abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85305267
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:24 schreef Laureline het volgende:
Je lijstje klink eigenlijk ontzettend goed, MinderMutsig! Volkorenbrood, veel groente, niet te weinig eten :Y) Met wat sporten erbij zullen we je hier alleen maar steeds goddelijker zien worden :P

Wel moeilijk, iets van beweging te vinden met al die ziektes, maar fijn dat de ligfiets zo'n uitkomst is. Het lijkt me verschrikkelijk om te merken dat je allemaal dingen niet kan doen (ik heb nu net als Razztwizzle een stijve nek en zit me thuis al aan te stellen als de stervende zwaan :@ ), ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je daarmee omgaat. Is je fysieke toestand nu stabiel, of wordt het steeds moeilijker?
Ik heb liever een ontstoken enkel dan een stijve nek. :@ Sterkte allebei. :*

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die soep goed gevuld is? :Y)
Sowieso gemaakt met verse tomaten maar daarnaast zit er ook een sjalotje, lente-uitje, teentje knof en wat gele en rode paprika in.
quote:
Ik vind het een mooi lijstje, en goed dat je dat fietsen doet ondanks je lichamelijke issues :Y En ook dat je weer goed normaal gaat eten, puik! Volgens mij gaat dat heus wel goed komen :Y) Heb je ook valkuilen? :P
Hmmm. Ik wil vaak te veel en te snel, ik heb een zwak voor cola, chocolade, oude kaas en oja, ik heb een man die soms een beetje mieperig is met eten en die niet van broccoli houdt. :Y)

Dankjewel voor het welkom en de feedback allemaal. :*
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85305434
:W

Ik heb net anderhalf uur gefitnesst 8-) en gister ook. En eergister ook 8-)

Morgen even ietsje rustiger aan doen, denk ik maar.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:15:04 #53
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85305615
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Calikuiken! Leuk gehad? O+ Tell us moooore!
Heee Mariaaaatje! hoe is het?? Ik werd nog gebeld op vakantie ivm werk :-)

het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturen *) en ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent :')

En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:15:59 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85305652
WeeBee Calikuuk'n! Hoe heb je het gehad? :)

Edit: ah, goed dus :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85305701
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

het was erg relaxed, elke dag gesurfd, de eerste dag ging het heel slecht en daar raakte ik heel gefrustreerd van, maar daarna ging het gelukkig veel beter en nu kan ik best goed al staan en een beetje sturen *) en ik heb zelfs een keer hardgelopen en ook elke dag veel gewandeld, want onze camping lag boven op een berg en we ontdekten pas de een-na-laatste dag dat we ook met de bus konden, voor 50 cent :')

En nu ga ik lekker met mijn verhuizing bezig, naast vakantiespullen wassen enzo natuurlijk :+
Klinkt tof! ^O^ Wanneer ga je precies verhuizen?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:17:35 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85305713
Goed bezig GeeBee! *O* Hier is de sportschule op zondag dicht }:| Maar heb wel ongeveer 4 uur door de dierentuin gewandeld gisteren :Y)

Lijstje vandaag, met extra groenvoer overdag om de avond te compenseren 8-)

O: twee sneetjes brood met smeerkaas en komkommer
T: wortels
L: 2 sneetjes brood met champignon-omelet denk ik
D: BBQ dus oO<

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 15-08-2010 14:39:27 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:19:32 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85305804
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oh echt! :D Vertel, hebben ze wat? Kan evt via PM natuurlijk! :Y)

Mehe, bus _O- Maar goed bezig geweest zo te horen, lekker heur! O+
Hier wel goed nu! Moet mezelf een schop onder mijn Bevallige Achterste geven ivm paper schrijven, maar hey, dat komt uiteindelijk altijd wel goed, one way or the other :+
pi_85305807
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig GeeBee! *O* Hier is de sportschule op zondag dicht }:| Maar heb wel ongeveer 4 uur door de dierentuin gewandeld gisteren :Y)

Lijstje vandaag, met extra groenvoer overdag om de avond te compenseren 8-)

O: twee sneetjes brood met smeerkaas en komkommer
T: wortels
L: snee brood met champignon-omelet denk ik
D: BBQ dus oO<
Ik ben zo blij dat mijn nieuwe sportschool op zondag open is. Zou anders toch een beetje een lamlendig dagje hebben en nu voel ik me helemaal hyper en gezond enzo 8-) En zo vanaf een uur of twaalf is het er ook lekker rustig :9
pi_85306795
Topickillerrrrrrr :@ Lijstje dan maar.

O: yoghurt met muesli en lijnzaad en een beetje jam, kaiserbroodje hummus
S: anderhalf uur fitness
L: 2 kaiserbroodjes carpaccio :9~
T: appel
D: rijst met kip en groenten
T: mineola

Komt vast nog wel iets bij hier en daar.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:49:04 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85306842
Prima lijstje volgens mij MM!

Mijn daglijstje
o. niets (oke, wel een koffie verkeerd) :o nog nooit gebeurd, maar ik had gewoon geen honger! Nog steeds vol van die ongelooflijke hoeveelheid sushi van gisteren. Volgens mijn man was het minstens 2500 kcal :')
s. 1,5 uur wandelen
l. gestoomde aardappeltjes en worteltjes met tuinkruiden + stukje gestoomde kipfilet met cajunkruiden + probiotisch drankje
t. bananenmuffin denk ik
d. volkorenbrood met rauwkostsalade
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:50:34 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85306891
Ik zal echt blij zijn als die wegwerkzaamheden bij Woerden klaar zijn, we rijden nu over R'dam terug naar Gouda, maar het schiet echt niet op gewoon *zucht. Ik wil thuis zijn en bankhangen met de katzels!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85306993
ik moet boodschappen doen. schopt mij eens de deur uit? thanks.
Kwak
pi_85307066
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet boodschappen doen. schopt mij eens de deur uit? thanks.
Alstu.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:58:06 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85307141
*schopt kwak 8-)

Wij moeten ook boodschappen doen maar in Gouda is op zondag alles potdicht. Jammerdebammer!
pi_85307751
Wb Cali! O+

En welkom MM!
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:17:13 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85307816
Dat klinkt supergoed MM! Fijn dat je nu beweging hebt gevonden dat je vol kan houden.
qua eten ziet het er ook puik uit!!

Hier zijn ook alle supermarkten dicht, zoals elke zondag maar ik hoef geen boodschappen -> vooruit denken ftw'!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:17:33 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85307830
Oja, Cali *O* WB *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:34:53 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85308535
We wisten nog niet zeker of we vandaag met eten thuis zouden zijn, maar wel dus. Zien wel wat 't gaat worden, boterham ofzo denk ik. Prima na 2 dagen met een etentje.
pi_85308624
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
We wisten nog niet zeker of we vandaag met eten thuis zouden zijn, maar wel dus. Zien wel wat 't gaat worden, boterham ofzo denk ik. Prima na 2 dagen met een etentje.
Waarom bestel je niet gewoon lekker Thais eten, of iets anders met een boel groenten. :)

Welkom MM!!

En ik heb zin in de sushi, sashimi & sake van vanavond. :9
pi_85308815
Welkom MM.
Prima lijstje! ^O^
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:41:59 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85308820
Ik vind 'sakeeee' zo'n grappig woord! Geniet ervan Cootje O+

Ik had gisteren ook lekker veel veggies bij mijn Chinees :Y) Peultjes en champignons enzo :9
pi_85308821
Welkom MM

En goedemorgen, meneer en ik werden pas kwart voor 2 wakker. Net gedouched en alles bijgelezen O-) Start straks even met een bakje yoghurt met iets erin, weet nog niet wat. Muesli, of cornflakes of jam ...
En ik heb het koud!! Afgelopen 2 dagen geen last gehad na mn vakantie maar vandaag wel :( en de hele komende week wordt rot! Bah ik wil terug! :(
Oh en gister gingen meneer en ik lopen. Ik wilde een dorpje/wijk buiten Leeuwarden wel zien. Dus wij daarheen lopen (meneer wilde bij de Mc een flurry dus ik een flesje water en een mini kipwrap. had alleen nog ontbijt gehad dus dit leek me een goede keuze) en toen kwamen we daar. Helemaal naar de achterkant gelopen, bleek er geen uitweg, dus we moesten helemaal terug! Meneer boos en zeuren, dus ik werd daar boos op. ... maar al met al flink wat km gelopen 8-)

:)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85309161
dank! ben weer thuis met alle boodschappen... was echt teringdruk in de supermarkt... allemaal zongebruinde mensen met lege koelkasten
Kwak
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:52:49 #74
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85309196
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
dank! ben weer thuis met alle boodschappen... was echt teringdruk in de supermarkt... allemaal zongebruinde mensen met lege koelkasten
Hoe is het met je lief, Kwak?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:59:07 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85309430
Hoi ik leef nog :').

Nu maar eens verder met de scriptie van Mark.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')