Ik heb liever een ontstoken enkel dan een stijve nek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:24 schreef Laureline het volgende:
Je lijstje klink eigenlijk ontzettend goed, MinderMutsig! Volkorenbrood, veel groente, niet te weinig etenMet wat sporten erbij zullen we je hier alleen maar steeds goddelijker zien worden
![]()
Wel moeilijk, iets van beweging te vinden met al die ziektes, maar fijn dat de ligfiets zo'n uitkomst is. Het lijkt me verschrikkelijk om te merken dat je allemaal dingen niet kan doen (ik heb nu net als Razztwizzle een stijve nek en zit me thuis al aan te stellen als de stervende zwaan), ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je daarmee omgaat. Is je fysieke toestand nu stabiel, of wordt het steeds moeilijker?
Sowieso gemaakt met verse tomaten maar daarnaast zit er ook een sjalotje, lente-uitje, teentje knof en wat gele en rode paprika in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die soep goed gevuld is?
Hmmm. Ik wil vaak te veel en te snel, ik heb een zwak voor cola, chocolade, oude kaas en oja, ik heb een man die soms een beetje mieperig is met eten en die niet van broccoli houdt.quote:Ik vind het een mooi lijstje, en goed dat je dat fietsen doet ondanks je lichamelijke issuesEn ook dat je weer goed normaal gaat eten, puik! Volgens mij gaat dat heus wel goed komen
Heb je ook valkuilen?
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken! Leuk gehad?Tell us moooore!
Klinkt tof!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)
het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturenen ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent
![]()
En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk
Oh echt!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)
het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturenen ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent
![]()
En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk
Ik ben zo blij dat mijn nieuwe sportschool op zondag open is. Zou anders toch een beetje een lamlendig dagje hebben en nu voel ik me helemaal hyper en gezond enzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig GeeBee!Hier is de sportschule op zondag dicht
Maar heb wel ongeveer 4 uur door de dierentuin gewandeld gisteren
![]()
Lijstje vandaag, met extra groenvoer overdag om de avond te compenseren![]()
O: twee sneetjes brood met smeerkaas en komkommer
T: wortels
L: snee brood met champignon-omelet denk ik
D: BBQ dus
Alstu.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet boodschappen doen. schopt mij eens de deur uit? thanks.
Waarom bestel je niet gewoon lekker Thais eten, of iets anders met een boel groenten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
We wisten nog niet zeker of we vandaag met eten thuis zouden zijn, maar wel dus. Zien wel wat 't gaat worden, boterham ofzo denk ik. Prima na 2 dagen met een etentje.
Hoe is het met je lief, Kwak?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
dank! ben weer thuis met alle boodschappen... was echt teringdruk in de supermarkt... allemaal zongebruinde mensen met lege koelkasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |