Zucht.quote:Ook te gast: de twee CDA-ers die vandaag een petitie aanboden aan CDA- voorzitter Bleker. De een voor de formatie, de ander tegen... #KvdB
Dat vind ik juist wel weer interessant. Het CDA zou na 30 jaar wel weer eens uit elkaar kunnen vallenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/TijsvandenBrink/status/21503533799
[..]
Zucht.
Een ex-drugsverslaafde die nu verslaafd is aan het helpen van verslaafde mensen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef Omnifacer het volgende:
Keith Baker, is dat die aansteller die weigert zijn vreselijke Amerikaanse accent af te leren?
Breaking news.. Keith Bakker vervaltquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef golfer het volgende:
Jeroen Snel, Keith Baker en Freek Bartels.
Ik skip vandaag.
Ja, die ja. En ook verslaafd aan zichzelf denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een ex-drugsverslaafde die nu verslaafd is aan het helpen van verslaafde mensen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Breaking news.. Keith Bakker vervalt
http://twitter.com/andriesgknevel/status/21512672315
Alleen omdat er discussie binnen de partij is? Neuh, gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel weer interessant. Het CDA zou na 30 jaar wel weer eens uit elkaar kunnen vallen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind CDA eigenlijk enger dan PVV. PVV heeft verwerpelijke standpunten maar komt er eerlijk voor uit. CDA is doortrapter, en alles moet kunnen want 'het land moet bestuurd worden'.
Die gristenballen hebben wel een HD-recorder.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef Omnifacer het volgende:
Voor die ene CDA-er met die vleespet is de avond nu al geslaagd. Aan tafel bij Knevel en Brinkie, hele familie zit thuis te kijken en de videorecorder loopt
Nou inderdaad, na een biertje of 20 kraam ik nog steeds zinnigere teksten uit dan deze twee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:24 schreef henkde_j het volgende:
Wat een waardeloze sprekers trouwens beide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |