Dat zou ik ook niet doen met een sport bh aan. Maar meer omdat ik dan door mijn enkels zakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
En elke operatie is een risico, je kan d'r in blijven hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk, stiekem wil ik een buikwandcorrectie en een borstvergroting... maar aan de andere kant wordt mijn kop er toch niet mooier van.
Met juffrouw Jannie toch?quote:
Mee eens. De keuzefilm moet gaan over mannen die zich dood eten, ben benieuwd!quote:
In het echie?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Tsja ik heb ook niet veel (wel een grote maat though) maar ik vind het wel prima zo. Ik zie namelijk wel erg lelijke borstvergrotingen af en toe
Ik vond het met Paulien Cornelisse wel leuk, maar dat kwam vooral door haar denk ik? Annet is ook tof trouwensquote:
Is dat die dolle mina van opzij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vond het met Paulien Cornelisse wel leuk, maar dat kwam vooral door haar denk ik? Annet is ook tof trouwens
Meestal op foto's maar ik heb er wel een paar in 't echie gezien en wat er vaak lelijk aan is is dat het zo duidelijk siliconenborsten zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |