Nee, grapje.quote:
Ja ik kan wel beslissen dat ik nog uit wil, maar de rest wil dat per definitie niet, dus ik heb niet zo veel te willen danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen?
Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:26 schreef neen het volgende:
Maar dat kun je toch ook pas 's avonds beslissen? Als je alleen gaat bankhangen gebeurt het sowieso niet.
Dit dacht ik dus net, toen dacht ik: "o nee, het is een vrouw als ze zoiets beslissen moeten ze allerlei kleding en dingen op elkaar afstemmen omdat weggaan anders geen optie is"
Dus eigenlijk is dit een loze post.
Dudequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.
Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider hadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dude![]()
Da's wel schrikken ja. Ja hij is wel altijd erg perfectionistisch. Volgens mij is de hele taalverwervingsgroep van U dat wel, de eindcijfers van die cursussen zijn ook altijd VEEL lager dan die van bijv. niveau 3 literatuur of taalkunde-vakken. Ik heb ze zelf ook met ehhh twee 7,5-en en een 6,5 afgesloten geloof ik![]()
Als je alleen thuis zit is de kans sowieso klein, anders wordt nee toch erg vaak ja. Althans zo gaat dat hier vaakquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Omkleden etc. is nog tot daar aan toe maar je moet wel iemand hebben om mee te gaan.
Ja is idd een beetje een maffe opmerking! Groningen is toch ook gewoon een goeie uniquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik later ook van een collega die hem ook als scriptiebegeleider had. Ik heb m'n BA in Grun gedaan en m'n MA in Utrecht, ik vond dit nogal een steek onder de gordel van 'm.
O, ja maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit hè. Ik weet het niet hoor maar mensen met relaties vind ik vaak maar saaiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
Hoe bedoel je Neen? Ik heb gewoon vriendinnen die houden van lunchdates, samen eten, samen wijntje drinken op de bank, heeeeel soms naar een café ofzo. Maar nooit echt úít, stappen, feesten, dansen, en later dan 24 uur naar bed. Want thuis wacht altijd vriendlief.
PM eens wie dat is dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Grappig, waarschijnlijk kent Razztwizzle dan wel 1 of 2 vriendinnen van mijen op Maria's facebook zag ik ook al een bekende naam
Engels-studerenden zijn gewoon een kliekje!!
Hier staat dat neurone voornamelijk in de UK gebruikt wordt, maar toch wordt het bij de meeste hits voornamelijk neergezet als alternatief voor neuron. Ik zou dan denk ik voor neuron gaan, maar Kwak ik natuurlijk onze echte linguistics-expertquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Als het toch over Engels gaat, weet iemand toevallig waar ik op kan zoeken wat de juiste Britse spelling van een woord (neuron of neurone) is? Ik probeer geen Brits en Amerikaans Engels door elkaar te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |