mja ik heb het hier al eens uit geprobeerd te leggen, het is alleen lastig..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je hebt, sharaan?
ga jij vanuit alkmaar met OV?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag me testen morgen.Neem ik CG Warm Sable en OPI Glacier Bay Blues wel mee.
[..]
Zeuren magOf zoals ze in KLB zeggen: Terechte klacht.
Wowquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb het hier al eens uit geprobeerd te leggen, het is alleen lastig..
- ik heb een stof in mijn bloed die ze nog nooit gezien hebben
- ik heb reuma stoffen in mijn hele lichaam
- ik heb joint hypermobility (maar dat is niet zo erg, ik ben extreem lening en ik moet gewoon oppassen dat ik mijn spieren niet tever door draai, waar normale mensen pijn hebben als ze hun arm bijvoorbeeld omdraaien heb ik dat niet, handig, maar ik overbelast wel mijn spieren)
- mijn spieren staan door mijn hele lichaam gespannen, als ze ontspannen zak ik ongeveer in elkaar
- mijn bloedcellen en bloedplaatjes zijn veel te laag, en worden steeds lager. normaal mens zit op 4, ik in december op 3.1, in maart op 2.9 en nu op 2.7, bij de 2.1 magi k het ziekenhuis niet meer uit. Ze onderzoeken nu of mijn cellen en plaatjes wel aangemakt worden maar daarna afgebroken, of dat ze helemaal nooit aangemaakt worden. Als het 1e is wordt er dus ergens in mijn lichaam gevochten, als het t 2e is dan ben ik zwaar de lul.
voordeel: extreem hoge pijngrens
Wow, da's niet niksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
- ik heb joint hypermobility (maar dat is niet zo erg, ik ben extreem lening en ik moet gewoon oppassen dat ik mijn spieren niet tever door draai, waar normale mensen pijn hebben als ze hun arm bijvoorbeeld omdraaien heb ik dat niet, handig, maar ik overbelast wel mijn spieren)
- mijn spieren staan door mijn hele lichaam gespannen, als ze ontspannen zak ik ongeveer in elkaar
- mijn bloedcellen en bloedplaatjes zijn veel te laag, en worden steeds lager. normaal mens zit op 4, ik in december op 3.1, in maart op 2.9 en nu op 2.7, bij de 2.1 magi k het ziekenhuis niet meer uit. Ze onderzoeken nu of mijn cellen en plaatjes wel aangemakt worden maar daarna afgebroken, of dat ze helemaal nooit aangemaakt worden. Als het 1e is wordt er dus ergens in mijn lichaam gevochten, als het t 2e is dan ben ik zwaar de lul.
owja en je ziet aan de buitenkant helemaal niets aan me, dus mensen vergeten altijd dat ik veel pijn heb en houden er dan geen rekening mee dat ik soms ff moet zitten van de pijnquote:
Denk ik wel..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou je kunnen gaan hallucineren van teveel nagellak inhaleren?
wat zie je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou je kunnen gaan hallucineren van teveel nagellak inhaleren?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel erg lastig en snap ook wel weer dat dat dan gebeurd. Al is er denk ik nog een verschil tussen het oprecht vergeten en onbegrip tonen wat je denk ik ook wel eens ervaart, vanwege de onzichtbaarheid. En 't heeft geen naam, veel mensen vinden het dan niet serieus heb ik 't idee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
owja en je ziet aan de buitenkant helemaal niets aan me, dus mensen vergeten altijd dat ik veel pijn heb en houden er dan geen rekening mee dat ik soms ff moet zitten van de pijnzucht!
oh, njou gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar k meot wel elke keer lachen als ik jouw ava zie![]()
![]()
![]()
![]()
Vlekjes. Maar dat kunnen ook m'n vriendjes de eiwitvlekjes kunnen zijn.quote:
Ik hoor het nog wel van je, ik neem iig de trein van 11.56 uit Alkmaar, die is dacht ik 12.45 op Amstel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmm als ik zou komen kunnen we iig samen reizen
mja als ik zelf zeg van kunnen we even ergens lekker drankje doen en ff uitrusten ofzo dan denken ze wel wer van ooooowja dat is ook zo, ik neem ook niemand wat kwalijk hoor, het is ook niet echt te begrijpenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel erg lastig en snap ook wel weer dat dat dan gebeurd. Al is er denk ik nog een verschil tussen het oprecht vergeten en onbegrip tonen wat je denk ik ook wel eens ervaart, vanwege de onzichtbaarheid. En 't heeft geen naam, veel mensen vinden het dan niet serieus heb ik 't idee.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel erg lastig en snap ook wel weer dat dat dan gebeurd. Al is er denk ik nog een verschil tussen het oprecht vergeten en onbegrip tonen wat je denk ik ook wel eens ervaart, vanwege de onzichtbaarheid. En 't heeft geen naam, veel mensen vinden het dan niet serieus heb ik 't idee.
Of als je op TD kijkt, of bij Bubsel, Of op Evilbayquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar kom op, dat hoofd, zo verlekkerd kijk ik ook als ik nieuw lakjes zie staan
Ja dat ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of als je op TD kijkt, of bij Bubsel, Of op Evilbay
Helaas, geen idee. En ik hoop er niet achter te hoeven komen ook, eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens.. als je een verkeerde betaling doet op Paypal, hoeveel kans is er dan dat je dat weer terugkrijgt?
\quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Models own stinkt ook echt hard
ik had pakketj ebesteld bij td, betaald .. etc... dag erna nog een... dag erna nog een....quote:
Ah, dat gekut van ze. Communiceren is absoluut niet hun sterkste kant nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had pakketj ebesteld bij td, betaald .. etc... dag erna nog een... dag erna nog een....
ik kijk bij order status, zie ik dat de laatste 2 geshipped zijn, maar die daarvoor nog niet! Mail ik, krijg ik terug dat er 2 lakjes niet op voorraad zijn dus dat ik moet wisselen... HAD DAT DAN EERDER GEZEGD! ik dacht dat dit pakketje nu al dinsdag binnen zou komen!
Wat zit erin?quote:
*gokt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat betekent Wait-PP-BL bij TD?
hahahahhhahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dus niks met de beschikbaarheid van producten hopelijk dan... pffffIk had er in mijn hoofd wait paypal Beschikbare Lading van gemaakt, maar dat slaat natuurlijk nergens op
quote:
Ik zit me nu echt af te vragen hoe je dat dan weet, dat je inwendige bloedingen hebt. Kan je dat voelen? of ben ik te brutaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier komt alles wel goed hoor
mijn bloedingen stoppen langzaam dus ik wordt ook al weer vrolijker
nee ik ben gewoon soort van "ongesteld" nu...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zit me nu echt af te vragen hoe je dat dan weet, dat je inwendige bloedingen hebt. Kan je dat voelen? of ben ik te brutaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |