Ik heb anders nog geen onderbouwing gezien van de tegenpartij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nu jij met je eerste onderbouwing. Je kan het!
Daar kan ik me als linksmensch me wel in vinden. Zolang de journalistiek er maar niet op achteruit gaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
Gewoon 2 netten er af, PO kost bakken met geld. Het enige wat ze uitzenden is Jan Smit zoals vanavond weer eens het geval was
Denk het niet. Witteman geeft hem het liefst zo min mogelijk aandacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:37 schreef Gillette_M5 het volgende:
En de Wilders obsessie gaat nog wel door bij P&W denk ik.
POWNED en BNN zijn al helemaal hersenloos. Daar word je vanzelf seniel van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
POWNED alsof jongeren niet gewoon naar BNN, VARA of VPRO kunnen kijken
Puur even om de onzinnige selectie weer te geven.
Begin i.i.g. eens met al die omroepen op te doeken. Al die kantoren etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daar kan ik me als linksmensch me wel in vinden. Zolang de journalistiek er maar niet op achteruit gaat.
Je vraagt namen, Ik geef ze. Wat wil je nog meer?quote:
24 uur lang Rembo&Remboquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Als ze nu alle oude programma's van 40 jaar terug gaan uitzenden kijken wij in 2050 naar New Kids bij MAX
Die kan niet lager zakken dan nu het geval is: n.l. gekleurd en eenzijdig links georienteerde journalistiek gecontroleerd door het koningshuis en staatsomroep de NOS.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daar kan ik me als linksmensch me wel in vinden. Zolang de journalistiek er maar niet op achteruit gaat.
Jij bent best wel erg. Je doet het erom volgens mij...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen onderbouwing gezien van de tegenpartij.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
Die kan niet lager zakken dan nu het geval is: n.l. gekleurd en eenzijdig links georienteerde journalistiek gecontroleerd door het koningshuis en staatsomroep de NOS.
Ja, maar de insteek was dat ze wel even een wat intelligenter en een anti Wilders betoog zouden kunnen houden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vraagt namen, Ik geef ze. Wat wil je nog meer?
Nog meer namen van advocaten die het oneens zijn met Hiddema?
Nou nog een paar dan:
Plasman
Weski.
Het is de grootste trol die op Fok! rondloopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
Jij bent best wel erg. Je doet het erom volgens mij...
Ik denk wel dat omroepen als VPRO, Teleac, VARA en NPS met bijv. hun documentaires (Zembla, Tegenlicht en nog veel meer) bijdragen aan de educatie in dit land, en dat is weer een investering.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Begin i.i.g. eens met al die omroepen op te doeken. Al die kantoren etc.Ouderwetse zuilen.
Had ik hem maar nooit gekendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is de grootste trol die op Fok! rondloopt.
Ja dat vind ik prima. Maar dat kan ook wel onder de noemer van NPS o.i.d. worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:42 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik denk wel dat omroepen als VPRO, Teleac, VARA en NPS met bijv. hun documentaires (Zembla, Tegenlicht en nog veel meer) bijdragen aan de educatie in dit land, en dat is weer een investering.
Ik raad je een cursus begrijpend lezen aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ja, maar de insteek was dat ze wel even een wat intelligenter en een anti Wilders betoog zouden kunnen houden.
En Jan Smit. Jan Smit op de TROS de hele avond, Jan Smit ook nog op Ned 3. Kunnen ze die zenders niet hernoemen naar de manager van Jan Smit? Jaap Buis? Volendam heeft echt een dikke vinger in de pap bij de PO. Dit riekt naar commerciele belangen.quote:
Hammerstein is volgens mij een behoorlijk rechts type.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
En Jan Smit. Jan Smit op de TROS de hele avond, Jan Smit ook nog op Ned 3. Kunnen ze die zenders niet hernoemen naar de manager van Jan Smit? Jaap Buis? Volendam heeft echt een dikke vinger in de pap bij de PO. Dit riekt naar commerciele belangen.
Ik stel voor:
Jaap Buis 1; amusement met Jan Smit en de palingsound
Jaap Buis 2; educatie, met de historie van de palingsound, terug kijken met The Cats, BZN, Jan Smit van 0 tot nu.
De eerste overlevenden van kabinet Rutte I.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef henkde_j het volgende:
De oorlogsveteraan van de week!
Vorige week die van de atoombom...
Wat zal er volgende week komen
Ik heb het ook nergens over rechts of links gehad?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:44 schreef cultheld het volgende:
Hammerstein is volgens mij een behoorlijk rechts type.
Ik ben het er wel mee eens dat die hersenloze dingen als "Ik weet wat jij deed" weg mogen trouwens. Er zijn door die programma's nu serieus mensen die geloven dat die mensen in de studio echt gehypnotiseed zijn. Die shows maken het volk eerder dommer dan slimmer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja dat vind ik prima. Maar dat kan ook wel onder de noemer van NPS o.i.d. worden uitgezonden.
Maar die docu's zijn prima en prachtig.
Best treurig om een rijtje met advocaten te selecteren om daarop vervolgens jouw mening over Wilders bevestigd te zien. Het lijkt wel of je die bevestiging nodig hebt. Zo van, zie je wel! Ook zij zeggen het! Het is waar! Wilders is het gevaar! Zie je wel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het over advocaten die het oneens zijn met Wilders en Hiddema.
Hammerstein was een Fortuynist. Dat was ook een volksmenner.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over rechts of links gehad?
Spong is vast ook wel rechts.
Ik heb het over advocaten die het oneens zijn met Wilders en Hiddema.
Daar is ook wel een doelgroep voor maar dat kan allemaal (gematigder) onder één omroep.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat die hersenloze dingen als "Ik weet wat jij deed" weg mogen trouwens. Er zijn door die programma's nu serieus mensen die geloven dat die mensen in de studio echt gehypnotiseed zijn. Die shows maken het volk eerder dommer dan slimmer.
Ik voel me nu behoorlijk linkse elite
Spong was ook een Fortuynist...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hammerstein was een Fortuynist. Dat was ook een volksmenner.
Sowieso, ik begrijp nu steeds beter waarom juristen uitgemaakt worden voor een verdorven beroepsgroep. Als al die advocaten en rechters zo hypocriet zijn dan geloof ik dat de rechtsstaat überhaupt niets meer betekent. Dan mag Wilders het ook wel helemaal opheffen. Dat zou pas een bezuiniging opleveren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hammerstein was een Fortuynist. Dat was ook een volksmenner.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
Pff, wat een alzheimer praat. Slaapverwekkend.
Werkelijk? Dat had ik niet achter hem gezocht.quote:
Ik hoop dat het helpt.quote:
Nou nee, niet aan de hand van slechts één advocaatje. Maar hij bevestigd wel wat jij graag wil bestrijden onder de noemer xenofobie. Als iemand het roept is het niet waar. Als er berichten aan te pas komen is het nog niet waar. Vervolgens wordt er elke week in Opsporing Verzocht gesubsidieerd bevestigd waar het om gaat, dan zijn het slechts 'incidenten'. Komt er een advocaat die nog eens bevestigd wat hij aan zaken voorbij ziet komen, dan is het slechts één advocaatje en ben ik kortzichtig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Nog treuriger is het om 1 pedant advocaatje iets te horen zeggen en dan op grond daarvan daarop de mening te verkondigen dat hij zo gelijk heeft vanuit z'n dagelijks praktijk.
Zonder verder te kijken en te luisteren naar andere meningen.
Maar van jou ben ik het intussen wel gewend, die verregaande kortzichtigheid.
Persoonlijke vriend van Fortuyn. Zegt dus niet zoveel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat had ik niet achter hem gezocht.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou nee, niet aan de hand van slechts één advocaatje. Maar hij bevestigd wel wat jij graag wil bestrijden onder de noemer xenofobie. Als iemand het roept is het niet waar. Als er berichten aan te pas komen is het nog niet waar. Vervolgens wordt er elke week in Opsporing Verzocht gesubsidieerd bevestigd waar het om gaat, dan zijn het slechts 'incidenten'. Komt er een advocaat die nog eens bevestigd wat hij aan zaken voorbij ziet komen, dan is het slechts één advocaatje en ben ik kortzichtig.
Man, zelfs jouw geliefde communistische omroep doet elke week een hall of fame voorbij komen in OV, en nog ben ik kortzichtig?
Inmiddels wel ja. Net zoals BNN zo ontzettend vernieuwend was. Het is nu een truttige bejaardenomroep geworden dat niet voordoet onder MAX.quote:
Lekker met zn allen naar SBS kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wat een slecht afgemixed geluid ook weer, achtergronddeuntje overstemt de spraak... Ach ja, PO he... Nog even en de stekker gaat er bij een aantal omroepen eruit. Een mooi vooruitzicht.
Drugs are bad for you.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
Inmiddels wel ja. Net zoals BNN zo ontzettend vernieuwend was. Het is nu een truttige bejaardenomroep geworden dat niet voordoet onder MAX.
Neuh. Laat de PO eens verder kijken dan hun neus lang is. Durf te vernieuwen, durf te kijken hoe anderen het doen ipv vast te houden aan hun eigen tunnelvisieachtige manier van radio en TV maken. Neem het model van de BBC of andere PO's in het buitenland. Veel strakker, minder suf, geen losse eilandjes. Zoals het hoort. Zelfs de Belgen doen het beter. Hier modderen ze maar wat aan met Jan Smit en cornuitjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lekker met zn allen naar SBS kijken
Ja troll. Ga je nu ineens quasi serieuze reacties posten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Neuh. Laat de PO eens verder kijken dan hun neus lang is. Durf te vernieuwen, durf te kijken hoe anderen het doen ipv vast te houden aan hun eigen tunnelvisieachtige manier van radio en TV maken. Neem het model van de BBC of andere PO's in het buitenland. Veel strakker, minder suf, geen losse eilandjes. Zoals het hoort. Zelfs de Belgen doen het beter. Hier modderen ze maar wat aan met Jan Smit en cornuitjes.
Nee, ik meen het. Maar ik snap dat je kennis hierover dusdanig beperkt is dat je er geen zinnig antwoord op kan geven. Your bad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja troll. Ga je nu ineens quasi serieuze reacties posten?
De Tros moet zich doodschamen. De enige rechtse omroep zendt liever een muziekfestijn op Curacao uit met alle inteeltbands van Nederland. SBS of Tros het maakt geen flikker uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lekker met zn allen naar SBS kijken
Over kennis gesproken:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Maar ik snap dat je kennis hierover dusdanig beperkt is dat je er geen zinnig antwoord op kan geven. Your bad.
de hele avondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik bedoel, de hele avond op 2 netten is Jan Smit te zien. Dat hoort dus op SBS6 als we het daar over hebben!
Altijd die lui die zeuren over het BBC model. BBC heeft gewoon 4 kanalen heur.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Neuh. Laat de PO eens verder kijken dan hun neus lang is. Durf te vernieuwen, durf te kijken hoe anderen het doen ipv vast te houden aan hun eigen tunnelvisieachtige manier van radio en TV maken. Neem het model van de BBC of andere PO's in het buitenland. Veel strakker, minder suf, geen losse eilandjes. Zoals het hoort. Zelfs de Belgen doen het beter. Hier modderen ze maar wat aan met Jan Smit en cornuitjes.
3 zenders vind ik ook niet zo erg. Al die omroepen vind ik een probleem.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:04 schreef Urvin het volgende:
[..]
Altijd die lui die zeuren over het BBC model. BBC heeft gewoon 4 kanalen heur.
Tja, maar Engeland is ook stukken groter dan Nederland. Qua verhouding zou Nederland dus prima afkunnen met 2 netten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:04 schreef Urvin het volgende:
[..]
En 40 regionale zenders. Zit meer in de kwaliteitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:04 schreef Urvin het volgende:
[..]
Zie je, er is wel een zinnige discussie over mogelijk. Kijk, dat vind ik nou ook. Al die domme losse eilandjes krijg je hierdoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
3 zenders vind ik ook niet zo erg. Al die omroepen vind ik een probleem.
Gefeliciteerd met de domste redenatie van de dag, die slechts 6 minuten oud is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, maar Engeland is ook stukken groter dan Nederland. Qua verhouding zou Nederland dus prima afkunnen met 2 netten.
Gefeliciteerd met je ongenuanceerde oneliner van de dag. Nu nog je onderbouwing.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:08 schreef Pimmetje_engelengeduld het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de domste redenatie van de dag, die slechts 6 minuten oud is.
Maar de publieke omroep is niet alleen voor de elite hè. Een TROS Muziekfeest spreekt de gewone man meer aan dan geneuzel over abstracte kunst.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
De Tros moet zich doodschamen. De enige rechtse omroep zendt liever een muziekfestijn op Curacao uit met alle inteeltbands van Nederland. SBS of Tros het maakt geen flikker uit.
Er is nog altijd een verschil tussen een bepaalde stroming uit de samenleving bedienen, of die commerciele Volendamse circus die de TROS elke keer opvoert. Ze zijn gewoon doorgeefluik van die Jan Smit reut. Die manager Jaap Buis van Jan Smit en andere palingzooi heeft dit mooi voor elkaar! Mooie reclame voor zijn 'pareltjes'..... Gewoon lekker op kosten van de belastingbetaler Jan Smit promoten via de TROS en andere nettenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar de publieke omroep is niet alleen voor de elite hè. Een TROS Muziekfeest spreekt de gewone man meer aan dan geneuzel over abstracte kunst.
We hebben het jarenlang met 1 zender gedaan. Wat een feest was dat. Vraag maar eens aan je (groot)ouders.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
Tja, maar Engeland is ook stukken groter dan Nederland. Qua verhouding zou Nederland dus prima afkunnen met 2 netten.
Zorg dan gewoon dat de TROS commerciëel wordt. Lowlands en Pinkpop wordt beter gecovered in Nederland dan Glansurbary in Engeland. Ken je een programma als Zomergasten in een buitenlandse zender. Wordt Deep Throat in een ander land op een publieke zender uitgezonden. Elke Shit en Fuck wordt bij de BBC nog steds weggebliept. Laat staan dat ze paul de Leeuw totale vrijheid zouden geven. Spuiten en Slikken kan alleen in Nederland. Na veertig jaar is er nog geen tepel te zien geweest op de BBC. In 1974 hadden wij al Pleunie Touw. Theo en Thea hadden een thema uitzending over naaktlopers. Dat was een kinderprogramma. In Engeland verbergen ze de Playboy nog steeds tussen de Sun en News of the world.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Met die vissenkom op tafel en Willem Duys voor de vuist weg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het jarenlang met 1 zender gedaan. Wat een feest was dat. Vraag maar eens aan je (groot)ouders.
Ja en om 12 uur de pastoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Met die vissenkom op tafel en Willem Duys voor de vuist weg?Och...
En Patty Brard gaat Extreem. Maar dat was bij de commerciëlen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zorg dan gewoon dat de TROS commerciëel wordt. Lowlands en Pinkpop wordt beter gecovered in Nederland dan Glansurbary in Engeland. Ken je een programma als Zomergasten in een buitenlandse zender. Wordt Deep Throat in een ander land op een publieke zender uitgezonden. Elke Shit en Fuck wordt bij de BBC nog steds weggebliept. Laat staan dat ze paul de Leeuw totale vrijheid zouden geven. Spuiten en Slikken kan alleen in Nederland. Na veertig jaar is er nog geen tepel te zien geweest op de BBC. In 1974 hadden wij al Pleunie Touw. Theo en Thea hadden een thema uitzending over naaktlopers. Dat was een kinderprogramma. In Engeland verbergen ze de Playboy nog steeds tussen de Sun en News of the world.
Die rukken nog op de derde pagina van de Sun. Wie hadden sex voor de Büch.
Denk je echt dat de Lullo's door de cencuur van de BBC zouden komen ?
Je vergeet Willem Ruis en Jef Rademakers (Pinup club).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zorg dan gewoon dat de TROS commerciëel wordt. Lowlands en Pinkpop wordt beter gecovered in Nederland dan Glansurbary in Engeland. Ken je een programma als Zomergasten in een buitenlandse zender. Wordt Deep Throat in een ander land op een publieke zender uitgezonden. Elke Shit en Fuck wordt bij de BBC nog steds weggebliept. Laat staan dat ze paul de Leeuw totale vrijheid zouden geven. Spuiten en Slikken kan alleen in Nederland. Na veertig jaar is er nog geen tepel te zien geweest op de BBC. In 1974 hadden wij al Pleunie Touw. Theo en Thea hadden een thema uitzending over naaktlopers. Dat was een kinderprogramma. In Engeland verbergen ze de Playboy nog steeds tussen de Sun en News of the world.
Die rukken nog op de derde pagina van de Sun. Wie hadden sex voor de Büch.
Denk je echt dat de Lullo's door de cencuur van de BBC zouden komen ?
Toen hadden we al lang 3 zenders.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:29 schreef Gillette_M5 het volgende:
Je vergeet Willem Ruis en Jef Rademakers (Pinup club).
Niet waar, Ned 3 kwam pas in 1988.... Pin up club en Ruis waren voor 1988.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen hadden we al lang 3 zenders.
Je hebt een keer gedeeltelijk gelijk. 2 zenders dus nog toen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
Niet waar, Ned 3 kwam pas in 1988.... Pin up club en Ruis waren voor 1988.
Wat denk je van open en bloot Golfert ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt een keer gedeeltelijk gelijk. 2 zenders dus nog toen.
Hoewel de 2 latere seizoenen van de Pin Upclub er wel al 3 zenders waren.
Daar vraagt uitgerekend jij om?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je ongenuanceerde oneliner van de dag. Nu nog je onderbouwing.
vraagt jijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:31 schreef Pimmetje_engelengeduld het volgende:
[..]
Daar vraagt uitgerekend jij om?
De publieke omroep is niet voor plat volksvermaak. Geneuzel over abstracte kunst is er genoeg alleen waar is een goed rechts geluid op de tros?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar de publieke omroep is niet alleen voor de elite hè. Een TROS Muziekfeest spreekt de gewone man meer aan dan geneuzel over abstracte kunst.
TROS is niet links of rechts, gewoon plat volksvermaak, voor Jan en alleman.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:14 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
De publieke omroep is niet voor plat volksvermaak. Geneuzel over abstracte kunst is er genoeg alleen waar is een goed rechts geluid op de tros?
Alleen maar omdat hij net als K&vdB tegen de samenwerking met de PVV is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel, vanavond wordt er weer een CDA-fossiel de studio in gereden.
Yup, en daarom heeft ie daar niets te zoeken. Nieuwswaarde is nihil.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij net als K&vdB tegen de samenwerking met de PVV is.
En dat doet 'ie netjes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Tijs is het alweer aan 't goed praten
http://twitter.com/tijsvandenbrink
Vind ik niet, Van Agt was toch één van de belangrijkste premiers van eind 20e eeuw.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en daarom heeft ie daar niets te zoeken. Nieuwswaarde is nihil.
Dries van Agt is passé.. We leven in 2010quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik niet, Van Agt was toch één van de belangrijkste premiers van eind 20e eeuw.
En waar het CDA nu op aanstuurt kan wel eens tot een splitsing van het CDA leiden, wil graag horen wat Dries daar over te zeggen heeft.
Ik vind het wel leuk om naar hem te luisteren. Je hoort dat het een man uit een ander tijdperk is, zo beschaafd in zijn taalgebruik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dries van Agt is passé.. We leven in 2010.
Dat dachten we van Lubbers ook!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dries van Agt is passé.. We leven in 2010.
Als Maasbert Schouten dat zegt is het natuurlijk waar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, Schouten heeft onderzoek gedaan. Veel grotere oplichters hebben we in den lande niet rondlopen, lijkt me...
Hij heeft toch gewoon gelijk? Een partij die prat gaat op normen, waarden en respect voor de medemens, kan toch nooit in zee gaan met dat stelletje fascisten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef Supersoep het volgende:
Wat een idiote man is dat geworden. Ik had hem toch hoger ingeschat.
Suprême onwaarschijnlijk de facto!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef wolferl het volgende:
Wat een sjieke wuerden gebruikt de heer van Agt.
De man heeft gewoon gelijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef Supersoep het volgende:
Ja best briljant gevonden, het publiek heeft er geen bal aan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:28 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Suprême onwaarschijnlijk de facto!
Dat publiek mag bij de volgende verkiezingen wat mij betreft ook thuisblijven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja best briljant gevonden, het publiek heeft er geen bal aan.
Typisch jaren 70/80 CDA politieke bewoordingen.
Opzich heeft hij wel een punt, maar hij slaat door, en komt nu over als een seniele oude man.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:31 schreef Supersoep het volgende:
Hij heeft geen gelijk, doe normaal. Alsof je die 'standpunten' van Wilders serieus moet nemen. Daar moet je het niet eens over hebben.
Het probleem dat voorligt is nu juist dat Verhagen Wilders wel serieus neemt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:31 schreef Supersoep het volgende:
Hij heeft geen gelijk, doe normaal. Alsof je die 'standpunten' van Wilders serieus moet nemen. Daar moet je het niet eens over hebben.
Je denkt serieus dat Verhagen gaat instemmen met een kopvoddentax?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:34 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Het probleem dat voorligt is nu juist dat Verhagen Wilders wel serieus neemt.
Uiteraard komt dat niet door de Kamer heen, maar het probleem is niet wat de uitkomst is maar dat het CDA haar principes verraadt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Verhagen gaat instemmen met een kopvoddentax?
Mee eens!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:38 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Uiteraard komt dat niet door de Kamer heen, maar het probleem is niet wat de uitkomst is maar dat het CDA haar principes verraadt.
Tsja, beter zuip je een fles vodka en slik je 50 pillen. Dan hebben je tenminste niet zo'n bloody mess.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:46 schreef Evertjan het volgende:
zelfdoding voor de trein is wel het toppunt van egoisme
Want?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:46 schreef Evertjan het volgende:
je treft niet alleen je eigen vrienden en familie maar je verwoest ook het leven van de conducteur machinist en de mensen die de 10.000 stukken vlees moet opruimenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:51 schreef Arcee het volgende:
Indrukwekkend verhaal van die ex-conducteur...
[..]
Want?
En de conducteur heeft van dat laatste dus toch maar z'n werk gemaakt. De ironie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je treft niet alleen je eigen vrienden en familie maar je verwoest ook het leven van de conducteur machinist en de mensen die de 10.000 stukken vlees moet opruimen
Mhah is wel een verschil hoor. Of je nou met een normale dode te maken hebt of dat je de dode bij elkaar moet schrapen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
En de conducteur heeft van dat laatste dus toch maar z'n werk gemaakt. De ironie.
Moet je voor hen blijven leven dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:53 schreef Evertjan het volgende:
je treft niet alleen je eigen vrienden en familie
True, dat zou idd beter kunnen.quote:maar je verwoest ook het leven van de conducteur machinist en de mensen die de 10.000 stukken vlees moet opruimen
Die had een beetje de 'thousand-yard stare' in zijn ogen. Teveel gezien, leek een oorlogsveteraan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
En de conducteur heeft van dat laatste dus toch maar z'n werk gemaakt. De ironie.
ja als je kinderen hebt wel vind ik of een vrouw/man die van je houd . Iedereen kan in de shit raken door het een of ander. maar we leven in Nederland waar je overal professionele hulp kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet je voor hen blijven leven dan?
[..]
True, dat zou idd beter kunnen.
Gewordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef Supersoep het volgende:
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Een partij die prat gaat op normen, waarden en respect voor de medemens, kan toch nooit in zee gaan met dat stelletje fascisten?
Daar komen de autochtonen niet eens aan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n gek punt van Wilders om geen immigranten meer binnen te halen die direct aan het uitkeringsinfuus moeten. Zo kom je de VS ook niet binnen.
Ken je de mop van de twijfelende Belg ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:46 schreef Evertjan het volgende:
Ik vrees dat hij zichzelf aan het kwijtraken is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar waarom zei van Agt eerst het tegendeel ?
Ik snapte dat begin ook niet idd... maar goed, z'n boodschap was al met al wel duidelijk, dat wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:40 schreef tong80 het volgende:
Maar waarom zei van Agt eerst het tegendeel ?
Hij herstelde zich redelijk idd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik snapte dat begin ook niet idd... maar goed, z'n boodschap was al met al wel duidelijk, dat wel.
Maasbert Schouten; onze AFAB-fraudeurquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Schouten![]()
"Maybe he doesn't want to play for the champion?"
Mooie line-up. Zeker even kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vanavond te gast:
Gerrit Zalm
Deskundigen buitelen over elkaar heen om te waarschuwen voor een tweede economische crisis genaamd de ‘double dip’. Oud-minister van Financiën en huidig bestuursvoorzitter van ABN Amro Gerrit Zalm gelooft helemaal niet in dit fenomeen. Wij vragen hem waarom er volgens hem geen 'double dip' komt.
Bram Bakker
De 19-jarige toproeier Daan Brühl stak zichzelf dood na het roken van enkele joints.
Wetenschappers van het AMC en het Trimbos Instituut wijzen erop dat de laatste twee jaar steeds meer onderzoeken het verband aantonen tussen cannabis en psychoses. In Knevel en Van den Brink psychiater Bram Bakker over de dood van topsporter Brühl en de nieuwe onderzoeksresultaten.
Lucie Mosterd
Ze werd bekend als de moeder van Maria, schrijfster van het omstreden boek 'Echte mannen eten geen kaas'. Aan tafel bij Knevel en Van den Brink reageert Lucie Mosterd voor het eerst op de kritiek van Peter R. de Vries en Hendrik-Jan Korterink die het verhaal van haar dochter onderuit halen.
Pien Hein Donner
Pensioenfondsen die grote financiële problemen hebben, moeten vanaf 1 januari de pensioenen korten. Achttien vooral kleinere pensioenfondsen hadden uitstel gekregen maar minister Piet Hein Donner van Sociale Zaken besloot vandaag dat ze hun reserves uiterlijk op 1 januari 2011 weer op peil moeten hebben. In Knevel en Van den Brink een toelichting op de maatregel.
Jij hebt haar niet voor 2 breezers mogen neuken ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef Robijn48 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Lucie Mosterd een vriendin van mij was, op school vroeger
Juist. En ze was vroeger een doodnormaal, leuk meisje hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt haar niet voor 2 breezers mogen neuken ?
Gemiste kans dus.
edit: oh je bent een vrouw.
Die is geloof ik nog in de running voor een ministerspost dus die zal wel zijn meest schijnheilige kop opzetten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Donner durft te zeggen wat hij echt van de PVV vindt. Het zou hem i.i.g. wel sieren.
Goede bestuurder, zwakke politicus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Donner, hij praat altijd zo vervelend.
Ah, daar is het standaardargument van de pro-drugsbeweging weer...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaan ze morgen ook een psychiater uitnodigen die uitlegt waarom iemand zich heeft dood gezopen?
Hij heeft wel een punt. Comadrinkers sterven veel vaker dan mensen die knetterstoned worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, daar is het standaardargument van de pro-drugsbeweging weer...
Hebben we ook al een aflevering over gehad, comazuipers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Comadrinkers sterven veel vaker dan mensen die knetterstoned worden.
Ik ben niet pro-drugs, maar als je weet dat duizenden mensen zich per jaar dood zuipen, dan lijkt me het handiger daar aandacht aan te schenken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, daar is het standaardargument van de pro-drugsbeweging weer...
Gebeurt al met enige regelmaat. En het feit dat een ander genotsmiddel ook problemen geeft, betekent niet dat we het niet over de problemen van dit genotsmiddel mogen hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-drugs, maar als je weet dat een duizenden mensen zich per jaar dood zuipen, dan lijkt me het handiger daar aandacht aan te schenken.
Mensen die psychotisch of suïcidaal zijn gebruiken ook vaker genotsmiddelen, het is dus een kip-ei verhaal. En natuurlijk, het kan best zijn dat de gevolgen voor de hersenen negatief zijn. Maar het is qua aandacht onevenredig met de gevaren van alcohol, want die komen nauwelijks op tv en de overheid verdient er miljarden aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gebeurd al regelmatig. En het feit dat een ander genotsmiddel ook problemen geeft, betekent niet dat de problemen van dit genotsmiddel weggewoven mogen worden.
OK...daar heb je een puntquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gebeurd al regelmatig. En het feit dat een ander genotsmiddel ook problemen geeft, betekent niet dat de problemen van dit genotsmiddel weggewoven mogen worden.
De gevaren van alcohol zijn dagelijks zichtbaar en komen heel vaak in het nieuws, en ook het maatschappelijke probleem van (excessief) alcoholgebruik is veelbesproken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:12 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Mensen die psychotisch of suïcidaal zijn gebruiken ook vaker genotsmiddelen, het is dus een kip-ei verhaal. En natuurlijk, het kan best zijn dat de gevolgen voor de hersenen negatief zijn. Maar het is qua aandacht onevenredig met de gevaren van alcohol, want die komen nauwelijks op tv en de overheid verdient er miljarden aan.
Ik heb geen van die boeken gelezen, maar als Peter (quote:
Nee nee ze was zonder krokodil verkacht!quote:
Okee, maar ik heb de overheid de laatste jaren geen maatregelen zien nemen tegen alcoholmisbruik (onder jongeren). Ik had vroeger een buurman die ook heel vaak stoned was en daardoor niet helemaal in orde was. Maar in dit voorbeeld gaat om "De 19-jarige toproeier Daan Brühl stak zichzelf dood na het roken van enkele joints."quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
De gevaren van alcohol zijn dagelijks zichtbaar en komen heel vaak in het nieuws, en ook het maatschappelijke probleem van (excessief) alcoholgebruik is veelbesproken.
Problemen met (excessief) cannabisgebruik spelen zich op een heel ander niveau af, op een kleinere schaal, en zijn minder duidelijk zichtbaar. Maar ze zíjn er wel, je moet je ogen er niet voor willen sluiten en al helemaal niet met het drogargument aankomen dat "alcohol nog veel schadelijker is". Je vergelijkt appels en peren.
Dat een drugsprobleem helaas vaak als aanleiding wordt gebruikt om voor een drugsverbod te pleiten, doet daar niets aan af.
Wat niet wil zeggen dat die waarheid ook echt bestaat. Bewonderenswaardig wat ze doet, maar ze slaat de plank mis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Bram zegt wat ik ook al zeg: als ouder sta je onvoorwaardelijk achter de waarheid van je kind.
Daarom ben ik benieuwd naar het verhaal van notoire dwarsligger Bram Bakker. Die laat zich niet zo door dogma's tegenhouden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Okee, maar ik heb de overheid de laatste jaren geen maatregelen zien nemen tegen alcoholmisbruik (onder jongeren). Ik had vroeger een buurman die ook heel vaak stoned was en daardoor niet helemaal in orde was. Maar in dit voorbeeld gaat om "De 19-jarige toproeier Daan Brühl stak zichzelf dood na het roken van enkele joints."
Dat vind ik wel wat apart... Maar ik ben het met je eens dat cannabisverslaving besproken moet worden.
Onder andere het CDA heeft wel degelijk initiatieven getoond, die kwamen er echter niet doorheen. Vooral op lokaal niveau zijn er bestwel initiatieven, maar die worden tegengehouden door landelijk beleid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Okee, maar ik heb de overheid de laatste jaren geen maatregelen zien nemen tegen alcoholmisbruik (onder jongeren).
Mwoa. Op een gegeven moment moet je je kind wel even op z'n plaats zettn lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Bram zegt wat ik ook al zeg: als ouder sta je onvoorwaardelijk achter de waarheid van je kind.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef Oidale het volgende:Wat een typisch K&vdB ergernis opwekkend kutitem wordt dit weer.
Yep...tot nu toe viel de EO-betutteling nog mee. Laten we hopen dat dit de uitzondering is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef Oidale het volgende:Wat een typisch K&vdB ergernis opwekkend kutitem wordt dit weer.
Het ouder-kind mechanisme houdt dat tegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:27 schreef henkde_j het volgende:
Mwoa. Op een gegeven moment moet je je kind wel even op z'n plaats zettn lijkt mij.
Wat een onzin zeg. Daarmee suggereer je dat een moeder haar kind nooit kan corrigeren of afvallen. Dat is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ouder-kind mechanisme houdt dat tegen.
Ik had het niet over corrigeren of afvallen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een onzin zeg. Daarmee suggereer je dat een moeder haar kind nooit kan corrigeren of afvallen. Dat is pertinent onwaar.
Aandachtshoer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:32 schreef Manono het volgende:
bram bakker
aantrekkelijk, zelden mee eens
Nou de moeders waar ik persoonlijk ervaring mee heb kunnen toch wel gepaste distantie opbrengen om dingen te evalueren. Maria senior kan dat kennelijk niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het niet over corrigeren of afvallen.
Het mechanisme is dat ouders en met name moeders de 'waarheid' van hun eigen kind als waarheid aannemen. Zelfs als ze rationeel weten dat die waarheid verzonnen is of niet klopt.
Interessant fenomeen. Dat ook opging in Friesland bij de moordenares van 4 baby's.
Met het eerste ben ik eens...met het tweede niet. iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:33 schreef BradleyQ het volgende:
Het ging mij eigenlijk om de hypocrisie: De overheid stelt dat een coffeeshop minimaal zoveel meter van een school moet zijn verwijderd, terwijl ondertussen 16 jarigen zoveel bier kunnen kopen als ze willen in de supermarkt.
Er moeten op alle fronten strengere regels komen, zoals in Scandinavië en Amerika.
Nogmaals, die initiatieven zijn er bestwel geweest (vooral vanuit het CDA). Een aparte kassa voor drank, drank helemaal uit de supermarkt en alleen beschikbaar bij de slijter, leeftijd verhogen naar 18 etc. etc. Het krijgt echter nooit een meerderheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:33 schreef BradleyQ het volgende:
De overheid stelt dat een coffeeshop minimaal zoveel meter van een school moet zijn verwijderd, terwijl ondertussen 16 jarigen zoveel bier kunnen kopen als ze willen in de supermarkt.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met het eerste ben ik eens...met het tweede niet. iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
True.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef Ringo het volgende:
Zinloze poging tot een zinvolle discussie. Zet Bram Bakker met andere experts, van alle kanten, aan één tafel en laat ze een uur lang over de kwestie praten – zonder directe, mediagenieke conclusies.
Dit ging nergens over..
Jawel, daarom verwijt ik dat het parlement ook. Vrijheid blijheid vanaf je 21e. Op je 16e moet je Fristi drinken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nogmaals, die initiatieven zijn er bestwel geweest (vooral vanuit het CDA). Een aparte kassa voor drank, drank helemaal uit de supermarkt en alleen beschikbaar bij de slijter, leeftijd verhogen naar 18 etc. etc. Het krijgt echter nooit een meerderheid.
Vanaf 18 jaar is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met het eerste ben ik eens...met het tweede niet. iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
Mensen die zich door overmatig alcoholgebruik op hun 65e dood gaan, zijn zeer lucratief voor de samenlevingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:38 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Vanaf 18 jaar is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
Maar hoe meer zieken er zijn (door alcoholmisbruik bijvoorbeeld), hoe hoger mijn ziektekostenpremie wordt. Dus ze mogen zelf hun ziektekosten betalen als er iets mis gaat. Zelfde geldt voor rokers. Dan mag het wat mij betreft allemaal legaal na 18 jaar.
We kunnen het idd niet altijd met elkaar eens zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:37 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden...Maar dat is idd een wat linkse opvatting van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
Die gaat morgen dus heel de dagOnline pokeren volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Haha nope. Ik vind wel dat als strengere regels inneffectief blijken te zijn, dat je ze dan ook niet moet invoeren. Maar de minimumleeftijd met in ieder geval 2 jaar verhogen kan wel zeer effectief zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We kunnen het idd niet altijd met elkaar eens zijn
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo veel in verbieden. Zie bijvoorbeeld naar het Franse drugsbeleid...daar is het nog een veel grotere troep dan hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Haha nope. Ik vind wel dat als strengere regels inneffectief blijken te zijn, dat je ze dan ook niet moet invoeren. Maar de minimumleeftijd met in ieder geval 2 jaar verhogen kan wel zeer effectief zijn.
Als verbieden geen effect heeft, moet je harder gaan handhaven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo veel in verbieden. Zie bijvoorbeeld naar het Franse drugsbeleid...daar is het nog een veel grotere troep dan hier.
Hoe ver ga je dat doortrekken dan? Mensen die zich roekeloos gedragen in het verkeer ook? Mensen die aanleg voor een flink aantal ziektes hebben misschien ook wel? Mensen die aan sporten doen die meer blessures opleveren? Mensen die in drukke steden gaan wonen waar veel meer verkeer is en dus meer ongelukken gebeuren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:38 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Vanaf 18 jaar is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
Maar hoe meer zieken er zijn (door alcoholmisbruik bijvoorbeeld), hoe hoger mijn ziektekostenpremie wordt. Dus ze mogen zelf hun ziektekosten betalen als er iets mis gaat. Zelfde geldt voor rokers. Dan mag het wat mij betreft allemaal legaal na 18 jaar.
Nee natuurlijk niet. Aan de meeste dingen die jij opnoemt kun je niks doen, dus dat moet gewoon vergoed worden (en wat mij betreft mag het gratis zijn).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef Falconetti het volgende:
[..]
Hoe ver ga je dat doortrekken dan? Mensen die zich roekeloos gedragen in het verkeer ook? Mensen die aanleg voor een flink aantal ziektes hebben misschien ook wel? Mensen die aan sporten doen die meer blessures opleveren? Mensen die in drukke steden gaan wonen waar veel meer verkeer is en dus meer ongelukken gebeuren?
En wie gaat dat bepalen? Ik bedoel, wanneer gedraagt iemand zich roekeloos en wanneer nog net niet. Moeten kosten vergoed worden als iemand door rood is gereden en een ongluk heeft gekregen? En als die persoon dat dan absoluut niet expres heeft gedaan? En als iemand een verkeersbord negeert en dan een ongeluk krijgt? Moeten die ziekenkosten vergoed worden? En iemand die 5 kilometer te hard reed dan? Wel vergoed? En als het 10 kilometer te hard is dan? Wel vergoed? En als het 15 kilometer te hard is dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Aan de meeste dingen die jij opnoemt kun je niks doen, dus dat moet gewoon vergoed worden (en wat mij betreft mag het gratis zijn).
Mensen die zich roekeloos gedragen in het verkeer ook?
Die wel, want dat is gewoon ontzettend gevaarlijk en daar kies je zelf voor met je volle verstand.
Wat een smerig wijf inderdaad zeg, ze loopt gewoon keihard te cashen aan het "verhaal" van haar dochterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef Omnifacer het volgende:
"Maria was naief, mbuuu". Misschien kan ze dan ook haar royalty's afstaan van al die boekverkopen en media-optredens
Met der ontplofte pruik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef Wopper1 het volgende:
Als die moeder haar haar een beetje normaal had, zou ik haar doen.
Zucht.quote:Ook te gast: de twee CDA-ers die vandaag een petitie aanboden aan CDA- voorzitter Bleker. De een voor de formatie, de ander tegen... #KvdB
Dat vind ik juist wel weer interessant. Het CDA zou na 30 jaar wel weer eens uit elkaar kunnen vallenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/TijsvandenBrink/status/21503533799
[..]
Zucht.
Een ex-drugsverslaafde die nu verslaafd is aan het helpen van verslaafde mensen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef Omnifacer het volgende:
Keith Baker, is dat die aansteller die weigert zijn vreselijke Amerikaanse accent af te leren?
Breaking news.. Keith Bakker vervaltquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef golfer het volgende:
Jeroen Snel, Keith Baker en Freek Bartels.
Ik skip vandaag.
Ja, die ja. En ook verslaafd aan zichzelf denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een ex-drugsverslaafde die nu verslaafd is aan het helpen van verslaafde mensen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Breaking news.. Keith Bakker vervalt
http://twitter.com/andriesgknevel/status/21512672315
Alleen omdat er discussie binnen de partij is? Neuh, gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel weer interessant. Het CDA zou na 30 jaar wel weer eens uit elkaar kunnen vallen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind CDA eigenlijk enger dan PVV. PVV heeft verwerpelijke standpunten maar komt er eerlijk voor uit. CDA is doortrapter, en alles moet kunnen want 'het land moet bestuurd worden'.
Die gristenballen hebben wel een HD-recorder.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef Omnifacer het volgende:
Voor die ene CDA-er met die vleespet is de avond nu al geslaagd. Aan tafel bij Knevel en Brinkie, hele familie zit thuis te kijken en de videorecorder loopt
Nou inderdaad, na een biertje of 20 kraam ik nog steeds zinnigere teksten uit dan deze twee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:24 schreef henkde_j het volgende:
Wat een waardeloze sprekers trouwens beide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |