Pics or it didnt happen.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, eindelijk klaar met m'n wielen. Nog niet alles staat erop, maar de wielen zijn op en iedereen kent de catricejes enzo toch wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
nice!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef, eindelijk klaar met m'n wielen. Nog niet alles staat erop, maar de wielen zijn op en iedereen kent de catricejes enzo toch wel.
niet via outlook gedaan dus?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mm beetje jammer alleen dat we morgen gaan en om 8 uur weg rijden..
Kaartjes service is t/m maandag enkel via mail bereikbaar....
Heb ze al wel een mail gestuurd met alle gegevens
Pagina 2 hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
My GOD!! ik ben ff een paar uurtjes iets anders aan het doen...pagina 4 in een volgend topic
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@##%%$%Q$@#!ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
dan moet jij je instellingen aanpassenquote:
sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesse
Psssst... Ff stukkie terug lezen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesse
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihi
quote:
Hèhèquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer!! En lief
![]()
Ik had jullie ook gemist!Dit topic was tegelijk met mijn mail het eerste dat ik vanmiddag weer opstartte
Nou ja, LIF, want ik moest natuurlijk even naar de SC zoeken...quote:
hihiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer!! En lief
![]()
Ik had jullie ook gemist!Dit topic was tegelijk met mijn mail het eerste dat ik vanmiddag weer opstartte
@Joysa: Foto's komen zondag wel ofzo. M'n licht is nu kut, dus da's zonde van de moeite.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |