkt niet wat het is
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:57:55 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85319319
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef neen het volgende:
Ik wel :(
Heb je zulke grote ballen?
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:04:10 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85319593
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
*boks
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:06:24 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85319717
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*boks
* met vuist....
Geen tieten om elkaar even mee te swaffelen :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:07:24 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85319762
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

* met vuist....
De teleurstelling :'(
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:08:52 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85319817
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

* met vuist....
Uniek! :o :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:10:14 #134
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85319889
ah ik kom precies op tijd binnenvallen zie ik! ben net bh's aan het shoppen op ebay :) en sinds ik ben geholpen door de opdringerige verkoopster van hunkemoller weet ik eindelijk welke maat ik heb :') O+
pi_85319939
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
ah ik kom precies op tijd binnenvallen zie ik! ben net bh's aan het shoppen op ebay :) en sinds ik ben geholpen door de opdringerige verkoopster van hunkemoller weet ik eindelijk welke maat ik heb :') O+
genoeg om dus wel een bh nodig te hebben _O-
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:11:36 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85319943
Ik gebruik sportbh"s altijd als ik een te klein bloesje aan heb. Drukt de boel lekker plat :P

Daglijstje is geworden
o. niets
s. 1,5 uur wandelen
l. gestoomde kipfilet, wortelen en aardappels + probiotisch drankje
t. magnum after dinner + 5 kleine chocolaatjes + banaan
d. heel groot bord groentecurry met kokossaus
t. ongeveer 40 gram chips (schatting, iets meer dan 2 kleine zakjes)
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:12:38 #137
236335 neen
schone schijn
pi_85319976
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb je zulke grote ballen?
:') dit liedje is voor jou
:')
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:13:07 #138
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85319995
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef j.t het volgende:

[..]

genoeg om dus wel een bh nodig te hebben _O-
nou ja, eigenlijk niet :P maar ik probeer het toch nog een beetje ergens op te laten lijken :')
pi_85319999
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gebruik sportbh"s altijd als ik een te klein bloesje aan heb. Drukt de boel lekker plat :P

Had dus een van Chantelle gekocht, zat mooi, blabla, thuiskomst was labels knippen etc. Toen droeg ik m onder kleren en toen liep ik langs een spiegel. Waar zijn mn tieten :o was het gewoon minimizer, trut heeft niks gezegd!
Ik houd van grote borsten 8-)
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:13:56 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85320030
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
Tenzij je sindsdien bent afgevallen :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:15:53 #141
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85320126
oh ik zal ook weer eens een lijstje posten:

O: havermout, banaan, lijnzaad
L: 2 bruine afbakbroodjes (1x met kaas, 1x met salami, op allebei ook een beetje yogonaise) +1x koffie met melk
T: perzik
T: paar olijven
T: koffie met melk
T: bakje kwark met een lepel jam
D: zoete aardappel (witte :? ) uit de oven, hamburger, gebakken groente +wijn
T: bakje chocolade-ijs (ik heb sinds gisteren een vriezer O+)
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:17:22 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85320200
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tenzij je sindsdien bent afgevallen :P.
nee ik wist juist niet meer welke maat ik had omdat ik ben afgevallen ;)
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:18:26 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85320258
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:

Sportbeha's zijn niet echt charming. Als ik zo'n ding aan heb, heb ik echt een bumper :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:22:48 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85320455
Ik heb mij laatst ook maar eens laten adviseren door een mevrouw van de hunkemöller, toch wel handig :Y
Maarja, het blijft een feit dat alle bh's net iets anders zitten. Heb er dus een hele hoop gepast en ik wist toch al wel ongeveer waar ik op moet letten.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:25:01 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85320555
Bij mij staan ze wel charming. Sommige sportbh's dan. Ik heb een zwarte en een witte waarin ik hele mooie beschaafde tietjes heb :P :') :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:29:36 #146
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85320773
Bij mij niet, er blijft dan echt helemaal niks over ;(
pi_85320775
Ik weiger platdrukkende bh's aan te doen. Dat doet mijn dames geen recht 8-).
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:30:25 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85320822
Dus :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85320937
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Blurred86 het volgende:
Bij mij niet, er blijft dan echt helemaal niks over ;(
Ik koop alleen BH's met een beetje extra vulling, daar voelen mijn dames zich beter bij (8>
pi_85320981
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Ewelina het volgende:
Ik weiger platdrukkende bh's aan te doen. Dat doet mijn dames geen recht 8-).
Jij loopt niet hard!
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:32:59 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85320994
Eigenlijk, stiekem wil ik een buikwandcorrectie en een borstvergroting... maar aan de andere kant wordt mijn kop er toch niet mooier van.
pi_85321022
Toen ik een sportbh aantrok voor het rennen gisteren keek m'n lief of ze misschien naar de achterkant gedrukt waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 20:35:41 ]
pi_85321100
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jij loopt niet hard!
Dat zou ik ook niet doen met een sport bh aan. Maar meer omdat ik dan door mijn enkels zak :')
SPOILER
pi_85321424
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk, stiekem wil ik een buikwandcorrectie en een borstvergroting... maar aan de andere kant wordt mijn kop er toch niet mooier van.
En elke operatie is een risico, je kan d'r in blijven hoor.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:42:32 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85321525
Ik koop altijd push-up om het nog een béétje nog wat te laten lijken :').
pi_85321527
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uniek! :o :').
Uniek O+
pi_85321587
Zomergasten! Niet heel spannend nog..
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:45:21 #158
331 Merel
Be here now.
pi_85321666
Ik vind JBC het zo saaaaaai doen :O
pi_85321671
Tsja ik heb ook niet veel (wel een grote maat though) maar ik vind het wel prima zo. Ik zie namelijk wel erg lelijke borstvergrotingen af en toe :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:45:51 #160
236335 neen
schone schijn
pi_85321694
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef P.F. het volgende:
Met juffrouw Jannie toch?

O ik was dus vandaag bij m'n zus, lekker gegeten en toen ze ging koken even een computerspelletje gespeeld tegen haar vriend en chocola gegeten lekker hoor.
Nu ooit maar weer normaal doen denk ik.
pi_85321714
Ik heb het nooit eerder gezien, JBC vind ik normaal wel leuk..
pi_85321733
Ewelina, zwakke enkels? Dan begrijp ik je hakken toch niet hoor!
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef P.F. het volgende:
Mee eens. De keuzefilm moet gaan over mannen die zich dood eten, ben benieuwd!
pi_85321746
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Tsja ik heb ook niet veel (wel een grote maat though) maar ik vind het wel prima zo. Ik zie namelijk wel erg lelijke borstvergrotingen af en toe :')
In het echie?
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:47:18 #164
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85321749
Ik zou wel een borstvergroting willen, maar dan wel een die er heel natuurlijk uitziet (en aanvoelt)! :')
Maar seriously.. dat is de enige ingreep die ik wel eens overweeg..
pi_85321760
Ik denk dat als ik kinderen heb gehad (en mn borsten er niet kleiner van worden, hoor je nl ook wel eens) dat ik ze misschien wil laten verkleinen ... of laten ophalen, want denk dat de boel over 10 jaar en/of na kinderen wel hangt. Nu gelukkig nog niet!
pi_85321784
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:45 schreef Merel het volgende:
Ik vind JBC het zo saaaaaai doen :O
Ik vond het met Paulien Cornelisse wel leuk, maar dat kwam vooral door haar denk ik? Annet is ook tof trouwens :Y
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:48:51 #167
331 Merel
Be here now.
pi_85321838
Lijstje:
O - toen sliep ik nog
D - yoghurt met muesli
T - glas jus, snack-à-jacks
L- half ciabattabroodje met tomaat en brie uit de oven, half ciabattabroodje met geitenkaas
T - nog een stukje brie, glaasje rood
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:49:00 #168
236335 neen
schone schijn
pi_85321845
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik vond het met Paulien Cornelisse wel leuk, maar dat kwam vooral door haar denk ik? Annet is ook tof trouwens :Y
Is dat die dolle mina van opzij? :r
pi_85321929
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef P.F. het volgende:

[..]

In het echie?
Meestal op foto's maar ik heb er wel een paar in 't echie gezien en wat er vaak lelijk aan is is dat het zo duidelijk siliconenborsten zijn.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:51:50 #170
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85321996
Annet Malherbe? Die is wel cool ja O+

Dat is die uit Gooische Vrouwen, en ook Juffrouw Jannie van Jiskefet ja :Y
pi_85321997
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef neen het volgende:

[..]

Is dat die dolle mina van opzij? :r
Ze is de schrijfster van 'Taal is echt mijn ding'.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:53:04 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85322063
Ik heb 1 vriendin die een borstvergroting heeft laten doen, maar officieel weet ik daar niks van :') bij haar is het wel natuurlijk gebleven, ze had echt weinig, en heeft nog steeds een kleine cup b nu denk ik. Dus geen shocking change, maar zij voelt zich er blijkbaar beter bij.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:55:12 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85322169
Een van de pootjes van mn bril is net afgeknapt :X

Ik kan mn geld écht wel beter gebruiken dan voor een nieuwe bril :(
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:56:22 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85322234
Er is op de sportschool een meisje en die heeft ze overduidelijk ook laten vergroten. Ziet er echt uit alsof ze erop geschroefd zijn ofzo. Maar die is sowieso een beetje vreemd.. slaat een beetje door met sporten, drinkt ook van die rare shakes na de lessen en smeert iets van zelfbruiner waardoor ze nu zo ongeveer oranje is.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:57:34 #175
236335 neen
schone schijn
pi_85322304
Vies weer in noord Holland trouwens, gelukkig ga ik naar Friesland. Where the sun is always shining.

En m'n batterij is bijna leeg zie ik :') had laureline nog een kater? :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:58:31 #176
236335 neen
schone schijn
pi_85322357
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:55 schreef LadyBlack het volgende:

Pootje kapot en niet alleen schroefje weg/los bij het pootje?
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:59:07 #177
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85322393
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 1 vriendin die een borstvergroting heeft laten doen, maar officieel weet ik daar niks van :') bij haar is het wel natuurlijk gebleven, ze had echt weinig, en heeft nog steeds een kleine cup b nu denk ik. Dus geen shocking change, maar zij voelt zich er blijkbaar beter bij.
Oh ik zou dan ook niet ineens heel grote borsten willen, 1 cupmaat erbij lijkt me wel genoeg denk ik (heb nu 70b). Denk alleen niet dat ik het ooit zal durven, niet dat ik bang ben voor de operatie ofzo maar meer voor reacties van anderen.. stom eigenlijk!
pi_85322520
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ewelina, zwakke enkels? Dan begrijp ik je hakken toch niet hoor!
[..]
Ik heb vooral een hekel aan rennen. Ik heb wel eens op de loopband gelopen, maar dat deed pijn. Al denk ik dat dát voornamelijk aan de sportschoenen lag, die zaten niet goed. Met gympen heb ik er geen last van.

SPOILER
pi_85322582
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:55 schreef LadyBlack het volgende:

Hoe lang heb je die bril? Misschien valt het nog onder de garantie.

Ik heb 1,5 jaar geleden gehad dat een neusvleugeltje afgebroken was, ik ben teruggegaan (had de bril toen een half jaar) en heb zelfs zonder de bon te laten zien een nieuw montuur gekregen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:03:13 #180
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85322625
gatver wat een smerig filmpje op zomergasten, ik moest er serieus van kokhalzen ;(
pi_85322739
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
gatver wat een smerig filmpje op zomergasten, ik moest er serieus van kokhalzen ;(
Ik ook, dit is echt een van de ergste dingen die ik ooit heb gezien. En toch kijken he :r :r
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:05:18 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85322770
Waar gaat 't filmpje over? :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:05:54 #183
331 Merel
Be here now.
pi_85322798
Ik ben weggezapt. Ieuw.
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:06:54 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85322864
Dit was een bril van Hans Anders, voor 50 euro gekocht ruim een jaar geleden... ik vrees dat er weinig garantie op zit :')

Bovendien zat het er al aan te komen dat ie stuk zou gaan, het pootje was erg wiebelig, en mn bril zat al constant scheef op mn neus.

Maarja, kom nog maar eens aan zo'n goedkope bril :{
pi_85322965
Hmmm... mijn montuur alleen al was 280 euro... Ja dan heb je wel garantie :X

Bij de HA kan je toch voor rond de 130 wel een bril kopen? Is er niet één of andere actie en anders, wat kan je bij je verzekering declareren?
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:09:23 #186
331 Merel
Be here now.
pi_85322993
Ik ben benieuwd naar de recensie op nu.nl morgen :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:10:05 #187
236335 neen
schone schijn
pi_85323027
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar gaat 't filmpje over? :')
Nog 2% en nieuwschierig :')
pi_85323074
En anders LB, heb je geen reservebril of lenzen die je tijdelijk kunt gebruiken?
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:11:21 #189
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85323108
XM: het was een youtube filmpje waarin een vrouw een puist uitknijpt; dat leek me sowieso al bijzonder smerig, maar dit filmpje was nog 10x viezer dan ik me ooit voor had kunnen stellen ;( en idd SDB: toch blijven kijken :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:13:10 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85323206
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
XM: het was een youtube filmpje waarin een vrouw een puist uitknijpt; dat leek me sowieso al bijzonder smerig, maar dit filmpje was nog 10x viezer dan ik me ooit voor had kunnen stellen ;( en idd SDB: toch blijven kijken :')
Wehehe :') Boeiend videomateriaal _O-.
pi_85323256
SPOILER
pi_85323394
Tja... Zo vies was dit ook weer niet. Maar goed dat de geur mist :+
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:17:33 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85323423
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:08 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm... mijn montuur alleen al was 280 euro... Ja dan heb je wel garantie :X

Bij de HA kan je toch voor rond de 130 wel een bril kopen? Is er niet één of andere actie en anders, wat kan je bij je verzekering declareren?
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:10 schreef Ewelina het volgende:
En anders LB, heb je geen reservebril of lenzen die je tijdelijk kunt gebruiken?
Dit was mn eerste fatsoenlijke bril (de vorige was zo slecht opgemeten dat dat nog beroerder keek :') ) dus geen reservebril helaas.... en 130 euro hoest ik ook niet zo maar even op, ik heb echt dramatisch weinig geld en leef al behoorlijk op kosten van mn vriend :X

Maar gelukkig heb ik maar weinig afwijking in mn ogen en kan ik best even zonder bril, dan heb ik alleen 's avonds vrij snel vermoeide ogen.

Ik zit toch nog maar even op lensway, voor 66,66 euro hebben ze wel aardige monturen :Y Morgen even naar HA, en kijken wat ze daar in die prijsklasse hebben.
pi_85323550
Kun je de glazen niet laten overzetten? Hoef je alleen een montuur te kopen, en bij HA zijn die 35,-.
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:22:36 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85323683
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef Ewelina het volgende:
Kun je de glazen niet laten overzetten? Hoef je alleen een montuur te kopen, en bij HA zijn die 35,-.
Kan dat ook? :o dan moeten ze wel dit montuur nog hebben natuurlijk, maar het is geen heel fancy ding ofzo.

Ik vraag misschien ook wel of ze nieuwe glazen in mijn oude montuur willen zetten. Mn oude bril was zwart O+ en ik hou van zwart O+
pi_85323906
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Kan dat ook? dan moeten ze wel dit montuur nog hebben natuurlijk, maar het is geen heel fancy ding ofzo.

Ik vraag misschien ook wel of ze nieuwe glazen in mijn oude montuur willen zetten. Mn oude bril was zwart en ik hou van zwart
Soms kan dat, als je hetzelfde montuur koopt moet het mogelijk zijn lijkt me. En anders inderdaad alleen nieuwe glazen kopen en een oud montuur gebruiken. Wie niet waagt wie niet wint.
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:29:38 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85324058
Was het een vrouw en een ding bij haar oor? En circuleren echt gruwelijke filmpjes op YT zeg
pi_85324224
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tja... Zo vies was dit ook weer niet. Maar goed dat de geur mist
Ik overdreef een beetje maar ik vind dat soort dingen niet zo fijn

en dat ruikt toch niet?
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:34:29 #199
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85324355
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het een vrouw en een ding bij haar oor? En circuleren echt gruwelijke filmpjes op YT zeg
Het was een vrouw die een puist uitknijpt op de nek/bovenrug van een man. Ik snap ook niet waarom mensen dat filmen en op youtube zetten..
Ik moest er echt van kokhalzen
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:35:40 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85324412
Oh dan heb ik net een andere gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:37:51 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85324529
Mensen zijn vies :{w en ik ga het lekker niet kijken!
pi_85324563
Ha, we keken gisteren met de mini Theo & Thea en het Tenenkaasimperium, toen moest ik ook al even wegvluchten tijdens een puistuitknijpscène. Ieuw! Dat en injectienaalden. Leeuwen die gazelles doodknagen doet me dan weer niets.

Lijstje vandaag (neen, geen kater :) ! Wel een stijve nek :'( )
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: volkorenbrood met omelet
T: 2 crackers ossenworst, 2 crackers filet americain
T: paprikachips, kwark met vanilleyoghurt
D: roerbakgroente met plakje ham
T: 2 cappuccino, 2 crackers filet americain, volkorenboterham pindakaas
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:39:27 #203
331 Merel
Be here now.
pi_85324635
Ik heb lekkere trek :9 Maar gelukkig niks in huis.
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:41:51 #204
331 Merel
Be here now.
pi_85324790
Toch wel! Diepvriesbramen :9
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:43:08 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85324887
Ohja, lijst!

O: 2 geroosterde boterhammen met jam en kaas, cappuccino
L: bak kwark met jam
T: dropjes
D: grote wrap met mexicaanse groenten, kidneybonen en demi crème fraiche :9
T: dropje

Misschien zo nog toastjes of olijfjes, maar ik zit eigenlijk best vol :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:44:52 #206
331 Merel
Be here now.
pi_85324962
Dit moet DaD zien!
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:45:22 #207
331 Merel
Be here now.
pi_85324986
Zomergasten dan hè. Met die pastries.
pi_85325189
Oh, ik heb gelukkig het puist-uitknijp-moment gemist. Waarom wilde ze het laten zien?

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door anna82 op 15-08-2010 21:56:23 ]
pi_85325415
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, lijst!

O: 2 geroosterde boterhammen met jam en kaas, cappuccino
L: bak kwark met jam
T: dropjes
D: grote wrap met mexicaanse groenten, kidneybonen en demi crème fraiche :9
T: dropje

Misschien zo nog toastjes of olijfjes, maar ik zit eigenlijk best vol :)
Klinkt niet als heel veel, dus de toastjes zouden er prima bij kunnen :) Wat kloterig van je bril zeg. Trouwens, heb je de sollicitatie al de deur uit gedaan?
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:56:24 #210
236335 neen
schone schijn
pi_85325607
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:49 schreef anna82 het volgende:
Oh, ik heb gelukkig het puist-uitknijp-moment gemist. Waarom wilde ze het laten zien?

Gisteravond hebben mijn vriendje en ik bedacht dat we volgend jaar 3 tot 6 maanden door Australie gaan reizen!
Gisteravond had ik een paar wijntjes op en dacht ik alleen maar: *O* w/ *O* , "dit is het beste idee ooit!"

Vanavond denk ik:
- hoe moet het dan met onze hypotheek; :{
- vinden we wel een huurder voor die periode; :{
- hoe moet het met onze baan; :{
- wat als er iemand (opa, oma) doodgaat in die periode; :'(
- moeten we ons spaargeld daar wel aan opmaken? :?
- zullen we maar gewoon thuisblijven en twee weken naar Frankrijk gaan?

Ik haat het dat ik altijd zo vreselijk veel beren op de weg zie. :N
Ja huis verhuren om hypotheek te betalen, anders sparen om te betalen. Vakantie sparen bij baan, kijken of je er tijdelijk uitkan of ontslag nemen. Bij iets ergs van vtiende familie terugvliegen. Spaargeld opmaken maar niet alles, niet naar Frankrijk maar sparen.
Er kan bij zon plan maar een probleem zijn mits je met je partner wil, dat is dat die niet wil. voor de rest zijn oplossingen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:00:48 #211
236335 neen
schone schijn
pi_85325871
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:39 schreef Merel het volgende:
Ik heb lekkere trek :9 Maar gelukkig niks in huis.
Lees maar niet :')
SPOILER
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:02:50 #212
331 Merel
Be here now.
pi_85326000
Neen, wat heb jij een geheugen! :o

En ja, een snackbar, een shoarmatent, een spareribstent, een Griek, een Italiaan... Maar ik ben sterk en ik doe het op diepvriesbramen 8-)
pi_85326023
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb MM @ MSN, wie wil mij aanraken? *).

Eindelijk de scriptie van Nachtwacht helemaal doorgeworsteld en zometeen heb ik eindelijk eens tijd voor mezelf :'). Weer even lekker Red Dead Redemption spelen :9. En ik heb een druktemakert verwijderd uit mijn Facebook en nu is het meteen een stuk rustiger _O_.
<3

Ik moet ook weer eens gaan spelen :D
pi_85326085
Oh, kennen jullie deze clip? :D

Heel fout, maar wel lekkere billen :9 :@
pi_85326139
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:56 schreef neen het volgende:

[..]

Ja huis verhuren om hypotheek te betalen, anders sparen om te betalen. Vakantie sparen bij baan, kijken of je er tijdelijk uitkan of ontslag nemen. Bij iets ergs van vtiende familie terugvliegen. Spaargeld opmaken maar niet alles, niet naar Frankrijk maar sparen.
Er kan bij zon plan maar een probleem zijn mits je met je partner wil, dat is dat die niet wil. voor de rest zijn oplossingen.
neen O+ , je hebt gelijk ook! 't is allemaal niet zo ingewikkeld, maar in mijn hoofd worden deze "problemen" vergroot tot belachelijke proporties.

Zoals verhuren: ik stel me dan voor dat onze huurder ons huis niet meer uit wil, dat de sloten veranderd zijn en dat hij zich permanent vastgeketend heeft aan onze verwarming. :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:05:03 #216
331 Merel
Be here now.
pi_85326148
Anna82, ik zou zoiets ook eng vinden! Maar tegelijkertijd ook wel een supergaaf plan natuurlijk... Ik zou ervoor gaan!
pi_85326279
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:

Zoals verhuren: ik stel me dan voor dat onze huurder ons huis niet meer uit wil, dat de sloten veranderd zijn en dat hij zich permanent vastgeketend heeft aan onze verwarming. :')
_O-
pi_85326291
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik overdreef een beetje maar ik vind dat soort dingen niet zo fijn :+

en dat ruikt toch niet?
SPOILER
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:09:59 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85326435
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

neen O+ , je hebt gelijk ook! 't is allemaal niet zo ingewikkeld, maar in mijn hoofd worden deze "problemen" vergroot tot belachelijke proporties.

_O-

en herkenbaar :') alleen heb ik niet de dringende behoefte om voor lang ver weg te gaan, dus dat scheelt oO<
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:13:12 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85326576
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Klinkt niet als heel veel, dus de toastjes zouden er prima bij kunnen :) Wat kloterig van je bril zeg. Trouwens, heb je de sollicitatie al de deur uit gedaan?
Ja, ik krijg alweer trek :9 dus die toastjes komen er wel! Denk sowieso dat we nog wel even op zijn, ik ben nog aan het haken en vriendje is zn congrespaper aan het afmaken want die moet morgen uiterlijk op de mail (congres is donderdag :') )

Mijn brief heb ik gisteren in proefvorm geschreven, morgen met een fris oog nog eens naar kijken. Vandaag was ik zielig dus hoefde niet van mezelf. De deadline is vrijdag.

SPOILER
pi_85326667
Definitief lijstje, want ik ben onverwacht nog even Amsterdam in gegaan om te shoppen/filmpje te pakken/een hapje te eten

O: yoghurt met muesli, lijnzaad en jam, kaiserbroodje hummus
S: anderhalf uur fitness
L: 2 kaiserbroodjes carpaccio
T: klein zakje naturel chips en een cola light in de bios
D: heilbot en salade en een stuk of tien frietjes (en toen liet ik er nog zo'n vijftig liggen denk ik _O- )
T: mineola

Trouwens nog heel veel gelopen in Amsterdam ook :7
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:18:11 #222
236335 neen
schone schijn
pi_85326871
O, het eerste wat je bij een dieet verliest is een goed humeur. Dat las ik vandaag op een kaartje.
pi_85327488
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
Ha, die heb ik 8-) Was een keer ontstoken en echt een mega bult geworden, maar ik heb niks geroken toen ze 'm openmaakten. Hij zit op mijn rug, tussen m'n schouderbladen. Maar wat een motherfokking PIJN deed dat openmaken :X Ik heb nu weer een klein bultje. moet 'm eigenlijk helemaal laten weghalen voordat het nog eens gaat ontsteken.

En mijn ouders zijn thuis en ik ben echt zoooooo blij :@ Arm is spontaan een stuk beter :') alleen draaien doet nog zeer en m'n duim gebruiken=auw.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85327822
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, ik krijg alweer trek :9 dus die toastjes komen er wel! Denk sowieso dat we nog wel even op zijn, ik ben nog aan het haken en vriendje is zn congrespaper aan het afmaken want die moet morgen uiterlijk op de mail (congres is donderdag :') )

Mijn brief heb ik gisteren in proefvorm geschreven, morgen met een fris oog nog eens naar kijken. Vandaag was ik zielig dus hoefde niet van mezelf. De deadline is vrijdag.

SPOILER
Dan heb je inderdaad nog wel even de tijd om hem goed te herlezen! Voorkomt foutjes ;).

En een :* voor je buik en aanverwante klachten, lekker met een ibuprofen en een kruik (of man) in bed straks.
pi_85327894
En mbt Australie, we gaan het gewoon proberen: onbetaald verlof vragen bij de baas, een huurder zoeken (zelf betalen is echt te duur) en de komende 4-5 maanden flink sparen!
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:38:38 #226
236335 neen
schone schijn
pi_85327929
Juist! Gaat jullie lukken hè *O*
pi_85328000
Oh en Vik, is Nachtwacht zijn scriptie goed voor een voldoende? Hij wil toch dit jaar nog afstuderen?

Veel succes met de laatste aanpassingen Nachtwacht! (ervan uitgaande dat je nog wel eens meeleest :))
pi_85328039
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef neen het volgende:
Juist! Gaat jullie lukken hè *O*
Tuulk! 8-)
pi_85328081
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef anna82 het volgende:
En mbt Australie, we gaan het gewoon proberen: onbetaald verlof vragen bij de baas, een huurder zoeken (zelf betalen is echt te duur) en de komende 4-5 maanden flink sparen!
*O* Leukleukleukleuk!!
pi_85328201
Jullie gaan zo snel dat bijlezen bijna niet te doen is. :%
Dank voor het welkom en de lieve woorden. O+

@Vik: wil je zwager die berg op zonder daar verder voor te trainen? :D
Dat BH verhaal wil ik niet eens aan denken. Ik heb het afgelopen half jaar al vier keer een nieuwe BH moeten kopen omdat de vorige te groot in omtrek en te klein qua cup werd. Ik dacht dat ze uitgegroeid waren na de puberteit en dat je borsten kleiner worden als je afvalt. :{w
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:45:41 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85328257
quote:
Per wanneer wil je weg? O-) ik weet wel iemand in Amsterdam die woonruimte zoekt en wel wat kan betalen :Y

Wel een cool plan hoor om samen te gaan doen!
pi_85328502
quote:
Tof! Dat zijn dingen die je gewoon door moet zetten en moet doen anders komt het er nooit meer van.
pi_85330504
* j.t denkt ook in problemen in grote proporties

Moet je wel even juridisch heel goed gaan zitten met je huurcontract! Hoor wel eens van die horrorverhalen, dat als je terugkomt, de huurder ergens mee rechten heeft opgebouwd en nog even in je huis mag blijven zitten.
Hoe doe je dat trouwens met al je spullen dan? Gemeubileerd verhuren ja, maar al je kasten leeg ofso? Al je administratie en zooi in dozen bij je ouders op zolder ofso? Ik vind dat altijd heel lastig!
Het lijkt me altijd ook heel cool idee om zoiets te doen! Nu is ook de tijd zegt men, je bent nog jong, je hebt geen kinderen, geen koophuis (wel huur, dus waar laat je dan je spullen?) ... maar heb net een vaste baan in het onderwijs. Hoe doe je dat dan?
Ghmm ...

Wel cool
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:23:15 #234
236335 neen
schone schijn
pi_85332162
Als je alles goed zwart op wit zet komt het allemaal wel goed, belangrijke persoonljke dingen zou ik ook opslaan ja.
Als lerares kun je soms ook lang verlof krijgen, m'n moeder heeft ook weleens voor iemand ingevallen die een tijdje ging reizen en anders... och in het onderwijs kun je toch wel weer een baan vinden :Y
En overige spullen ook opslaan. Of niet, het zijn ook maar spullen. Nou ik ga zo even slapen /P
pi_85332556
Ohja bh's. Stel het nieuwe kopen alweer een paar maanden uit, moet binnenkort toch echt weer eens naar Utrecht.

Vanavond naar openlucht opera geweest, was best wel leuk :P. En droog gelukkig, Friesland had pas rond 9 uur regen 8-).
  Vis een optie? maandag 16 augustus 2010 @ 02:06:04 #236
70532 loveli
N
pi_85335325
crap in = crap out
  maandag 16 augustus 2010 @ 05:09:50 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85337107
450gr kwark, honger! :')

Nou maar even kijken hoe het zit met de ochtendspits :P
pi_85337386
Ja doei.
  maandag 16 augustus 2010 @ 07:50:18 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85337570
Mental image van die vastgeketende huurder _O-.

De ochtendspits is weer in alle hevigheid losgebarsten, met een treinstel te weinig en weer ouderwetsch veel mensen. Gelukkig gaat de spitstram in Den Haag pas ee week nadat alle scholen zijn begonnen, weer rijden :') ;(. Ik verheug me al op doen alsof ik een sardientje ben zometeen!

En nog even zeuren hoor, m'n lijf wil niet meer voor- of achteruit op het moment :'(.
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:14:56 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85337748
XM, komt dat door je ziekte of door wat andwrs? Bloed laten prikken, veel vitamientjes innemen? Knuf
pi_85337793
Goeiemorgen allemaal :W
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:23:33 #242
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85337805
mogguh :O

zo even opruimen, ontbijten (heb nu nog geen honger :?) en dan een stukje hardlopen, volgens mij is het daar perfect weer voor vandaag!
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:42:30 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85337956
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:14 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, komt dat door je ziekte of door wat andwrs? Bloed laten prikken, veel vitamientjes innemen? Knuf
Ziekte..

Bloed is al geprikt bij de dermatoloog, krijg ik 16 sept de uitslag van en ik neem aan eerder als ze wat raars zouden vinden. Multivitamine heb ik ingenomen vanochtend!
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:50:25 #244
277802 _Calimero_
pi_85338041
morning!

Anna, wat gaaf zeg reizen in Australie!! Ik zou ook nog wel een keer willen (ben al twee keer geweest :@ ) het is zo'n fijn land! Steden als Sydney of Perth zou ik gerust een paar jaar willen wonen O+

Ik ben gister met m'n date (na zoveel dates moet ik een nieuwe naam voor hem verzinnen...!) uiteten geweest, hij nam me mee naar precies dát restaurantje waarvan ik allang had bedacht dat ik dáár graag met hem wilde gaan eten een keer O+ en het was heel leuk :Y
En ik heb gezegd dat ik 't vanaf nu niet meer zo leuk zou vinden als hij met andere meisjes nog zou rommelen, maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken zei 'ie oO<

O en de ikea kast is er nu ook in utrecht zag ik, gelukkig voordat ik in de trein stapte :+ Dus toch geen Groningen vandaag :')
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:51:03 #245
277802 _Calimero_
pi_85338050
Wow, lang bericht, sorry!

Xm wat kut weer dat het lijf niet wil meewerken :{
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:58:43 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85338140
Waar ken je je Mr. van Cali? Dan kunnen we eens op een toepasselijke naam gaan broeden :7.

Wel fijn dat je die kast ook gewoon in Utreg kan halen :Y Scheelt een lange reis.

En ja, 't is wel kut ja.. twijfel over fietsen vanavond, avonden zijn behoorlijk gevuld en kan eigenlijk alleen vanaaf en woensdag..maar ja :X
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:05:36 #247
277802 _Calimero_
pi_85338228
Ik ken hem van de kroeg, omdat ik diezelfde avond een ander dumpte (nou ja, na 2 dates aangaf dat 't m niet ging worden..) :')

hm, alleen jij kan voelen of je dat wel ofniet moet doen. op zich is beweging goed, maar soms kan het ook teveel zijn en ben je meer gebaat bij rust. Probeer het in te schatten en baseer daar je besluit op. niet op het aantal avonden dat je verder nog kan deze week...
pi_85338263
Parkeercoaches..

ja, heus...

je mag je fiets niet meer gewoon bij de ingang neeerzetten, maar je moet 'm verplicht helemaal in de fietsenkelder pleuren, wat er handig is bij regelmatig heen en weer rijden :')

zit daar zo'n ongemotiveerde knakker met oordopjes in z'n oren te wachten tot ik mn fiets op slot heb gezet en bijna de trap naar de ingang op ben.. :r :r

Parkeercoaches... dat was echt wat ik er bij moest hebben vanochtend :')!

Gisteren tot laat in de stad geweest, wat biertjes en Ciders gedronken bij de intro, érg gezellig, maar ook niet heel slankverantwoord, denk ik... LX nu weer op de uni met een vers brood, gerookte kip, avocado, tomaatjes, huttenkase en magere franse kwark. Nom! :)
Ja doei.
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:08:38 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85338284
McCafé :')

Ik kijk het ff aan vandaag :Y.
pi_85338288
en Anna! Wat leuk! Australië! Ik weet niet in wat voor stad je woont, maar ken je geen bevriende studenten, of mensen die studenten kennen die nog een tijdelijk huurhuis zoeken ofzo? Of anders mensen die gaan kopen en een overbruggingshuis kopen tot de oplevering ofzo?

oh, en deze pc is schijt-traag :')
Ja doei.
pi_85338350
12,85km, 10,4km/u
  Vis een optie? maandag 16 augustus 2010 @ 09:13:03 #252
70532 loveli
N
pi_85338366
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
McCafé :')

Ik kijk het ff aan vandaag :Y.
McCafe houden we erin!

En jij sterkte met je lijf.
crap in = crap out
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:14:30 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85338391
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:50 schreef _Calimero_ het volgende:

O en de ikea kast is er nu ook in utrecht zag ik, gelukkig voordat ik in de trein stapte :+ Dus toch geen Groningen vandaag :')
Oh, en ik had me zo verheugd op een drankje doen met jou ;(.

Goeiemorgen :W.

Ik zal vandaag eens contact opnemen met organisaties die rekruteren voor scholen, eens kijken of ze wat voor mij kunnen betekenen (ze hebben mij eerst benaderd via Monsterboard).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:19:49 #254
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85338486
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:12 schreef sigme het volgende:
12,85km, 10,4km/u
_O_

Mijn doel voor straks is een uur aaneengesloten rennen, en als ik dat met 9,5 km/u kan volhouden ben ik dik tevreden :)
pi_85338747
Oh ja uniekhoorn, ik eet allerlei soorten krekkers, maar wel altijd van de hartige stevige soort.
Mijn favoriet zijn deze (en aanverwanten):
pi_85338781
Lijstje:

O: 3 boterhammen met gerookte kip, tomaat en huttenkase
T: magere kwark
L: 3 boterhammen met gerookte kip, avocado, tomaat en huttenkase
T: magere kwark
D: iets niet al te zwaars gezien mijn lunch en ontbijt..

S = vandaag Nijmegen door fietsen :)
Ja doei.
pi_85339209
Morning!

Succes vandaag XM. Misschien is fietsen niet hetgeen je lijf behoefte aan heeft nu?

Calimero, wat leuk van de date die gepromoveerd is naar meer-dan-date en misschien al vriendje? :D

En al twee keer naar Australie, wat tof! Dan ga ik je binnenkort wel eens om tips vragen, als het allemaal doorgaat tenminste...

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 16-08-2010 10:24:55 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 10:03:25 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85339269
Zo zwaar zijn je lunch en obtbijt toch niet mo?
pi_85339373
't is véél meer dan ik normaal eet. 6 boterhammen totaal! :o

maar inmiddels wordt het pasta met zalm en spinazie :) wel volkorenpasta.

Ik zit met een dilemma:

Heb nu die freelance baan 'aangenomen', maar nog geen opdracht gehad, en het kan ook nog wel even duren voordat ik echt daar van kan leven.

Nu zag ik 'toevallig' een vacature voor baliemedewerker bij een woningcorporatie. 20 uur, goed salaris zoals gewoonlijk, maak een erg goede kans al zeg ik 't zelf om aangenomen te worden dus waarom niet doen, zou je zeggen.

Nou...

Mijn rooster loopt maar tot december, dus vanaf dan kan het zomaar zo zijn dat ik die 20 uur niet meer kan werken óf niet meer op de dagen kan werken waar ze me hebben ingedeeld. Kan ik aangeven bij de solliciatie natuurlijk.. maargoed, heeft het dan nog wel zin om te reageren?

Tentamenperiodes moet ik vrij vragen, weet niet of ze daar heel flexibel in kunnen zijn, aan de andere kant: vroeg aangeven moet geen probleem opleveren me dunkt ?

Het lijkt me érg leuk, het verdient goed en het is relatief dichtbij (arnhem) en met de motor en trein zit ik daar zo, máár gaat het wel werken... mn muis staat al zowat op de solliciteer knop :') maargoed...
Ja doei.
  maandag 16 augustus 2010 @ 10:11:02 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85339396
Gewoon solliciteren. Die beren op de weg schiet je wel af als je op gesprek mag komen en ze graag met je verder willen.
  maandag 16 augustus 2010 @ 10:12:15 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85339417
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon solliciteren. Die beren op de weg schiet je wel af als je op gesprek mag komen en ze graag met je verder willen.
Dat, en niet geschoten is altijd mis he.

Nu vul je voor hen al in wat ze wel of niet willen. Laat ze dat zelf maar zeggen!
pi_85339616
da's waar... :) heb even mijn mamsie om advies gevraagd, die weet daar altijd wel wat op te zeggen O+ en misschien ga ik zo toch maar even een brief schrijven, je weet wel, zo'n sollicitatiebrief! :P
Ja doei.
pi_85339686
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goeiemorgen :W.

Ik zal vandaag eens contact opnemen met organisaties die rekruteren voor scholen, eens kijken of ze wat voor mij kunnen betekenen (ze hebben mij eerst benaderd via Monsterboard).
Moet je hem wel kunnen vinden >:)
  maandag 16 augustus 2010 @ 10:47:21 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85340280
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Moet je hem wel kunnen vinden >:)
Als jij geen lampengrappen meer wilt, moet je ook geen IKEA-grappen maken.
Niet meer actief op Fok!
pi_85340479
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als jij geen lampengrappen meer wilt, moet je ook geen IKEA-grappen maken.
Ga je gang.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:03:31 #266
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85340722
1 uur en 5 minuten. Afstand wordt een heel grove schatting want ik was nogal verdwaald :') zo eens even kijken..
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:09:06 #267
277802 _Calimero_
pi_85340877
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:03 schreef Blurred86 het volgende:
1 uur en 5 minuten. Afstand wordt een heel grove schatting want ik was nogal verdwaald :') zo eens even kijken..
R.E.S.P.E.C.T. _O_

ook voor Sigme trouwens :Y

Ik ga donderdag weer lopen, 7 km,eindelijk een uitbreiding na mijn bijna opgeven en plateau van 6 :@
pi_85340896
Nou, die studieadviseur hebben we ook weer gehad.
Eigenlijk niets nieuws:
Als ik meer tijd wil, moet ik onvoldoendes halen, maar dan bij hetzelfde vak overdoen, geen andere.
Het gaat om het geld. :{
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:10:12 #269
277802 _Calimero_
pi_85340903
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Snorrie :D
pi_85340913
En ik doe vanavond Evy les 2 :7 . Oh wacht, nee, les 1 nog een keer want solidair met m'n lief.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 11:10:58 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:11:34 #271
236335 neen
schone schijn
pi_85340937
Ik ga 3k lopen, kom daar maar eens onder.
pi_85340944
functie is heel specifiek voor 4 middagen van 12.00 - 17.00, dat maakt mn kansen echt klein omdat ik dat gewoon niet kán.. *twijfelt om brutaal te zijn* desnoods 3 middagen en dan 16 uur... wellicht dat ze de rest intern op kunnen lossen, maargoed..

heb nog meer dan een week om te twijfelen :)
Ja doei.
pi_85341118
O: 2 crackers met 30+ kaas
L: dubbele boterham met ertussen: mayo, pizzahutpeper, kipfilet, ui, tomaat en augurk
T: halve mango
S: hardlopen
T: kut, geen wodka, want moet een schilderij wegbrengen vanavond bedenk ik me nu. :{
D: pasta, tomaten/groenten/gehaktsaus. Citroenijsje
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:20:18 #274
277802 _Calimero_
pi_85341173
Ah, lijstjes tijd!

O: kapje brood met jam, sneetje brood met kaas/tomaat, glas jus en koffie
T:wortels, sneetje brood met houmous
L: 2x brood met houmous/kaas
t; nectarine
D: zilvervliesrijst met wokgroente, cashewnoten en woksausje
T: ?
pi_85341932
Mo, solliciteer gewoon en jullie lossen de beren vast samen wel op! Bij mijn school geef ik ook steeds aan dat ik mijn rooster maar tot januari weet, en dat het mogelijk is dat ik daarna op een andere dag wil werken. Als ze je echt willen hebben, dan doen ze hun best om jou te krijgen :).

Gister op iets te laag bankje gezeten, blijkbaar kuit wat overbelast, dus vannacht weer wakker van steken/kramp en nu nog steeds pijn :X. Morgen snowboarden, gaat weer lekker hier }:|.
pi_85341947
:W Laatste weekje op het werk is zwaarder dan gedacht!

Ben gister (ik weet niet wanneer precies) gestoken door het één of ander op mijn enkel en nu is het heel groot en rood en het voelt helemaal strak aangespannen. Niet fijn :N

Lijstje:

O: yoghurt met muesli en lijnzaad en een klein beetje suiker
T: boterham pindakaas, appel
L: 6 stuks sushi
T: boterham pindakaas, mineola
D: rijst met kip en groenten

Geen sport vandaag. Behalve als het zwembad geopend is vanavond, maar dat weet ik niet zeker..
pi_85342208
Ik krijg een ethinylestradiol! Woohooo :')
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:53:23 #278
236335 neen
schone schijn
pi_85342264
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef P.F. het volgende:
Yeah! Cool!
pi_85342287
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef P.F. het volgende:
Jeej, ik ook. Hoezo?
pi_85342418
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jeej, ik ook. Hoezo?
Omdat ik heb toegeven dat ik te chaotisch ben voor de pil!
pi_85342506
een wat?
Ja doei.
pi_85342580
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik kom op google alleen maar pil-varianten hiervan tegen. Die je net zo goed dagelijks moet slikken.

Dus nu ben ik confused.

quote:
Ethynyl estradiol is an orally bio-active estrogen used in almost all modern formulations of combined oral contraceptive pills (the Pill). It is one of the most commonly used medications.
Lijkt niet veel anders dan de 'normale' pil(len)?
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:03:35 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85342656
Misschien prikpil :?
pi_85342723
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien prikpil :?
Het middel zal idd wel gewoon in meerdere toedieningsvormen beschikbaar zijn.
pi_85342794
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef P.F. het volgende:

[..]

Dat zit ook in een gewone pil (zoals de mijne). Wat voor variant ga jij krijgen?
pi_85342821
Lijstje:

O: boterham met pasta
L: 2 hardgekookte eitjes nog lekker warm <3
T: bouillon
D: nasi
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:09:10 #287
277802 _Calimero_
pi_85342846
prikpil? huu, dat lijkt me niks..

Ik wil mijn fietsband plakken, maar het plakkertje blijft niet plakken :? (en ja, ik heb er wel lijm op gedaan, en ja ik heb deze keer ook de goede kant van de plakker tegen de band zitten :P )
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:09:53 #288
277802 _Calimero_
pi_85342865
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:

ben je ziek?

Wat een magere lijst zeg, ga eens eten!
Ik mis je fruit, zuivel en nog 2 boterhammen erbij!
pi_85342866
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:

Ik wil mijn fietsband plakken, maar het plakkertje blijft niet plakken :? (en ja, ik heb er wel lijm op gedaan, en ja ik heb deze keer ook de goede kant van de plakker tegen de band zitten :P )
En fietsband ook schoongemaakt? Anders plakt het misschien niet door troep/rotzooi.
pi_85342883
Mijn lijstje:

O: 2 meergranenbeschuiten met kaas en komkommer, thee
L: 2 boterhammen met rookvlees/gekookt ei/komkommer, karnemelk
T: yoghurt met nectarine
S: Evy les 1 nog een keertje
D: gekookte wortelen, kabeljauwfilet, gekookte aardappelen, coleslaw
T: paprika met yoghurtdip, wat olijven
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:10:29 #291
277802 _Calimero_
pi_85342887
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En fietsband ook schoongemaakt? Anders plakt het misschien niet door troep/rotzooi.
ja,met een schuurpapiertje...
pi_85342904
quote:

[..]

ben je ziek?

Wat een magere lijst zeg, ga eens eten!
Ik mis je fruit, zuivel en nog 2 boterhammen erbij!
Gisteren vreetdag gehad, nu geen honger (denk ik, kan ook zijn dat ik mezelf voorhoud geen honger te hebben omdat ik me te dik vind. Wat absoluut niet gezond is, maar ik voel me di-hik).
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:10:58 #293
236335 neen
schone schijn
pi_85342908
quote:

Heb je wel een beetje geschuurd en de lijm lang genoeg laten drogen?
pi_85342929
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ja,met een schuurpapiertje...
Dan weet ik het ook niet. Ik heb al welgeteld 0 ( :') ) fietsbanden geplakt in mijn hele leven.
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:13:16 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85343001
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dan weet ik het ook niet. Ik heb al welgeteld 0 ( :') ) fietsbanden geplakt in mijn hele leven.
*boks

Ik zou ook niet weten hoe het moest :@.

En zelfs ik vind je lijstje wel erg magertjes Coco!!

Mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 boterhammen (zelfgebakken wederom) met frambozenjam
T: koekje
L: 500 ml Biogarde
D: ?
S: ?

We moeten nog boodschappen doen :').
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:14:11 #296
277802 _Calimero_
pi_85343049
Extra lijm en een beetje geduld did the trick, hopelijk. ga zo voorzichtig oppompen om te zien of hij houdt en dan op de fiets naar de meubelboulevard *O*
pi_85343078
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:

Ter vergelijking, gisteren:

O: boterham met pasta, glas melk
T: hardgekookt eitje x 2, kauwgomballen met veel suiker, cola
L: 2 boterhammen met pasta, glas melk
T: taart (mierzoet), meerdere stukjes worst (verjaardagsfeestje), potje zwart/wit zoet
D: aardappelen, gehaktbal, boontjes
T: McFlurry
T: meerdere glazen cola, 6 chocoladekoekjes, hardgekookt eitje, potje zwart/wit zoet
pi_85343197
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*boks

Ik zou ook niet weten hoe het moest :@.
Hetzelfde met autobanden. Ben twee keer met een lekke band komen te staan, allebei de keren is mijn man me komen redden :@

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zelfs ik vind je lijstje wel erg magertjes Coco!!

We moeten nog boodschappen doen :').
Het is ook een slecht lijstje. En ik heb eigenlijk geen enkel goed excuus. Moet een knop om in m'n hoofd. En daar heb ik het even lastig mee.
pi_85343262
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Extra lijm en een beetje geduld did the trick, hopelijk. ga zo voorzichtig oppompen om te zien of hij houdt en dan op de fiets naar de meubelboulevard *O*
Ga je die kast met de fiets ophalen? Respect!

Ik ben veel te afhankelijk van de auto. Héb niet eens een fiets :')
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:26:52 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85343551
Ohai!

PMs beantwoord ik als ik thuis ben :P

Nu even snel vanaf werk: Coco moet eten, Chico een koesje voor de auw, ik heb ook alleen een fiets en dan voel ik me een vette bikkelmans als ik met drie tassen boodschappen door de straten van Alkmaar slinger 8-) en anticonceptie is stom.

Lijstjeee!

O: twee sneetjes met smeerkaas en komkommer (uitvinding van het jaar!)
L: twee sneetjes met smeerkaas en komkommer
T: nog iets in le trein (yoghurt? smoothie? zoiets)
D: salade met meloen in parmaham :9
S: Zumba
T: yoghurt met aardbeien

Iemand suggesties voor lekkere dingen bij die salade? Ik had ooit een soort versie met o.a. veldsla en huttenkase, maar die huttenkase ga ik er bij de mister niet in krijgen :P
pi_85343575
avocado en gerookte kip O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')