nee ik ben gewoon soort van "ongesteld" nu...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zit me nu echt af te vragen hoe je dat dan weet, dat je inwendige bloedingen hebt. Kan je dat voelen? of ben ik te brutaal![]()
dank liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
@ Sharana Wat heftig om dat te hebben zeg! Vooral omdat ze niet weten wat het is...Hoop dat je je snel weer beter voelt
Het was toch vroegah 9 gewone of 17 mini's voor 18 dollar? 8 is dan wel heel erg weinig....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
OH TROUWENS ..
toen GO GOTH er net op stond had ik een mail gestuurd hoeveel Go Goth pakketjes er in een $18 pakketje konden, maar get duurde mij te lang dus ik heb er 4 besteld .... ook betaal verzoek met 18$ shipping .... nu krijg ik antwoord op mijn mail dat er maar 2 in een doosje passen ...maar dat is antword op mijn mailtje, volgens mij heeft hij niet door dat ik er al 4 gekocht heb, hoop dat ze gweoon alle 4 shippen! ;D
daarom... en ik heb nu dus 4 pakketjes besteld, en er zit natuurlijk ook nog dat gratis ding bij wat ruimte in neemt, dus het zou gewon oeten passen! maar die domme antwoorden van hun steeds per mail!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het was toch vroegah 9 gewone of 17 mini's voor 18 dollar? 8 is dan wel heel erg weinig....
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat ookvan jou geleerd met je 60000 lakjes!
Bedankt voor je lieve woordjes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Jee Sharana, wat een verhaal... Dat klinkt toch niet zo lekker hoor
Nouja, als we het dan toch nog een beeeetje positief willen bekijken: je hebt als geen ander een reden om zo gigantisch te falen qua nagellak!
Maar toch een dikke knuffel, liefst zou je al je nagellak op willen offeren voor je gezondheid natuurlijk, kon dat maar...
soms staat er ook een code op je printbon die je kunt afgeven bij de kassa als je geen printer hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef vamperotica het volgende:
Nog niet bijgelezen....
Maaruh...
Hoe stom kan je zijn.....
Ik had een kaartje gekocht voor Moviepark met de BP aktie...
En nu wil ik m uitprinten....
Voelen jullie 'm al aankomen....![]()
![]()
Papier op?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef vamperotica het volgende:
Nog niet bijgelezen....
Maaruh...
Hoe stom kan je zijn.....
Ik had een kaartje gekocht voor Moviepark met de BP aktie...
En nu wil ik m uitprinten....
Voelen jullie 'm al aankomen....![]()
![]()
Ow wijffie... Wat klote!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb het hier al eens uit geprobeerd te leggen, het is alleen lastig..
- ik heb een stof in mijn bloed die ze nog nooit gezien hebben
- ik heb reuma stoffen in mijn hele lichaam
- ik heb joint hypermobility (maar dat is niet zo erg, ik ben extreem lening en ik moet gewoon oppassen dat ik mijn spieren niet tever door draai, waar normale mensen pijn hebben als ze hun arm bijvoorbeeld omdraaien heb ik dat niet, handig, maar ik overbelast wel mijn spieren)
- mijn spieren staan door mijn hele lichaam gespannen, als ze ontspannen zak ik ongeveer in elkaar
- mijn bloedcellen en bloedplaatjes zijn veel te laag, en worden steeds lager. normaal mens zit op 4, ik in december op 3.1, in maart op 2.9 en nu op 2.7, bij de 2.1 magi k het ziekenhuis niet meer uit. Ze onderzoeken nu of mijn cellen en plaatjes wel aangemakt worden maar daarna afgebroken, of dat ze helemaal nooit aangemaakt worden. Als het 1e is wordt er dus ergens in mijn lichaam gevochten, als het t 2e is dan ben ik zwaar de lul.
voordeel: extreem hoge pijngrens
Oh, ja, tuurlijk, geef mij maar overal de schuld vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel ook jouw schuld, en mijn go goth faal is de schuld van Mirjam! en ik ben nooit schuldig
Maar je hebt het weer goed gemaakt! Die haar van Sien wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, tuurlijk, geef mij maar overal de schuld van
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar je hebt het weer goed gemaakt! Die haar van Sien was
ik moet echt lachen
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)quote:
Hé! Dat had ik net bij mijn printer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'herkent cartridge niet'?? (dat doet onze printer niet meer, takkeding)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |