Vond het wel lievvvvquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja sorry ik kon het niet laten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Klein bubsel faaltje, de rest was allemaal al uitverkocht
Artikelen
------------------------------------------------------
1 x Star Spangled = ¤ 3,13
1 x Lollipop = ¤ 3,13
1 x Viridian Vinyl = ¤ 3,13
ja dat is wel nice maar wel echt alles is al wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef mirannie het volgende:
[..]Nu 50% korting? Shoot, een dag te vroeg gefaald...
Ja, zie het, ben dus al weer terug ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat is wel nice maar wel echt alles is al weg
bah sterkte meisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef Mirjam het volgende:
hoofdpijn en misselijk, boh
wilde nageltjes gaan lakken, misschien morgen maar
Sterkte mir!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef Mirjam het volgende:
hoofdpijn en misselijk, boh
wilde nageltjes gaan lakken, misschien morgen maar
Dat is volgens mij Eindhovenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
wa tis het dichtsbijzijnde station bij puckzzz? es kijken hoe lang het reizen is
Volgens mij heeft iedereen die morgen naar de meet komt, dezelfde dilemma's..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Wat zal ik eens gaan lakken voor morgen?
En zal ik daar morgen mijn make-up op mijn lak afstemmen? Maar ik heb al jade is the new black op mijn teennagels...
Godnondeju, wat een keuzes
Het is nu nog moeilijker nu ik m'n wielen aan het lakken ben. Want die is mooi, en die ook, maar die ook... En dat maal 150 ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef Juud- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die morgen naar de meet komt, dezelfde dilemma's.."watttt trek ik aan, wat voor make-up, en het belangrijkste: welke nagellak!? *hysterisch rond rent* "
Ja, dat dus!! Al zit ik nog rustig op de bankquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef Juud- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die morgen naar de meet komt, dezelfde dilemma's.."watttt trek ik aan, wat voor make-up, en het belangrijkste: welke nagellak!? *hysterisch rond rent* "
Ja, da's helemaal kak!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is nu nog moeilijker nu ik m'n wielen aan het lakken ben. Want die is mooi, en die ook, maar die ook... En dat maal 150 ofzo.![]()
Half uur zegt m'n 9292quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep.... en dat duurt nog even geloof ik, met de bus...
En dan kun je met ons meetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke als ik dan zou komen ben ik dus 2 uurtjes onderweg
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke als ik dan zou komen ben ik dus 2 uurtjes onderweg
Ja ik wil wel erg graag, en ben vrij, en kan wel de volgende dag hele dag op de bank liggen, maar doordat ik gister met de meiden hele dag heb gelopen heb ik in de avond alweer gierende pijn gekregen en bloedingen in mijn buik en wondjes in mijn mond omdat alles nu weer gaat tegensputterenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:26 schreef Lindytje het volgende:
Nee, echt niet doen als het niet goed voor je is hoor
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Urf, met m'n vijfde wiel bezig. Die lucht!
En ik kan nu ruiken of een CG/OPI een oudje is of niet.Models Own stinkt sowieso.
Bloedingen in je buik??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik wil wel erg graag, en ben vrij, en kan wel de volgende dag hele dag op de bank liggen, maar doordat ik gister met de meiden hele dag heb gelopen heb ik in de avond alweer gierende pijn gekregen en bloedingen in mijn buik en wondjes in mijn mond omdat alles nu weer gaat tegensputteren
Ik weet niet wat er precies anders aan ruikt, maar de oude stinken veel harder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Hoe kun je dat nou weer ruiken??
Dit!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Lindytje het volgende:
En echt, hoe leuk het me ook lijkt je te zien, als je lijf stop zegt, is het stop he! Niet dat je volgende week je bed niet meer uit kunt..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik wil wel erg graag, en ben vrij, en kan wel de volgende dag hele dag op de bank liggen, maar doordat ik gister met de meiden hele dag heb gelopen heb ik in de avond alweer gierende pijn gekregen en bloedingen in mijn buik en wondjes in mijn mond omdat alles nu weer gaat tegensputteren
Bwhehehe! Ik heb daar eigenlijk helemaal niet op gelet tijdens het wielen lakken. Maarja, roken en constant verkouden zijn: ik ruik niet zo bestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies anders aan ruikt, maar de oude stinken veel harder.
OPI Glacier Bay Blues heeft bijvoorbeeld echt zo'n ik beneem je de adem lucht, terwijl dat bij de groene labels veel minder het geval is. Het stinkt wel, maar niet zķ erg.Dus feitelijk het verschil tussen B3-free of niet.
ja heb ik wel vaker hoor, gaan wat organen over de zeikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bloedingen in je buik??![]()
Pas maar goed op jezelf Sharaan!
mag ik vragen wat je hebt, sharaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja heb ik wel vaker hoor, gaan wat organen over de zeikzwaar irritant!
Als ik nog even mag zeuren ...
Wat ik echt zooo irri vind als mensen zeggen "wat heb je toch een mooi lichaam!" .... ik kan dan echt wel gillen soms, ik weet dat ze het lief bedoelen maar ik heb echt het idee dat ik in dit stomme rotlichaam gevangen zit die mij dag en nacht pijn doet
Ik heb krentenbaardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
En natuurlijk krijg ik een dikke pukkel de dag voor de meet... tuuuuuurlijk
Je mag altijd zeuren!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat ik echt zooo irri vind als mensen zeggen "wat heb je toch een mooi lichaam!" .... ik kan dan echt wel gillen soms, ik weet dat ze het lief bedoelen maar ik heb echt het idee dat ik in dit stomme rotlichaam gevangen zit die mij dag en nacht pijn doet
Je mag me testen morgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe! Ik heb daar eigenlijk helemaal niet op gelet tijdens het wielen lakken. Maarja, roken en constant verkouden zijn: ik ruik niet zo best
Zeuren magquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kom ik wel naast je zitten... met mijn korstje op mijn kin..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb krentenbaard.
En Sjaan, hoe leuk het ook is je te zien.. alleen als je het aankan!
oeh, ja!! Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag me testen morgen.Neem ik CG Warm Sable en OPI Glacier Bay Blues wel mee.
[..]
Zeuren magOf zoals ze in KLB zeggen: Terechte klacht.
mja ik heb het hier al eens uit geprobeerd te leggen, het is alleen lastig..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je hebt, sharaan?
ga jij vanuit alkmaar met OV?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag me testen morgen.Neem ik CG Warm Sable en OPI Glacier Bay Blues wel mee.
[..]
Zeuren magOf zoals ze in KLB zeggen: Terechte klacht.
Wowquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb het hier al eens uit geprobeerd te leggen, het is alleen lastig..
- ik heb een stof in mijn bloed die ze nog nooit gezien hebben
- ik heb reuma stoffen in mijn hele lichaam
- ik heb joint hypermobility (maar dat is niet zo erg, ik ben extreem lening en ik moet gewoon oppassen dat ik mijn spieren niet tever door draai, waar normale mensen pijn hebben als ze hun arm bijvoorbeeld omdraaien heb ik dat niet, handig, maar ik overbelast wel mijn spieren)
- mijn spieren staan door mijn hele lichaam gespannen, als ze ontspannen zak ik ongeveer in elkaar
- mijn bloedcellen en bloedplaatjes zijn veel te laag, en worden steeds lager. normaal mens zit op 4, ik in december op 3.1, in maart op 2.9 en nu op 2.7, bij de 2.1 magi k het ziekenhuis niet meer uit. Ze onderzoeken nu of mijn cellen en plaatjes wel aangemakt worden maar daarna afgebroken, of dat ze helemaal nooit aangemaakt worden. Als het 1e is wordt er dus ergens in mijn lichaam gevochten, als het t 2e is dan ben ik zwaar de lul.
voordeel: extreem hoge pijngrens
Wow, da's niet niksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
- ik heb joint hypermobility (maar dat is niet zo erg, ik ben extreem lening en ik moet gewoon oppassen dat ik mijn spieren niet tever door draai, waar normale mensen pijn hebben als ze hun arm bijvoorbeeld omdraaien heb ik dat niet, handig, maar ik overbelast wel mijn spieren)
- mijn spieren staan door mijn hele lichaam gespannen, als ze ontspannen zak ik ongeveer in elkaar
- mijn bloedcellen en bloedplaatjes zijn veel te laag, en worden steeds lager. normaal mens zit op 4, ik in december op 3.1, in maart op 2.9 en nu op 2.7, bij de 2.1 magi k het ziekenhuis niet meer uit. Ze onderzoeken nu of mijn cellen en plaatjes wel aangemakt worden maar daarna afgebroken, of dat ze helemaal nooit aangemaakt worden. Als het 1e is wordt er dus ergens in mijn lichaam gevochten, als het t 2e is dan ben ik zwaar de lul.
owja en je ziet aan de buitenkant helemaal niets aan me, dus mensen vergeten altijd dat ik veel pijn heb en houden er dan geen rekening mee dat ik soms ff moet zitten van de pijnquote:
Denk ik wel..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou je kunnen gaan hallucineren van teveel nagellak inhaleren?
wat zie je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou je kunnen gaan hallucineren van teveel nagellak inhaleren?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel erg lastig en snap ook wel weer dat dat dan gebeurd. Al is er denk ik nog een verschil tussen het oprecht vergeten en onbegrip tonen wat je denk ik ook wel eens ervaart, vanwege de onzichtbaarheid. En 't heeft geen naam, veel mensen vinden het dan niet serieus heb ik 't idee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
owja en je ziet aan de buitenkant helemaal niets aan me, dus mensen vergeten altijd dat ik veel pijn heb en houden er dan geen rekening mee dat ik soms ff moet zitten van de pijnzucht!
oh, njou gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar k meot wel elke keer lachen als ik jouw ava zie![]()
![]()
![]()
![]()
Vlekjes. Maar dat kunnen ook m'n vriendjes de eiwitvlekjes kunnen zijn.quote:
Ik hoor het nog wel van je, ik neem iig de trein van 11.56 uit Alkmaar, die is dacht ik 12.45 op Amstel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmm als ik zou komen kunnen we iig samen reizen
mja als ik zelf zeg van kunnen we even ergens lekker drankje doen en ff uitrusten ofzo dan denken ze wel wer van ooooowja dat is ook zo, ik neem ook niemand wat kwalijk hoor, het is ook niet echt te begrijpenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel erg lastig en snap ook wel weer dat dat dan gebeurd. Al is er denk ik nog een verschil tussen het oprecht vergeten en onbegrip tonen wat je denk ik ook wel eens ervaart, vanwege de onzichtbaarheid. En 't heeft geen naam, veel mensen vinden het dan niet serieus heb ik 't idee.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel erg lastig en snap ook wel weer dat dat dan gebeurd. Al is er denk ik nog een verschil tussen het oprecht vergeten en onbegrip tonen wat je denk ik ook wel eens ervaart, vanwege de onzichtbaarheid. En 't heeft geen naam, veel mensen vinden het dan niet serieus heb ik 't idee.
Of als je op TD kijkt, of bij Bubsel, Of op Evilbayquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar kom op, dat hoofd, zo verlekkerd kijk ik ook als ik nieuw lakjes zie staan
Ja dat ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of als je op TD kijkt, of bij Bubsel, Of op Evilbay
Helaas, geen idee. En ik hoop er niet achter te hoeven komen ook, eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens.. als je een verkeerde betaling doet op Paypal, hoeveel kans is er dan dat je dat weer terugkrijgt?
\quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Models own stinkt ook echt hard
ik had pakketj ebesteld bij td, betaald .. etc... dag erna nog een... dag erna nog een....quote:
Ah, dat gekut van ze. Communiceren is absoluut niet hun sterkste kant nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had pakketj ebesteld bij td, betaald .. etc... dag erna nog een... dag erna nog een....
ik kijk bij order status, zie ik dat de laatste 2 geshipped zijn, maar die daarvoor nog niet! Mail ik, krijg ik terug dat er 2 lakjes niet op voorraad zijn dus dat ik moet wisselen... HAD DAT DAN EERDER GEZEGD! ik dacht dat dit pakketje nu al dinsdag binnen zou komen!
Wat zit erin?quote:
*gokt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat betekent Wait-PP-BL bij TD?
hahahahhhahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dus niks met de beschikbaarheid van producten hopelijk dan... pffffIk had er in mijn hoofd wait paypal Beschikbare Lading van gemaakt, maar dat slaat natuurlijk nergens op
quote:
Ik zit me nu echt af te vragen hoe je dat dan weet, dat je inwendige bloedingen hebt. Kan je dat voelen? of ben ik te brutaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier komt alles wel goed hoor
mijn bloedingen stoppen langzaam dus ik wordt ook al weer vrolijker
nee ik ben gewoon soort van "ongesteld" nu...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zit me nu echt af te vragen hoe je dat dan weet, dat je inwendige bloedingen hebt. Kan je dat voelen? of ben ik te brutaal![]()
dank liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
@ Sharana Wat heftig om dat te hebben zeg! Vooral omdat ze niet weten wat het is...Hoop dat je je snel weer beter voelt
Het was toch vroegah 9 gewone of 17 mini's voor 18 dollar? 8 is dan wel heel erg weinig....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
OH TROUWENS ..
toen GO GOTH er net op stond had ik een mail gestuurd hoeveel Go Goth pakketjes er in een $18 pakketje konden, maar get duurde mij te lang dus ik heb er 4 besteld .... ook betaal verzoek met 18$ shipping .... nu krijg ik antwoord op mijn mail dat er maar 2 in een doosje passen ...maar dat is antword op mijn mailtje, volgens mij heeft hij niet door dat ik er al 4 gekocht heb, hoop dat ze gweoon alle 4 shippen! ;D
daarom... en ik heb nu dus 4 pakketjes besteld, en er zit natuurlijk ook nog dat gratis ding bij wat ruimte in neemt, dus het zou gewon oeten passen! maar die domme antwoorden van hun steeds per mail!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het was toch vroegah 9 gewone of 17 mini's voor 18 dollar? 8 is dan wel heel erg weinig....
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat ookvan jou geleerd met je 60000 lakjes!
Bedankt voor je lieve woordjes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Jee Sharana, wat een verhaal... Dat klinkt toch niet zo lekker hoor
Nouja, als we het dan toch nog een beeeetje positief willen bekijken: je hebt als geen ander een reden om zo gigantisch te falen qua nagellak!
Maar toch een dikke knuffel, liefst zou je al je nagellak op willen offeren voor je gezondheid natuurlijk, kon dat maar...
soms staat er ook een code op je printbon die je kunt afgeven bij de kassa als je geen printer hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef vamperotica het volgende:
Nog niet bijgelezen....
Maaruh...
Hoe stom kan je zijn.....
Ik had een kaartje gekocht voor Moviepark met de BP aktie...
En nu wil ik m uitprinten....
Voelen jullie 'm al aankomen....![]()
![]()
Papier op?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef vamperotica het volgende:
Nog niet bijgelezen....
Maaruh...
Hoe stom kan je zijn.....
Ik had een kaartje gekocht voor Moviepark met de BP aktie...
En nu wil ik m uitprinten....
Voelen jullie 'm al aankomen....![]()
![]()
Ow wijffie... Wat klote!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh, ja, tuurlijk, geef mij maar overal de schuld vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel ook jouw schuld, en mijn go goth faal is de schuld van Mirjam! en ik ben nooit schuldig
Maar je hebt het weer goed gemaakt! Die haar van Sien wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, tuurlijk, geef mij maar overal de schuld van
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar je hebt het weer goed gemaakt! Die haar van Sien was
ik moet echt lachen
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)quote:
Hé! Dat had ik net bij mijn printer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)
Da's gewoon domquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hé! Dat had ik net bij mijn printer.Ofja er stond, E5 (staat voor herkent cartridge niet).
Mijn moeder had de verkeerde gekocht
Niet!!! Wat zondequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef vamperotica het volgende:
Nee nix van dat al... Ben gewoon heel die f*cking mail kwijt!!!
Waarschijnlijk weggeflikkert in een vlaag van opruimwoede![]()
![]()
Ja...Echt zoooo stom!!quote:
Noes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef vamperotica het volgende:
Nee nix van dat al... Ben gewoon heel die f*cking mail kwijt!!!
Waarschijnlijk weggeflikkert in een vlaag van opruimwoede![]()
![]()
Heb je hem niet in 1 of ander mapje gestopt ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...Echt zoooo stom!!
En ik dacht nog toen ik wat mailtjes aan t verwijderen was..Opletten dat ik niet......
Nope...Alles doorzocht..Mail uit he tjaar blok tegen gekomen maar geen ticketsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je hem niet in 1 of ander mapje gestopt ofzo?
Wat shit zeg...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nope...Alles doorzocht..Mail uit he tjaar blok tegen gekomen maar geen tickets
wat voor printer heb je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)
Ja, goede vraag... canon nogwattesquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, goede vraag... canon nogwattes
Ik heb geen zin om naar boven te lopen
Nerdjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik keertje moet helpen moet je maar even je printer laten weten
staat het niet in verwijderde items?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
gebruik je outlook?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...Echt zoooo stom!!
En ik dacht nog toen ik wat mailtjes aan t verwijderen was..Opletten dat ik niet......
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik keertje moet helpen moet je maar even je printer laten weten
Je kunt je afschrift uitprinten waar het bedrag op staat dat je hebt betaald, hun naam moet erbij staan, en bel ze van te voren even op of ze dat misschien ook accepteren ofzo ... of misschien dat zij nog mogelijkheden hebben!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mm beetje jammer alleen dat we morgen gaan en om 8 uur weg rijden..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt je afschrift uitprinten waar het bedrag op staat dat je hebt betaald, hun naam moet erbij staan, en bel ze van te voren even op of ze dat misschien ook accepteren ofzo ... of misschien dat zij nog mogelijkheden hebben!
Well donequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, eindelijk klaar met m'n wielen. Nog niet alles staat erop, maar de wielen zijn op en iedereen kent de catricejes enzo toch wel.
Pics or it didnt happen.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, eindelijk klaar met m'n wielen. Nog niet alles staat erop, maar de wielen zijn op en iedereen kent de catricejes enzo toch wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
nice!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
niet via outlook gedaan dus?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mm beetje jammer alleen dat we morgen gaan en om 8 uur weg rijden..
Kaartjes service is t/m maandag enkel via mail bereikbaar....
Heb ze al wel een mail gestuurd met alle gegevens
Pagina 2 hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
My GOD!! ik ben ff een paar uurtjes iets anders aan het doen...pagina 4 in een volgend topic
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@##%%$%Q$@#!ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
dan moet jij je instellingen aanpassenquote:
sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesse
Psssst... Ff stukkie terug lezen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesse
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihi
quote:
Hčhčquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer!! En lief
![]()
Ik had jullie ook gemist!Dit topic was tegelijk met mijn mail het eerste dat ik vanmiddag weer opstartte
Nou ja, LIF, want ik moest natuurlijk even naar de SC zoeken...quote:
hihiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer!! En lief
![]()
Ik had jullie ook gemist!Dit topic was tegelijk met mijn mail het eerste dat ik vanmiddag weer opstartte
@Joysa: Foto's komen zondag wel ofzo. M'n licht is nu kut, dus da's zonde van de moeite.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dankje, en welterusten!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe denk ik.. 't Is weer leuk geweest voor vandaagBye
![]()
Voor de meet-dames: have fun morgen!!
Okeeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
@Joysa: Foto's komen zondag wel ofzo. M'n licht is nu kut, dus da's zonde van de moeite.
Trusteeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe denk ik.. 't Is weer leuk geweest voor vandaagBye
![]()
Voor de meet-dames: have fun morgen!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is hier weer gezellig: Hommie rent in z'n radje (rrrrr, rrrr, rrrrrrrr), Amy (knijn) verbouwt d'r hok, Dikkie laat ruften en Sien wil nog meer ruimte dan het 2/3 deel dat ze al van de bank heeft.
Dat is idd vreemdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik blijf het trouwens maar raar vinden dat vintage vixen niet eens op ge CG website staat ...
Mijn hamster zit aan z'n tralies te knagen omdat z'n deurtje niet open staat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is hier weer gezellig: Hommie rent in z'n radje (rrrrr, rrrr, rrrrrrrr), Amy (knijn) verbouwt d'r hok, Dikkie laat ruften en Sien wil nog meer ruimte dan het 2/3 deel dat ze al van de bank heeft.
Gofternondejuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze Awaken Halloween op TD![]()
![]()
![]()
![]()
wie besteld er mee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
GofternondejuZe blijven bezig daar!
N/Aquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oeh, kittens!!! Maar daar ben ik allergisch voorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
samenvoegen? ik kan mijn kittens niet missen!
Dat doet mijn knijn ook vaak, als ze niet uit d'r kooi mag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn hamster zit aan z'n tralies te knagen omdat z'n deurtje niet open staat.
Fuuuu...!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ga er gewoon vanuit dat dat een ja isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik kan straks geen boodschappen meer doen
Als ze er zijn, ik graag weer.quote:
Ja, als ze kunnen: graagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga er gewoon vanuit dat dat een ja is
Wanneer ga je? Als ze er komen nadat je vertrokken bent, bestel ik ze welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja hallo dan ben ik op vakntie
Ohoh... ik denk dat je je vakantie moet annulerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja hallo dan ben ik op vakntie
3 sept, we spreken ervoor nog wel even afquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Als ze er komen nadat je vertrokken bent, bestel ik ze wel
ik ben maar een paar uurtjes weggeweest en idd niet teruggelezen...ik zal eens bij pagina 1 beginnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihi
neejoh!! 25 minuutjes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep.... en dat duurt nog even geloof ik, met de bus...
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3 sept, we spreken ervoor nog wel even af
En ze is heeeel gezellig en liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Sjaan ik heb teruggelezen..Damn girl!!!
Ik vind je een bijzondere sterke vrouw
dankjewel puckzzzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Sjaan ik heb teruggelezen..Damn girl!!!
Ik vind je een bijzondere sterke vrouw
dag moppiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef Lindytje het volgende:
Zo, tukje maken!
Trusten ladies, tot morgen!![]()
Trusteeequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef Lindytje het volgende:
Zo, tukje maken!
Trusten ladies, tot morgen!![]()
Jij ook erg bedankt!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:14 schreef mirannie het volgende:
Jeetje Sharaan, lees net je verhaalWat ontzettend heftig!! Wat lijkt me dat ontzettend zwaar! Het idee dat ze niet weten wat het is en waardoor het komt en dus ook niet zo 1, 2, 3 met een oplossing kunnen komen. Onwijs knap dat je er zo positief mee omgaat, en dat je ook gewoon nog een drukke baan ernaast doet. Echt dik respect meis!!
<-- die heb je echt verdiend!
Je aanstelt??? Ben jij bedonderd!! Dit is toch echt wel heftig hoor meis! Je stelt je echt niet aan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij ook erg bedankt!!
Iedereen bedankt voor de reactie, ik heb altijd het idee dat ik mij aanstel maar dit helpt wel
ik hb hier nog wel een grote slaapbank voor je!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is hier de Nacht van Zeewolde. Met livetakkeherrie die klinkt alsof het in de straat hiernaast is in plaats van zo'n kilometer verderop in het dorp. Het duurt nog tot 1 uur, dan kan ik eindelijk naar bed... Mopper! ik wil slaaaaaapen!
Nah, dat halve uurtje hou ik nog wel volquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hb hier nog wel een grote slaapbank voor je!!
Pff ook lastig voor haar idd, bij mij scheelt het nog wel dat ik vertik om te stoppen met werken, ik zou dan helemaal gek worden! Maar het blijft zwaar als je vriendin steeds dat soort opmerkingen aan moet horen, bah!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nah, dat halve uurtje hou ik nog wel vol
Overigens, ik heb ook zo'n vriendin aan wiens uiterlijk je niets ziet. Maar intussen heeft ze wel erge reuma en nog een paar aandoeningen die ze nog niet helemaal bij naam kunnen noemen waardoor ze regelmatig krom ligt van de pijn (vooral aan haar botten). Maar je ziet niets aan haar.... Via haar ken ik dat gevoel van onbegrip wel.... "Ik zie toch niets aan je? Waarom kun je dan niet even komen helpen met betontegels sjouwen?" Of nog erger: "Hoezo krijg jij een uitkering? En daar moet ik als belastingbetaler dan voor opdraaien? tsssk, die regels moeten ze strenger maken!"![]()
![]()
Mensen snappen gewoon niet dat je dat niet kunt als je niet in een rolstoel zit of gekke vergroeiingen hebt.... En het ergste is inderdaad dat je je bijna zelf een aansteller gaat voelen, maar dat moet je echt niet doen hoor! Op die manier ga je nog over je eigen grenzen heen en dat moet je echt niet doen als je zoveel ellende in je lichaam hebt/voelt.
Slaap lekker!
Naar wat ik zo lees stel jij je absoluut niet aan hoor!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij ook erg bedankt!!
Iedereen bedankt voor de reactie, ik heb altijd het idee dat ik mij aanstel maar dit helpt wel
Ohh die hamsterradjes ken ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Breek me de bek niet open! KUT KPNquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Puckzie, hoe beval je nieuwe telefoon?
Fugly!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:36 schreef Holyme het volgende:
http://www.myspace.com/znailsunlimited/photos/albums/album/0
edit, 't heeft nog een naam ook...duck feet nails![]()
jezusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open! KUT KPN![]()
![]()
het toestel zelf is een mooi dingetje hoor. ik kan er alleen nog geen fuck mee want de SIM-kaart is nog niet geactiveerdGisteren belde ik daarover en toen zei de KPN muts dat het wel zo'n 24 uur kon duren. NU as we speak zijn er 24 uur voorbij en nog steeds niets. Dus ik klim maar weer in de telefoon en krijg een andere KPN muts aan de lijn die me doodleuk weet te vertellen dat haar collega mij verkeerd heeft ingelicht en dat er nog geen nummer aan mijn SIM is gekoppeld. Dat gaan ze maandag doen want dan werken ze weer
![]()
![]()
Heb je een mooie geile foon, kun je er niets mee
Moet je een Silent Spinner kopen, die dingen zijn iiiiiiideaal!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ohh die hamsterradjes ken ikHad 'n keer dat dat ding gesmeerd moest worden, geen goeie olie bij de hand, hop boter er op gedaan. Die hamster heel dat ding aflebberen en verder rrr rrr rrrrr doen
![]()
Zeg maar zo, alleen dan tegen het radje
Ja precies! Ork, ork, ork soep eet je met een...nagel?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Fugly!!hoe brengt die haar tampon in?
![]()
Geen hamster meer hebben werkt ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Moet je een Silent Spinner kopen, die dingen zijn iiiiiiideaal!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bah
Ik ben de layout van mijn blog zo zat, dat ik gewoon geen zin meer heb om er iets aan te doen
Ik weet het. Ik doe de telemetrie bij ons op kantoor. d.w.z. ik ben verantwoordelijk voor de SIM bundel. Die kaartjes worden in de rioolgemaaltjes gestopt en sms-en dan storingen door. Maar ik had geen zin om met die dame in discussie te gaan. Maandag werken ze toch pas weer...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jezus24 uur is ook bullshit trouwens, het koppelen van een nummer aan een simkaart kost 10 minuten, meer niet, ik doe het paar keer per week.
mja waardeloos!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik doe de telemetrie bij ons op kantoor. d.w.z. ik ben verantwoordelijk voor de SIM bundel. Die kaartjes worden in de rioolgemaaltjes gestopt en sms-en dan storingen door. Maar ik had geen zin om met die dame in discussie te gaan. Maandag werken ze toch pas weer...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bah
Ik ben de layout van mijn blog zo zat, dat ik gewoon geen zin meer heb om er iets aan te doen
Ja maar ik weet niet hoe, en dat is frusterendquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is toch leuk!
en anders lekker keer aan gaan prutsen als je niets te doen hebt
Is een kant en klaar thema niks voor je dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe, en dat is frusterend![]()
die van jou is ook mooi!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe, en dat is frusterend![]()
En als je dan van die mooie blogs ziet
Da's een pre-paid simmetje. Maar ik kan het proberen iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja waardeloos!
maar je sim die het nu nog wel doet kun je toch ook even in de phone stoppen?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:52 schreef Debsterr het volgende:
YES verkeerd betaalde geld van Paypal is terug en heb eindelijk TD kunnen betalen.
telefoons met abbo zijn simlockvrij dus hij moet erin kunnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's een pre-paid simmetje. Maar ik kan het proberen idd
Ja daar was ik inderdaad aan het kijken,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:54 schreef Holyme het volgende:
[..]
Is een kant en klaar thema niks voor je dan?
bv http://www.bloggerthemes.net/
Die kun je ook nog aanpassen maar is misschien wat makkelijker.
whut whyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Later als ik groot ben wil ik net zo slim worden als Sharana
Want het lukt he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Later als ik groot ben wil ik net zo slim worden als Sharana
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oog vond vele lakken van gister niet tof. Helemaal rood en opgezet.
Daar hebben ze bigg-ass zonnebrillen voor uitgevonden, tevens handig bij katersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oog vond vele lakken van gister niet tof. Helemaal rood en opgezet.
Zonnebril plus normale bril werkt nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar hebben ze bigg-ass zonnebrillen voor uitgevonden, tevens handig bij katers
serieus:spoelen met wat gekookt en afgekoeld (duh..) water kan helpen
Ik dacht dit ook even te gebruiken. Ik het netjes gedownload, maar krijg het weer met geen mogelijkheid op mijn blogquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:54 schreef Holyme het volgende:
[..]
Is een kant en klaar thema niks voor je dan?
bv http://www.bloggerthemes.net/
Die kun je ook nog aanpassen maar is misschien wat makkelijker.
Kan ik je wel mee helpen als je wilquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook even te gebruiken. Ik het netjes gedownload, maar krijg het weer met geen mogelijkheid op mijn blogIk ben echt de grootste digibeet die er op internet rond surft
ik ga je niet helpen want dan ben je verlorenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb gigantisch veel zin om enorm te falen, maar er is op dit moment niets wat ik echt heel graag wil. Wie helpt me?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguh![]()
Kleding gekozen haar maar in een staart gedaan nu nog maar even werken
ik zit ook nog in pyamaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ben je al een stuk verder dan ik! *nog in pyjama zit*
Lekker toch!! Kom je trouwens nog, of blijf je lekker thuis vandaag?quote:
Kom je dan meeten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nog in pyjama maar het eten van vanavond staat al wel op in de veronderstelling dat ik om 5uur moest gaan werken
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:04 schreef Holyme het volgende:
Aangekleed, gedouched, nagels gedaan, noms geshopt
Dalijk nog even opruimen, eten, Evi wegbrengen, en dan onderweg!
ik kan het wel redden maar heb zo slecht geslapen dat het mij niet slim lijkt om zoveel te reizenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker toch!! Kom je trouwens nog, of blijf je lekker thuis vandaag?
Muffinsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:10 schreef Diconnected het volgende:
Whoei tweede lichting van de muffins zit in de oven![]()
En ik moet nog verzinnen wat ik aan moet voor de meet, en welke lak ik op moet doenmaar m'n mani van nu zit nog heul goed dus ik wacht ff af
Ik zeg: gewoon doen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan het wel redden maar heb zo slecht geslapen dat het mij niet slim lijkt om zoveel te reizen
Jammer..... Maar wel begrijpelijk en verstandig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan het wel redden maar heb zo slecht geslapen dat het mij niet slim lijkt om zoveel te reizen
neem jezelf in acht meisquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zou eventueel wel kunnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno!
Rijdt er niet iemand met de auto langs boxtel?
Normaal ben ik vrij op zaterdag maar maandag wordt het zo druk dan we nu maar alvast wat verzenden enzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ben je al een stuk verder dan ik! *nog in pyjama zit*
Maar jij gaat niet meer terug toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou eventueel wel kunnenDan rijd ik binnendoor met Bubs, ipv over de snelweg...
Op het strandquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik doe de volgende meet wel bij mij, dan hoef ik niet te reizen
Ah, zo, dat is dan wel verstandig ja!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Normaal ben ik vrij op zaterdag maar maandag wordt het zo druk dan we nu maar alvast wat verzenden enzo.
Maar ben aardig moe
Ik kreeg al melding dat mijn pakketje verzonden is, thanksquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Normaal ben ik vrij op zaterdag maar maandag wordt het zo druk dan we nu maar alvast wat verzenden enzo.
Maar ben aardig moe
Misschien wil dequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet meer terug toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |