abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:38:38 #226
236335 neen
schone schijn
pi_85327929
Juist! Gaat jullie lukken hè *O*
het lijkt niet wat het is
pi_85328000
Oh en Vik, is Nachtwacht zijn scriptie goed voor een voldoende? Hij wil toch dit jaar nog afstuderen?

Veel succes met de laatste aanpassingen Nachtwacht! (ervan uitgaande dat je nog wel eens meeleest :))
pi_85328039
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef neen het volgende:
Juist! Gaat jullie lukken hè *O*
Tuulk! 8-)
pi_85328081
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef anna82 het volgende:
En mbt Australie, we gaan het gewoon proberen: onbetaald verlof vragen bij de baas, een huurder zoeken (zelf betalen is echt te duur) en de komende 4-5 maanden flink sparen!
*O* Leukleukleukleuk!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85328201
Jullie gaan zo snel dat bijlezen bijna niet te doen is. :%
Dank voor het welkom en de lieve woorden. O+

@Vik: wil je zwager die berg op zonder daar verder voor te trainen? :D
Dat BH verhaal wil ik niet eens aan denken. Ik heb het afgelopen half jaar al vier keer een nieuwe BH moeten kopen omdat de vorige te groot in omtrek en te klein qua cup werd. Ik dacht dat ze uitgegroeid waren na de puberteit en dat je borsten kleiner worden als je afvalt. :{w
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:45:41 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85328257
quote:
En mbt Australie, we gaan het gewoon proberen: onbetaald verlof vragen bij de baas, een huurder zoeken (zelf betalen is echt te duur) en de komende 4-5 maanden flink sparen!
Per wanneer wil je weg? O-) ik weet wel iemand in Amsterdam die woonruimte zoekt en wel wat kan betalen :Y

Wel een cool plan hoor om samen te gaan doen!
pi_85328502
quote:
Tof! Dat zijn dingen die je gewoon door moet zetten en moet doen anders komt het er nooit meer van.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85330504
* j.t denkt ook in problemen in grote proporties

Moet je wel even juridisch heel goed gaan zitten met je huurcontract! Hoor wel eens van die horrorverhalen, dat als je terugkomt, de huurder ergens mee rechten heeft opgebouwd en nog even in je huis mag blijven zitten.
Hoe doe je dat trouwens met al je spullen dan? Gemeubileerd verhuren ja, maar al je kasten leeg ofso? Al je administratie en zooi in dozen bij je ouders op zolder ofso? Ik vind dat altijd heel lastig!
Het lijkt me altijd ook heel cool idee om zoiets te doen! Nu is ook de tijd zegt men, je bent nog jong, je hebt geen kinderen, geen koophuis (wel huur, dus waar laat je dan je spullen?) ... maar heb net een vaste baan in het onderwijs. Hoe doe je dat dan?
Ghmm ...

Wel cool
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:23:15 #234
236335 neen
schone schijn
pi_85332162
Als je alles goed zwart op wit zet komt het allemaal wel goed, belangrijke persoonljke dingen zou ik ook opslaan ja.
Als lerares kun je soms ook lang verlof krijgen, m'n moeder heeft ook weleens voor iemand ingevallen die een tijdje ging reizen en anders... och in het onderwijs kun je toch wel weer een baan vinden :Y
En overige spullen ook opslaan. Of niet, het zijn ook maar spullen. Nou ik ga zo even slapen /P
het lijkt niet wat het is
pi_85332556
Ohja bh's. Stel het nieuwe kopen alweer een paar maanden uit, moet binnenkort toch echt weer eens naar Utrecht.

Vanavond naar openlucht opera geweest, was best wel leuk :P. En droog gelukkig, Friesland had pas rond 9 uur regen 8-).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 16 augustus 2010 @ 02:06:04 #236
70532 loveli
N
pi_85335325
:W
crap in = crap out
  maandag 16 augustus 2010 @ 05:09:50 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85337107
450gr kwark, honger! :')

Nou maar even kijken hoe het zit met de ochtendspits :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85337386
Ja doei.
  maandag 16 augustus 2010 @ 07:50:18 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85337570
Mental image van die vastgeketende huurder _O-.

De ochtendspits is weer in alle hevigheid losgebarsten, met een treinstel te weinig en weer ouderwetsch veel mensen. Gelukkig gaat de spitstram in Den Haag pas ee week nadat alle scholen zijn begonnen, weer rijden :') ;(. Ik verheug me al op doen alsof ik een sardientje ben zometeen!

En nog even zeuren hoor, m'n lijf wil niet meer voor- of achteruit op het moment :'(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:14:56 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85337748
XM, komt dat door je ziekte of door wat andwrs? Bloed laten prikken, veel vitamientjes innemen? Knuf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85337793
Goeiemorgen allemaal :W
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:23:33 #242
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85337805
mogguh :O

zo even opruimen, ontbijten (heb nu nog geen honger :?) en dan een stukje hardlopen, volgens mij is het daar perfect weer voor vandaag!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:42:30 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85337956
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:14 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, komt dat door je ziekte of door wat andwrs? Bloed laten prikken, veel vitamientjes innemen? Knuf
Ziekte..

Bloed is al geprikt bij de dermatoloog, krijg ik 16 sept de uitslag van en ik neem aan eerder als ze wat raars zouden vinden. Multivitamine heb ik ingenomen vanochtend!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:50:25 #244
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85338041
morning!

Anna, wat gaaf zeg reizen in Australie!! Ik zou ook nog wel een keer willen (ben al twee keer geweest :@ ) het is zo'n fijn land! Steden als Sydney of Perth zou ik gerust een paar jaar willen wonen O+

Ik ben gister met m'n date (na zoveel dates moet ik een nieuwe naam voor hem verzinnen...!) uiteten geweest, hij nam me mee naar precies dát restaurantje waarvan ik allang had bedacht dat ik dáár graag met hem wilde gaan eten een keer O+ en het was heel leuk :Y
En ik heb gezegd dat ik 't vanaf nu niet meer zo leuk zou vinden als hij met andere meisjes nog zou rommelen, maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken zei 'ie oO<

O en de ikea kast is er nu ook in utrecht zag ik, gelukkig voordat ik in de trein stapte :+ Dus toch geen Groningen vandaag :')
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:51:03 #245
277802 _Calimero_
pi_85338050
Wow, lang bericht, sorry!

Xm wat kut weer dat het lijf niet wil meewerken :{
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:58:43 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85338140
Waar ken je je Mr. van Cali? Dan kunnen we eens op een toepasselijke naam gaan broeden :7.

Wel fijn dat je die kast ook gewoon in Utreg kan halen :Y Scheelt een lange reis.

En ja, 't is wel kut ja.. twijfel over fietsen vanavond, avonden zijn behoorlijk gevuld en kan eigenlijk alleen vanaaf en woensdag..maar ja :X
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:05:36 #247
277802 _Calimero_
pi_85338228
Ik ken hem van de kroeg, omdat ik diezelfde avond een ander dumpte (nou ja, na 2 dates aangaf dat 't m niet ging worden..) :')

hm, alleen jij kan voelen of je dat wel ofniet moet doen. op zich is beweging goed, maar soms kan het ook teveel zijn en ben je meer gebaat bij rust. Probeer het in te schatten en baseer daar je besluit op. niet op het aantal avonden dat je verder nog kan deze week...
pi_85338263
Parkeercoaches..

ja, heus...

je mag je fiets niet meer gewoon bij de ingang neeerzetten, maar je moet 'm verplicht helemaal in de fietsenkelder pleuren, wat er handig is bij regelmatig heen en weer rijden :')

zit daar zo'n ongemotiveerde knakker met oordopjes in z'n oren te wachten tot ik mn fiets op slot heb gezet en bijna de trap naar de ingang op ben.. :r :r

Parkeercoaches... dat was echt wat ik er bij moest hebben vanochtend :')!

Gisteren tot laat in de stad geweest, wat biertjes en Ciders gedronken bij de intro, érg gezellig, maar ook niet heel slankverantwoord, denk ik... LX nu weer op de uni met een vers brood, gerookte kip, avocado, tomaatjes, huttenkase en magere franse kwark. Nom! :)
Ja doei.
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:08:38 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85338284
McCafé :')

Ik kijk het ff aan vandaag :Y.
pi_85338288
en Anna! Wat leuk! Australië! Ik weet niet in wat voor stad je woont, maar ken je geen bevriende studenten, of mensen die studenten kennen die nog een tijdelijk huurhuis zoeken ofzo? Of anders mensen die gaan kopen en een overbruggingshuis kopen tot de oplevering ofzo?

oh, en deze pc is schijt-traag :')
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')