abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85289883
Ik ben naar de bios, misschien daarna nog even de stad in (booch festival).

Fijne avond allemaal!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:03:49 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85289976
Ohaaai! Eens kijken wat ik nog weet!

Mo: wat een verschrikkelijke ouwe tang (de titel 'oma' niet waardig!) en wat een heerlijk uitziende pizza! (relevantie pizza > ouwe tang).

Anglisten-topic! *O* Ik ga zo kijken! Leeds heeft ook een postkoloniale literatuur master trouwens, en Leeds is een biggy op dat gebied O-) *tip van flip* die in York ziet er ook puik uit trouwens! Al hou ik meer van modernere postkoloniale literatuur geloof ik.

Kwak: yay dat het lekker en gezellig was op je foodfest! Stukkie taart in een envelop richting mij? :+

Perruche: ook al zo'n mottig omamens! :o Crisis, sommige mensen zijn echt zo RaaRrRrr. Hoe haal je het in je botte harses. En ja, onkruid vergaat niet he... Al is mijn pa wel al vertrokken, dat is weer bewijs wat de andere kant op gaat! :+ :')

Shiny: tuurlijk ga je die 60 ECTS halen O+ *vertrouwen heeft* wij kunnen je allemaal helpen en Utrecht heeft puike docenten, dus komt helemaal goed hoor! En mbt buitenlandstudie: een van de docenten (R vd D :+ ) houdt ieder jaar een voorlichtingsdag over de programma's die er zijn voor Engels studenten. Ik zou zeggen, maak je daarvoor nog niet zoveel zorgen en ga naar die voorlichting :Y Je hoeft ook niet per se tijdens je BA, je kan ook (net als ikke) tijdens je MA gaan. Of helemaal niet, kan ook!

Leuk Puff, ik ben ook naar de dierentuin geweest vandaag (Emmen) en er waren ook babybeestjes O+ Zeeleeuwtjes en apies enzo!

Die lamp hangt mooi PF!

En (lang terug) Chico, die jurk staat je prachtig! Jij hebt ook al zo'n geniaal puik figuur, mwah O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:16:28 #178
331 Merel
Be here now.
pi_85290291
Pffff, weer een avondje op de bank. Ik heb genoeg leuke vrienden waar ik vaak zat mee afspreek, maar er is gewoon niemand meer die op een vrijdag- of zaterdagavond lekker mee uit wil. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ben gaan dansen. Ik mis het! En thuis op de bank ontmoet ik ook geen nieuwe mensen. Blurgh.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85290401
Vervelend is dat hè Merel, ik weet hoe het is. :{ Jammer van de afstand, anders konden we samen gaan. :P
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85290539
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

(R vd D :+ )
My archnemesis :o
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:26:55 #181
236335 neen
schone schijn
pi_85290569
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen? Als je alleen gaat bankhangen gebeurt het sowieso niet.

Dit dacht ik dus net, toen dacht ik: "o nee, het is een vrouw als ze zoiets beslissen moeten ze allerlei kleding en dingen op elkaar afstemmen omdat weggaan anders geen optie is"
Dus eigenlijk is dit een loze post.
het lijkt niet wat het is
pi_85290577
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

My archnemesis :o
Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2010 22:29:10 ]
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:29:06 #183
331 Merel
Be here now.
pi_85290625
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen?
Ja ik kan wel beslissen dat ik nog uit wil, maar de rest wil dat per definitie niet, dus ik heb niet zo veel te willen dan :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85290681
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen? Als je alleen gaat bankhangen gebeurt het sowieso niet.

Dit dacht ik dus net, toen dacht ik: "o nee, het is een vrouw als ze zoiets beslissen moeten ze allerlei kleding en dingen op elkaar afstemmen omdat weggaan anders geen optie is"
Dus eigenlijk is dit een loze post.
Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan. :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:32:44 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85290708
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.

Dude :o

Da's wel schrikken ja. Ja hij is wel altijd erg perfectionistisch. Volgens mij is de hele taalverwervingsgroep van U dat wel, de eindcijfers van die cursussen zijn ook altijd VEEL lager dan die van bijv. niveau 3 literatuur of taalkunde-vakken. Ik heb ze zelf ook met ehhh twee 7,5-en en een 6,5 afgesloten geloof ik :+
pi_85290755
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dude :o

Da's wel schrikken ja. Ja hij is wel altijd erg perfectionistisch. Volgens mij is de hele taalverwervingsgroep van U dat wel, de eindcijfers van die cursussen zijn ook altijd VEEL lager dan die van bijv. niveau 3 literatuur of taalkunde-vakken. Ik heb ze zelf ook met ehhh twee 7,5-en en een 6,5 afgesloten geloof ik :+
Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider had :'). Ik heb m'n BA in Grun gedaan en m'n MA in Utrecht, ik vond dit nogal een steek onder de gordel van 'm.
pi_85290804
Overigens moest ik op 't eind bij het woord "scriptie" al huilen :') dus dat zegt niet zoveel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al zou ik best wel weer eens wat colleges willen volgen, gewoon zomaar.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:40:05 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85290913
Heb jij in Groningen gestudeerd Razz? :)

Ik heb echt een leuke dag gehad trouwens O+ vanochtend beetje uitgeslapen en lekker ontbeten, en toen ruim een uur gefietst met tussenstop bij de Action (alwaar we de tent goed leeggekocht hebben) en een bakkerij voor koffie&appeltaart :9 En ook nog vrienden geholpen hun lege huis schoon te maken voor de oplevering, en daarna uit eten :Y)

Lijst:
O: boterham met kaas en gekookt eitje, boterham met jam
S: uur fietsen
T: koffie en appeltaart
S: vieze keuken poetsen
T: dropjes
D: gegratineerde notenschotel en toe een half stukje baklava met vanille-ijs bij de Padangbar, mn stamkroeg O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:40:55 #189
236335 neen
schone schijn
pi_85290935
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan. :)
Als je alleen thuis zit is de kans sowieso klein, anders wordt nee toch erg vaak ja. Althans zo gaat dat hier vaak :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:49:37 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291203
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider had :'). Ik heb m'n BA in Grun gedaan en m'n MA in Utrecht, ik vond dit nogal een steek onder de gordel van 'm.
Ja is idd een beetje een maffe opmerking! Groningen is toch ook gewoon een goeie uni ):O Nouja. Je hebt het gehaald en das het belangrijkste! *O*

Ik zeg ook altijd tegen nieuwe eerstejaars Engels aan de UU: de TV-vakken laten je schrikken, maar hierna wordt het beter >:O Ik ben ZO blij dat ik mn Engels BA achterstevoren heb gedaan - doordat ik alle niv. 3 vakken met gemak had afgerond, wist ik dat die TV-vakken het ergste waren wat de opleiding te bieden had :+ Mij lijkt dat als je vers van het VWO af komt oids je je rot schrikt - gaat alles zo zwaar worden? Antwoord: nee, ZEKER niet. Je moet even door de TV-vakken heen, en dan wordt het écht leuk *O*
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:50:42 #191
331 Merel
Be here now.
pi_85291232
Hoe bedoel je Neen? Ik heb gewoon vriendinnen die houden van lunchdates, samen eten, samen wijntje drinken op de bank, heeeeel soms naar een café ofzo. Maar nooit echt úít, stappen, feesten, dansen, en later dan 24 uur naar bed. Want thuis wacht altijd vriendlief.

Af en toe loopt een borrel met collega's uit op een avondje stappen, maar het blijven altijd collega's en worden nooit vrienden, dus dan ben ik toch nooit helemaal relaxed. Oh en ik heb ook wel mannen-vrienden :P Maar daar ga ik ook niet mee uit. En als ik het wel zou doen zouden mensen vast denken dat het m'n vriendje was, dan heb ik ook geen aanspraak.

Er is nu bijvoorbeeld jazzfestival in de stad. Best leuk, maar ik luister naar de muziek door m'n open raam, want ik heb niemand zo ver kunnen krijgen om mee te gaan. Is geen drama hoor, maar soms gewoon jammer :)
pi_85291241
TV-vakken? Die term ken ik heul nie?
Ja doei.
pi_85291257
Taalvaardigheid? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85291301
goeie gok? :+

ik vond eigenlijk alles behalve Syntax wel leuk :@ Syntax was echt naar, maar vooral ook omdat we de syntax van de piri piri stam uit Australie die al 300 jaar niet meer bestond moesten uitpluizen :')!
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:58:29 #195
236335 neen
schone schijn
pi_85291437
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
Hoe bedoel je Neen? Ik heb gewoon vriendinnen die houden van lunchdates, samen eten, samen wijntje drinken op de bank, heeeeel soms naar een café ofzo. Maar nooit echt úít, stappen, feesten, dansen, en later dan 24 uur naar bed. Want thuis wacht altijd vriendlief.

O, ja maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit hè. Ik weet het niet hoor maar mensen met relaties vind ik vaak maar saai :@ omdat ze natuurlijk niet met mij weg willen dan.
Maa ging je ervoor wel vaak/vaker met ze stappen dan?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:00:52 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291493
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Taalvaardigheid? :@.
*wasmachine!*

Ik was geen fan :+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:04:59 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85291618
Grappig, waarschijnlijk kent Razztwizzle dan wel 1 of 2 vriendinnen van mij :) en op Maria's facebook zag ik ook al een bekende naam :D

Engels-studerenden zijn gewoon een kliekje!! :P
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:05:46 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291645
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Grappig, waarschijnlijk kent Razztwizzle dan wel 1 of 2 vriendinnen van mij :) en op Maria's facebook zag ik ook al een bekende naam :D

Engels-studerenden zijn gewoon een kliekje!! :P
PM eens wie dat is dan? :D
pi_85291818
Als het toch over Engels gaat, weet iemand toevallig waar ik op kan zoeken wat de juiste Britse spelling van een woord (neuron of neurone) is? Ik probeer geen Brits en Amerikaans Engels door elkaar te gebruiken.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:17:46 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85291991
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Als het toch over Engels gaat, weet iemand toevallig waar ik op kan zoeken wat de juiste Britse spelling van een woord (neuron of neurone) is? Ik probeer geen Brits en Amerikaans Engels door elkaar te gebruiken.
Hier staat dat neurone voornamelijk in de UK gebruikt wordt, maar toch wordt het bij de meeste hits voornamelijk neergezet als alternatief voor neuron. Ik zou dan denk ik voor neuron gaan, maar Kwak ik natuurlijk onze echte linguistics-expert ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')