SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door anna82 op 15-08-2010 21:56:23 ]
Klinkt niet als heel veel, dus de toastjes zouden er prima bij kunnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, lijst!
O: 2 geroosterde boterhammen met jam en kaas, cappuccino
L: bak kwark met jam
T: dropjes
D: grote wrap met mexicaanse groenten, kidneybonen en demi crème fraiche
T: dropje
Misschien zo nog toastjes of olijfjes, maar ik zit eigenlijk best vol
Ja huis verhuren om hypotheek te betalen, anders sparen om te betalen. Vakantie sparen bij baan, kijken of je er tijdelijk uitkan of ontslag nemen. Bij iets ergs van vtiende familie terugvliegen. Spaargeld opmaken maar niet alles, niet naar Frankrijk maar sparen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:49 schreef anna82 het volgende:
Oh, ik heb gelukkig het puist-uitknijp-moment gemist. Waarom wilde ze het laten zien?
Gisteravond hebben mijn vriendje en ik bedacht dat we volgend jaar 3 tot 6 maanden door Australie gaan reizen!
Gisteravond had ik een paar wijntjes op en dacht ik alleen maar:![]()
![]()
, "dit is het beste idee ooit!"
Vanavond denk ik:
- hoe moet het dan met onze hypotheek;![]()
- vinden we wel een huurder voor die periode;![]()
- hoe moet het met onze baan;![]()
- wat als er iemand (opa, oma) doodgaat in die periode;![]()
- moeten we ons spaargeld daar wel aan opmaken?![]()
- zullen we maar gewoon thuisblijven en twee weken naar Frankrijk gaan?
Ik haat het dat ik altijd zo vreselijk veel beren op de weg zie.
Lees maar nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:39 schreef Merel het volgende:
Ik heb lekkere trekMaar gelukkig niks in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
<3quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb MM @ MSN, wie wil mij aanraken?.
Eindelijk de scriptie van Nachtwacht helemaal doorgeworsteld en zometeen heb ik eindelijk eens tijd voor mezelf. Weer even lekker Red Dead Redemption spelen
. En ik heb een druktemakert verwijderd uit mijn Facebook en nu is het meteen een stuk rustiger
.
neenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:56 schreef neen het volgende:
[..]
Ja huis verhuren om hypotheek te betalen, anders sparen om te betalen. Vakantie sparen bij baan, kijken of je er tijdelijk uitkan of ontslag nemen. Bij iets ergs van vtiende familie terugvliegen. Spaargeld opmaken maar niet alles, niet naar Frankrijk maar sparen.
Er kan bij zon plan maar een probleem zijn mits je met je partner wil, dat is dat die niet wil. voor de rest zijn oplossingen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:
Zoals verhuren: ik stel me dan voor dat onze huurder ons huis niet meer uit wil, dat de sloten veranderd zijn en dat hij zich permanent vastgeketend heeft aan onze verwarming.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje maar ik vind dat soort dingen niet zo fijn
en dat ruikt toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
neen, je hebt gelijk ook! 't is allemaal niet zo ingewikkeld, maar in mijn hoofd worden deze "problemen" vergroot tot belachelijke proporties.
Zoals verhuren: ik stel me dan voor dat onze huurder ons huis niet meer uit wil, dat de sloten veranderd zijn en dat hij zich permanent vastgeketend heeft aan onze verwarming.
Ja, ik krijg alweer trekquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Klinkt niet als heel veel, dus de toastjes zouden er prima bij kunnenWat kloterig van je bril zeg. Trouwens, heb je de sollicitatie al de deur uit gedaan?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Ha, die heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een keer ontstoken en echt een mega bult geworden, maar ik heb niks geroken toen ze 'm openmaakten. Hij zit op mijn rug, tussen m'n schouderbladen. Maar wat een motherfokking PIJN deed dat openmaken
Ik heb nu weer een klein bultje. moet 'm eigenlijk helemaal laten weghalen voordat het nog eens gaat ontsteken.
En mijn ouders zijn thuis en ik ben echt zoooooo blijArm is spontaan een stuk beter
alleen draaien doet nog zeer en m'n duim gebruiken=auw.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik krijg alweer trekdus die toastjes komen er wel! Denk sowieso dat we nog wel even op zijn, ik ben nog aan het haken en vriendje is zn congrespaper aan het afmaken want die moet morgen uiterlijk op de mail (congres is donderdag
)
Mijn brief heb ik gisteren in proefvorm geschreven, morgen met een fris oog nog eens naar kijken. Vandaag was ik zielig dus hoefde niet van mezelf. De deadline is vrijdag.Dan heb je inderdaad nog wel even de tijd om hem goed te herlezen! Voorkomt foutjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En eenvoor je buik en aanverwante klachten, lekker met een ibuprofen en een kruik (of man) in bed straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |