quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat ja. Sinds afgelopen maandag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Syrena het volgende:
Treinkaartjes van AH: http://www.ah.nl/ns
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
echt?? ik heb samen met hem les gegeven in Leiden, ben nog naa zn promotie geweest en hij naar mijn concert in Utrecht een keer. Vind m wel tof!quote:
ohquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, grapje.
Hij was de tweede lezer die veel te laat pas mijn scriptie kreeg, er toen met rode pen en botte bijl doorheen is gegaan en toen moest 't opnieuw. "Zo doen ze dat misschien in Groningen, maar niet in Utrecht", zei hij. En toen moest ik huilen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
dit moet natuurlijk eigenlijk in t anglisten topic, maar: ik vond de TV het makkelijkste in Leiden... en daar gaf hij ook lesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja is idd een beetje een maffe opmerking! Groningen is toch ook gewoon een goeie uniNouja. Je hebt het gehaald en das het belangrijkste!
![]()
Ik zeg ook altijd tegen nieuwe eerstejaars Engels aan de UU: de TV-vakken laten je schrikken, maar hierna wordt het beterIk ben ZO blij dat ik mn Engels BA achterstevoren heb gedaan - doordat ik alle niv. 3 vakken met gemak had afgerond, wist ik dat die TV-vakken het ergste waren wat de opleiding te bieden had
Mij lijkt dat als je vers van het VWO af komt oids je je rot schrikt - gaat alles zo zwaar worden? Antwoord: nee, ZEKER niet. Je moet even door de TV-vakken heen, en dan wordt het écht leuk
Ik leerde hem later (o.a. via werk enzo) ook wat beter kennen en het is idd best wel een aardige meneer!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt?? ik heb samen met hem les gegeven in Leiden, ben nog naa zn promotie geweest en hij naar mijn concert in Utrecht een keer. Vind m wel tof!
[..]
ohja dat klinkt ook wel als hem. zeker als ie t druk had en een beetje geirriteerd was. we waren samen een beetje zo bij het nakijken van de uitspraak en spreekvaardigheid...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Ik had altijd al wat moeite met uitspraak enzo (ik praat HEEL snel, vooral als ik zenuwachtig benquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit moet natuurlijk eigenlijk in t anglisten topic, maar: ik vond de TV het makkelijkste in Leiden... en daar gaf hij ook lesmisshcien omdat mijn niveau al vrij hoog was... dat zou kunnen, of ze zijn in Leiden toch minder streng (alhoewel een zeker R.L. ook wel eens een 4 gaf voor een essay met slechts de mededeling "this is bullshit"
)
UU en UL zijn wel al jaren afwisselend eerste/tweede in de tests voor hoger onderwijs in elsevier en de studiekeuzegids
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: ik ga brood smeren![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
hij is getrouwd met een oom of neef van een jaargenoot van mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik leerde hem later (o.a. via werk enzo) ook wat beter kennen en het is idd best wel een aardige meneer!Als nieuwbakken taalverwervingsstudentje kan ie wel wat intimiderend overkomen, met z'n perfectionisme en vrij hoge verwachtingen
Het motiveert wel om op niveau te werken, maar het is ook wel ietwat eng
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ga naar mijn volgende culturele uitje (), tot morgen allemaal!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: ik ga brood smeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb via een datingsite contact met een anglist. De ironie!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb via een datingsite contact met een anglist. De ironie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ga je nu alle lesbische anglisten die je kent opnoemen?.
Niet meer actief op Fok!
Awwww!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn hele mening over die meneer is dan ook op 1 enkele ervaring gebaseerd hèik weet ook wel dat ik niet objectief ben, ik was al labiel door die scriptie, was blij dat het EIN-DE-LIJK "af" was, mijn eigen begeleider (was iemand van Duits, omdat die meer met het onderwerp had dan destijds mensen van Engels) vond 't prima, het moest alleen "nog even langs de tweede lezer", die al haast niet te vinden was want iedereen was druk-druk-druk, en toen wilde RvdD het nog wel doen. Eventjes.
Nou, ik dacht de buit al binnen te hebben.
En dan zo'n gesprekje van 5 minuten waarin je scriptie volledig wordt afgefikten je eigenlijk weer vanaf blz. 1 er doorheen mag.. daar word je niet vrolijk van.
Dus ik geloof jullie oprecht dat 't een leuke vent is, hoor 't ook van collega's die hem kennen, maar voor mij blijft het altijd DeMan
Die
Zorgde
Dat
Mijn
Scriptie
Opnieuw
Moest.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Nee. Ik houd niet van kort haar en getinte dames zijn in principe ook niet mijn smaak (no offence!).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik neem aan dat die soep goed gevuld is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Zal ik dan maar gelijk beginnen met mijn lijstje van vandaag?
O: Volkoren boterham met kaas en een met appelstroop uit zo'n echt ouderwets blikje
T: bak kwark met frambozen
L: tomatensoepje met wat plakjes met knof geroosterde ciabatta
D:tajinegerecht met kip, tomaat, gemengde bonen, paprika, ui, knof en chinese kool met bulgur
T: Bak kwark met druiven want die moeten op
En qua beweging fietsen (op een ligfiets). Ik gok vandaag zo'n 20 km.
Commentaar is erg welkom, ik garandeer alleen niet dat ik er iets mee doe.![]()
Ik ben niet van de low carbs, low fat en lightproducten en mijn doel is ook niet zozeer afvallen maar vooral gezonder en fitter worden.
Achtergrond: Vroeger altijd heel veel gesport. Twee á drie keer in de week volleybal, een keer in de week zwemmen en een à twee keer in de week hardlopen en verder deed ik altijd alles op de fiets. Was dus continue in beweging maar toen kreeg ik reuma en viel alles op zijn gat. Niet af kunnen trainen en dus toen ook veel aangekomen. Sporten zat er eigenlijk helemaal niet meer in ondanks dat ik met diverse revalidatieprogramma's wel heb geprobeerd om dat weer op te bouwen.
Daarna kreeg ik er Crohn bij waardoor ik een periode ook nog eens nauwelijks heb kunnen eten. Al met al dus een zeer inactieve en ongezonde levensstijl maar ik heb sinds een paar weken een aangepaste ligfiets en wonder boven wonder kan ik daarop zonder noemenswaardige extra klachten goed uit de voeten. Ik ben nog voorzichtig aan het opbouwen maar ik ben dus bijna niet meer van die fiets af te slaan.
Bijkomend voordeel is dat ik ook weer ronduit honger heb terwijl ik voorheen mezelf altijd haast moest dwingen om iets te eten.
Ontbijt bestaat doorgaans uit 2 boterhammen / bak kwark met fruit / brinta / yoghurt met muesli.
Lunch: twee a drie boterhammen / zelfgemaakte soep met of zonder brood / salade met van alles en nog wat
Diner: Veel groente, 1-2 aardappels / rijst / bulgur / pasta, stukje vlees (meestal rund of kip)
Tussendoortjes: kwark / fruit / groente
Drinken: spa rood / thee / water / soms een glas cola of een glas wijn
Ter vergelijking een lijstje van wat ik tot een paar weken geleden ongeveer at:
O: niks of veel soms een beetje yoghurt of een beschuit
L: vaak ook niks, soms een boterham of een klein bakje soep
D: wat groente, hooguit een aardappel (of 1 schep rijst of pasta) en een klein stukje vlees
T: niks
Drinken: water, thee, spa rood
Mijn lichaam zat dus volledig in de spaarstand en ik wist wel wat het niet goed was maar ik kreeg meer gewoon niet weg.Wat er dus moet gebeuren is meer eten, meer bewegen en ik heb er wel vertrouwen in dat ik dan mijn goddelijke figuurtje weer terug krijg.
![]()
Over ongeveer een maand beginnen mijn colleges weer en ik wil dan eigenlijk op het niveau zijn dat ik zonder veel problemen op de fiets kan gaan. Dat is zo'n 23 km enkele reis.
Ik probeer nu dagelijks even naar een van de dorpen in de buurt te fietsen voor wat boodschappen. Dat is resp. 7,8 of 9 kilometer enkele reis. Dat gaat me steeds beter af. In het begin moest ik op zo'n schietstukje twee keer pauze houden maar inmiddels kan ik in een ruk doorfietsen.
Daarnaast ga ik om de een á twee dag(en) een langer stuk fietsen van zo'n 20-30 km maar dan moet ik dus nog wel meerdere (korte) stops inlassen.
Dat, maar dan met Vik ipv DaD.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:35 schreef Viking84 het volgende:
Off to lunch in de stad met Liejannuh en DaD.
Ik heb liever een ontstoken enkel dan een stijve nek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:24 schreef Laureline het volgende:
Je lijstje klink eigenlijk ontzettend goed, MinderMutsig! Volkorenbrood, veel groente, niet te weinig etenMet wat sporten erbij zullen we je hier alleen maar steeds goddelijker zien worden
![]()
Wel moeilijk, iets van beweging te vinden met al die ziektes, maar fijn dat de ligfiets zo'n uitkomst is. Het lijkt me verschrikkelijk om te merken dat je allemaal dingen niet kan doen (ik heb nu net als Razztwizzle een stijve nek en zit me thuis al aan te stellen als de stervende zwaan), ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je daarmee omgaat. Is je fysieke toestand nu stabiel, of wordt het steeds moeilijker?
Sowieso gemaakt met verse tomaten maar daarnaast zit er ook een sjalotje, lente-uitje, teentje knof en wat gele en rode paprika in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die soep goed gevuld is?
Hmmm. Ik wil vaak te veel en te snel, ik heb een zwak voor cola, chocolade, oude kaas en oja, ik heb een man die soms een beetje mieperig is met eten en die niet van broccoli houdt.quote:Ik vind het een mooi lijstje, en goed dat je dat fietsen doet ondanks je lichamelijke issuesEn ook dat je weer goed normaal gaat eten, puik! Volgens mij gaat dat heus wel goed komen
Heb je ook valkuilen?
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken! Leuk gehad?Tell us moooore!
Klinkt tof!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)
het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturenen ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent
![]()
En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk
Oh echt!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)
het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturenen ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent
![]()
En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk
Ik ben zo blij dat mijn nieuwe sportschool op zondag open is. Zou anders toch een beetje een lamlendig dagje hebben en nu voel ik me helemaal hyper en gezond enzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig GeeBee!Hier is de sportschule op zondag dicht
Maar heb wel ongeveer 4 uur door de dierentuin gewandeld gisteren
![]()
Lijstje vandaag, met extra groenvoer overdag om de avond te compenseren![]()
O: twee sneetjes brood met smeerkaas en komkommer
T: wortels
L: snee brood met champignon-omelet denk ik
D: BBQ dus
Alstu.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet boodschappen doen. schopt mij eens de deur uit? thanks.
Waarom bestel je niet gewoon lekker Thais eten, of iets anders met een boel groenten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
We wisten nog niet zeker of we vandaag met eten thuis zouden zijn, maar wel dus. Zien wel wat 't gaat worden, boterham ofzo denk ik. Prima na 2 dagen met een etentje.
Hoe is het met je lief, Kwak?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
dank! ben weer thuis met alle boodschappen... was echt teringdruk in de supermarkt... allemaal zongebruinde mensen met lege koelkasten
lief en ik hebben heel veel lief gesmst met elkaar, en vanavond komt ie thuis en naar mij toequote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lief en ik hebben heel veel lief gesmst met elkaar, en vanavond komt ie thuis en naar mij toe
*kriebelbuik*
Dat is het enige filiaal waar hij nog is, en ik heb nog een gratis treinkaartje, dus dacht 'dan haal ik 'm wel op' . beetje omslachtig maar soit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Waar zijn jullie geweest Vik? Was het leuk?
En welkom MM en welkom terug Cali! Ik ga het toch vragen: waarom moet je helemaal een kast in Groningen ophalen?
Wtf! Je wilt met een kast in de trein? Ik hoop niet dat die kast al te groot isquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat is het enige filiaal waar hij nog is, en ik heb nog een gratis treinkaartje, dus dacht 'dan haal ik 'm wel op' . beetje omslachtig maar soit.
DaD ik was een weekje surfen in Spanje!
hoe is het met jou? Vlak voordat ik wegging niet zo goed,ik heb nog net meegekregen dat 't (weer) uit is met je vriend
vink ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:09 schreef sigme het volgende:
Hoi MinderMutsig! Als een van mijn favoriete fokkers: van harte welkom.
Ik heb MM @ MSN, wie wil mij aanraken?quote:
Hoezo, was die scriptie dan zo slecht?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eindelijk de scriptie van Nachtwacht helemaal doorgeworsteld ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Wat een hoop geld voor een sporttopje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
Vraagje:
Je hebt bij TellSell (zag ik op vliegveld) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
Ik ben echt moedeloos en wanhopig en heb nooit goede Bh's etc zielig-mode. Echte goede bh's kosten me meer dan dat dit kost, maar die zijn na een aantal weken ook weer uit vorm, omdat ik ze dan veel draag omdat ik niets beters heb.
Wat denken jullie? Goed product? Misschien heb je dit wel ergens anders? Geen idee ... meningen welkom =)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |