quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar je hebt het weer goed gemaakt! Die haar van Sien was
ik moet echt lachen
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)quote:
Hé! Dat had ik net bij mijn printer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)
Da's gewoon domquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hé! Dat had ik net bij mijn printer.Ofja er stond, E5 (staat voor herkent cartridge niet).
Mijn moeder had de verkeerde gekocht
Niet!!! Wat zondequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef vamperotica het volgende:
Nee nix van dat al... Ben gewoon heel die f*cking mail kwijt!!!
Waarschijnlijk weggeflikkert in een vlaag van opruimwoede![]()
![]()
Ja...Echt zoooo stom!!quote:
Noes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef vamperotica het volgende:
Nee nix van dat al... Ben gewoon heel die f*cking mail kwijt!!!
Waarschijnlijk weggeflikkert in een vlaag van opruimwoede![]()
![]()
Heb je hem niet in 1 of ander mapje gestopt ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...Echt zoooo stom!!
En ik dacht nog toen ik wat mailtjes aan t verwijderen was..Opletten dat ik niet......
Nope...Alles doorzocht..Mail uit he tjaar blok tegen gekomen maar geen ticketsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je hem niet in 1 of ander mapje gestopt ofzo?
Wat shit zeg...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nope...Alles doorzocht..Mail uit he tjaar blok tegen gekomen maar geen tickets
wat voor printer heb je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)
Ja, goede vraag... canon nogwattesquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, goede vraag... canon nogwattes
Ik heb geen zin om naar boven te lopen
Nerdjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik keertje moet helpen moet je maar even je printer laten weten
staat het niet in verwijderde items?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
gebruik je outlook?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...Echt zoooo stom!!
En ik dacht nog toen ik wat mailtjes aan t verwijderen was..Opletten dat ik niet......
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik keertje moet helpen moet je maar even je printer laten weten
Je kunt je afschrift uitprinten waar het bedrag op staat dat je hebt betaald, hun naam moet erbij staan, en bel ze van te voren even op of ze dat misschien ook accepteren ofzo ... of misschien dat zij nog mogelijkheden hebben!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mm beetje jammer alleen dat we morgen gaan en om 8 uur weg rijden..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt je afschrift uitprinten waar het bedrag op staat dat je hebt betaald, hun naam moet erbij staan, en bel ze van te voren even op of ze dat misschien ook accepteren ofzo ... of misschien dat zij nog mogelijkheden hebben!
Well donequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, eindelijk klaar met m'n wielen. Nog niet alles staat erop, maar de wielen zijn op en iedereen kent de catricejes enzo toch wel.
Pics or it didnt happen.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, eindelijk klaar met m'n wielen. Nog niet alles staat erop, maar de wielen zijn op en iedereen kent de catricejes enzo toch wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
nice!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
niet via outlook gedaan dus?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mm beetje jammer alleen dat we morgen gaan en om 8 uur weg rijden..
Kaartjes service is t/m maandag enkel via mail bereikbaar....
Heb ze al wel een mail gestuurd met alle gegevens
Pagina 2 hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
My GOD!! ik ben ff een paar uurtjes iets anders aan het doen...pagina 4 in een volgend topic
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@##%%$%Q$@#!ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |