Hmmm, rebound kan best goed zijnquote:
erm. Nee. Niet alleen zint de maat me niet maar ik ben van mening dat een mens beter een paar echt goede bh's kan kopen dan een 10 flutdingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
Vraagje:
Je hebt bij TellSell (zag ik op vliegveld) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
Ik ben echt moedeloos en wanhopig en heb nooit goede Bh's etc zielig-mode. Echte goede bh's kosten me meer dan dat dit kost, maar die zijn na een aantal weken ook weer uit vorm, omdat ik ze dan veel draag omdat ik niets beters heb.
Wat denken jullie? Goed product? Misschien heb je dit wel ergens anders? Geen idee ... meningen welkom =)
Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef j.t het volgende:
Mevr. Puff, denk dat het mooier afkleed dan een gewone bh (zitten minder randjes enzo aan lijkt wel ) en Merel en bh voor mij normaal kost meer dan dat, dus dit is een 'koopje'. Je krijgt er trouwens 3 voor dat geld![]()
Ik weet nog niet, twijfel erg ...
Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).
Als je weinig geld eraan wil uitgeven kan je beter naar ee Hunkemölleroutlet ofzo, dan heb je (voor gewone bh's) goed spul voor 5 tot 10 euro, altijd beter dan dit.
Mag ik vragen waar je nu koopt? Binnen enkele weken op is echt te snel!
Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef j.t het volgende:
[..]
Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.
Ik woon in Leeuwarden en heb hier en in Den Helder, nooit een goede zaak kunnen vinden. Wil ook eigenlijk niet meer dan 50 euro ervoor betalen, maar dat gaat eigenlijk al nooit door.
En om ontopic te blijven, net mn laatste restjes pringles opgegeten, zijn die ook weer weg en heb ik lekker geen chips meer in huis!
Mag ik nu een cola met berenburg?quote:
Njah idd, kan altijd terugsturen ...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.
Morgen naar ee studieadviseur!
En ontopic: veel gegeten
Nee, ga wegquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mag ik nu een cola met berenburg?
Lekker, wat voor soort??
Wat voor crackers eet je Sigme? toastjes, wasa's, metzes??
Hee ik was het topic aan het lezen toen ik jouw berichtje zag, je moet gewoon een goede BH halen,quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef j.t het volgende:
[..]
Njah idd, kan altijd terugsturen ...
Laat maar, Amerikaanse reviews laten er weinig van over ... weten we dat ook weer
Er schijnt een goede in de Zwanestraat te zitten, maar die ken ik alleen van horen zeggen. Een kennis van mij heeft echt hele grote borsten (denk in de richting van cup J/K) en die haalt ze daar. Dan ben je wel 100,- voor een bh kwijt maar dan heb je wel aardig wat keuze en het zijn hele stevige bh's.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ewelina, is er een lingeriewinkel in Groningen die je aan kunt raden?
O ja, dat ken ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten..
Thanks..
Daar ben ik ook een keer geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten..
Thanks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |