Ja, mag ook wel een keer na al die pvda/cu/gl stemmersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
het is nogal een shock voor k&b een pvv stemmer in de zaal.
jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft ooit wel eens een Teleac-cursus gevolgd.
nou in dit programma raken ze maar niet uitgesproken over de pvv.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, mag ook wel een keer na al die pvda/cu/gl stemmers.
We betalen tenslotte allemaal mee aan de PO.
heerlijk he een mede fan op de PO?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Valt tegen he, als er iemand komt met feiten.
Nee, hij komt duidelijk met feiten uit de dagelijks praktijk. Gelijk de linkse mondjes gesnoerd.quote:
Ach god gaan we die drol weer leggen de links vs rechts drolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, hij komt duidelijk met feiten uit de dagelijks praktijk. Gelijk de linkse mondjes gesnoerd.
Nee, ik ben links en ik wacht tot de beste man is uitgesproken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, hij komt duidelijk met feiten uit de dagelijks praktijk. Gelijk de linkse mondjes gesnoerd.
Ik ken een aantal advocaten met grotere praktijken dan die van hem die hem op alle punten onderuit kunnen halen. Gelijk die rechtse mondjes gesnoerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze stiekem gestemd op 'm. Of dromen er van dit ooit te gaan doen. Mensen die er teveel mee bezig zijn hebben een bepaalde obsessie. Net zoals links Nederland maar wat loopt te papegaaien over Wilders. Stiekem willen ze aan hem worden onderworpen. Ze hebben een échte leider nodig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
Echt ongelofelijk K&B raken maar niet uitgesproken over Wilders. Dag in dag uit.
Noem die eens dan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken een aantal advocaten met grotere praktijken dan die van hem die hem op alle punten onderuit kunnen halen. Gelijk die rechtse mondjes gesnoerd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:29 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wilders. Stiekem willen ze aan hem worden onderworpen. Ze hebben een échte leider nodig.
Gastquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:29 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Net zoals links Nederland maar wat loopt te papegaaien over Wilders. Stiekem willen ze aan hem worden onderworpen. Ze hebben een échte leider nodig.
En hij kijkt alsof ie constant moet schijten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:29 schreef cultheld het volgende:
Niet weten wat indolentie betekent. Wat een havo-jongen is die Tijs toch ook.
Jij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
GastWie is hier nu een papegaai?
Nee dat vraagt hij vast voor de kijkertjes thuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:29 schreef cultheld het volgende:
Niet weten wat indolentie betekent. Wat een havo-jongen is die Tijs toch ook.
Jij bent de vijfde al die dat zegt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
En hij kijkt alsof ie constant moet schijten.
Linksen hebben geen humor. Rechts wel en dat is een probleem voor links.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken een aantal advocaten met grotere praktijken dan die van hem die hem op alle punten onderuit kunnen halen. Gelijk die rechtse mondjes gesnoerd.
Je zou denken dat het dan over de formatie zou gaan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Omdat er na Doekle Terpstra en Peter. R. de Vries ook een ander geluid welkom is.
Oh. Bedankt voor deze wetenschappelijk onderbouwde mening.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lagrinta het volgende:
Linksen hebben geen humor. Rechts wel en dat is een probleem voor links.
Daar herken je je wel in?quote:
Blijkbaar valt het meer mensen op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Jij bent de vijfde al die dat zegt.
Ik wacht nog op je antwoord golfer, of kun je die niet benoemen en schreeuwde je zoals gewoonlijk weer wat?quote:
Ja, vooral als ik op Fok! post.quote:
Spong.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik wacht nog op je antwoord golfer, of kun je die niet benoemen en schreeuwde je zoals gewoonlijk weer wat?
POWNED alsof jongeren niet gewoon naar BNN, VARA of VPRO kunnen kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef BradleyQ het volgende:
Omroep MAX
Alsof ouderen niet gewoon naar de VARA, NPS of NCRV kunnen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |