abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85316497
Die bh lijkt me echt niets jt, het zou best stevig kunnen zitten, maar kleedt het ook mooi af? Daarvoor moet de maat toch meer gespecificeerd zijn denk ik. En zoveel XXXL, daar schrik ik wel van :+
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef loveli het volgende:
Poeh poeh.
[..]

Hmmm, rebound kan best goed zijn :P
De restjes chinees zijn op. Gelukkig maar!
En erachter gekomen dat een autogebrek best jammer is voor de vakantie -O- bretagne wordt het dus niet.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:38:19 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85316573
Oja
* uniekhoorn raakt Vik aan :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85316627
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
Vraagje:

Je hebt bij TellSell (zag ik op vliegveld :P) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
Ik ben echt moedeloos en wanhopig en heb nooit goede Bh's etc zielig-mode. Echte goede bh's kosten me meer dan dat dit kost, maar die zijn na een aantal weken ook weer uit vorm, omdat ik ze dan veel draag omdat ik niets beters heb.
Wat denken jullie? Goed product? Misschien heb je dit wel ergens anders? Geen idee ... meningen welkom =)
erm. Nee. Niet alleen zint de maat me niet maar ik ben van mening dat een mens beter een paar echt goede bh's kan kopen dan een 10 flutdingen.

Buiten dat geeft een beugel altijd een betere vorm aan je borsten. Komen ze mooier uit en je lijkt er slanker door. Als dat geen argument is om een goede te kopen...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85316636
Mevr. Puff, denk dat het mooier afkleed dan een gewone bh (zitten minder randjes enzo aan lijkt wel ) en Merel en bh voor mij normaal kost meer dan dat, dus dit is een 'koopje'. Je krijgt er trouwens 3 voor dat geld :9
Ik weet nog niet, twijfel erg ...
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85316770
Oh, en de slagzin 'bh die altijd past' is helemaal fout. Een goede bh heeft een aparte cupmaat en onderwijdte, ipv alleen een maat S/M/L/XXL/whatever.

Waar woon je? Dan zeg ik wel naar welke bh zaak je moet gaan. Een echt goede bh gaat jaren mee, mits je ze goed onderhoudt (en je maat niet verandert).
pi_85316801
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef j.t het volgende:
Mevr. Puff, denk dat het mooier afkleed dan een gewone bh (zitten minder randjes enzo aan lijkt wel ) en Merel en bh voor mij normaal kost meer dan dat, dus dit is een 'koopje'. Je krijgt er trouwens 3 voor dat geld :9
Ik weet nog niet, twijfel erg ...
Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).
Als je weinig geld eraan wil uitgeven kan je beter naar ee Hunkemölleroutlet ofzo, dan heb je (voor gewone bh's) goed spul voor 5 tot 10 euro, altijd beter dan dit.
Mag ik vragen waar je nu koopt? Binnen enkele weken op is echt te snel!
pi_85316849
Bh's moet je ook niet in de wasmachine gooien, maar op de hand wassen. Met lingeriewasmiddel of anders een beetje shampoo. Dat verlengt de levensduur van zowel je bh's als de wasmachine aanzienlijk.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:52:25 #108
331 Merel
Be here now.
pi_85317016
Hebben we het hele behaverhaal niet al minstens 10x behandeld in het Slank-topic? :O Ik vind offtopic gekletst hier prrrrrrima, maar dat gedoe over beha's wordt saai ;)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85317178
Ik waarschijnlijk wel ja.
pi_85317219
Ik vind die zin "ook als losse top te dragen, mooi en elegant" enger dan die BH :') . Zelf heb ik er echt niets over te zeggen, met 85B heb ik nooit moeite BH's te vinden, en met op de hand wassen gaan ze ook lang mee.

Ohja, ik wilde mn lijstje voor vandaag posten:
O: twee meergranenbeschuiten met kaas en komkommer, beker thee
L: twee boterhammen met rundvleessalade en tomaat, beker karnemelk
S: huis schoonmaken, toch maar zelf gestofzuigd en gedweild.
D: twee pannekoeken met een mengseltje van appel/rozijntjes/kaneel/bruine suiker en twee pannekoeken met cranberryjam
T: straks nog wat yoghurt
pi_85317238
leuke tip voor op lome zondagen (en als je een studentenOV of genoeg geld hebt): een rondreis maken met de trein door de provincie O+
Moest door wegwerkzaamheden de stoptrein hebben maar dat was heul niet erg :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:02:31 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85317387
Pizza calzone, met extra neushoorn :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85317390
Lijstje
• Havermout
• Schoffelen
• Broodmaaltijd; 4 zuurdesemboterhammer, 6 krekkers, gebakken ei, mayo, boter, zoetzuur, jam
• Sloot uitharken
• Tomaten snoeien
• 1 pils
• Courgettesoep met kwak monchou
• Avondeten: beetje volkorenpasta, snijbietsaus met kaas & kwak monchou
• Toe: beetje kwark, frambozen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85317615
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik bedoel met afkleden meer dat je een mooi decolletee krijgt dan dat je er randjes op ziet (randjes zijn veel vaker van te kleine maat bv, te veel spek).
Als je weinig geld eraan wil uitgeven kan je beter naar ee Hunkemölleroutlet ofzo, dan heb je (voor gewone bh's) goed spul voor 5 tot 10 euro, altijd beter dan dit.
Mag ik vragen waar je nu koopt? Binnen enkele weken op is echt te snel!
Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.
Ik woon in Leeuwarden en heb hier en in Den Helder, nooit een goede zaak kunnen vinden. Wil ook eigenlijk niet meer dan 50 euro ervoor betalen, maar dat gaat eigenlijk al nooit door.

En om ontopic te blijven, net mn laatste restjes pringles opgegeten, zijn die ook weer weg en heb ik lekker geen chips meer in huis!
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:13:08 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85317768
Prutlijstje vandaag:
O: 2 boterhammen met appelstroop
T: 12 dropjes, 1/2 Daim
L: -
T: paar handjes chips
D: driekwart calzone dus

:')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85317805
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef j.t het volgende:

[..]

Heb F75, maar bij hunkemollerzaken zitten ze 9 vd 10x niet goed, wordt er maar 1 geleverd, dus vaak ook nog eens weg. Outlet wordt m sowieso niet.
Ik woon in Leeuwarden en heb hier en in Den Helder, nooit een goede zaak kunnen vinden. Wil ook eigenlijk niet meer dan 50 euro ervoor betalen, maar dat gaat eigenlijk al nooit door.

En om ontopic te blijven, net mn laatste restjes pringles opgegeten, zijn die ook weer weg en heb ik lekker geen chips meer in huis!
Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.

Morgen naar de studieadviseur!
En ontopic: veel gegeten :@
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:14:32 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85317818
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pizza calzone, met extra neushoorn :9
Mag ik nu een cola met berenburg?
Lekker, wat voor soort??

Wat voor crackers eet je Sigme? toastjes, wasa's, metzes??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85317849
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Gewone bh's bedoelde ik meer iets als mn eigen c75 mee, zo groot zou ik het ook niet daar halen. Maar goed, waarschijnlijk weinig steun, maar ook: proberen kan altijd.

Morgen naar ee studieadviseur!
En ontopic: veel gegeten :@
Njah idd, kan altijd terugsturen ...
Laat maar, Amerikaanse reviews laten er weinig van over ... weten we dat ook weer

[ Bericht 6% gewijzigd door j.t op 15-08-2010 19:20:23 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:16:06 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85317887
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mag ik nu een cola met berenburg?
Lekker, wat voor soort??

Wat voor crackers eet je Sigme? toastjes, wasa's, metzes??
Nee, ga weg :P

Eentje met kaas, champignons, paprika, ham, ui en salami :9.
pi_85318168
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef j.t het volgende:

[..]

Njah idd, kan altijd terugsturen ...
Laat maar, Amerikaanse reviews laten er weinig van over ... weten we dat ook weer
Hee ik was het topic aan het lezen toen ik jouw berichtje zag, je moet gewoon een goede BH halen,
die kosten vaak rond de 50 euro, maar daar doe je ook echt heel lang mee! Ik heb een hele rare maat
(kleine omtrek, grote cup) en haal ze altijd in Utrecht, bij Sandrabra.
pi_85318227
Ewelina, is er een lingeriewinkel in Groningen die je aan kunt raden?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85318334
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ewelina, is er een lingeriewinkel in Groningen die je aan kunt raden?
Er schijnt een goede in de Zwanestraat te zitten, maar die ken ik alleen van horen zeggen. Een kennis van mij heeft echt hele grote borsten (denk in de richting van cup J/K) en die haalt ze daar. Dan ben je wel 100,- voor een bh kwijt maar dan heb je wel aardig wat keuze en het zijn hele stevige bh's.

In Friesland zou ik A&T de Jong aanraden. Zit in Heerenveen aan de Lindengracht. Hebben ook veel freya, dan ben je voor 50-55 euro wel klaar voor een bh. Je wordt er ook erg goed geholpen en ze hebben een ruim assortiment.

Maar ik had j.t. al een pm gestuurd.
pi_85318417
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten. :').

Thanks. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85318451
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat je Scholma bedoelt, in de Zwanestraat. Daar werd ik uitgelachen toen ik vroeg of ze bh's met omvang 65 verkochten. :').

O ja, dat ken ik :') Ik citeer: "Niemand heeft een omvang van 65!" en wilde me vervolgens een 80 aan smeren. Dacht het niet. Voor de rest ken ik in Groningen geen goede zaak, ik kom er niet zo vaak :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:41:57 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85318739
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

Daar ben ik ook een keer geweest :Y. Die vrouw heeft er wel verstand van, want ze heeft me een hele mooie Freya-bh aangesmeerd O+.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')