Helaas, geen idee. En ik hoop er niet achter te hoeven komen ook, eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens.. als je een verkeerde betaling doet op Paypal, hoeveel kans is er dan dat je dat weer terugkrijgt?
\quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Models own stinkt ook echt hard
ik had pakketj ebesteld bij td, betaald .. etc... dag erna nog een... dag erna nog een....quote:
Ah, dat gekut van ze. Communiceren is absoluut niet hun sterkste kant nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had pakketj ebesteld bij td, betaald .. etc... dag erna nog een... dag erna nog een....
ik kijk bij order status, zie ik dat de laatste 2 geshipped zijn, maar die daarvoor nog niet! Mail ik, krijg ik terug dat er 2 lakjes niet op voorraad zijn dus dat ik moet wisselen... HAD DAT DAN EERDER GEZEGD! ik dacht dat dit pakketje nu al dinsdag binnen zou komen!
Wat zit erin?quote:
*gokt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat betekent Wait-PP-BL bij TD?
hahahahhhahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dus niks met de beschikbaarheid van producten hopelijk dan... pffffIk had er in mijn hoofd wait paypal Beschikbare Lading van gemaakt, maar dat slaat natuurlijk nergens op
quote:
Ik zit me nu echt af te vragen hoe je dat dan weet, dat je inwendige bloedingen hebt. Kan je dat voelen? of ben ik te brutaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier komt alles wel goed hoor
mijn bloedingen stoppen langzaam dus ik wordt ook al weer vrolijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |