Dries van Agt is passé.. We leven in 2010quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik niet, Van Agt was toch één van de belangrijkste premiers van eind 20e eeuw.
En waar het CDA nu op aanstuurt kan wel eens tot een splitsing van het CDA leiden, wil graag horen wat Dries daar over te zeggen heeft.
Ik vind het wel leuk om naar hem te luisteren. Je hoort dat het een man uit een ander tijdperk is, zo beschaafd in zijn taalgebruik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dries van Agt is passé.. We leven in 2010.
Dat dachten we van Lubbers ook!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dries van Agt is passé.. We leven in 2010.
Als Maasbert Schouten dat zegt is het natuurlijk waar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, Schouten heeft onderzoek gedaan. Veel grotere oplichters hebben we in den lande niet rondlopen, lijkt me...
Hij heeft toch gewoon gelijk? Een partij die prat gaat op normen, waarden en respect voor de medemens, kan toch nooit in zee gaan met dat stelletje fascisten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef Supersoep het volgende:
Wat een idiote man is dat geworden. Ik had hem toch hoger ingeschat.
Suprême onwaarschijnlijk de facto!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef wolferl het volgende:
Wat een sjieke wuerden gebruikt de heer van Agt.
De man heeft gewoon gelijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef Supersoep het volgende:
Ja best briljant gevonden, het publiek heeft er geen bal aan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:28 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Suprême onwaarschijnlijk de facto!
Dat publiek mag bij de volgende verkiezingen wat mij betreft ook thuisblijven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja best briljant gevonden, het publiek heeft er geen bal aan.
Typisch jaren 70/80 CDA politieke bewoordingen.
Opzich heeft hij wel een punt, maar hij slaat door, en komt nu over als een seniele oude man.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:31 schreef Supersoep het volgende:
Hij heeft geen gelijk, doe normaal. Alsof je die 'standpunten' van Wilders serieus moet nemen. Daar moet je het niet eens over hebben.
Het probleem dat voorligt is nu juist dat Verhagen Wilders wel serieus neemt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:31 schreef Supersoep het volgende:
Hij heeft geen gelijk, doe normaal. Alsof je die 'standpunten' van Wilders serieus moet nemen. Daar moet je het niet eens over hebben.
Je denkt serieus dat Verhagen gaat instemmen met een kopvoddentax?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:34 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Het probleem dat voorligt is nu juist dat Verhagen Wilders wel serieus neemt.
Uiteraard komt dat niet door de Kamer heen, maar het probleem is niet wat de uitkomst is maar dat het CDA haar principes verraadt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Verhagen gaat instemmen met een kopvoddentax?
Mee eens!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:38 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Uiteraard komt dat niet door de Kamer heen, maar het probleem is niet wat de uitkomst is maar dat het CDA haar principes verraadt.
Tsja, beter zuip je een fles vodka en slik je 50 pillen. Dan hebben je tenminste niet zo'n bloody mess.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:46 schreef Evertjan het volgende:
zelfdoding voor de trein is wel het toppunt van egoisme
Want?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:46 schreef Evertjan het volgende:
je treft niet alleen je eigen vrienden en familie maar je verwoest ook het leven van de conducteur machinist en de mensen die de 10.000 stukken vlees moet opruimenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:51 schreef Arcee het volgende:
Indrukwekkend verhaal van die ex-conducteur...
[..]
Want?
En de conducteur heeft van dat laatste dus toch maar z'n werk gemaakt. De ironie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je treft niet alleen je eigen vrienden en familie maar je verwoest ook het leven van de conducteur machinist en de mensen die de 10.000 stukken vlees moet opruimen
Mhah is wel een verschil hoor. Of je nou met een normale dode te maken hebt of dat je de dode bij elkaar moet schrapen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
En de conducteur heeft van dat laatste dus toch maar z'n werk gemaakt. De ironie.
Moet je voor hen blijven leven dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:53 schreef Evertjan het volgende:
je treft niet alleen je eigen vrienden en familie
True, dat zou idd beter kunnen.quote:maar je verwoest ook het leven van de conducteur machinist en de mensen die de 10.000 stukken vlees moet opruimen
Die had een beetje de 'thousand-yard stare' in zijn ogen. Teveel gezien, leek een oorlogsveteraan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:58 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
En de conducteur heeft van dat laatste dus toch maar z'n werk gemaakt. De ironie.
ja als je kinderen hebt wel vind ik of een vrouw/man die van je houd . Iedereen kan in de shit raken door het een of ander. maar we leven in Nederland waar je overal professionele hulp kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet je voor hen blijven leven dan?
[..]
True, dat zou idd beter kunnen.
Gewordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef Supersoep het volgende:
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Een partij die prat gaat op normen, waarden en respect voor de medemens, kan toch nooit in zee gaan met dat stelletje fascisten?
Daar komen de autochtonen niet eens aan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n gek punt van Wilders om geen immigranten meer binnen te halen die direct aan het uitkeringsinfuus moeten. Zo kom je de VS ook niet binnen.
Ken je de mop van de twijfelende Belg ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:46 schreef Evertjan het volgende:
Ik vrees dat hij zichzelf aan het kwijtraken is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar waarom zei van Agt eerst het tegendeel ?
Ik snapte dat begin ook niet idd... maar goed, z'n boodschap was al met al wel duidelijk, dat wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:40 schreef tong80 het volgende:
Maar waarom zei van Agt eerst het tegendeel ?
Hij herstelde zich redelijk idd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik snapte dat begin ook niet idd... maar goed, z'n boodschap was al met al wel duidelijk, dat wel.
Maasbert Schouten; onze AFAB-fraudeurquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Schouten![]()
"Maybe he doesn't want to play for the champion?"
Mooie line-up. Zeker even kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vanavond te gast:
Gerrit Zalm
Deskundigen buitelen over elkaar heen om te waarschuwen voor een tweede economische crisis genaamd de ‘double dip’. Oud-minister van Financiën en huidig bestuursvoorzitter van ABN Amro Gerrit Zalm gelooft helemaal niet in dit fenomeen. Wij vragen hem waarom er volgens hem geen 'double dip' komt.
Bram Bakker
De 19-jarige toproeier Daan Brühl stak zichzelf dood na het roken van enkele joints.
Wetenschappers van het AMC en het Trimbos Instituut wijzen erop dat de laatste twee jaar steeds meer onderzoeken het verband aantonen tussen cannabis en psychoses. In Knevel en Van den Brink psychiater Bram Bakker over de dood van topsporter Brühl en de nieuwe onderzoeksresultaten.
Lucie Mosterd
Ze werd bekend als de moeder van Maria, schrijfster van het omstreden boek 'Echte mannen eten geen kaas'. Aan tafel bij Knevel en Van den Brink reageert Lucie Mosterd voor het eerst op de kritiek van Peter R. de Vries en Hendrik-Jan Korterink die het verhaal van haar dochter onderuit halen.
Pien Hein Donner
Pensioenfondsen die grote financiële problemen hebben, moeten vanaf 1 januari de pensioenen korten. Achttien vooral kleinere pensioenfondsen hadden uitstel gekregen maar minister Piet Hein Donner van Sociale Zaken besloot vandaag dat ze hun reserves uiterlijk op 1 januari 2011 weer op peil moeten hebben. In Knevel en Van den Brink een toelichting op de maatregel.
Jij hebt haar niet voor 2 breezers mogen neuken ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef Robijn48 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Lucie Mosterd een vriendin van mij was, op school vroeger
Juist. En ze was vroeger een doodnormaal, leuk meisje hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt haar niet voor 2 breezers mogen neuken ?
Gemiste kans dus.
edit: oh je bent een vrouw.
Die is geloof ik nog in de running voor een ministerspost dus die zal wel zijn meest schijnheilige kop opzetten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Donner durft te zeggen wat hij echt van de PVV vindt. Het zou hem i.i.g. wel sieren.
Goede bestuurder, zwakke politicus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Donner, hij praat altijd zo vervelend.
Ah, daar is het standaardargument van de pro-drugsbeweging weer...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaan ze morgen ook een psychiater uitnodigen die uitlegt waarom iemand zich heeft dood gezopen?
Hij heeft wel een punt. Comadrinkers sterven veel vaker dan mensen die knetterstoned worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, daar is het standaardargument van de pro-drugsbeweging weer...
Hebben we ook al een aflevering over gehad, comazuipers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Comadrinkers sterven veel vaker dan mensen die knetterstoned worden.
Ik ben niet pro-drugs, maar als je weet dat duizenden mensen zich per jaar dood zuipen, dan lijkt me het handiger daar aandacht aan te schenken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, daar is het standaardargument van de pro-drugsbeweging weer...
Gebeurt al met enige regelmaat. En het feit dat een ander genotsmiddel ook problemen geeft, betekent niet dat we het niet over de problemen van dit genotsmiddel mogen hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-drugs, maar als je weet dat een duizenden mensen zich per jaar dood zuipen, dan lijkt me het handiger daar aandacht aan te schenken.
Mensen die psychotisch of suïcidaal zijn gebruiken ook vaker genotsmiddelen, het is dus een kip-ei verhaal. En natuurlijk, het kan best zijn dat de gevolgen voor de hersenen negatief zijn. Maar het is qua aandacht onevenredig met de gevaren van alcohol, want die komen nauwelijks op tv en de overheid verdient er miljarden aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gebeurd al regelmatig. En het feit dat een ander genotsmiddel ook problemen geeft, betekent niet dat de problemen van dit genotsmiddel weggewoven mogen worden.
OK...daar heb je een puntquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gebeurd al regelmatig. En het feit dat een ander genotsmiddel ook problemen geeft, betekent niet dat de problemen van dit genotsmiddel weggewoven mogen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |