Mooie line-up. Zeker even kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vanavond te gast:
Gerrit Zalm
Deskundigen buitelen over elkaar heen om te waarschuwen voor een tweede economische crisis genaamd de ‘double dip’. Oud-minister van Financiën en huidig bestuursvoorzitter van ABN Amro Gerrit Zalm gelooft helemaal niet in dit fenomeen. Wij vragen hem waarom er volgens hem geen 'double dip' komt.
Bram Bakker
De 19-jarige toproeier Daan Brühl stak zichzelf dood na het roken van enkele joints.
Wetenschappers van het AMC en het Trimbos Instituut wijzen erop dat de laatste twee jaar steeds meer onderzoeken het verband aantonen tussen cannabis en psychoses. In Knevel en Van den Brink psychiater Bram Bakker over de dood van topsporter Brühl en de nieuwe onderzoeksresultaten.
Lucie Mosterd
Ze werd bekend als de moeder van Maria, schrijfster van het omstreden boek 'Echte mannen eten geen kaas'. Aan tafel bij Knevel en Van den Brink reageert Lucie Mosterd voor het eerst op de kritiek van Peter R. de Vries en Hendrik-Jan Korterink die het verhaal van haar dochter onderuit halen.
Pien Hein Donner
Pensioenfondsen die grote financiële problemen hebben, moeten vanaf 1 januari de pensioenen korten. Achttien vooral kleinere pensioenfondsen hadden uitstel gekregen maar minister Piet Hein Donner van Sociale Zaken besloot vandaag dat ze hun reserves uiterlijk op 1 januari 2011 weer op peil moeten hebben. In Knevel en Van den Brink een toelichting op de maatregel.
Jij hebt haar niet voor 2 breezers mogen neuken ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef Robijn48 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Lucie Mosterd een vriendin van mij was, op school vroeger
Juist. En ze was vroeger een doodnormaal, leuk meisje hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt haar niet voor 2 breezers mogen neuken ?
Gemiste kans dus.
edit: oh je bent een vrouw.
Die is geloof ik nog in de running voor een ministerspost dus die zal wel zijn meest schijnheilige kop opzetten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Donner durft te zeggen wat hij echt van de PVV vindt. Het zou hem i.i.g. wel sieren.
Goede bestuurder, zwakke politicus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Donner, hij praat altijd zo vervelend.
Ah, daar is het standaardargument van de pro-drugsbeweging weer...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaan ze morgen ook een psychiater uitnodigen die uitlegt waarom iemand zich heeft dood gezopen?
Hij heeft wel een punt. Comadrinkers sterven veel vaker dan mensen die knetterstoned worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, daar is het standaardargument van de pro-drugsbeweging weer...
Hebben we ook al een aflevering over gehad, comazuipers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Comadrinkers sterven veel vaker dan mensen die knetterstoned worden.
Ik ben niet pro-drugs, maar als je weet dat duizenden mensen zich per jaar dood zuipen, dan lijkt me het handiger daar aandacht aan te schenken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, daar is het standaardargument van de pro-drugsbeweging weer...
Gebeurt al met enige regelmaat. En het feit dat een ander genotsmiddel ook problemen geeft, betekent niet dat we het niet over de problemen van dit genotsmiddel mogen hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-drugs, maar als je weet dat een duizenden mensen zich per jaar dood zuipen, dan lijkt me het handiger daar aandacht aan te schenken.
Mensen die psychotisch of suïcidaal zijn gebruiken ook vaker genotsmiddelen, het is dus een kip-ei verhaal. En natuurlijk, het kan best zijn dat de gevolgen voor de hersenen negatief zijn. Maar het is qua aandacht onevenredig met de gevaren van alcohol, want die komen nauwelijks op tv en de overheid verdient er miljarden aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gebeurd al regelmatig. En het feit dat een ander genotsmiddel ook problemen geeft, betekent niet dat de problemen van dit genotsmiddel weggewoven mogen worden.
OK...daar heb je een puntquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gebeurd al regelmatig. En het feit dat een ander genotsmiddel ook problemen geeft, betekent niet dat de problemen van dit genotsmiddel weggewoven mogen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |