Hmmm, rebound kan best goed zijnquote:
erm. Nee. Niet alleen zint de maat me niet maar ik ben van mening dat een mens beter een paar echt goede bh's kan kopen dan een 10 flutdingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
Vraagje:
Je hebt bij TellSell (zag ik op vliegveld) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
Ik ben echt moedeloos en wanhopig en heb nooit goede Bh's etc zielig-mode. Echte goede bh's kosten me meer dan dat dit kost, maar die zijn na een aantal weken ook weer uit vorm, omdat ik ze dan veel draag omdat ik niets beters heb.
Wat denken jullie? Goed product? Misschien heb je dit wel ergens anders? Geen idee ... meningen welkom =)
Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef j.t het volgende:
Mevr. Puff, denk dat het mooier afkleed dan een gewone bh (zitten minder randjes enzo aan lijkt wel ) en Merel en bh voor mij normaal kost meer dan dat, dus dit is een 'koopje'. Je krijgt er trouwens 3 voor dat geld![]()
Ik weet nog niet, twijfel erg ...
Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).
Als je weinig geld eraan wil uitgeven kan je beter naar ee Hunkemölleroutlet ofzo, dan heb je (voor gewone bh's) goed spul voor 5 tot 10 euro, altijd beter dan dit.
Mag ik vragen waar je nu koopt? Binnen enkele weken op is echt te snel!
Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef j.t het volgende:
[..]
Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.
Ik woon in Leeuwarden en heb hier en in Den Helder, nooit een goede zaak kunnen vinden. Wil ook eigenlijk niet meer dan 50 euro ervoor betalen, maar dat gaat eigenlijk al nooit door.
En om ontopic te blijven, net mn laatste restjes pringles opgegeten, zijn die ook weer weg en heb ik lekker geen chips meer in huis!
Mag ik nu een cola met berenburg?quote:
Njah idd, kan altijd terugsturen ...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.
Morgen naar ee studieadviseur!
En ontopic: veel gegeten
Nee, ga wegquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mag ik nu een cola met berenburg?
Lekker, wat voor soort??
Wat voor crackers eet je Sigme? toastjes, wasa's, metzes??
Hee ik was het topic aan het lezen toen ik jouw berichtje zag, je moet gewoon een goede BH halen,quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef j.t het volgende:
[..]
Njah idd, kan altijd terugsturen ...
Laat maar, Amerikaanse reviews laten er weinig van over ... weten we dat ook weer
Er schijnt een goede in de Zwanestraat te zitten, maar die ken ik alleen van horen zeggen. Een kennis van mij heeft echt hele grote borsten (denk in de richting van cup J/K) en die haalt ze daar. Dan ben je wel 100,- voor een bh kwijt maar dan heb je wel aardig wat keuze en het zijn hele stevige bh's.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ewelina, is er een lingeriewinkel in Groningen die je aan kunt raden?
O ja, dat ken ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten..
Thanks..
Daar ben ik ook een keer geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten..
Thanks..
Heb je zulke grote ballen?quote:
*boksquote:
* met vuist....quote:
De teleurstellingquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
* met vuist....
Geen tieten om elkaar even mee te swaffelen
Uniek!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
* met vuist....
Geen tieten om elkaar even mee te swaffelen
genoeg om dus wel een bh nodig te hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
ah ik kom precies op tijd binnenvallen zie ik! ben net bh's aan het shoppen op ebayen sinds ik ben geholpen door de opdringerige verkoopster van hunkemoller weet ik eindelijk welke maat ik heb
![]()
nou ja, eigenlijk nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef j.t het volgende:
[..]
genoeg om dus wel een bh nodig te hebben
Had dus een van Chantelle gekocht, zat mooi, blabla, thuiskomst was labels knippen etc. Toen droeg ik m onder kleren en toen liep ik langs een spiegel. Waar zijn mn tietenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gebruik sportbh"s altijd als ik een te klein bloesje aan heb. Drukt de boel lekker plat![]()
Tenzij je sindsdien bent afgevallenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
ah ik kom precies op tijd binnenvallen zie ik! ben net bh's aan het shoppen op ebayen sinds ik ben geholpen door de opdringerige verkoopster van hunkemoller weet ik eindelijk welke maat ik heb
![]()
nee ik wist juist niet meer welke maat ik had omdat ik ben afgevallenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tenzij je sindsdien bent afgevallen.
Sportbeha's zijn niet echt charming. Als ik zo'n ding aan heb, heb ik echt een bumperquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gebruik sportbh"s altijd als ik een te klein bloesje aan heb. Drukt de boel lekker plat![]()
Ik koop alleen BH's met een beetje extra vulling, daar voelen mijn dames zich beter bijquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Blurred86 het volgende:
Bij mij niet, er blijft dan echt helemaal niks over
Jij loopt niet hard!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Ewelina het volgende:
Ik weiger platdrukkende bh's aan te doen. Dat doet mijn dames geen recht.
Dat zou ik ook niet doen met een sport bh aan. Maar meer omdat ik dan door mijn enkels zakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
En elke operatie is een risico, je kan d'r in blijven hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk, stiekem wil ik een buikwandcorrectie en een borstvergroting... maar aan de andere kant wordt mijn kop er toch niet mooier van.
Met juffrouw Jannie toch?quote:
Mee eens. De keuzefilm moet gaan over mannen die zich dood eten, ben benieuwd!quote:
In het echie?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Tsja ik heb ook niet veel (wel een grote maat though) maar ik vind het wel prima zo. Ik zie namelijk wel erg lelijke borstvergrotingen af en toe
Ik vond het met Paulien Cornelisse wel leuk, maar dat kwam vooral door haar denk ik? Annet is ook tof trouwensquote:
Is dat die dolle mina van opzij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vond het met Paulien Cornelisse wel leuk, maar dat kwam vooral door haar denk ik? Annet is ook tof trouwens
Meestal op foto's maar ik heb er wel een paar in 't echie gezien en wat er vaak lelijk aan is is dat het zo duidelijk siliconenborsten zijn.quote:
Pootje kapot en niet alleen schroefje weg/los bij het pootje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
Een van de pootjes van mn bril is net afgeknapt
Ik kan mn geld écht wel beter gebruiken dan voor een nieuwe bril
Oh ik zou dan ook niet ineens heel grote borsten willen, 1 cupmaat erbij lijkt me wel genoeg denk ik (heb nu 70b). Denk alleen niet dat ik het ooit zal durven, niet dat ik bang ben voor de operatie ofzo maar meer voor reacties van anderen.. stom eigenlijk!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 1 vriendin die een borstvergroting heeft laten doen, maar officieel weet ik daar niks vanbij haar is het wel natuurlijk gebleven, ze had echt weinig, en heeft nog steeds een kleine cup b nu denk ik. Dus geen shocking change, maar zij voelt zich er blijkbaar beter bij.
Ik heb vooral een hekel aan rennen. Ik heb wel eens op de loopband gelopen, maar dat deed pijn. Al denk ik dat dát voornamelijk aan de sportschoenen lag, die zaten niet goed. Met gympen heb ik er geen last van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ewelina, zwakke enkels? Dan begrijp ik je hakken toch niet hoor!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hoe lang heb je die bril? Misschien valt het nog onder de garantie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
Een van de pootjes van mn bril is net afgeknapt
Ik kan mn geld écht wel beter gebruiken dan voor een nieuwe bril
Ik ook, dit is echt een van de ergste dingen die ik ooit heb gezien. En toch kijken hequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef Blurred86 het volgende:
gatver wat een smerig filmpje op zomergasten, ik moest er serieus van kokhalzen
Wehehequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
XM: het was een youtube filmpje waarin een vrouw een puist uitknijpt; dat leek me sowieso al bijzonder smerig, maar dit filmpje was nog 10x viezer dan ik me ooit voor had kunnen stellenen idd SDB: toch blijven kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:08 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm... mijn montuur alleen al was 280 euro... Ja dan heb je wel garantie
Bij de HA kan je toch voor rond de 130 wel een bril kopen? Is er niet één of andere actie en anders, wat kan je bij je verzekering declareren?
Dit was mn eerste fatsoenlijke bril (de vorige was zo slecht opgemeten dat dat nog beroerder keekquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:10 schreef Ewelina het volgende:
En anders LB, heb je geen reservebril of lenzen die je tijdelijk kunt gebruiken?
Kan dat ook?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef Ewelina het volgende:
Kun je de glazen niet laten overzetten? Hoef je alleen een montuur te kopen, en bij HA zijn die 35,-.
Soms kan dat, als je hetzelfde montuur koopt moet het mogelijk zijn lijkt me. En anders inderdaad alleen nieuwe glazen kopen en een oud montuur gebruiken. Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan dat ook?dan moeten ze wel dit montuur nog hebben natuurlijk, maar het is geen heel fancy ding ofzo.
Ik vraag misschien ook wel of ze nieuwe glazen in mijn oude montuur willen zetten. Mn oude bril was zwarten ik hou van zwart
Ik overdreef een beetje maar ik vind dat soort dingen niet zo fijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tja... Zo vies was dit ook weer niet. Maar goed dat de geur mist
Het was een vrouw die een puist uitknijpt op de nek/bovenrug van een man. Ik snap ook niet waarom mensen dat filmen en op youtube zetten..quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het een vrouw en een ding bij haar oor?En circuleren echt gruwelijke filmpjes op YT zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |