nee ik ben gewoon soort van "ongesteld" nu...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zit me nu echt af te vragen hoe je dat dan weet, dat je inwendige bloedingen hebt. Kan je dat voelen? of ben ik te brutaal![]()
dank liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
@ Sharana Wat heftig om dat te hebben zeg! Vooral omdat ze niet weten wat het is...Hoop dat je je snel weer beter voelt
Het was toch vroegah 9 gewone of 17 mini's voor 18 dollar? 8 is dan wel heel erg weinig....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
OH TROUWENS ..
toen GO GOTH er net op stond had ik een mail gestuurd hoeveel Go Goth pakketjes er in een $18 pakketje konden, maar get duurde mij te lang dus ik heb er 4 besteld .... ook betaal verzoek met 18$ shipping .... nu krijg ik antwoord op mijn mail dat er maar 2 in een doosje passen ...maar dat is antword op mijn mailtje, volgens mij heeft hij niet door dat ik er al 4 gekocht heb, hoop dat ze gweoon alle 4 shippen! ;D
daarom... en ik heb nu dus 4 pakketjes besteld, en er zit natuurlijk ook nog dat gratis ding bij wat ruimte in neemt, dus het zou gewon oeten passen! maar die domme antwoorden van hun steeds per mail!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het was toch vroegah 9 gewone of 17 mini's voor 18 dollar? 8 is dan wel heel erg weinig....
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat ookvan jou geleerd met je 60000 lakjes!
Bedankt voor je lieve woordjes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Jee Sharana, wat een verhaal... Dat klinkt toch niet zo lekker hoor
Nouja, als we het dan toch nog een beeeetje positief willen bekijken: je hebt als geen ander een reden om zo gigantisch te falen qua nagellak!
Maar toch een dikke knuffel, liefst zou je al je nagellak op willen offeren voor je gezondheid natuurlijk, kon dat maar...
soms staat er ook een code op je printbon die je kunt afgeven bij de kassa als je geen printer hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef vamperotica het volgende:
Nog niet bijgelezen....
Maaruh...
Hoe stom kan je zijn.....
Ik had een kaartje gekocht voor Moviepark met de BP aktie...
En nu wil ik m uitprinten....
Voelen jullie 'm al aankomen....![]()
![]()
Papier op?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef vamperotica het volgende:
Nog niet bijgelezen....
Maaruh...
Hoe stom kan je zijn.....
Ik had een kaartje gekocht voor Moviepark met de BP aktie...
En nu wil ik m uitprinten....
Voelen jullie 'm al aankomen....![]()
![]()
Ow wijffie... Wat klote!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb het hier al eens uit geprobeerd te leggen, het is alleen lastig..
- ik heb een stof in mijn bloed die ze nog nooit gezien hebben
- ik heb reuma stoffen in mijn hele lichaam
- ik heb joint hypermobility (maar dat is niet zo erg, ik ben extreem lening en ik moet gewoon oppassen dat ik mijn spieren niet tever door draai, waar normale mensen pijn hebben als ze hun arm bijvoorbeeld omdraaien heb ik dat niet, handig, maar ik overbelast wel mijn spieren)
- mijn spieren staan door mijn hele lichaam gespannen, als ze ontspannen zak ik ongeveer in elkaar
- mijn bloedcellen en bloedplaatjes zijn veel te laag, en worden steeds lager. normaal mens zit op 4, ik in december op 3.1, in maart op 2.9 en nu op 2.7, bij de 2.1 magi k het ziekenhuis niet meer uit. Ze onderzoeken nu of mijn cellen en plaatjes wel aangemakt worden maar daarna afgebroken, of dat ze helemaal nooit aangemaakt worden. Als het 1e is wordt er dus ergens in mijn lichaam gevochten, als het t 2e is dan ben ik zwaar de lul.
voordeel: extreem hoge pijngrens
Oh, ja, tuurlijk, geef mij maar overal de schuld vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel ook jouw schuld, en mijn go goth faal is de schuld van Mirjam! en ik ben nooit schuldig
Maar je hebt het weer goed gemaakt! Die haar van Sien wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, tuurlijk, geef mij maar overal de schuld van
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar je hebt het weer goed gemaakt! Die haar van Sien was
ik moet echt lachen
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)quote:
Hé! Dat had ik net bij mijn printer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)
Da's gewoon domquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hé! Dat had ik net bij mijn printer.Ofja er stond, E5 (staat voor herkent cartridge niet).
Mijn moeder had de verkeerde gekocht
Niet!!! Wat zondequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef vamperotica het volgende:
Nee nix van dat al... Ben gewoon heel die f*cking mail kwijt!!!
Waarschijnlijk weggeflikkert in een vlaag van opruimwoede![]()
![]()
Ja...Echt zoooo stom!!quote:
Noes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef vamperotica het volgende:
Nee nix van dat al... Ben gewoon heel die f*cking mail kwijt!!!
Waarschijnlijk weggeflikkert in een vlaag van opruimwoede![]()
![]()
Heb je hem niet in 1 of ander mapje gestopt ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...Echt zoooo stom!!
En ik dacht nog toen ik wat mailtjes aan t verwijderen was..Opletten dat ik niet......
Nope...Alles doorzocht..Mail uit he tjaar blok tegen gekomen maar geen ticketsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je hem niet in 1 of ander mapje gestopt ofzo?
Wat shit zeg...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nope...Alles doorzocht..Mail uit he tjaar blok tegen gekomen maar geen tickets
wat voor printer heb je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)
Ja, goede vraag... canon nogwattesquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, goede vraag... canon nogwattes
Ik heb geen zin om naar boven te lopen
Nerdjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik keertje moet helpen moet je maar even je printer laten weten
staat het niet in verwijderde items?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
gebruik je outlook?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...Echt zoooo stom!!
En ik dacht nog toen ik wat mailtjes aan t verwijderen was..Opletten dat ik niet......
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik keertje moet helpen moet je maar even je printer laten weten
Je kunt je afschrift uitprinten waar het bedrag op staat dat je hebt betaald, hun naam moet erbij staan, en bel ze van te voren even op of ze dat misschien ook accepteren ofzo ... of misschien dat zij nog mogelijkheden hebben!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mm beetje jammer alleen dat we morgen gaan en om 8 uur weg rijden..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt je afschrift uitprinten waar het bedrag op staat dat je hebt betaald, hun naam moet erbij staan, en bel ze van te voren even op of ze dat misschien ook accepteren ofzo ... of misschien dat zij nog mogelijkheden hebben!
Well donequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, eindelijk klaar met m'n wielen. Nog niet alles staat erop, maar de wielen zijn op en iedereen kent de catricejes enzo toch wel.
Pics or it didnt happen.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, eindelijk klaar met m'n wielen. Nog niet alles staat erop, maar de wielen zijn op en iedereen kent de catricejes enzo toch wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
nice!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
niet via outlook gedaan dus?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mm beetje jammer alleen dat we morgen gaan en om 8 uur weg rijden..
Kaartjes service is t/m maandag enkel via mail bereikbaar....
Heb ze al wel een mail gestuurd met alle gegevens
Pagina 2 hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
My GOD!! ik ben ff een paar uurtjes iets anders aan het doen...pagina 4 in een volgend topic
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@##%%$%Q$@#!ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
dan moet jij je instellingen aanpassenquote:
sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesse
Psssst... Ff stukkie terug lezen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesse
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihi
quote:
Hčhčquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer!! En lief
![]()
Ik had jullie ook gemist!Dit topic was tegelijk met mijn mail het eerste dat ik vanmiddag weer opstartte
Nou ja, LIF, want ik moest natuurlijk even naar de SC zoeken...quote:
hihiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer!! En lief
![]()
Ik had jullie ook gemist!Dit topic was tegelijk met mijn mail het eerste dat ik vanmiddag weer opstartte
@Joysa: Foto's komen zondag wel ofzo. M'n licht is nu kut, dus da's zonde van de moeite.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dankje, en welterusten!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe denk ik.. 't Is weer leuk geweest voor vandaagBye
![]()
Voor de meet-dames: have fun morgen!!
Okeeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
@Joysa: Foto's komen zondag wel ofzo. M'n licht is nu kut, dus da's zonde van de moeite.
Trusteeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe denk ik.. 't Is weer leuk geweest voor vandaagBye
![]()
Voor de meet-dames: have fun morgen!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is hier weer gezellig: Hommie rent in z'n radje (rrrrr, rrrr, rrrrrrrr), Amy (knijn) verbouwt d'r hok, Dikkie laat ruften en Sien wil nog meer ruimte dan het 2/3 deel dat ze al van de bank heeft.
Dat is idd vreemdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik blijf het trouwens maar raar vinden dat vintage vixen niet eens op ge CG website staat ...
Mijn hamster zit aan z'n tralies te knagen omdat z'n deurtje niet open staat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is hier weer gezellig: Hommie rent in z'n radje (rrrrr, rrrr, rrrrrrrr), Amy (knijn) verbouwt d'r hok, Dikkie laat ruften en Sien wil nog meer ruimte dan het 2/3 deel dat ze al van de bank heeft.
Gofternondejuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze Awaken Halloween op TD![]()
![]()
![]()
![]()
wie besteld er mee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
GofternondejuZe blijven bezig daar!
N/Aquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oeh, kittens!!! Maar daar ben ik allergisch voorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
samenvoegen? ik kan mijn kittens niet missen!
Dat doet mijn knijn ook vaak, als ze niet uit d'r kooi mag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn hamster zit aan z'n tralies te knagen omdat z'n deurtje niet open staat.
Fuuuu...!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ga er gewoon vanuit dat dat een ja isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik kan straks geen boodschappen meer doen
Als ze er zijn, ik graag weer.quote:
Ja, als ze kunnen: graagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga er gewoon vanuit dat dat een ja is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |