quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat ja. Sinds afgelopen maandag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Syrena het volgende:
Treinkaartjes van AH: http://www.ah.nl/ns
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
echt?? ik heb samen met hem les gegeven in Leiden, ben nog naa zn promotie geweest en hij naar mijn concert in Utrecht een keer. Vind m wel tof!quote:
ohquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
dit moet natuurlijk eigenlijk in t anglisten topic, maar: ik vond de TV het makkelijkste in Leiden... en daar gaf hij ook lesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja is idd een beetje een maffe opmerking! Groningen is toch ook gewoon een goeie uniNouja. Je hebt het gehaald en das het belangrijkste!
![]()
Ik zeg ook altijd tegen nieuwe eerstejaars Engels aan de UU: de TV-vakken laten je schrikken, maar hierna wordt het beterIk ben ZO blij dat ik mn Engels BA achterstevoren heb gedaan - doordat ik alle niv. 3 vakken met gemak had afgerond, wist ik dat die TV-vakken het ergste waren wat de opleiding te bieden had
Mij lijkt dat als je vers van het VWO af komt oids je je rot schrikt - gaat alles zo zwaar worden? Antwoord: nee, ZEKER niet. Je moet even door de TV-vakken heen, en dan wordt het écht leuk
Ik leerde hem later (o.a. via werk enzo) ook wat beter kennen en het is idd best wel een aardige meneer!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt?? ik heb samen met hem les gegeven in Leiden, ben nog naa zn promotie geweest en hij naar mijn concert in Utrecht een keer. Vind m wel tof!
[..]
ohja dat klinkt ook wel als hem. zeker als ie t druk had en een beetje geirriteerd was. we waren samen een beetje zo bij het nakijken van de uitspraak en spreekvaardigheid...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Ik had altijd al wat moeite met uitspraak enzo (ik praat HEEL snel, vooral als ik zenuwachtig benquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit moet natuurlijk eigenlijk in t anglisten topic, maar: ik vond de TV het makkelijkste in Leiden... en daar gaf hij ook lesmisshcien omdat mijn niveau al vrij hoog was... dat zou kunnen, of ze zijn in Leiden toch minder streng (alhoewel een zeker R.L. ook wel eens een 4 gaf voor een essay met slechts de mededeling "this is bullshit"
)
UU en UL zijn wel al jaren afwisselend eerste/tweede in de tests voor hoger onderwijs in elsevier en de studiekeuzegids
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: ik ga brood smeren![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
hij is getrouwd met een oom of neef van een jaargenoot van mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik leerde hem later (o.a. via werk enzo) ook wat beter kennen en het is idd best wel een aardige meneer!Als nieuwbakken taalverwervingsstudentje kan ie wel wat intimiderend overkomen, met z'n perfectionisme en vrij hoge verwachtingen
Het motiveert wel om op niveau te werken, maar het is ook wel ietwat eng
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ga naar mijn volgende culturele uitje (), tot morgen allemaal!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: ik ga brood smeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb via een datingsite contact met een anglist. De ironie!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb via een datingsite contact met een anglist. De ironie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ga je nu alle lesbische anglisten die je kent opnoemen?.
Niet meer actief op Fok!
Awwww!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn hele mening over die meneer is dan ook op 1 enkele ervaring gebaseerd hèik weet ook wel dat ik niet objectief ben, ik was al labiel door die scriptie, was blij dat het EIN-DE-LIJK "af" was, mijn eigen begeleider (was iemand van Duits, omdat die meer met het onderwerp had dan destijds mensen van Engels) vond 't prima, het moest alleen "nog even langs de tweede lezer", die al haast niet te vinden was want iedereen was druk-druk-druk, en toen wilde RvdD het nog wel doen. Eventjes.
Nou, ik dacht de buit al binnen te hebben.
En dan zo'n gesprekje van 5 minuten waarin je scriptie volledig wordt afgefikten je eigenlijk weer vanaf blz. 1 er doorheen mag.. daar word je niet vrolijk van.
Dus ik geloof jullie oprecht dat 't een leuke vent is, hoor 't ook van collega's die hem kennen, maar voor mij blijft het altijd DeMan
Die
Zorgde
Dat
Mijn
Scriptie
Opnieuw
Moest.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Nee. Ik houd niet van kort haar en getinte dames zijn in principe ook niet mijn smaak (no offence!).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik neem aan dat die soep goed gevuld is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Zal ik dan maar gelijk beginnen met mijn lijstje van vandaag?
O: Volkoren boterham met kaas en een met appelstroop uit zo'n echt ouderwets blikje
T: bak kwark met frambozen
L: tomatensoepje met wat plakjes met knof geroosterde ciabatta
D:tajinegerecht met kip, tomaat, gemengde bonen, paprika, ui, knof en chinese kool met bulgur
T: Bak kwark met druiven want die moeten op
En qua beweging fietsen (op een ligfiets). Ik gok vandaag zo'n 20 km.
Commentaar is erg welkom, ik garandeer alleen niet dat ik er iets mee doe.![]()
Ik ben niet van de low carbs, low fat en lightproducten en mijn doel is ook niet zozeer afvallen maar vooral gezonder en fitter worden.
Achtergrond: Vroeger altijd heel veel gesport. Twee á drie keer in de week volleybal, een keer in de week zwemmen en een à twee keer in de week hardlopen en verder deed ik altijd alles op de fiets. Was dus continue in beweging maar toen kreeg ik reuma en viel alles op zijn gat. Niet af kunnen trainen en dus toen ook veel aangekomen. Sporten zat er eigenlijk helemaal niet meer in ondanks dat ik met diverse revalidatieprogramma's wel heb geprobeerd om dat weer op te bouwen.
Daarna kreeg ik er Crohn bij waardoor ik een periode ook nog eens nauwelijks heb kunnen eten. Al met al dus een zeer inactieve en ongezonde levensstijl maar ik heb sinds een paar weken een aangepaste ligfiets en wonder boven wonder kan ik daarop zonder noemenswaardige extra klachten goed uit de voeten. Ik ben nog voorzichtig aan het opbouwen maar ik ben dus bijna niet meer van die fiets af te slaan.
Bijkomend voordeel is dat ik ook weer ronduit honger heb terwijl ik voorheen mezelf altijd haast moest dwingen om iets te eten.
Ontbijt bestaat doorgaans uit 2 boterhammen / bak kwark met fruit / brinta / yoghurt met muesli.
Lunch: twee a drie boterhammen / zelfgemaakte soep met of zonder brood / salade met van alles en nog wat
Diner: Veel groente, 1-2 aardappels / rijst / bulgur / pasta, stukje vlees (meestal rund of kip)
Tussendoortjes: kwark / fruit / groente
Drinken: spa rood / thee / water / soms een glas cola of een glas wijn
Ter vergelijking een lijstje van wat ik tot een paar weken geleden ongeveer at:
O: niks of veel soms een beetje yoghurt of een beschuit
L: vaak ook niks, soms een boterham of een klein bakje soep
D: wat groente, hooguit een aardappel (of 1 schep rijst of pasta) en een klein stukje vlees
T: niks
Drinken: water, thee, spa rood
Mijn lichaam zat dus volledig in de spaarstand en ik wist wel wat het niet goed was maar ik kreeg meer gewoon niet weg.Wat er dus moet gebeuren is meer eten, meer bewegen en ik heb er wel vertrouwen in dat ik dan mijn goddelijke figuurtje weer terug krijg.
![]()
Over ongeveer een maand beginnen mijn colleges weer en ik wil dan eigenlijk op het niveau zijn dat ik zonder veel problemen op de fiets kan gaan. Dat is zo'n 23 km enkele reis.
Ik probeer nu dagelijks even naar een van de dorpen in de buurt te fietsen voor wat boodschappen. Dat is resp. 7,8 of 9 kilometer enkele reis. Dat gaat me steeds beter af. In het begin moest ik op zo'n schietstukje twee keer pauze houden maar inmiddels kan ik in een ruk doorfietsen.
Daarnaast ga ik om de een á twee dag(en) een langer stuk fietsen van zo'n 20-30 km maar dan moet ik dus nog wel meerdere (korte) stops inlassen.
Dat, maar dan met Vik ipv DaD.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:35 schreef Viking84 het volgende:
Off to lunch in de stad met Liejannuh en DaD.
Ik heb liever een ontstoken enkel dan een stijve nek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:24 schreef Laureline het volgende:
Je lijstje klink eigenlijk ontzettend goed, MinderMutsig! Volkorenbrood, veel groente, niet te weinig etenMet wat sporten erbij zullen we je hier alleen maar steeds goddelijker zien worden
![]()
Wel moeilijk, iets van beweging te vinden met al die ziektes, maar fijn dat de ligfiets zo'n uitkomst is. Het lijkt me verschrikkelijk om te merken dat je allemaal dingen niet kan doen (ik heb nu net als Razztwizzle een stijve nek en zit me thuis al aan te stellen als de stervende zwaan), ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je daarmee omgaat. Is je fysieke toestand nu stabiel, of wordt het steeds moeilijker?
Sowieso gemaakt met verse tomaten maar daarnaast zit er ook een sjalotje, lente-uitje, teentje knof en wat gele en rode paprika in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die soep goed gevuld is?
Hmmm. Ik wil vaak te veel en te snel, ik heb een zwak voor cola, chocolade, oude kaas en oja, ik heb een man die soms een beetje mieperig is met eten en die niet van broccoli houdt.quote:Ik vind het een mooi lijstje, en goed dat je dat fietsen doet ondanks je lichamelijke issuesEn ook dat je weer goed normaal gaat eten, puik! Volgens mij gaat dat heus wel goed komen
Heb je ook valkuilen?
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken! Leuk gehad?Tell us moooore!
Klinkt tof!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)
het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturenen ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent
![]()
En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk
Oh echt!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)
het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturenen ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent
![]()
En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk
Ik ben zo blij dat mijn nieuwe sportschool op zondag open is. Zou anders toch een beetje een lamlendig dagje hebben en nu voel ik me helemaal hyper en gezond enzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig GeeBee!Hier is de sportschule op zondag dicht
Maar heb wel ongeveer 4 uur door de dierentuin gewandeld gisteren
![]()
Lijstje vandaag, met extra groenvoer overdag om de avond te compenseren![]()
O: twee sneetjes brood met smeerkaas en komkommer
T: wortels
L: snee brood met champignon-omelet denk ik
D: BBQ dus
Alstu.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet boodschappen doen. schopt mij eens de deur uit? thanks.
Waarom bestel je niet gewoon lekker Thais eten, of iets anders met een boel groenten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
We wisten nog niet zeker of we vandaag met eten thuis zouden zijn, maar wel dus. Zien wel wat 't gaat worden, boterham ofzo denk ik. Prima na 2 dagen met een etentje.
Hoe is het met je lief, Kwak?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
dank! ben weer thuis met alle boodschappen... was echt teringdruk in de supermarkt... allemaal zongebruinde mensen met lege koelkasten
lief en ik hebben heel veel lief gesmst met elkaar, en vanavond komt ie thuis en naar mij toequote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lief en ik hebben heel veel lief gesmst met elkaar, en vanavond komt ie thuis en naar mij toe
*kriebelbuik*
Dat is het enige filiaal waar hij nog is, en ik heb nog een gratis treinkaartje, dus dacht 'dan haal ik 'm wel op' . beetje omslachtig maar soit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Waar zijn jullie geweest Vik? Was het leuk?
En welkom MM en welkom terug Cali! Ik ga het toch vragen: waarom moet je helemaal een kast in Groningen ophalen?
Wtf! Je wilt met een kast in de trein? Ik hoop niet dat die kast al te groot isquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat is het enige filiaal waar hij nog is, en ik heb nog een gratis treinkaartje, dus dacht 'dan haal ik 'm wel op' . beetje omslachtig maar soit.
DaD ik was een weekje surfen in Spanje!
hoe is het met jou? Vlak voordat ik wegging niet zo goed,ik heb nog net meegekregen dat 't (weer) uit is met je vriend
vink ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:09 schreef sigme het volgende:
Hoi MinderMutsig! Als een van mijn favoriete fokkers: van harte welkom.
Ik heb MM @ MSN, wie wil mij aanraken?quote:
Hoezo, was die scriptie dan zo slecht?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eindelijk de scriptie van Nachtwacht helemaal doorgeworsteld ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Wat een hoop geld voor een sporttopje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
Vraagje:
Je hebt bij TellSell (zag ik op vliegveld) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
Ik ben echt moedeloos en wanhopig en heb nooit goede Bh's etc zielig-mode. Echte goede bh's kosten me meer dan dat dit kost, maar die zijn na een aantal weken ook weer uit vorm, omdat ik ze dan veel draag omdat ik niets beters heb.
Wat denken jullie? Goed product? Misschien heb je dit wel ergens anders? Geen idee ... meningen welkom =)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Hmmm, rebound kan best goed zijnquote:
erm. Nee. Niet alleen zint de maat me niet maar ik ben van mening dat een mens beter een paar echt goede bh's kan kopen dan een 10 flutdingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
Vraagje:
Je hebt bij TellSell (zag ik op vliegveld) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
Ik ben echt moedeloos en wanhopig en heb nooit goede Bh's etc zielig-mode. Echte goede bh's kosten me meer dan dat dit kost, maar die zijn na een aantal weken ook weer uit vorm, omdat ik ze dan veel draag omdat ik niets beters heb.
Wat denken jullie? Goed product? Misschien heb je dit wel ergens anders? Geen idee ... meningen welkom =)
Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef j.t het volgende:
Mevr. Puff, denk dat het mooier afkleed dan een gewone bh (zitten minder randjes enzo aan lijkt wel ) en Merel en bh voor mij normaal kost meer dan dat, dus dit is een 'koopje'. Je krijgt er trouwens 3 voor dat geld![]()
Ik weet nog niet, twijfel erg ...
Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).
Als je weinig geld eraan wil uitgeven kan je beter naar ee Hunkemölleroutlet ofzo, dan heb je (voor gewone bh's) goed spul voor 5 tot 10 euro, altijd beter dan dit.
Mag ik vragen waar je nu koopt? Binnen enkele weken op is echt te snel!
Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef j.t het volgende:
[..]
Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.
Ik woon in Leeuwarden en heb hier en in Den Helder, nooit een goede zaak kunnen vinden. Wil ook eigenlijk niet meer dan 50 euro ervoor betalen, maar dat gaat eigenlijk al nooit door.
En om ontopic te blijven, net mn laatste restjes pringles opgegeten, zijn die ook weer weg en heb ik lekker geen chips meer in huis!
Mag ik nu een cola met berenburg?quote:
Njah idd, kan altijd terugsturen ...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.
Morgen naar ee studieadviseur!
En ontopic: veel gegeten
Nee, ga wegquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mag ik nu een cola met berenburg?
Lekker, wat voor soort??
Wat voor crackers eet je Sigme? toastjes, wasa's, metzes??
Hee ik was het topic aan het lezen toen ik jouw berichtje zag, je moet gewoon een goede BH halen,quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef j.t het volgende:
[..]
Njah idd, kan altijd terugsturen ...
Laat maar, Amerikaanse reviews laten er weinig van over ... weten we dat ook weer
Er schijnt een goede in de Zwanestraat te zitten, maar die ken ik alleen van horen zeggen. Een kennis van mij heeft echt hele grote borsten (denk in de richting van cup J/K) en die haalt ze daar. Dan ben je wel 100,- voor een bh kwijt maar dan heb je wel aardig wat keuze en het zijn hele stevige bh's.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ewelina, is er een lingeriewinkel in Groningen die je aan kunt raden?
O ja, dat ken ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten..
Thanks..
Daar ben ik ook een keer geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten..
Thanks..
Heb je zulke grote ballen?quote:
*boksquote:
* met vuist....quote:
De teleurstellingquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
* met vuist....
Geen tieten om elkaar even mee te swaffelen
Uniek!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
* met vuist....
Geen tieten om elkaar even mee te swaffelen
genoeg om dus wel een bh nodig te hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
ah ik kom precies op tijd binnenvallen zie ik! ben net bh's aan het shoppen op ebayen sinds ik ben geholpen door de opdringerige verkoopster van hunkemoller weet ik eindelijk welke maat ik heb
![]()
nou ja, eigenlijk nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef j.t het volgende:
[..]
genoeg om dus wel een bh nodig te hebben
Had dus een van Chantelle gekocht, zat mooi, blabla, thuiskomst was labels knippen etc. Toen droeg ik m onder kleren en toen liep ik langs een spiegel. Waar zijn mn tietenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gebruik sportbh"s altijd als ik een te klein bloesje aan heb. Drukt de boel lekker plat![]()
Tenzij je sindsdien bent afgevallenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
ah ik kom precies op tijd binnenvallen zie ik! ben net bh's aan het shoppen op ebayen sinds ik ben geholpen door de opdringerige verkoopster van hunkemoller weet ik eindelijk welke maat ik heb
![]()
nee ik wist juist niet meer welke maat ik had omdat ik ben afgevallenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tenzij je sindsdien bent afgevallen.
Sportbeha's zijn niet echt charming. Als ik zo'n ding aan heb, heb ik echt een bumperquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gebruik sportbh"s altijd als ik een te klein bloesje aan heb. Drukt de boel lekker plat![]()
Ik koop alleen BH's met een beetje extra vulling, daar voelen mijn dames zich beter bijquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Blurred86 het volgende:
Bij mij niet, er blijft dan echt helemaal niks over
Jij loopt niet hard!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Ewelina het volgende:
Ik weiger platdrukkende bh's aan te doen. Dat doet mijn dames geen recht.
Dat zou ik ook niet doen met een sport bh aan. Maar meer omdat ik dan door mijn enkels zakquote:
En elke operatie is een risico, je kan d'r in blijven hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk, stiekem wil ik een buikwandcorrectie en een borstvergroting... maar aan de andere kant wordt mijn kop er toch niet mooier van.
Met juffrouw Jannie toch?quote:
Mee eens. De keuzefilm moet gaan over mannen die zich dood eten, ben benieuwd!quote:
In het echie?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Tsja ik heb ook niet veel (wel een grote maat though) maar ik vind het wel prima zo. Ik zie namelijk wel erg lelijke borstvergrotingen af en toe
Ik vond het met Paulien Cornelisse wel leuk, maar dat kwam vooral door haar denk ik? Annet is ook tof trouwensquote:
Is dat die dolle mina van opzij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vond het met Paulien Cornelisse wel leuk, maar dat kwam vooral door haar denk ik? Annet is ook tof trouwens
Meestal op foto's maar ik heb er wel een paar in 't echie gezien en wat er vaak lelijk aan is is dat het zo duidelijk siliconenborsten zijn.quote:
Pootje kapot en niet alleen schroefje weg/los bij het pootje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
Een van de pootjes van mn bril is net afgeknapt
Ik kan mn geld écht wel beter gebruiken dan voor een nieuwe bril
Oh ik zou dan ook niet ineens heel grote borsten willen, 1 cupmaat erbij lijkt me wel genoeg denk ik (heb nu 70b). Denk alleen niet dat ik het ooit zal durven, niet dat ik bang ben voor de operatie ofzo maar meer voor reacties van anderen.. stom eigenlijk!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 1 vriendin die een borstvergroting heeft laten doen, maar officieel weet ik daar niks vanbij haar is het wel natuurlijk gebleven, ze had echt weinig, en heeft nog steeds een kleine cup b nu denk ik. Dus geen shocking change, maar zij voelt zich er blijkbaar beter bij.
Ik heb vooral een hekel aan rennen. Ik heb wel eens op de loopband gelopen, maar dat deed pijn. Al denk ik dat dát voornamelijk aan de sportschoenen lag, die zaten niet goed. Met gympen heb ik er geen last van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ewelina, zwakke enkels? Dan begrijp ik je hakken toch niet hoor!
[..]
Hoe lang heb je die bril? Misschien valt het nog onder de garantie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
Een van de pootjes van mn bril is net afgeknapt
Ik kan mn geld écht wel beter gebruiken dan voor een nieuwe bril
Ik ook, dit is echt een van de ergste dingen die ik ooit heb gezien. En toch kijken hequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
gatver wat een smerig filmpje op zomergasten, ik moest er serieus van kokhalzen
Wehehequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
XM: het was een youtube filmpje waarin een vrouw een puist uitknijpt; dat leek me sowieso al bijzonder smerig, maar dit filmpje was nog 10x viezer dan ik me ooit voor had kunnen stellenen idd SDB: toch blijven kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:08 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm... mijn montuur alleen al was 280 euro... Ja dan heb je wel garantie
Bij de HA kan je toch voor rond de 130 wel een bril kopen? Is er niet één of andere actie en anders, wat kan je bij je verzekering declareren?
Dit was mn eerste fatsoenlijke bril (de vorige was zo slecht opgemeten dat dat nog beroerder keekquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:10 schreef Ewelina het volgende:
En anders LB, heb je geen reservebril of lenzen die je tijdelijk kunt gebruiken?
Kan dat ook?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef Ewelina het volgende:
Kun je de glazen niet laten overzetten? Hoef je alleen een montuur te kopen, en bij HA zijn die 35,-.
Soms kan dat, als je hetzelfde montuur koopt moet het mogelijk zijn lijkt me. En anders inderdaad alleen nieuwe glazen kopen en een oud montuur gebruiken. Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan dat ook?dan moeten ze wel dit montuur nog hebben natuurlijk, maar het is geen heel fancy ding ofzo.
Ik vraag misschien ook wel of ze nieuwe glazen in mijn oude montuur willen zetten. Mn oude bril was zwarten ik hou van zwart
Ik overdreef een beetje maar ik vind dat soort dingen niet zo fijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tja... Zo vies was dit ook weer niet. Maar goed dat de geur mist
Het was een vrouw die een puist uitknijpt op de nek/bovenrug van een man. Ik snap ook niet waarom mensen dat filmen en op youtube zetten..quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het een vrouw en een ding bij haar oor?En circuleren echt gruwelijke filmpjes op YT zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door anna82 op 15-08-2010 21:56:23 ]
Klinkt niet als heel veel, dus de toastjes zouden er prima bij kunnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, lijst!
O: 2 geroosterde boterhammen met jam en kaas, cappuccino
L: bak kwark met jam
T: dropjes
D: grote wrap met mexicaanse groenten, kidneybonen en demi crème fraiche
T: dropje
Misschien zo nog toastjes of olijfjes, maar ik zit eigenlijk best vol
Ja huis verhuren om hypotheek te betalen, anders sparen om te betalen. Vakantie sparen bij baan, kijken of je er tijdelijk uitkan of ontslag nemen. Bij iets ergs van vtiende familie terugvliegen. Spaargeld opmaken maar niet alles, niet naar Frankrijk maar sparen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:49 schreef anna82 het volgende:
Oh, ik heb gelukkig het puist-uitknijp-moment gemist. Waarom wilde ze het laten zien?
Gisteravond hebben mijn vriendje en ik bedacht dat we volgend jaar 3 tot 6 maanden door Australie gaan reizen!
Gisteravond had ik een paar wijntjes op en dacht ik alleen maar:![]()
![]()
, "dit is het beste idee ooit!"
Vanavond denk ik:
- hoe moet het dan met onze hypotheek;![]()
- vinden we wel een huurder voor die periode;![]()
- hoe moet het met onze baan;![]()
- wat als er iemand (opa, oma) doodgaat in die periode;![]()
- moeten we ons spaargeld daar wel aan opmaken?![]()
- zullen we maar gewoon thuisblijven en twee weken naar Frankrijk gaan?
Ik haat het dat ik altijd zo vreselijk veel beren op de weg zie.
Lees maar nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:39 schreef Merel het volgende:
Ik heb lekkere trekMaar gelukkig niks in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
<3quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb MM @ MSN, wie wil mij aanraken?.
Eindelijk de scriptie van Nachtwacht helemaal doorgeworsteld en zometeen heb ik eindelijk eens tijd voor mezelf. Weer even lekker Red Dead Redemption spelen
. En ik heb een druktemakert verwijderd uit mijn Facebook en nu is het meteen een stuk rustiger
.
neenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:56 schreef neen het volgende:
[..]
Ja huis verhuren om hypotheek te betalen, anders sparen om te betalen. Vakantie sparen bij baan, kijken of je er tijdelijk uitkan of ontslag nemen. Bij iets ergs van vtiende familie terugvliegen. Spaargeld opmaken maar niet alles, niet naar Frankrijk maar sparen.
Er kan bij zon plan maar een probleem zijn mits je met je partner wil, dat is dat die niet wil. voor de rest zijn oplossingen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:
Zoals verhuren: ik stel me dan voor dat onze huurder ons huis niet meer uit wil, dat de sloten veranderd zijn en dat hij zich permanent vastgeketend heeft aan onze verwarming.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje maar ik vind dat soort dingen niet zo fijn
en dat ruikt toch niet?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
neen, je hebt gelijk ook! 't is allemaal niet zo ingewikkeld, maar in mijn hoofd worden deze "problemen" vergroot tot belachelijke proporties.
Zoals verhuren: ik stel me dan voor dat onze huurder ons huis niet meer uit wil, dat de sloten veranderd zijn en dat hij zich permanent vastgeketend heeft aan onze verwarming.
Ja, ik krijg alweer trekquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Klinkt niet als heel veel, dus de toastjes zouden er prima bij kunnenWat kloterig van je bril zeg. Trouwens, heb je de sollicitatie al de deur uit gedaan?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Ha, die heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een keer ontstoken en echt een mega bult geworden, maar ik heb niks geroken toen ze 'm openmaakten. Hij zit op mijn rug, tussen m'n schouderbladen. Maar wat een motherfokking PIJN deed dat openmaken
Ik heb nu weer een klein bultje. moet 'm eigenlijk helemaal laten weghalen voordat het nog eens gaat ontsteken.
En mijn ouders zijn thuis en ik ben echt zoooooo blijArm is spontaan een stuk beter
alleen draaien doet nog zeer en m'n duim gebruiken=auw.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik krijg alweer trekdus die toastjes komen er wel! Denk sowieso dat we nog wel even op zijn, ik ben nog aan het haken en vriendje is zn congrespaper aan het afmaken want die moet morgen uiterlijk op de mail (congres is donderdag
)
Mijn brief heb ik gisteren in proefvorm geschreven, morgen met een fris oog nog eens naar kijken. Vandaag was ik zielig dus hoefde niet van mezelf. De deadline is vrijdag.Dan heb je inderdaad nog wel even de tijd om hem goed te herlezen! Voorkomt foutjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En eenvoor je buik en aanverwante klachten, lekker met een ibuprofen en een kruik (of man) in bed straks.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef anna82 het volgende:
En mbt Australie, we gaan het gewoon proberen: onbetaald verlof vragen bij de baas, een huurder zoeken (zelf betalen is echt te duur) en de komende 4-5 maanden flink sparen!
Per wanneer wil je weg?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef anna82 het volgende:
En mbt Australie, we gaan het gewoon proberen: onbetaald verlof vragen bij de baas, een huurder zoeken (zelf betalen is echt te duur) en de komende 4-5 maanden flink sparen!
Tof! Dat zijn dingen die je gewoon door moet zetten en moet doen anders komt het er nooit meer van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef anna82 het volgende:
Ziekte..quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:14 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, komt dat door je ziekte of door wat andwrs? Bloed laten prikken, veel vitamientjes innemen? Knuf
Oh, en ik had me zo verheugd op een drankje doen met jouquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:50 schreef _Calimero_ het volgende:
O en de ikea kast is er nu ook in utrecht zag ik, gelukkig voordat ik in de trein stapteDus toch geen Groningen vandaag
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 16-08-2010 10:24:55 ]
Dat, en niet geschoten is altijd mis he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon solliciteren. Die beren op de weg schiet je wel af als je op gesprek mag komen en ze graag met je verder willen.
Moet je hem wel kunnen vindenquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, en ik had me zo verheugd op een drankje doen met jou.
Goeiemorgen.
Ik zal vandaag eens contact opnemen met organisaties die rekruteren voor scholen, eens kijken of ze wat voor mij kunnen betekenen (ze hebben mij eerst benaderd via Monsterboard).
Als jij geen lampengrappen meer wilt, moet je ook geen IKEA-grappen maken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Moet je hem wel kunnen vinden
Ga je gang.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij geen lampengrappen meer wilt, moet je ook geen IKEA-grappen maken.
R.E.S.P.E.C.T.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:03 schreef Blurred86 het volgende:
1 uur en 5 minuten. Afstand wordt een heel grove schatting want ik was nogal verdwaaldzo eens even kijken..
Snorriequote:Op maandag 16 augustus 2010 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, en ik had me zo verheugd op een drankje doen met jou.
Jeej, ik ook. Hoezo?quote:
Ik kom op google alleen maar pil-varianten hiervan tegen. Die je net zo goed dagelijks moet slikken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef P.F. het volgende:
[..]
Omdat ik heb toegeven dat ik te chaotisch ben voor de pil!
Lijkt niet veel anders dan de 'normale' pil(len)?quote:Ethynyl estradiol is an orally bio-active estrogen used in almost all modern formulations of combined oral contraceptive pills (the Pill). It is one of the most commonly used medications.
Dat zit ook in een gewone pil (zoals de mijne). Wat voor variant ga jij krijgen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef P.F. het volgende:
[..]
Omdat ik heb toegeven dat ik te chaotisch ben voor de pil!
ben je ziek?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham met pasta
L: 2 hardgekookte eitjes nog lekker warm <3
T: bouillon
D: nasi
T: ?
En fietsband ook schoongemaakt? Anders plakt het misschien niet door troep/rotzooi.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
prikpil? huu, dat lijkt me niks..
Ik wil mijn fietsband plakken, maar het plakkertje blijft niet plakken(en ja, ik heb er wel lijm op gedaan, en ja ik heb deze keer ook de goede kant van de plakker tegen de band zitten
)
ja,met een schuurpapiertje...quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En fietsband ook schoongemaakt? Anders plakt het misschien niet door troep/rotzooi.
Gisteren vreetdag gehad, nu geen honger (denk ik, kan ook zijn dat ik mezelf voorhoud geen honger te hebben omdat ik me te dik vind. Wat absoluut niet gezond is, maar ik voel me di-hik).quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ben je ziek?
Wat een magere lijst zeg, ga eens eten!
Ik mis je fruit, zuivel en nog 2 boterhammen erbij!
Heb je wel een beetje geschuurd en de lijm lang genoeg laten drogen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
prikpil? huu, dat lijkt me niks..
Ik wil mijn fietsband plakken, maar het plakkertje blijft niet plakken(en ja, ik heb er wel lijm op gedaan, en ja ik heb deze keer ook de goede kant van de plakker tegen de band zitten
)
*boksquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Ik heb al welgeteld 0 () fietsbanden geplakt in mijn hele leven.
Ter vergelijking, gisteren:quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham met pasta
L: 2 hardgekookte eitjes nog lekker warm <3
T: bouillon
D: nasi
T: ?
Hetzelfde met autobanden. Ben twee keer met een lekke band komen te staan, allebei de keren is mijn man me komen reddenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks
Ik zou ook niet weten hoe het moest.
Het is ook een slecht lijstje. En ik heb eigenlijk geen enkel goed excuus. Moet een knop om in m'n hoofd. En daar heb ik het even lastig mee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zelfs ik vind je lijstje wel erg magertjes Coco!!
We moeten nog boodschappen doen.
Ga je die kast met de fiets ophalen? Respect!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Extra lijm en een beetje geduld did the trick, hopelijk. ga zo voorzichtig oppompen om te zien of hij houdt en dan op de fiets naar de meubelboulevard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |