lief en ik hebben heel veel lief gesmst met elkaar, en vanavond komt ie thuis en naar mij toequote:

quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lief en ik hebben heel veel lief gesmst met elkaar, en vanavond komt ie thuis en naar mij toe
*kriebelbuik*

. Ik moet helaas morgen werken (naast de IKEA zo'n beetje).
. Ik moet helaas morgen werken (naast de IKEA zo'n beetje).

Dat is het enige filiaal waar hij nog is, en ik heb nog een gratis treinkaartje, dus dacht 'dan haal ik 'm wel op' . beetje omslachtig maar soit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Waar zijn jullie geweest Vik? Was het leuk?
En welkom MM en welkom terug Cali! Ik ga het toch vragen: waarom moet je helemaal een kast in Groningen ophalen?

. Mijn broer wil evt ook meedoen en hij heeft wel een racefiets en hij heeft vroeger ook gefietst in de bergen, dus ik zie het bij hem eerder goed komen dan bij mijn zwager.
. Mijn broer wil evt ook meedoen en hij heeft wel een racefiets en hij heeft vroeger ook gefietst in de bergen, dus ik zie het bij hem eerder goed komen dan bij mijn zwager.

Wtf! Je wilt met een kast in de trein? Ik hoop niet dat die kast al te groot isquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat is het enige filiaal waar hij nog is, en ik heb nog een gratis treinkaartje, dus dacht 'dan haal ik 'm wel op' . beetje omslachtig maar soit.
DaD ik was een weekje surfen in Spanje!
hoe is het met jou? Vlak voordat ik wegging niet zo goed,ik heb nog net meegekregen dat 't (weer) uit is met je vriend
 .
.

.
.

vink ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:09 schreef sigme het volgende:
Hoi MinderMutsig! Als een van mijn favoriete fokkers: van harte welkom.

Ik heb MM @ MSN, wie wil mij aanraken?quote:
 .
.  . Weer even lekker Red Dead Redemption spelen
. Weer even lekker Red Dead Redemption spelen  . En ik heb een druktemakert verwijderd uit mijn Facebook en nu is het meteen een stuk rustiger
. En ik heb een druktemakert verwijderd uit mijn Facebook en nu is het meteen een stuk rustiger  .
.

lief belde net, hij is nu in Rotterdam, en komt meteen door naar mij
 lief belde net, hij is nu in Rotterdam, en komt meteen door naar mij 
 halloooo en welkom!
 halloooo en welkom!

Hoezo, was die scriptie dan zo slecht?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eindelijk de scriptie van Nachtwacht helemaal doorgeworsteld ...

) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis

Wat een hoop geld voor een sporttopje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
Vraagje:
Je hebt bij TellSell (zag ik op vliegveld) een bh zonder beugels. Is heel klein dingetje, maar super elastisch. http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-10
Ik ben echt moedeloos en wanhopig en heb nooit goede Bh's etc zielig-mode. Echte goede bh's kosten me meer dan dat dit kost, maar die zijn na een aantal weken ook weer uit vorm, omdat ik ze dan veel draag omdat ik niets beters heb.
Wat denken jullie? Goed product? Misschien heb je dit wel ergens anders? Geen idee ... meningen welkom =)

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |