Heb je zulke grote ballen?quote:
*boksquote:
* met vuist....quote:
De teleurstellingquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
* met vuist....
Geen tieten om elkaar even mee te swaffelen
Uniek!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
* met vuist....
Geen tieten om elkaar even mee te swaffelen
genoeg om dus wel een bh nodig te hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
ah ik kom precies op tijd binnenvallen zie ik! ben net bh's aan het shoppen op ebayen sinds ik ben geholpen door de opdringerige verkoopster van hunkemoller weet ik eindelijk welke maat ik heb
![]()
nou ja, eigenlijk nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef j.t het volgende:
[..]
genoeg om dus wel een bh nodig te hebben
Had dus een van Chantelle gekocht, zat mooi, blabla, thuiskomst was labels knippen etc. Toen droeg ik m onder kleren en toen liep ik langs een spiegel. Waar zijn mn tietenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gebruik sportbh"s altijd als ik een te klein bloesje aan heb. Drukt de boel lekker plat![]()
Tenzij je sindsdien bent afgevallenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
ah ik kom precies op tijd binnenvallen zie ik! ben net bh's aan het shoppen op ebayen sinds ik ben geholpen door de opdringerige verkoopster van hunkemoller weet ik eindelijk welke maat ik heb
![]()
nee ik wist juist niet meer welke maat ik had omdat ik ben afgevallenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tenzij je sindsdien bent afgevallen.
Sportbeha's zijn niet echt charming. Als ik zo'n ding aan heb, heb ik echt een bumperquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gebruik sportbh"s altijd als ik een te klein bloesje aan heb. Drukt de boel lekker plat![]()
Ik koop alleen BH's met een beetje extra vulling, daar voelen mijn dames zich beter bijquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Blurred86 het volgende:
Bij mij niet, er blijft dan echt helemaal niks over
Jij loopt niet hard!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Ewelina het volgende:
Ik weiger platdrukkende bh's aan te doen. Dat doet mijn dames geen recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |